SAAB 900 OG
Re: SAAB 900 OG
Motors 2.0 LPT...
Īstenībā, šobrīd es uz to variantu arī visvairāk sliecos... Varbūt rīt domāšu savādāk...
Īstenībā, šobrīd es uz to variantu arī visvairāk sliecos... Varbūt rīt domāšu savādāk...
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: SAAB 900 OG
Gac,
Atrodi savu auto: http://www.saabclub.lv/index.php/raksti2/item/85-varen" onclick="window.open(this.href);return false;ā-pīle-jeb-saab-900-1979g-–-1993g
Atrodi savu auto: http://www.saabclub.lv/index.php/raksti2/item/85-varen" onclick="window.open(this.href);return false;ā-pīle-jeb-saab-900-1979g-–-1993g
Re: SAAB 900 OG
Ceru, ka spēšu atdāvināt Viņam šādu skatu...
Re: SAAB 900 OG
Atradu, bet Bize protestēs
Re: SAAB 900 OG
Apsveicu, lai veicas ar visu pārējo.
Re: SAAB 900 OG
Šis jau ir daudz - tas nozīmē, ka nav galīgi sapuvis.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: SAAB 900 OG
edijs wrote:Šis jau ir daudz - tas nozīmē, ka nav galīgi sapuvis.
Tas nozīmē tikai to, ka inspektors nezināja kur bakstīt. OEM antikorozija ir kā plēve, kur dažreiz tu nenoviena rakursa neieraudzīsi, ka patiesībā zem tas ir dūres lieluma caurums.
Re: SAAB 900 OG
Nu tā, pirmais nopietnais vizuālais uzlabojums un ruslana padzīšanas projekts ir puslīdz veiksmīgi veikts. Īstenībā, haube, manuprāt, līdz šim bija estētiski nebaudāmākā virsbūves detaļa. Tencinu visiem, kuri palīdzēja (nu, vainīgie jau paši zina).
Re: SAAB 900 OG
Pie visa šī man ir 3 jautājumi jeb nepieciešamības:
1. Nepieciešams stiklu smidzinātāja motorīts. Esošais neizrāda nekādas dzīvības pazīmes;
2. Gan jau jumsīm arī kādam ir bijusi šī probza. Izpūtējs ir diezgan papuvis un caurs, pie tam, tādā vietā, kur normāli īsti netiek klāt (savienojuma vietas augšpusē). It kā jau var skrūvēt nost un cīnīties, bet es kaut kā tomēr sliecos pakāpeniski nomainīt visu. Šobrīd visai akūta ir priekšējā daļa. Uz doto brīdi to piedāvā viens kantoris (aizmirsu nosaukumu, darbā rezerves daļu džeki meklēja), bet par 60 latiem. Manuprāt, pārāk daudz... Vai kādam ir vēl kāda ideja, kā šo sataisīt?
1. Nepieciešams stiklu smidzinātāja motorīts. Esošais neizrāda nekādas dzīvības pazīmes;
2. Gan jau jumsīm arī kādam ir bijusi šī probza. Izpūtējs ir diezgan papuvis un caurs, pie tam, tādā vietā, kur normāli īsti netiek klāt (savienojuma vietas augšpusē). It kā jau var skrūvēt nost un cīnīties, bet es kaut kā tomēr sliecos pakāpeniski nomainīt visu. Šobrīd visai akūta ir priekšējā daļa. Uz doto brīdi to piedāvā viens kantoris (aizmirsu nosaukumu, darbā rezerves daļu džeki meklēja), bet par 60 latiem. Manuprāt, pārāk daudz... Vai kādam ir vēl kāda ideja, kā šo sataisīt?
Re: SAAB 900 OG
Ak jā, un trešā. Īsti nav domāta tagad, bet, nu, uz priekšdienām, tobiš, nākamo vasaru. Šim eksemplāram ir kondicionieris, bet, nu, nestrādājošs. Nav vēl skatīts, vai tikai šķidruma vaina vai kas nopietnāks. Bet... ir dzirdēts, ka šiem auto nederot freons, bet kaut kāda cita gāze, ko iekš ES nevarot nemaz legāli dabūt. Kā tur īsti ir?
