treidins wrote:Apsveikumi,protams,bet... tad jau klasikai tiek teiktas ardievas,vai tā?
P.S.Vakardienas lablaiks sludinājums mani vnk. "satrieca" ...citāts..."...Pārdodu, jo pārsēdos uz dīzeli ar smieklīgu patēriņu, un arī visa klasisko SAAB būšana mani vairs tā neaizkustina kā tas bija 13 gadus atpakaļ. "...citāta beigas.Un to raksta cilvēks ,intervija ar kuru žurnālā Autobild(ja nemaldos),mani iedvesmoja atgriezties pie klasikas.
Nu redz, varbūt tagad negriez vēnas , bet iegādājies vēl vienu klasiku, ar leģendāra īpašnieka auru
Nebiju domājis ka intervija pirms 9 ( ārprāc!!!) gadiem atstās tādas sekas
No rīta videjais patēriņš bija nokritis līdz 5.9 l/100km, bet pa dienu dabūju pamīcīties pa centru un tas atgriezās pie 6.1 l/100km. Esmu nobraucis nepilnus 300km kopš pirmdienas vakara, kompis rāda, ka ar esošo bāku var nobraukt vēl +1300km, bet bākas bultiņa ir tikai nedaudz pavirzījusies uz leju no pilnīgi pilnas bākas atzīmes.
Esmu vairāk kā apmierināts ar šiem rādītājiem. Rīt laikam brauks sieva, tad vidējais pieaugs, jo viņai patīk šerpi braukt.
Motors ir ļoti atsaucīgs, reaģē zibenīgi un griezes moments ir pamatīgs jau pie zemiem apgriezieniem, bet tai pašā laikā ļoti kluss, katrā ziņā mašīna ir klusāka nekā 9K aero.
Pagaidām vienīgās neērtības man sagādā pareiza beņķa pozīcijas atrašana, 9K aero tas man prasīja gadu, visu laiku pa drusciņai bija jāpielabo. Tad vēl jāietrenējās tikt galā ar klimata kontroli, ļoti prasās lai būtu bijušas pusgrādu atzīmes, jo brīžiem ar 20C ir karsti, bet ar 19C vēsi. Meģinu atrast regulējumu gaisa atverēm, lai auksto nepūš uz kreiso plecu un kaklu, tas gaiss nāk rikošetā no loga, bet pilnīgi ciet vērt arī negribās.
Nedaudz kaitina garā izvēle kompīša sarakstā, lai atgrieztos pie videjā patēriņa, poga ir jānospiež 5 vai 6 reizes.
Priecē Parrot hands free sistēma un tās sadarbīb ar audio sistēmu. Parking assistant arī interesanta fīča, pīkst pat pret nelieliem stabiņiem, bet godīgi sakot ļoti patīkama lietiņa un reāli palīdz.
Katrā ziņā ir interesanti un atrodoties tādā automobīlī ir sajūta, ka atrodos citā pasaulē, realitātē.
Pēc maniem novērojumiem kompis tieši otrādi - ir pesimists - un reāli tērē drusku mazāk, atšķirība pāris litros uz bāku (man bākā vakar salīda 62 l suļķa )
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Es jau negribu neko sliktu teikt vai baidīt... Bet tikko sasmējos - satiku vienu sen neredzētu cilvēku, kurš savulaik brauca, ja nemaldos, ar 9-5 Griffinu. Viņš: "Oo, sveiks, Edijs! Tu vēl ar saabiem brauc? Ir arī kāds dīzelis parādījies? Es te paņēmu tagad 9-5 ar 1.9 dīzeli... un visādi pigori lien ārā.. servisā saka, lai sirsnīgāk gāzē". Man pat nebija īsti ko teikt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Pētījumi turpinās. 4.3 l/100km pa šoseju ir tikai tad, ja mašīnā esmu viens. Vakar braucām visa ģimene - 5 cilvēki ar nelielu bagāžu un ar 90 km/h bija 5.3 litri, bet pie 100km/h jau 5.6 .
Vakar arī pirmo reizi pielēju pilnu bāku un salīdzināju kompīša uzrādīto patēriņu ar kalkulātoru. Kompis rādīja 6.2, bet pēc kalkulātora sanāca 6.09 l/100km.
Sapratu vienu, ar to dīzeli ir jāmācās braukt, jo griežas tas pilnīgi savādāk nekā benzīna motors. kad iemācīšos, pieņemu, ka patēriņš vēl nokritīs.
50 uz 50, tiesa no pilsētām man 80% ir Jūrmala un 20% Rīga.
Jūrmalai gan ir jābrauc cauri no viena gala līdz otram, ja paveicas var trāpīt uz zaļo vilni, bet ja nē, tad jāstājās pie katra luksofora un pēc Mērfija likuma arī pie dzelzceļa pārbrauktuves.
Ja skatītos pec pilsetu robežam un km, tad gan sadalījums būtu - pilsetā 80%, ārpus pilsetām 20%