Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tas drīzāk izskatās pēc ātrumpārslēga pilnīgas izvarošanas :dry:
Bet cik var saprast, tad tas puļķis tur galā ir vienkrši uzsprausts un to var vienkārši noņemt B)
Bet cik var saprast, tad tas puļķis tur galā ir vienkrši uzsprausts un to var vienkārši noņemt B)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Viņš turas uz 3 plastmasas ķepiņām, kuras nolauzīsi, ja vienārši ņemsi nost.
Te (posts #15) ar visām bildēm ir noņemšanas procedūra:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=125660
Te (posts #15) ar visām bildēm ir noņemšanas procedūra:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=125660
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Paldies! :)andrisem wrote:Viņš turas uz 3 plastmasas ķepiņām, kuras nolauzīsi, ja vienārši ņemsi nost.
Te (posts #15) ar visām bildēm ir noņemšanas procedūra:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=125660
Ir vnk doma noņemt to pašu apaļo puļķi un atdot, lai to apvelkt ar jaunu ādu, pa to laiku braukājot bez tā puļķa...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Uzraksti pēctam kur apšuva, pa cik, cik ilgi taisīja un kādu bildi, lai redz kā sanācis :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Man ar interesē;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Es savam 9-5 paarshuvu ieksh TD sports pirms 2gadi - 15Ls
Manupraat ljoti labi paarvilka, tik nav vairs uz puljkja aatrumi saziimeeti, bet tas nekas es jau biju iegaumeejis ;)
Pa shiem gadiem nekaadas iipashas nolietojuma paziimes nav maniitas!
aa 9-3 ir taads pats, kaa 9k aatrumi uz plastmasinjas!
ieprieksheejam 9k pasuutiju no elkpartiem jaunu
http://www.elkparts.com/saab-9000-m8598 ... p1046.html peec izmeeriem vinjsh ir tievaaks (man patika) nekaa origjinaalais, par to kaa kalpo peec 4i gadi jaajautaa Nilam!
Manupraat ljoti labi paarvilka, tik nav vairs uz puljkja aatrumi saziimeeti, bet tas nekas es jau biju iegaumeejis ;)
Pa shiem gadiem nekaadas iipashas nolietojuma paziimes nav maniitas!
aa 9-3 ir taads pats, kaa 9k aatrumi uz plastmasinjas!
ieprieksheejam 9k pasuutiju no elkpartiem jaunu
http://www.elkparts.com/saab-9000-m8598 ... p1046.html peec izmeeriem vinjsh ir tievaaks (man patika) nekaa origjinaalais, par to kaa kalpo peec 4i gadi jaajautaa Nilam!
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Auto diletanta jautājums :blush: Vai pašam drīkst mainīt/pieliet klāt bremžu šķidrumu? Instrukcija rakstīts pretējais :-/ Kādu Jūs ieteiktu lietot un kur to var nopirkt? :)
Iepriekš paldies.
Iepriekš paldies.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Pieliet gan var, gan drīkst, gan vajag (tikai - ja patiešām vajag, jo klučiem dilstot, šķidrums saiet cilindros)! Ar nomaiņu būs sarežģītāk.BaguM wrote:Auto diletanta jautājums :blush: Vai pašam drīkst mainīt/pieliet klāt bremžu šķidrumu? Instrukcija rakstīts pretējais :-/ Kādu Jūs ieteiktu lietot un kur to var nopirkt? :)
Iepriekš paldies.
Marka DOT-4
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Šovakar mans bērītis pie veikala izdomāja, ka viņš negrib pats braukt mājas.... Divreiz pieleca un noslapa... un tad arī viss... griež ka nu, bet lekt nelec. Nu, un man zinatājiem jautajums, vai maģiskā DI kasete aizejot aizsaule par to paziņo ar "chek engine" lampiņas palīdzību? Kad auto vilka majas pamēģinaju pielaist. Kā izspiež sajūgu, tā tahometra bultiņa pavisam lēni, bet mērķtiecīgi nokrīt uz "0". Nekādas lampiņas nedeg, viss "tipa OK", jo nav OK. Tagad te sēdēju un kasiju galvu par dedvielas filtru, un nevarēju atcerēties ka es to būtu četru gadu laika mainijis :blush:
Vai tada bezadbildība var novest pie tik pēkšņas atteikšanās braukt?
Vai tada bezadbildība var novest pie tik pēkšņas atteikšanās braukt?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
zaz... Kasetei 90% gadījumu būs deguma smaka. (jāosta!:laugh: )
Vēl no tradicionālām vainām ir degvielas sūknis, bet to dzird, vai "piesitot" starteri , nosīc. Nav izslēgts arī CKP.
Filtrs tā pēkšņi neaiziet ciet. Parasti filtra gadījumā sākas jaudas zudumi.
Vēl no tradicionālām vainām ir degvielas sūknis, bet to dzird, vai "piesitot" starteri , nosīc. Nav izslēgts arī CKP.
Filtrs tā pēkšņi neaiziet ciet. Parasti filtra gadījumā sākas jaudas zudumi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu jā, kad iepriekšējā kasete aizgāja labākos dzirksteļu laukos, smirdēja tā, ka to varēja just 20m attālumā. Tagad smakas nav, tas labi.:laugh:Arnijs wrote:zaz... Kasetei 90% gadījumu būs deguma smaka. (jāosta!:laugh: )
Vēl no tradicionālām vainām ir degvielas sūknis, bet to dzird, vai "piesitot" starteri , nosīc. Nav izslēgts arī CKP.
Filtrs tā pēkšņi neaiziet ciet. Parasti filtra gadījumā sākas jaudas zudumi.
Par to sūkni arī iedomājos, tikko izgāju pamēģināt, sūkni tā kā nedzird... rīt pamēģināšu nočekot sūkni. Kā tur bija.. no 4. drošinātāja ieejas uz 32. izeju un sūknim japumpē?
Tagad pat nezinu, cerēt, ka sūknī vaina vai CKP. CKP izklausās dārgāk :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ja tahometra bultina pacelas,tad ~80%,ka CKP ir vesels.
Pec slapsanas simptomiem vairak izklausas pec sukna...
Papildinats:
CKP varbut ir dargak,neka alternativais suknis,bet nomaina nav salidzinama suknim un ckp...Tavam modelim janem nost baka...
Pec slapsanas simptomiem vairak izklausas pec sukna...
Papildinats:
CKP varbut ir dargak,neka alternativais suknis,bet nomaina nav salidzinama suknim un ckp...Tavam modelim janem nost baka...
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Par to bultiņu... vairākkārt esmu lasijis, šeit, ka tai bultiņai startējot jāceļās. Par cik auto, lidz šim, vienmēr pieleca nekādīgi nespeju pamanīt momentu, kad griežot starteri tā izkustas... Par cik viņai griežot ir japaceļas... jānokustas, vai uz cik jastav...? :)Zinitis wrote:Ja tahometra bultina pacelas,tad ~80%,ka CKP ir vesels.
Pec slapsanas simptomiem vairak izklausas pec sukna...
Papildinats:
CKP varbut ir dargak,neka alternativais suknis,bet nomaina nav salidzinama suknim un ckp...Tavam modelim janem nost baka...
Par bākas ņēmšanu nost jau izlasiju WIS'ā.. pasākums jau, itka, nav sarežģīts. Lielākās raizes ir par "bantēm", pareizāk uzgriežņu norūsēšanas pakāpi... Jau pirms tam bija doma nomainīt rocnes troses, un ieraugot to, ka jāskrūvē / jāatlaiž bākas bantes, izdomaju pasākumu atcelt uz nenoteiktu laiku...:dry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu vina pacelas nedaudz ~3mm,bet ta ari nav 100% diagnoze,ka ckp ir vesels.Vini medz ari dot nepareizu signalu,kad taxometrs pacelas,bet motors tomer nepielec...
Bet ieteiktu tomer sakt ar sukni.Iesledzot aizdedzi tam kadas 4sek. vajadzetu norukt un izslegties...
Bet ieteiktu tomer sakt ar sukni.Iesledzot aizdedzi tam kadas 4sek. vajadzetu norukt un izslegties...