Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Post by elmo »

Kad būs publiskas testa dienas!?:laugh:
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Gustava: Saab 99,

Post by gustavs »

elmo wrote:Kad būs publiskas testa dienas!?:laugh:
Pēc tam,kad es būšu iztestējies :laugh: . Visticamāk, ka kādā no pasākumiem, pienākot klāt un sarunājot. Bet skats no malas ir amizants, kad tajā serkociņu kastītē ielocās iekšā divmetrīgais :laugh: .
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Post by lawyer »

Klau, ja nav noslēpums, pa cik $$$ var mēģināt kaut kur dabūt tos divus karbuļus? :silly:

Es te tā prātoju, ka manam c900 to T16 T5.5 brīnumu droši vien ilgi vēl neredzēt un kamēr es vispār iemācītos ar to braukt, divi karbuļi būtu interesants risinājums :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Post by gustavs »

Tādi kaut kur dabūti kā manā gadījumā maksāja 30ls. Noveicās,ka ieraudzīju ebay + sūtīšana. Ļoti lielā mērā veiksmes spēle. Ir milzīga atšķirība starp vieneniekiem un divniekiem, ja pirmajam (pec ziedoņa teiktā) bieži vien var iztikt bez jaunas dīzes un adatas, lai pieregulētu darbību, tad divniekiem ir teju vai nereāli un būtībā nav arī jēgas, jo ieguvums ilgtermiņa nebūs, taču atdeves un vilkmes starpība gan uzreiz būs jūtama. Rēķinies,ka nebūs pa lēto tas pasākums. Kopejās izmaksas vari man prasīt privāti.
Vēl Tu vari uztaisīt custom ieplūdi un uzlikt divu cd 175 :woohoo: .

Pa lielam tāds ir arī mans plāns un pat visai reāli pastāv iespēja atteikties no domas par t16 un mēģināt iet klasisko ceļu, lai arī dārgu un "cīņu ar vējdzirnavām", cīņu nevis par kilogramiem bet gramiem. Šovasarai plāns ir izpildīts. Vēl tik izputēs no 900c jāuzstellē un no pasažieru puses durvīm vēzis jāizgriež u.c sīkumi.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Post by edijs »

Nils būs sajūsmā par tavu atteikšanos no T16. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Gustava: Saab 99,

Post by defektivais »

lawyer wrote:Klau, ja nav noslēpums, pa cik $$$ var mēģināt kaut kur dabūt tos divus karbuļus? :silly:

Es te tā prātoju, ka manam c900 to T16 T5.5 brīnumu droši vien ilgi vēl neredzēt un kamēr es vispār iemācītos ar to braukt, divi karbuļi būtu interesants risinājums :)
varu piedāvāt divus EMPI 40 HPMX aka weber kopija, ar visiem gaisa filtriem, vienīgi te noteikti jāgriež būs caurums pārsegā :D
Image
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Post by gustavs »

Atskaite: Par patēriņu vēljoprojām nav ne jausmas un domāju,ka arī nebūs, jo ir visai reāli sasniegt jaguar v12 cienīgu rezultātu B), bet var aºī iekļauties satiksmē ar pieņemamiem ekonomiskiem rādītajiem. Uz šosejas 130-150kmh brīvi, par cik nav savirzes un sabalansēti ripuļi ātrāk nav vēlmes. Liekas,ka brīvgaita ir nedaudz pa lielu,kad motors ir iesilis 970-1000rpm. Vēl ir tāda dīvaina sajūta,kad 5.robā ietopī pedāli grīdā, tipa pa liesu regulējums - nav tā ka aizrijas, bet paātrinājums ir efektīvāks,ja pedāli maigāk un ar izjūtu spiež. Varbūt tā ir jābūt, nezinu, protams, nav jau turbīnas un datora.
Sāku atlikt cūciņā $$$ priekš metināšanas darbiem, lai laicīgi savestu pie prāta visas tipiskās vietas. Pirms darbiem sabildēšu.
Augšas gan jūtami pietrūkst, te nu asāka sadalene būtu tieši laikā, virs 5500 rpm jau sāk aptrūkties duhas, tā kā operēšanas diapozons ir 3000-5500+ rpm.

Image

Image

Image
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Post by lawyer »

Izskatās lieliski :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Post by elmo »

Tad jau vēl tika atliek skaņu dabūt kā jaguar V12.;) :laugh:
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Gustava: Saab 99,

Post by gustavs »

elmo wrote:Tad jau vēl tika atliek skaņu dabūt kā jaguar V12.;) :laugh:
Jānopērk tas verķis,kuru piepīpētājā bāž - v8,v10,v12..., pēc sirds patikas :laugh: !
Bet nē, ir labi :)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Gustava: Saab 99,

Post by defektivais »

Rādās, ka kādam ir iespēja turpināt šo sadaļu:
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/99/bll ... llepp.html
Image
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Gustava: Saab 99,

Post by lawyer »

Ļoti laba iespēja kādam tikt pie kārotās klasikas :roll:

Un par ļoti draudzīgu ciparu ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply