2012.g. 22.janvāris - "1. S-Lidotava" Brīvkalnos
Re:2012.g. 22.janvāris - "1. S-Lidotava" Brīvkalnos
Sveicināti,
Ļoti maz orientējos gonkās, bet likumsakarīgs jautājums - kā tik veci, droši konstrukcijā vienkāršāki un noteikti krietni vien mazjaudīgāki 96-ie varēja uzrādīt tik labus rezultātus?
Andrejs
Ļoti maz orientējos gonkās, bet likumsakarīgs jautājums - kā tik veci, droši konstrukcijā vienkāršāki un noteikti krietni vien mazjaudīgāki 96-ie varēja uzrādīt tik labus rezultātus?
Andrejs
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:2012.g. 22.janvāris - "1. S-Lidotava" Brīvkalnos
Ziemā jau to jaudu nevajag tik daudz, kā saķeri.
Neesmu braucis, bet cik dzirdēts, 96 viegli un paklausīgi vadās.
Neesmu braucis, bet cik dzirdēts, 96 viegli un paklausīgi vadās.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:2012.g. 22.janvāris - "1. S-Lidotava" Brīvkalnos
Tur jau tā štelle, ka teiksim tāds smagais 9k līkumā tiecās saglabāt taisnvirziena kustību, kamēr mazais 96 pie tāda paša ātruma ir ar mazāku inerci. Atceros, kā savulaik vizinājāmies pa vosinieku - es ar savu mazo 89.gada 1.8 litrīgo dīzeļescortu (60 zirgi) un šaurām riepiņām varēju uzrādīt labākus laikus, kā citi čaļi ir nopietnākiem braucamajiem. Jo kamēr viņi līkumos inerces pēc šļūca varen plašu trajektoriju, es kā mazs puņķis uz drāts šļūcu tur, kur man vajag. Tādā ziņā man tas kuslais 9k priekš gonkošanas ne pārāk, tad drīzāk tiešām ar to pašu veco escortiņu labprāt laistu trasē.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:2012.g. 22.janvāris - "1. S-Lidotava" Brīvkalnos
Ziemas trasēs, kur nav lieli ātrumi, 96-tais ieliek 9-5 vienos vārtos - tai lielajai govij jau tā nepatīk ņemt līkumus, kur nu vēl ja tie ir viens aiz otra, asi un ar sniegu/ledu :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:2012.g. 22.janvāris - "1. S-Lidotava" Brīvkalnos
Nu ja sniegotajā trasē (arī pagalmā) šaurajās riepās un svarā ir spēks.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:2012.g. 22.janvāris - "1. S-Lidotava" Brīvkalnos
Šauras riepas var uzlikt arī uz 9-5 un 9000 ;)
Bet tā lielā atšķirība ir protams svars, izsvarojums, riteņu bāze.
Bet tā lielā atšķirība ir protams svars, izsvarojums, riteņu bāze.
Re:2012.g. 22.janvāris - "1. S-Lidotava" Brīvkalnos
Svaram ir nozīme.:laugh:
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:2012.g. 22.janvāris -
Tev atkal ir stereotips par lielu ātrumu un 96? Tici man, ja ir kāda mašīna, kur es būtu gatavs arī likt plakaniski pie 150kph, tad tas ir 96, jo viņš dajebkādā ātrumā vadās vienādi un bez pārsteigumiem. Jā, standarta motors tik ātri īsti negriežas. Bet ne jau par to ir stāsts.lawyer wrote:Ziemas trasēs, kur nav lieli ātrumi, 96-tais ieliek 9-5 vienos vārtos - tai lielajai govij jau tā nepatīk ņemt līkumus, kur nu vēl ja tie ir viens aiz otra, asi un ar sniegu/ledu :silly:
900aero clubsport #8
Re:2012.g. 22.janvāris -
Ja trase ir gara, plata ar gariem slaidiem līkumiem, 9-5 un 9-3 tādā būtu zināmas priekšrocības dēļ to jaudas. Par 96-to es nešaubos - tas vadās lieliski, bet tādā trasē tam vienkārši pietrūks jaudas. Vienīgi, LV laikam tādas trases nav, ja nu vienīgi kādreiz uz kāda ezera/jūras, ja ziema pamatīga :)ziedoniz wrote:Tev atkal ir stereotips par lielu ātrumu un 96? Tici man, ja ir kāda mašīna, kur es būtu gatavs arī likt plakaniski pie 150kph, tad tas ir 96, jo viņš dajebkādā ātrumā vadās vienādi un bez pārsteigumiem. Jā, standarta motors tik ātri īsti negriežas. Bet ne jau par to ir stāsts.lawyer wrote:Ziemas trasēs, kur nav lieli ātrumi, 96-tais ieliek 9-5 vienos vārtos - tai lielajai govij jau tā nepatīk ņemt līkumus, kur nu vēl ja tie ir viens aiz otra, asi un ar sniegu/ledu :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:2012.g. 22.janvāris -
Uz jūras pagājušogad pirmās trīs vietas ieņēma 96.lawyer wrote:Ja trase ir gara, plata ar gariem slaidiem līkumiem, 9-5 un 9-3 tādā būtu zināmas priekšrocības dēļ to jaudas. Par 96-to es nešaubos - tas vadās lieliski, bet tādā trasē tam vienkārši pietrūks jaudas. Vienīgi, LV laikam tādas trases nav, ja nu vienīgi kādreiz uz kāda ezera/jūras, ja ziema pamatīga :)ziedoniz wrote:Tev atkal ir stereotips par lielu ātrumu un 96? Tici man, ja ir kāda mašīna, kur es būtu gatavs arī likt plakaniski pie 150kph, tad tas ir 96, jo viņš dajebkādā ātrumā vadās vienādi un bez pārsteigumiem. Jā, standarta motors tik ātri īsti negriežas. Bet ne jau par to ir stāsts.lawyer wrote:Ziemas trasēs, kur nav lieli ātrumi, 96-tais ieliek 9-5 vienos vārtos - tai lielajai govij jau tā nepatīk ņemt līkumus, kur nu vēl ja tie ir viens aiz otra, asi un ar sniegu/ledu :silly:
Kāda jēga no jaudas uz ledus, ja tāpat nespēj to pilnvērtīgi novadīt līdz segumam? Un nespēj ātri mainīt ne kustības virzienu, ne ātrumu dēļ svara?
