Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
2.0i dzinēju uzreiz jau izslēdzu no sava interešu loka pirms Saaba iegādes... Biju braucis ar 900 NG 2.0i - pilnīgs nīkulis...
No otras puses, vienkāršs un stipri lētāks uzturēšanā nekā turbomotori...
Bet 2.2TiD ar 125zs ir dinamiskāks un paātrinājums 5.robā no 90-100 ir pietiekams, lai fūrei aizietu garām ļoti naski... Protams, nevar salīdzināt, kā paātrinās 2.0T ;)
No otras puses, vienkāršs un stipri lētāks uzturēšanā nekā turbomotori...
Bet 2.2TiD ar 125zs ir dinamiskāks un paātrinājums 5.robā no 90-100 ir pietiekams, lai fūrei aizietu garām ļoti naski... Protams, nevar salīdzināt, kā paātrinās 2.0T ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ģimenē braucu gan ar 900/2.3i atmosfērisko, gan arī 9-5 2.3t Lpt!
Nu 900 2.3 motors ir pat ļoti oki! Izmaksu ziņā - nav DI bloks, turbīna. Protams no turbo motora tas atpaliek, bet fūri apdzīt ir tīrais nieks...Braukšana ir visai dinamiska un patīkama.
Nu 900 2.3 motors ir pat ļoti oki! Izmaksu ziņā - nav DI bloks, turbīna. Protams no turbo motora tas atpaliek, bet fūri apdzīt ir tīrais nieks...Braukšana ir visai dinamiska un patīkama.
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Pēc skata jau visi vienādi :D1 3 wrote:pēc skata jau viš ir 9-3 motors...zaz wrote:
Par Vigenu, vai viņam vienkārši iebāzts 2.3 HOT dzinējs no 9-5 Aero ar tādu pat smadzeni ka 9-5, vai ir kādas dziļākas nianses? :unsure:
Drošvien Arnijs varēs ko pateikt?
Niansēs īpaši neiedziļinājos, bet man stāv B235R motors ar Viggen vadības bloku. Domāju, ka var "piemuļķot" arī 250Zs Aero bloku, jo sistēmas (T7) ir vienādas un nekādi security blokā nestāv, bet tobrīd par to neiedomājos. Vai nu Viggenam citi griezes momenti, vai kā, bet 250Zs Aero uzrāvienā, lai arī ne īpaši, bet zaudē.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tad B204R un B235R dzinēja un kārbas stiprinājumi identiski?Arnijs wrote:Pēc skata jau visi vienādi :D1 3 wrote:pēc skata jau viš ir 9-3 motors...zaz wrote:
Par Vigenu, vai viņam vienkārši iebāzts 2.3 HOT dzinējs no 9-5 Aero ar tādu pat smadzeni ka 9-5, vai ir kādas dziļākas nianses? :unsure:
Drošvien Arnijs varēs ko pateikt?
Niansēs īpaši neiedziļinājos, bet man stāv B235R motors ar Viggen vadības bloku. Domāju, ka var "piemuļķot" arī 250Zs Aero bloku, jo sistēmas (T7) ir vienādas un nekādi security blokā nestāv, bet tobrīd par to neiedomājos. Vai nu Viggenam citi griezes momenti, vai kā, bet 250Zs Aero uzrāvienā, lai arī ne īpaši, bet zaudē.
.... Vai tomēr Viggena "bundža" atšķiras?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Sveiki!
Ir baigā bēda, ieliku savam 9-3 1999 gada ādas salonu ,bet ir viens bet, ādas salons ir no angļu mašīnas, abi saloni ar sēdekļu apsildi gan iepriekšējie gan šie, un piespraužot galveno štekeri paliek viens štekeris gaisā. Nu štrunts par to, bet pielaižot auto izlec izsaukuma zīme un deg uzraksts airbag. Moš kāds kaut kaut ko tādu ir veicis un ir idejas kā to uzrakstu aizvākt? Jau iepriekš pateicos.
Ir baigā bēda, ieliku savam 9-3 1999 gada ādas salonu ,bet ir viens bet, ādas salons ir no angļu mašīnas, abi saloni ar sēdekļu apsildi gan iepriekšējie gan šie, un piespraužot galveno štekeri paliek viens štekeris gaisā. Nu štrunts par to, bet pielaižot auto izlec izsaukuma zīme un deg uzraksts airbag. Moš kāds kaut kaut ko tādu ir veicis un ir idejas kā to uzrakstu aizvākt? Jau iepriekš pateicos.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
origjinalajaa kreeslaa nav gadienaa airbags? un tas shtekeris nav domaats shameejam?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Cik es saprotu savā mazajā galvā abos komplektos ir airbagi, abiem uz plastmasiesm ir rakstīts side airbag, vienkārši vecajam variantam bija viens lielais štekeris un viss, angļu beņkim bez lielā štekera vēl viens kurš paliek gaisā.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
abās pusees paliek lieks štekeris? liekais iziet no mašīnas vai ķebļa?
par lielo štekeri runajot - cik vadi ieiet no mašīnas štekerii un cik ieiet no sēdekļa?
nez vai speshu paliidzzet meegjinu tikai domaat logjiski liidz..
par lielo štekeri runajot - cik vadi ieiet no mašīnas štekerii un cik ieiet no sēdekļa?
nez vai speshu paliidzzet meegjinu tikai domaat logjiski liidz..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
paskaties cik pini ir tajā lielajā štekerī vienam un cik otram... vai nav tā, ka vienkārši vienam tas pats lielais štekers ir sadalīts divos. Paskaties vadu krāsas....krievs wrote:Cik es saprotu savā mazajā galvā abos komplektos ir airbagi, abiem uz plastmasiesm ir rakstīts side airbag, vienkārši vecajam variantam bija viens lielais štekeris un viss, angļu beņkim bez lielā štekera vēl viens kurš paliek gaisā.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
AirBag-am ir dzeltens vads. Pasties vai tas nav tas, kurš palicis gaisā. Un vispār ar AirBagiem čakarējoties iesaka minūtes 15 pirms atvienot aku klemmi.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tas ir tikai tāpēc, lai neizmet kļūdu. (nedegtu AirBag) Kā izvairīties no tā? Neieslēgt aizdedzi, kamēr nav pieslēgts pats AirBag. Tātad pirms ieslēgt aizdedzi jābūt pārliecinātam, ka visi vadi ir sasprausti pareizi.Rubiks wrote:AirBag-am ir dzeltens vads. Pasties vai tas nav tas, kurš palicis gaisā. Un vispār ar AirBagiem čakarējoties iesaka minūtes 15 pirms atvienot aku klemmi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Laikam tad ir skaidrs, kur ir problēma. Es tak no sākuma nezināju ka tie airbagi ir sēdekļos , tāpēc tā brīvi gar viņiem krāmējos. Un tas dzeltenais kontakts šķiet ir beņķu apsildei, jo izjaucu veco beņķi un airbag vads ir dzeltenā čaulā un stiprinās lielajā štekeri.
Šoreiz aribag problēma nebūs vados, bet manā nezināšanā :blush: , tad jautājums, kā var noņemt šo kļūdu, vai arī vienīgā iespēja slēgt pie kompja?
Šoreiz aribag problēma nebūs vados, bet manā nezināšanā :blush: , tad jautājums, kā var noņemt šo kļūdu, vai arī vienīgā iespēja slēgt pie kompja?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nezinu kā ir SAABiem, bet visiem citiem var noņemt tikai pieslēdzot pie kompja.krievs wrote:Laikam tad ir skaidrs, kur ir problēma. Es tak no sākuma nezināju ka tie airbagi ir sēdekļos , tāpēc tā brīvi gar viņiem krāmējos. Un tas dzeltenais kontakts šķiet ir beņķu apsildei, jo izjaucu veco beņķi un airbag vads ir dzeltenā čaulā un stiprinās lielajā štekeri.
Šoreiz aribag problēma nebūs vados, bet manā nezināšanā :blush: , tad jautājums, kā var noņemt šo kļūdu, vai arī vienīgā iespēja slēgt pie kompja?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Uzstādot signalizāciju, man meistari arī bija krāmējušies gar beņķiem un tāpēc dega airbag lampiņa. Par šo joku dabuju toreiz Ls 30 atlaidi, lai varu par ietaupīto naudu aizbraukt uz vikingiem nodzēst kļūdu. Taču pēc nedēļu ilgas vizināšanās ar degošu lampiņu viņa izdzisa pati no sevis, līdzīgi kā uzraksts par nepieciešamību apmeklēt servisu. :)