Dažādi jautājumi par 9-3


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by lawyer »

2.0i dzinēju uzreiz jau izslēdzu no sava interešu loka pirms Saaba iegādes... Biju braucis ar 900 NG 2.0i - pilnīgs nīkulis...
No otras puses, vienkāršs un stipri lētāks uzturēšanā nekā turbomotori...
Bet 2.2TiD ar 125zs ir dinamiskāks un paātrinājums 5.robā no 90-100 ir pietiekams, lai fūrei aizietu garām ļoti naski... Protams, nevar salīdzināt, kā paātrinās 2.0T ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by Bārda »

Ģimenē braucu gan ar 900/2.3i atmosfērisko, gan arī 9-5 2.3t Lpt!
Nu 900 2.3 motors ir pat ļoti oki! Izmaksu ziņā - nav DI bloks, turbīna. Protams no turbo motora tas atpaliek, bet fūri apdzīt ir tīrais nieks...Braukšana ir visai dinamiska un patīkama.
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by Arnijs »

1 3 wrote:
zaz wrote:
Par Vigenu, vai viņam vienkārši iebāzts 2.3 HOT dzinējs no 9-5 Aero ar tādu pat smadzeni ka 9-5, vai ir kādas dziļākas nianses? :unsure:

Drošvien Arnijs varēs ko pateikt?
pēc skata jau viš ir 9-3 motors...
Pēc skata jau visi vienādi :D
Niansēs īpaši neiedziļinājos, bet man stāv B235R motors ar Viggen vadības bloku. Domāju, ka var "piemuļķot" arī 250Zs Aero bloku, jo sistēmas (T7) ir vienādas un nekādi security blokā nestāv, bet tobrīd par to neiedomājos. Vai nu Viggenam citi griezes momenti, vai kā, bet 250Zs Aero uzrāvienā, lai arī ne īpaši, bet zaudē.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by zaz »

Arnijs wrote:
1 3 wrote:
zaz wrote:
Par Vigenu, vai viņam vienkārši iebāzts 2.3 HOT dzinējs no 9-5 Aero ar tādu pat smadzeni ka 9-5, vai ir kādas dziļākas nianses? :unsure:

Drošvien Arnijs varēs ko pateikt?
pēc skata jau viš ir 9-3 motors...
Pēc skata jau visi vienādi :D
Niansēs īpaši neiedziļinājos, bet man stāv B235R motors ar Viggen vadības bloku. Domāju, ka var "piemuļķot" arī 250Zs Aero bloku, jo sistēmas (T7) ir vienādas un nekādi security blokā nestāv, bet tobrīd par to neiedomājos. Vai nu Viggenam citi griezes momenti, vai kā, bet 250Zs Aero uzrāvienā, lai arī ne īpaši, bet zaudē.
Tad B204R un B235R dzinēja un kārbas stiprinājumi identiski?

.... Vai tomēr Viggena "bundža" atšķiras?
krievs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Mon Jul 14, 2008 7:11 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by krievs »

Sveiki!

Ir baigā bēda, ieliku savam 9-3 1999 gada ādas salonu ,bet ir viens bet, ādas salons ir no angļu mašīnas, abi saloni ar sēdekļu apsildi gan iepriekšējie gan šie, un piespraužot galveno štekeri paliek viens štekeris gaisā. Nu štrunts par to, bet pielaižot auto izlec izsaukuma zīme un deg uzraksts airbag. Moš kāds kaut kaut ko tādu ir veicis un ir idejas kā to uzrakstu aizvākt? Jau iepriekš pateicos.
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by Ainars »

origjinalajaa kreeslaa nav gadienaa airbags? un tas shtekeris nav domaats shameejam?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
krievs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Mon Jul 14, 2008 7:11 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by krievs »

Cik es saprotu savā mazajā galvā abos komplektos ir airbagi, abiem uz plastmasiesm ir rakstīts side airbag, vienkārši vecajam variantam bija viens lielais štekeris un viss, angļu beņkim bez lielā štekera vēl viens kurš paliek gaisā.
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by Ainars »

abās pusees paliek lieks štekeris? liekais iziet no mašīnas vai ķebļa?
par lielo štekeri runajot - cik vadi ieiet no mašīnas štekerii un cik ieiet no sēdekļa?

nez vai speshu paliidzzet meegjinu tikai domaat logjiski liidz..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by zaz »

krievs wrote:Cik es saprotu savā mazajā galvā abos komplektos ir airbagi, abiem uz plastmasiesm ir rakstīts side airbag, vienkārši vecajam variantam bija viens lielais štekeris un viss, angļu beņkim bez lielā štekera vēl viens kurš paliek gaisā.
paskaties cik pini ir tajā lielajā štekerī vienam un cik otram... vai nav tā, ka vienkārši vienam tas pats lielais štekers ir sadalīts divos. Paskaties vadu krāsas....
Rubiks
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 6
Joined: Mon Jan 21, 2008 7:00 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by Rubiks »

AirBag-am ir dzeltens vads. Pasties vai tas nav tas, kurš palicis gaisā. Un vispār ar AirBagiem čakarējoties iesaka minūtes 15 pirms atvienot aku klemmi.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by KoreFun »

Rubiks wrote:AirBag-am ir dzeltens vads. Pasties vai tas nav tas, kurš palicis gaisā. Un vispār ar AirBagiem čakarējoties iesaka minūtes 15 pirms atvienot aku klemmi.
Tas ir tikai tāpēc, lai neizmet kļūdu. (nedegtu AirBag) Kā izvairīties no tā? Neieslēgt aizdedzi, kamēr nav pieslēgts pats AirBag. Tātad pirms ieslēgt aizdedzi jābūt pārliecinātam, ka visi vadi ir sasprausti pareizi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
krievs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Mon Jul 14, 2008 7:11 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by krievs »

Laikam tad ir skaidrs, kur ir problēma. Es tak no sākuma nezināju ka tie airbagi ir sēdekļos , tāpēc tā brīvi gar viņiem krāmējos. Un tas dzeltenais kontakts šķiet ir beņķu apsildei, jo izjaucu veco beņķi un airbag vads ir dzeltenā čaulā un stiprinās lielajā štekeri.
Šoreiz aribag problēma nebūs vados, bet manā nezināšanā :blush: , tad jautājums, kā var noņemt šo kļūdu, vai arī vienīgā iespēja slēgt pie kompja?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by KoreFun »

krievs wrote:Laikam tad ir skaidrs, kur ir problēma. Es tak no sākuma nezināju ka tie airbagi ir sēdekļos , tāpēc tā brīvi gar viņiem krāmējos. Un tas dzeltenais kontakts šķiet ir beņķu apsildei, jo izjaucu veco beņķi un airbag vads ir dzeltenā čaulā un stiprinās lielajā štekeri.
Šoreiz aribag problēma nebūs vados, bet manā nezināšanā :blush: , tad jautājums, kā var noņemt šo kļūdu, vai arī vienīgā iespēja slēgt pie kompja?
Nezinu kā ir SAABiem, bet visiem citiem var noņemt tikai pieslēdzot pie kompja.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by elmo »

Uzstādot signalizāciju, man meistari arī bija krāmējušies gar beņķiem un tāpēc dega airbag lampiņa. Par šo joku dabuju toreiz Ls 30 atlaidi, lai varu par ietaupīto naudu aizbraukt uz vikingiem nodzēst kļūdu. Taču pēc nedēļu ilgas vizināšanās ar degošu lampiņu viņa izdzisa pati no sevis, līdzīgi kā uzraksts par nepieciešamību apmeklēt servisu. :)
Locked