Re: SAAB 900 OG
Man šķiet, ka motortelpā ir jābūt norādei, kādu šķidrumu kondicionierī ir jāpilda! Par motoriņu - man pavisam nesen arī tas bija nomiris, bet ARTEH kaut kur to dabūja - pajautā viņiem!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 900 OG
Esmu nonācis smaga lēmuma priekšā. Sirds saka vienu, veselais saprāts - citu. Šodien bija saruna ar cilvēku, kurš man to saabu "čiņī" un, kā saka, jo tālāk rok, jo tā aina paliek bēdīgāka. Lielais ļaunais brūnais to auto tomēr ir saēdis pārāk daudz, visa apakša ir vienos caurumos un esmu nonācis pie secinājuma, kuru esmu centies atgaiņāt ilgi jo ilgi - celt to auto tālāk būtu tomēr pārāk ekonomiski nepamatoti. Kaut kā uz ķep ļep to visu pasākumu darīt negribas, jo auto ziņā esmu baigais pedants un nepilnības mani kretinē diezgan pamatīgi, gribas lai auto izskatās perfekti, bet, lai to auto uztaisītu uz kaut vai "labi", jāiegulda vairāk kā maksā tas baltais hečbeks, kas te ss-ā vēl nupat bija. Galīgo lēmumu gan pieņēmis vēl neesmu, bet kaut kā sāku sliekties uz to, ka restaurēšanas projekts laikam būs jākancelē un, kā Edijs rakstīja, jāiegūst daudz draugu saabistu aprindās, tobiš, jādala šis auto reizinātājos. Bet var jau būt, ka rīt būšu pārdomājis un izlemšu turpināt... līdz nākamajam vājuma un pārdomu brīdim.
Apzinos, ka no malas izskatās stulbi - nav pagājis vēl gads kopš iegādes un jau rokas/prāts nolaižas. Tajā pašā laikā mašīna tik iegādāta par zemu cenu un pagaidām ieguldījumi arī pārāk lieli nav bijuši. Un tāda jau bija mana doma - saprast, vai vēlos to, vai nē. Lai nu kā, ja vēl kādu reizi uznāks luste, tad, iegādājoties objektu, vispirms skatīšos, kādā stāvoklī ir virsbūve. Protams, žēl iegādātās un restaurētās haubes un nupat par dārgu naudu iepirktais izpūtējs, bet, ja nu tomēr jāapstājas, tad šis būtu īstais laiks, jo atpakaļceļa pēc tam jau nu točno nebūs.
Lai nu kā, labprāt uzklausīšu konstruktīvus padomus, priekšlikumus u.c. komentārus... Jo prāts ar sirdi šobrīd konfliktē ne pa jokam...
Apzinos, ka no malas izskatās stulbi - nav pagājis vēl gads kopš iegādes un jau rokas/prāts nolaižas. Tajā pašā laikā mašīna tik iegādāta par zemu cenu un pagaidām ieguldījumi arī pārāk lieli nav bijuši. Un tāda jau bija mana doma - saprast, vai vēlos to, vai nē. Lai nu kā, ja vēl kādu reizi uznāks luste, tad, iegādājoties objektu, vispirms skatīšos, kādā stāvoklī ir virsbūve. Protams, žēl iegādātās un restaurētās haubes un nupat par dārgu naudu iepirktais izpūtējs, bet, ja nu tomēr jāapstājas, tad šis būtu īstais laiks, jo atpakaļceļa pēc tam jau nu točno nebūs.
Lai nu kā, labprāt uzklausīšu konstruktīvus padomus, priekšlikumus u.c. komentārus... Jo prāts ar sirdi šobrīd konfliktē ne pa jokam...
Re: SAAB 900 OG
Sataisi tā, lai var braukt... un brauc. Jā, savā ziņā tas būs ļapļap, taču iedomājies sevi tā auto vietā - labāk vēl brīdi ripot, neskatoties uz čābīgo stāvokli, vai tikt izjauktam?
Manam 900'tam arī ir n vietas, ko prasītos pielāpīt, taču šobrīd es tam nespēju tā nopietni pieķerties. Un pilnai restaurācija ir grūti rast pamatojumu, ir arī labāki eksemplāri vēl nopērkami, lai būtu izejmateriāls slapjo sapnīšu piepildīšanai. Bet vai tāpēc tūlīt norakstīt auto? Tak nē, jābrauc. Darīšu, kā Nauris ir ne vienreiz vien teicis - pa maziem solīšiem.
Manam 900'tam arī ir n vietas, ko prasītos pielāpīt, taču šobrīd es tam nespēju tā nopietni pieķerties. Un pilnai restaurācija ir grūti rast pamatojumu, ir arī labāki eksemplāri vēl nopērkami, lai būtu izejmateriāls slapjo sapnīšu piepildīšanai. Bet vai tāpēc tūlīt norakstīt auto? Tak nē, jābrauc. Darīšu, kā Nauris ir ne vienreiz vien teicis - pa maziem solīšiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361