9-5 uz slidena seguma nav nekādas priekšrocības attiecībā pret 96, par 9-3 vēl var pastrīdēties. Esmu daudz braucis, gan ar jaudīgu 9-5 un labām riepām , gan ar visiem iespējamiem 96 ar visvisādām riepām gadu gaitā un man ir savs viedoklis, pamatots uz personīgo pieredzi.
900aero clubsport #8
Re:2012.g. 22.janvāris - "1. S-Lidotava" Brīvkalnos
Nu, ja tā, tad ņemu savus vārdus atpakaļ - uzticēsimies Tavai pieredzei, katrā ziņā 9-3og (vismaz mans TiD, kuram ir citi amīši nekā parastajam benzīnniekam un Arnija melnis un pelēcis) līkumos iet iekšā ļoti griboši, salīdzinot ar 9-5, kas stumj savu purnu ietiepīgi taisni un līkumā iebrauc kā nīlzirgs savā pļančkā :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:2012.g. 22.janvāris -
Ziedoniz... Manuprāt 9-5 ir nedaudz stabilāks par 9-3 vadāmībā un sver arī +/- vienādi. Uzskatāms piemērs bija 333, kad spēkojāmies ar Alfām un Jancim bij vēl 9-5. Slapjā trasē 9-5 bija visātrākais un 9-3 līdzi līkumos netika. Alfas bij vēl nedaudz lēnākas. Bet - tiklīdz trase apžuva, viss sagriezās kājām gaisā. Alfas nebij noķeramas, bet 9-3 līkumos varēja sacensties ar 9-5.
Uzskatu, ka pērn Igaunijas jūrā visu pazaudēju tieši atpakaļejošajos līkumos, jo varēju aizskaitīt bezmaz vai līdz pieci, kamēr auto sāka izkustēties. 96-tie šos līkumus ņēma bez īpašām pūlēm, jo masa tomēr krietni mazāka, bet saķere +/- tā pati. Bet garajās taisnēs mans ātrums varēja būt nedaudz lielāks,kā 96-tajiem
Uzskatu, ka pērn Igaunijas jūrā visu pazaudēju tieši atpakaļejošajos līkumos, jo varēju aizskaitīt bezmaz vai līdz pieci, kamēr auto sāka izkustēties. 96-tie šos līkumus ņēma bez īpašām pūlēm, jo masa tomēr krietni mazāka, bet saķere +/- tā pati. Bet garajās taisnēs mans ātrums varēja būt nedaudz lielāks,kā 96-tajiem
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:2012.g. 22.janvāris -
Man vienkārši patīk viedokļu apmaiņa :)Arnijs wrote:Ziedoniz... Manuprāt 9-5 ir nedaudz stabilāks par 9-3 vadāmībā un sver arī +/- vienādi. Uzskatāms piemērs bija 333, kad spēkojāmies ar Alfām un Jancim bij vēl 9-5. Slapjā trasē 9-5 bija visātrākais un 9-3 līdzi līkumos netika. Alfas bij vēl nedaudz lēnākas. Bet - tiklīdz trase apžuva, viss sagriezās kājām gaisā. Alfas nebij noķeramas, bet 9-3 līkumos varēja sacensties ar 9-5.
Uzskatu, ka pērn Igaunijas jūrā visu pazaudēju tieši atpakaļejošajos līkumos, jo varēju aizskaitīt bezmaz vai līdz pieci, kamēr auto sāka izkustēties. 96-tie šos līkumus ņēma bez īpašām pūlēm, jo masa tomēr krietni mazāka, bet saķere +/- tā pati. Bet garajās taisnēs mans ātrums varēja būt nedaudz lielāks,kā 96-tajiem
Nē, necenšos nevienam pierādīt kāda modeļa ārprātīgo pārākumu :D
900aero clubsport #8
Re:2012.g. 22.janvāris -
LĪDZ segumam jau novada:laugh:ziedoniz wrote:...
Kāda jēga no jaudas uz ledus, ja tāpat nespēj to pilnvērtīgi novadīt līdz segumam?...
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:2012.g. 22.janvāris -
piedošanu, pēc kā tu spried par 9-5 ieiešanu līkumā?lawyer wrote:Nu, ja tā, tad ņemu savus vārdus atpakaļ - uzticēsimies Tavai pieredzei, katrā ziņā 9-3og (vismaz mans TiD, kuram ir citi amīši nekā parastajam benzīnniekam un Arnija melnis un pelēcis) līkumos iet iekšā ļoti griboši, salīdzinot ar 9-5, kas stumj savu purnu ietiepīgi taisni un līkumā iebrauc kā nīlzirgs savā pļančkā :D