Ja 9000ajam der 96 bundulis vai trubas gals, tad jā:PNormunds wrote:Tad var Tev rallijam piedāvāt kaut ko no "dārza" ?Yukki wrote:... jo auto turpmākais liktenis pēc šīs sestdienas vēl nav skaidrs
:)
SAAB rezerves dalu tirgus
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
njeponjel ... ja jau vajag tikai līdz sestdienai, tad nafig mainīt? atsien uz drātīm un mizo. Nevajag tacu gatavot apskatei.Yukki wrote:Ja šodien Bizenājam neizdosies atrast savā pažobelē izpūtēja galu, tad steidzami meklēju:
SAAB 9000 2.3 gala bunduli.
Esošais vakar gandrīz uzkrita servismenim uz galvas, bet tā kā detaļa vajadzīga neilgam laikam (iespējams tikai šai sestdienai), jaunu pirkt pagaidām nevēlos (zinu, zinu, ka maksā kapeikas un piegāde 1 h laika izklausās smieklīgi) jo auto turpmākais liktenis pēc šīs sestdienas vēl nav skaidrs
Ja caurums un bezdievīga skaņa, notin ar ugunsizturīgo audumu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
Nu es jau tā arī biju domājis, bet lieta tāda, ka tur patiešām vairs nav ko atsiet - viss bundulis ir pa visām vīlēm sadalījies pirmreizinātājos. Labprāt paņemtu kādu kaut caurumainu (jauns Ls 40 uz vienu posmu ņeaļo) un atsietu, lai vismaz šo ralliju varu nobraukt un tad tālāk domāt, ko vispār ar to auto darīt, jo šī jau tikai viena no 20 lietām, kas tam auto ir beigusies, TA mandomāt šogad vairs tam auto nespīd:) Eļļu gan ielēju jaunu, lai vismaz motors šai posmā nenoklapē:).KurBads wrote:njeponjel ... ja jau vajag tikai līdz sestdienai, tad nafig mainīt? atsien uz drātīm un mizo. Nevajag tacu gatavot apskatei.Yukki wrote:Ja šodien Bizenājam neizdosies atrast savā pažobelē izpūtēja galu, tad steidzami meklēju:
SAAB 9000 2.3 gala bunduli.
Esošais vakar gandrīz uzkrita servismenim uz galvas, bet tā kā detaļa vajadzīga neilgam laikam (iespējams tikai šai sestdienai), jaunu pirkt pagaidām nevēlos (zinu, zinu, ka maksā kapeikas un piegāde 1 h laika izklausās smieklīgi) jo auto turpmākais liktenis pēc šīs sestdienas vēl nav skaidrs
Ja caurums un bezdievīga skaņa, notin ar ugunsizturīgo audumu.
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
Arnij, par trubām, kas ir OE???
Un cik provizoriski varētu maksāt un cik laika meistaram aizņemtu nomaiņa un vai dot saab spečukiem vai citi mehāniķi arī var to darīt?
Un cik provizoriski varētu maksāt un cik laika meistaram aizņemtu nomaiņa un vai dot saab spečukiem vai citi mehāniķi arī var to darīt?
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
OE ir Original Equipment - Tātad oriģinālgaļa, iegūstama(pasūtāma) pie dīleriem. Nomaiņai jau nu neredzu, ka meham vajadzētu kādu dižo kvalifikāciju. Varēs dajebkurš daudzmaz sakarīgs mehāniķis šo izveikt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
Arnij, cik ta maksaa OE trubas (vikingos laikam tikai var dabūt,ja?)?
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
:laugh: Jāzvana Vikingiem:lol:737_pilot wrote:Arnij, cik ta maksaa OE trubas (vikingos laikam tikai var dabūt,ja?)?
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
Arnij, vai 900 NG derētu 9000. turbo trubas vai arī ir radikālas atšķirības eļļas radiatora trubām?? Ja nav, tad jau iekš šrotten varētu meklēt, jo 9000 ir biki vairāk un visi turbo.
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
Diez vai derēs.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
1kārt jau radiatori un novietojums ir atšķirīgi - tātad arī trubas neder. Bet - caurās dzelzs trubas taču var salodēt!737_pilot wrote:Arnij, vai 900 NG derētu 9000. turbo trubas vai arī ir radikālas atšķirības eļļas radiatora trubām?? Ja nav, tad jau iekš šrotten varētu meklēt, jo 9000 ir biki vairāk un visi turbo.
Vēl risinājums ir hidraulikas kantori.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
Paldies!
Nu man izskatās, ka tās labāk būtu mainīt, jo drūp kā papīrs..
Hidraulikas kantoros ko man jautāt? (trubas attiecīga garuma un diametra?)
Nu man izskatās, ka tās labāk būtu mainīt, jo drūp kā papīrs..
Hidraulikas kantoros ko man jautāt? (trubas attiecīga garuma un diametra?)
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
Paņem vecās trubas līdzi un paprasi lai uztaisa tādas pašas. Ko gan citu vēl lai jautā. Ko dos diametrs un garums, ja nezin kāds kurā vietā ir līkums. Un pašam ar rokām locot ir liela iespēja, ka aizlocīsi to trubu ciet.
SAAB un SUBARU
Re:SAAB rezerves dalu tirgus
TCS atsēdzams? Un - kāpēc gan vajadzīgs kompis? Ja nevar palaist vai raustās un tmldz, tad 99% vaina nav kompī! ;)Darjus wrote:varbuut kadam ir saab 9000 cs 92.g 2.0 turtbo, parasta karba, (TCS) kompis????:unsure:
Man ir no 2.3T, 94 gada ar atslēdzamu TCS ar Hirsch apgreidu
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629