Nu patēriņa izmaiņas es jūtu uzreiz, jo braucu ļoti vienādi dienu no dienas da i vispār sekoju radijumiem, jo pēc viniem var spriest kā jūtās auto kopumā.Nils wrote:Kā jūs spējat izjust tās 1l patēriņa svārstības tik pārliecināti? Tiešām vienādos laikos, ātrumos, vienādas satiksmes intensitātes, temperatūras un citos ietekmējošos faktoros braucat pilnīgi identiski?
1litru var dabūt nost arī ar domu spēku, nemaz nerunājot par to, kas notiek, ja maina braukšanas stilu.
Par pašu 3"DP, efektam ir jābūt, savādāk nemaz nedrīkst. :)
Ja vēl "atvieglināsi" atlikušo posmu līdz dibengalam, būsi apmierināts par visiem 100!
Kad es uzliku 3" visā garumā, tiesa bez 3"DP, momentā jutu to, ka mašīna "elpo" daudz vieglāk un tahometrs pārvietojās vēl mazliet ātrāk. Un pie kaut kādiem steidžiem/lielākiem spiedieniem to jūt vēl izteiktāk.
Vienīgais par ko man ir škrobe, ka tu vēl neesi uzlicis TD04 un to, ka visu būvē uz tomāta, kur to visu nemaz pilnvērtīgi nevar izbaudīt, tiešām nevar un jau laicīgi brīdinu, ka tu mani nepārliecināsi par pretējo. :P
Par pilno 3" dikti saubos, jo teorētiski pilnais variants dos pieaugumu tikai augšās, bet apakšas padzēsīs un tas nav good. Plus protams arī skaņas jautajums- pāreja uz 3" DP padarija auto klusaku, tulīt uzlikšu brīvaku pedējo bunduli un dabūšu klāt nedaudz zemo bubinātoru, uzliekot pilno garumu figviņzin ko dabūšu, resp ja patiks kā skan ar 3" DP un topošo pēdējo bunduli tad neko vairak neaiztikšu izplūdē, bet ķeršos klāt ieplūdei un piekarei.
TD04 vel īsti neredzu iemeslu likt, jo kā runā viņam esot lielāka bedre, kura nav nekāds ieguvums, bet gan mīnuss ja runa iet par spiedieniem līdz 1.1-1.2.
Par automātu mēs jau pļāpājām :laugh: toties es savas 0-100 6sek varu štancēt kā rūpnīcā skrūves-9 no 10 reizēm būs vienādi ideālas, bet Tavam labas rokas kloķim katrs starts kā pagadās :P