brūnais (900 1989.g amerikānis)

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by krauklitis »

ZingZeng wrote:Sorry, bet man šāds 900og ar pasīvajam jostām bija jau 1998.gadā :)
2002.gadā tas tika pārdots slavenajam Vaļeram.
Pasīvās jostas bija SAABiem tikai ļoti īsu brīdi, domāju, ka tikai 88.gadā, bet var jau būt, ka arī 89.gadā kādam tās tika.
Starp citu tavam auto kompresija arī ir zemāka nekā ēiropas brāļiem.
Reku mana vecā amerikāņa bilde.
Image
Nu vot, nemu un sadomajos, ka bushu vienigais tads, bet atnaci ZingZeng tu un visu sabojāji :)
Tu gadijuma nezini, kur tas autiņš tagad ir kada stavokli?
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by krauklitis »

vidvuds wrote:Škiet es ar būšu pāra reizes sveicinajis Tevi, bet noignorēts :) Pievērs vairāk uzmanību apkārtesošajiem SAABiem :) Arī tiem, kas ir nenormali netīri vai nepazīstami ;)


Auto smuks, lai labi ripo!
Sorry par ignoru, bet ta ka parsvara man mashina blakus sēž sikais (5men), tad nākas šamējo izklaidēt un nesanāk apkārt blisinat. :)
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by ZingZeng »

Krauklīti, nu nezināšu viss, aizdomas, ka varētu būt sadalīts reizinātājos.
Kad auto dabūju 98.gadā, tas bija bijušais diplomātiskais auto vienam ASV vēstniekam Maskavā, tad Ukrainā un beigās Rīgā. Diplomāts pārcēlās uz ASV un negribēja tur maksāt nodokļus par savu mašīnu, tādēļ pārdeva to vienam vietējam anglim, no kura es to vēlāk nopirku.
Iegādes brīdī noskrējiens bija nepilnas 53k jūdzes jeb ~85K km, salons kā jauns, lai gan mašīnai bija jau 10 gadi. No ārpuses gan, tas bija apskādēts, jo pa nakti stāvvietā pie RVR tam bija norautas visas emblēmas un daļa moldingu, kā arī pāris iespiedumi un švīkas. Savedu to visu kārtībā un tad tālajā 98.g. es tiešām ar šādas specifikācijas auto biju pirmais Latvijā :)
Kā jau minēju 2002.gadā auto pārdevu Vaļeram (viņu laikam visi šeit pazīst), tajā brīdī mašīnai bija pamatīga rūsa tradicionālajās vietās, nestrādāja kondicionieris, nestrādāja elektriskie logi, bija izgrabējusi piekare un nokarājušies griesti, kā arī slavenās pasīvās jostas vairs nestrādāja plus kārba meta ārā no ātrumiem. Noskrējiens tad bija jau ap 140K jūdzēm. Aptuvenās nepieciešamās investīcijas rēķināju ap 1000Ls.
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by krauklitis »

ZingZeng wrote:Krauklīti, nu nezināšu viss, aizdomas, ka varētu būt sadalīts reizinātājos.
Kad auto dabūju 98.gadā, tas bija bijušais diplomātiskais auto vienam ASV vēstniekam Maskavā, tad Ukrainā un beigās Rīgā. Diplomāts pārcēlās uz ASV un negribēja tur maksāt nodokļus par savu mašīnu, tādēļ pārdeva to vienam vietējam anglim, no kura es to vēlāk nopirku.
Iegādes brīdī noskrējiens bija nepilnas 53k jūdzes jeb ~85K km, salons kā jauns, lai gan mašīnai bija jau 10 gadi. No ārpuses gan, tas bija apskādēts, jo pa nakti stāvvietā pie RVR tam bija norautas visas emblēmas un daļa moldingu, kā arī pāris iespiedumi un švīkas. Savedu to visu kārtībā un tad tālajā 98.g. es tiešām ar šādas specifikācijas auto biju pirmais Latvijā :)
Kā jau minēju 2002.gadā auto pārdevu Vaļeram (viņu laikam visi šeit pazīst), tajā brīdī mašīnai bija pamatīga rūsa tradicionālajās vietās, nestrādāja kondicionieris, nestrādāja elektriskie logi, bija izgrabējusi piekare un nokarājušies griesti, kā arī slavenās pasīvās jostas vairs nestrādāja plus kārba meta ārā no ātrumiem. Noskrējiens tad bija jau ap 140K jūdzēm. Aptuvenās nepieciešamās investīcijas rēķināju ap 1000Ls.

Nu ja,
Tas jau laikam man shis ta baigi vairs nav vajadzigs
Nu bet vienalga, ja kads vinu redz kada sētmalē, ludzu padod zinju
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by krauklitis »

Tā ka laiks ārā radīts lai nolaiztu jumtu un izbaudītu sauli, tad brūnais ir nolikts sētmalē un ka par brīnumu man pat sanāca pieķerties priekšējām panelim, lai pirmo reizi veiktu paneļa mainas procedūru un nomainītu arī spidometru / odometru. Image
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by krauklitis »

Bet nu diemžēl no Nila iegūtais un nopucetais spidometrs nederēja.
Tāpēc tiek meklēts spidometrs ar jūdzēm ar šādu aizmuguri. Image
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by krauklitis »

Un šāds spidometrs tiek izlikts pārdošanai vai maiņai pret man interesējošu. Image
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by krauklitis »

:laugh: Un šīs ir gandrīz ka jauns Image
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by krauklitis »

Pēc paneļa maiņas, ieliku atpakaļ veco spidometru-odometru,iepriekš ciešāk sabīdīt cipariņus, un pirmās reizes kā par brīnumu, perfekti strādāja km skaitītājs, kas līdz šīm bija skaitijis tikai simttūkstoši jūdzes kā kādas 10 jūdzes, (es regulāri miljonu sasniedzis :) ).
Bet tad pēc vienas asākas bedres šīs apklusa un neskaita neko. Un tagad man šīs vienu dienu strādā, tad atpūšas, tad atkal strādā, tad braucot likumainos ceļos pazūd, nu tā kaut kā.
Ir idejas kur meklēt vainu?
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by ZingZeng »

Latvijā šādu brīnumu neatradīsi, tāds ir tikai tavējam auto un abiem maniem ex 900, kur viens pie Vaļeras (nesen redzēju uz ceļa) un otrs pie Bizenāja uz SPG.

Savulaik mēģināju meklēt ASV, bet cena tur bez atvešanas bija ap $150.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by KurBads »

Tev tiešām vajag jūdžu spido/odo?
Man viens UK ir, bet neesmu drošs, ka gribu atdot.
Ieliec km spidometru un dzīvo laimīgs vai arī saremontē esošo.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by krauklitis »

KurBads wrote:Tev tiešām vajag jūdžu spido/odo?
Man viens UK ir, bet neesmu drošs, ka gribu atdot.
Ieliec km spidometru un dzīvo laimīgs vai arī saremontē esošo.
A tu domā, ka parastais km spido man sapratīsies ar kruīza kontroli?
Pašlaik kruīzs strādā.
Man tā tīri teorētiski šķiet, ka tas km neskaitīšana ir dēļ kaut kāda signāla, kurš dažreiz atnāk dazreiz neatnāk
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by KurBads »

Spidometru un odometru piedzen trose, kas pievienota kreisās puses pusasij diff.blokā. Šī trose vienkārši ar noteiktu pārnesumu attiecību translē pusass apgriezienu skaitu odometra griešanās ātrumā un spidometra bultiņas augstumā.
KM odometram šī attiecība ir viena, bet jūdžu odo tā ir cita.

Kruīza kontrole vienkārši "lasa" troses griešanās ātrumu/spidometra bultiņas atrašanās pozīciju un pie SET SPEED pogas nospiešanas vienkārši savā smadzenē "iesaldē" attiecīgo "ātrumu" un pēc tam ar vakumsūkņa palīdzību pievelk un atlaiž gāzi, lai mašīnas ātrums saglabātos nofiksētajā lielumā. Un tur nav nekādas atšķirības starp to vai fiksēšanas brīdī ir bijušas 35 miles vai 50 km/h.

Tā taču ir ļoti primitīva kruīze, kurai nav nekādas UP/DOWN funkcijas vai tml.

ODO un spido ir pilnībā mehānisks, tur nav nekādu signālu, kas atnāk vai neatnāk. Varbūt trose ķerās vai apakšējais zobrats vai kvadrāts trosei diff.korpusā ir aprauts.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
krauklitis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 191
Joined: Mon Jun 02, 2008 12:01 pm
Location: Kekava

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by krauklitis »

KurBads wrote:
Tā taču ir ļoti primitīva kruīze, kurai nav nekādas UP/DOWN funkcijas vai tmlidz
Nezinu vai tas ko mana, bet manam kruizem ir gala poga, kuru pieturot atrums pieaug, bet varbut tiesam bus japamegina ar to km spido
katram latvietim vismaz vienu...
deviņsimto
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:brūnais (900 1989.g amerikānis)

Post by KurBads »

var jau būt, ka ir UP funkcija (nebiju zinājis), bet tas neko nemaina, jo spidometru un odometru piedzen strikti mehāniski un atšķirība starp milēm un km ir tikai tajā, cik ātri griežas km/miles cipariņi attiecībā pret riteņu apgriezieniem.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply