Dibuā jūtības laikam jau ir atšķirīgas. Arī man 900NG svilina ne pa jokam. :)KoreFun wrote:Vienreiz prikola pēc mēģīnāju nosēdēt uz vadītāja krēsla ar ieslēgtu beņķa apsildi. Toyota Yaris saņēmās un kā sāka cept - es padodos:laugh:
Bet vispār man nepatīk kad diezgan stipri silda, patīk, kad var just tikai nedaudz. Tāpēc arī uzdevu šo jautājumu:)
Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
:laugh:xlx wrote:Forši paldies par info. Šodien pakratījos pa zeminieku un motoriņš sāka darboties, taču visdrīzāk ka iet uz beigām. Ko maksā tādu nomainīt?
Beidzot man daleca! Pus dienas prātoju, kas ar to bija domāts.
Kāda pakratīšanās pa zemnieku?
Gruntene, jomajo!!!
:laugh: :laugh: :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tu pateici vēl krutāk :) pakratīšanās pa zemnieku:laugh:Nīgrais wrote::laugh:xlx wrote:Forši paldies par info. Šodien pakratījos pa zeminieku un motoriņš sāka darboties, taču visdrīzāk ka iet uz beigām. Ko maksā tādu nomainīt?
Beidzot man daleca! Pus dienas prātoju, kas ar to bija domāts.
Kāda pakratīšanās pa zemnieku?
Gruntene, jomajo!!!
:laugh: :laugh: :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Vakar redzēju šādu 9-3. Ko nozīmē burti PZ aizmugurē?
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Pārbūvēts zapiņš!? :D
Man domāt, ka īpašnieks vienkārši pielipinājis savus iniciāļus!
Man domāt, ka īpašnieks vienkārši pielipinājis savus iniciāļus!
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
:laugh: :laugh: :laugh:elmo wrote:Pārbūvēts zapiņš!? :D
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Kāda ir Jūsu pieredze ar "piepīpēšanu"? Es pirms laiciņa izpalīdzēju kolēģim un piepīpēju viņa auto kādu nedēļu no vietas, kas rezultējās tajā, ka manam akumulatoram iestājas kirdik, un tagad tas ir atkārtojies arī pēc uzlādēšanas. Interneta dzīlēs atradu, ka klasiskā "piepīpēšana" (donors tiek piedarbināts, kad vēl darbojas devējs) var izraisīt ģeneratora izbeigšanos. Tagad sēdu domādams, vai tas nu ir atgadījies ar mani.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Manas domas, nevienam nedošu, ne tāpēc ka žēl, bet tāpēc, ka baigais čākars, ja negrib nepatikšānas. Pieredze ir un piepipēšanas paņemieni dažādi. Visdrošākāsi ir aizdot savu aķi, jo tad vienīgās problēmas var būt tikai ar to un tad arī diez vai. Normāli, ja klients vēl elpo, bet nedaudz pietrūkt, tad vienojam pie sava aķa, bet klientam masu pie dzinēja nevis akumulatora. Ja klienta vairs neelpo, tad viņa aķi labāk atvienot, jo tas tikai lieki apgrūtinās vai padarīs neiespējamu piepīpēšānas procesu, vadus liek pie klemmēm. Savējais autiņš vienmēr noslāpēts. Ja donors ir žigulis var atstāt darbojošos:) Problēmas nekad nav bijušas, jo vienmēr jau man ir ticis dots piepīpēt :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Cik varētu maksāt turbīna priekš 9-3 1.9Tid?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Jauna varētu būt virs 1k LVL, jo tā laikam bija ar maināmu lāpstiņu ģeometriju...pichato wrote:Cik varētu maksāt turbīna priekš 9-3 1.9Tid?
Visizdevīgāk no ekonomiskā viedokļa ir remontēt ešošo, piemēram, iekš www.turbomotors.lv...
Kas vispār turbīnai noticies?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
:) Vai 9-3'99.g "E" motors ir tā teikt "BPC valve ready"? Respektīvi vai B204E var papildināt ar BPC vārstu? Un kas ir vēl vajadzīgs priekš tam, neskaitot pašu vārstu un trubiņus? Paldies:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Jā, var uzlikt BPC vārstu un ar ECU softu (vai pašu ECU) no B204L rezultātā var iegūt B204L. :)KoreFun wrote::) Vai 9-3'99.g "E" motors ir tā teikt "BPC valve ready"? Respektīvi vai B204E var papildināt ar BPC vārstu? Un kas ir vēl vajadzīgs priekš tam, neskaitot pašu vārstu un trubiņus? Paldies:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Cik saprotu, tad "L" variants ir FPT? Jo man ir "E" un ir LPT.Jancis wrote:Jā, var uzlikt BPC vārstu un ar ECU softu (vai pašu ECU) no B204L rezultātā var iegūt B204L. :)KoreFun wrote::) Vai 9-3'99.g "E" motors ir tā teikt "BPC valve ready"? Respektīvi vai B204E var papildināt ar BPC vārstu? Un kas ir vēl vajadzīgs priekš tam, neskaitot pašu vārstu un trubiņus? Paldies:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Jā B204L ir fpt. No E atšķirās ar BPC un ECU.KoreFun wrote:Cik saprotu, tad "L" variants ir FPT? Jo man ir "E" un ir LPT.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
:) Paldies.
Atradu stāstu, ka čālis integrēja sev vārstu:)
Atradu stāstu, ka čālis integrēja sev vārstu:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible