Gustava: Saab 99, "Red Devil II"
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Gustava: Saab 99,
Haha, Gustav, ja jau pirmajos vārtos, nebija tas pats, kas tad, kad braucām ar AL mašīnu? :D
Tad es zināšu, ka pie viņa ir jābrauc pēc pusdienām :D
Tad es zināšu, ka pie viņa ir jābrauc pēc pusdienām :D
900aero clubsport #8
Re:Gustava: Saab 99,
Nesanāk man kaut kā iegaumēt tās sejas. Andrejs M.ziedoniz wrote:Haha, Gustav, ja jau pirmajos vārtos, nebija tas pats, kas tad, kad braucām ar AL mašīnu? :D
Tad es zināšu, ka pie viņa ir jābrauc pēc pusdienām :D
Toreiz nebija tāds pajauns?
Re:Gustava: Saab 99,
Toreiz arī Tu biji "tāds pajauns".Gustavs wrote: Nesanāk man kaut kā iegaumēt tās sejas. Andrejs M.
Toreiz nebija tāds pajauns?
:laugh:
Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"
On my way to the highway. Jāpārsit tas 200khm rekords :laugh: .
Ja nopietni,tad šī opcija būs tik par cik:
*Gribu būt lasījis grāmatu par diviem karbuļiem
*Būs kā pagaidus risinājums,kamēr tiks tapināts-T projekts, t.i. pārjaukts T motors un sadabūtas visas nepieciešamās komponentes,kas, protams, aizņems ... hmm, gadus :) !
Lai nu kā, visu laiku tirdīja tā divu karbuļu lieta :D. Liels paldies u.k superaģentam AL, jo vienīgā funkcija dabūt to štelli bija "pick up only". Pavasaris nav aiz kalniem un laicīgi jau jāsaskaņo vizīte Mārupē :) !
Stromberg:
Ja nopietni,tad šī opcija būs tik par cik:
*Gribu būt lasījis grāmatu par diviem karbuļiem
*Būs kā pagaidus risinājums,kamēr tiks tapināts-T projekts, t.i. pārjaukts T motors un sadabūtas visas nepieciešamās komponentes,kas, protams, aizņems ... hmm, gadus :) !
Lai nu kā, visu laiku tirdīja tā divu karbuļu lieta :D. Liels paldies u.k superaģentam AL, jo vienīgā funkcija dabūt to štelli bija "pick up only". Pavasaris nav aiz kalniem un laicīgi jau jāsaskaņo vizīte Mārupē :) !
Stromberg:
Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"
Apsveicu ar papildus 8Zs iegusanu :)
Re:Gustava: Saab 99,
Paldies ZZ. Vot traki interesē - ir tas uzpūsts burbulis vai realitāte,ka tos mazos Zs tomēr baigi jūtot. Rāviens esot kā diena pret nakti-single vs double. Par patēriņu arī dažādas atsauksmes..., katrā ziņā regulācija būs itin jautrs pasākums, bet vai, tad tapēc mēs metīsim plinti krūmos :) .ZingZeng wrote:Apsveicu ar papildus 8Zs iegusanu :)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"
Uz papīra jau izskatās labi, veseli 8% :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Gustava: Saab 99,
Es reiz lasiju viena majas lapa, ka veci buveja sosejas sacikstem vienu 99. Vinu izvele bija starp 2 karbuliem un sprici.
Beigas vini izvelejas tomer 2 karbulus. Vini slaveja masinu par apgriezienu uznemsanu, motora atsaucigumu un vieglumu ar kadu tas darbojas.
Es tava vieta, kad dabutu sos karbulus, tos izjauktu, iztiritu, abos ieliktu vienadus remkomplektus un abus iereguletu identiskos videjos parametros, nu un tad velak jau paliktu regulacijas darbi.
Man vienreiz, kad reguleja 99tam karbuli (vel E&S laikos), tad visu saka ar pareizu aizdedzes iestadisanu, sadalitaja kontaktu atstarpes pareizu ieregulesanu un precizu brivgaitas noregulesanu, tikai tad vini keras pie karbula, rezultats bija fantastisks, gluzi ka braukt ar pilnigi citu masinu.
Beigas vini izvelejas tomer 2 karbulus. Vini slaveja masinu par apgriezienu uznemsanu, motora atsaucigumu un vieglumu ar kadu tas darbojas.
Es tava vieta, kad dabutu sos karbulus, tos izjauktu, iztiritu, abos ieliktu vienadus remkomplektus un abus iereguletu identiskos videjos parametros, nu un tad velak jau paliktu regulacijas darbi.
Man vienreiz, kad reguleja 99tam karbuli (vel E&S laikos), tad visu saka ar pareizu aizdedzes iestadisanu, sadalitaja kontaktu atstarpes pareizu ieregulesanu un precizu brivgaitas noregulesanu, tikai tad vini keras pie karbula, rezultats bija fantastisks, gluzi ka braukt ar pilnigi citu masinu.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Gustava: Saab 99,
Tikai viens jautājums sātana pavēlniekam - no kura gada motora tas ir? :D
900aero clubsport #8
Re:Gustava: Saab 99,
2 karbuli bijai tikai B motoriem uz H motora to laikam nevares uzstutet, vai ta ?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Gustava: Saab 99,
Itkā man stāstīja, ka esot arī uz H motora šitais kolektors, bet nu jā, pamatā tie nāca uz B motoriem :DZingZeng wrote:2 karbuli bijai tikai B motoriem uz H motora to laikam nevares uzstutet, vai ta ?
900aero clubsport #8
Re:Gustava: Saab 99,
Citāts no http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_H_engine par Saab H dzinēju:ZingZeng wrote:2 karbuli bijai tikai B motoriem uz H motora to laikam nevares uzstutet, vai ta ?
"108 PS (79 kW; 107 hp) at 5200 rpm using a dual carburettor"
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Gustava: Saab 99,
Njaa ... tas man ir jaunums :)
Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"
Nezinu no kura gada auto viņš ir nocelts. Nav man tādas informācijas. Varbūt izdosies uzzināt, varbūt nē.
Protams, ka viss tiks pārjaukts, iztīrīts un salikti remontkomplekti. Būtu labs harcdore viņus bez visām procedūrām likt virsū :laugh: .
Protams, ka viss tiks pārjaukts, iztīrīts un salikti remontkomplekti. Būtu labs harcdore viņus bez visām procedūrām likt virsū :laugh: .
Re:Gustava: Saab 99,
Ir ir uz H motora, es tak man šķiet ka pat vienu H motora ieplūdes kolektoru kā reiz vairākus gadus atpakaļ Tev atdevu. Vai arī ko jaucu? It kā jau nevienam citam nevarēju atdot ....ziedoniz wrote:Itkā man stāstīja, ka esot arī uz H motora šitais kolektors, bet nu jā, pamatā tie nāca uz B motoriem :DZingZeng wrote:2 karbuli bijai tikai B motoriem uz H motora to laikam nevares uzstutet, vai ta ?