ZZ Sudraba Gulbis


User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by andrejsb »

3.9l/100km !!!
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by edijs »

Lūk, tas jau var sacensties ar gāzes izmaksām! :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by andrejsb »

Bet pieņemu, ka tādu patēriņa iegūšanai, dīzeļ auto ir jābūt gana jaunam un svaigam.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by ZingZeng »

Ar jaunu un svaigu to nepanākt, ir jabūt iebrauktam motoram.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by lawyer »

Tas auto mani pārsteidz :clap:

Degvielas taupīšanas ziņā dīzeļiem nekas nopietns pēdējos 10 gados nav izdomāts - pēdējais kvalitatīvais lēciens, kas ļāva samazināt patēriņu vismaz par litru, bija common rail, ko izmanto arī 1.9 un 3.0 TiD'os, bet kas nebija 2.2TiD :wink:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by ZingZeng »

Zini degvielas piles, kas beigās sakrājās litros var ietaupīt dažādos veidos. Pirmkārt jau braukšanas stils, tad spiediens riepās un pašas riepas, motora un visu iekartu stavoklis (varsti, vakuumi utt),vaļēji logi, uzpariktes uz jumta (kastes, veļļuki vai tikai to turētāji), kondicionieris, pat pašas mašīnas tīrība, liekais svars ko parvadājam salonā, tas viss ietekmē patēriņu.
Ja to visu optimizē, bet motorīti pabaro vēl ar speciālām piedevām, tad var pat krietni ietaupīt.

Kaut vai, piemēram, tas pats Statoil, kas reklamē, ka ar viņu degvielu var ietaupīt līdz pat 3% degvielas. It kā sīkums, bet parēķināsim, ja mēnesī nobraucam 2000km, tad 3% ir 60km, bet gadā tas jau ir 720km. Praktiski gandrīz 11 dienas gadā var braukt bez maksas. Vai slikti?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by lawyer »

Protams, Tevis uzskaitītais darbojas jebkurā gadījumā pie jebkura dzinēja 8)

No pašām modernākajām fīčām var pieminēt start/stop sistēmu, bet tā man šķiet ir nāve starterim. Dīzeļiem atslēdzami cilindri laikam vēl nebija ieviesti :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by Mahmuds »

Es vēl ieteiktu ražotājiem kā opciju katram pasažierim uzstādīt nelielus pedālīšus un displeju, kurā var redzēt, cik kurš minoties ir ietaupījis degvielu, tad atkarībā no pasažieru azarta, varētu pārvietoties gandrīz par velti, bet ja auto būtu hibrīds vai elektromobīlis, varētu pat uzlādēt akumulatoru nākamajiem braucieniem!
Man, azartiski braucot 300 km (250 km šoseja, (ātrums ap 110 km/h, apdzīšanās līdz 140-150 km/h) un 50 km pilsēta (diezgan jestra ieskriešanās) 3 pieaugušie un viens bērns iekš auto), tika aprīts 40l gāzītes pa 0,384 Ls/l, kas iznāk 13,3 km/l, jeb 5,10 Ls uz 100 km. No šādas braukšanas gūstu maksimālu baudu un neapsveru domu, ka varētu izslēgt klimatu vai kā citādi mēģināt samazināt patēriņu!
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by mixeris »

lawyer wrote:Protams, Tevis uzskaitītais darbojas jebkurā gadījumā pie jebkura dzinēja 8)

No pašām modernākajām fīčām var pieminēt start/stop sistēmu, bet tā man šķiet ir nāve starterim. Dīzeļiem atslēdzami cilindri laikam vēl nebija ieviesti :roll:
Vēl jau ir piemirsts fuel cut-off at deaceleration.
Tas arī dod savu artavu, bet ir jāiemācās nevis izspiest sajūgu vai ieslēgt neitrālajā, bet tieši atstāt ātrumā, jo tad patēriņš ir 0 :)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by elmo »

ZingZeng wrote:Zini degvielas piles, kas beigās sakrājās litros var ietaupīt dažādos veidos. Pirmkārt jau braukšanas stils, tad spiediens riepās un pašas riepas, motora un visu iekartu stavoklis (varsti, vakuumi utt),vaļēji logi, uzpariktes uz jumta (kastes, veļļuki vai tikai to turētāji), kondicionieris, pat pašas mašīnas tīrība, liekais svars ko parvadājam salonā, tas viss ietekmē patēriņu.
Ja to visu optimizē, bet motorīti pabaro vēl ar speciālām piedevām, tad var pat krietni ietaupīt.

Kaut vai, piemēram, tas pats Statoil, kas reklamē, ka ar viņu degvielu var ietaupīt līdz pat 3% degvielas. It kā sīkums, bet parēķināsim, ja mēnesī nobraucam 2000km, tad 3% ir 60km, bet gadā tas jau ir 720km. Praktiski gandrīz 11 dienas gadā var braukt bez maksas. Vai slikti?
Smiekli nāk par tiem statoila 3%. Statoils defaultā ir 2 saņi dārgāks par nesti vai lukoilu un 3-4 saņi dārgāks par TRESTU. Ja vēl parēķina tam pašam lukoilam 2-2,5 saņu atlaidi ar Maximas vai Lukoil karti jau sanāk ~4 saņi starpība ar Statoilu. Un Man lukoil E98 tērēas mazāk par Statoila E98.
Piedevas cik nu esmu ar kalkulatoru rēķinājis neatmaksājas uz 10k apkopes intervālu. Piedevu iegādē iztērē vairāk, kā iegūsti uz ietaupījumu.
Abiem rumakiem pacēlu spiedienu no 2,2 uz 2,4. Pagaidām atšķirību nejūt pa pilsētu. Tiesa no pilsētas ārā neesmu līdis, iespējams uz šosejas kaut ko jau varēs pamanīt! Patēriņš arī īpaši nemainās, vai es braucu viens, vai ar ģimeni. Es pat teiktu, ka braucot vienam degvielas patēriņš ievēriojami pieaug! :o:twisted:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by elmo »

mixeris wrote:
lawyer wrote:Protams, Tevis uzskaitītais darbojas jebkurā gadījumā pie jebkura dzinēja 8)

No pašām modernākajām fīčām var pieminēt start/stop sistēmu, bet tā man šķiet ir nāve starterim. Dīzeļiem atslēdzami cilindri laikam vēl nebija ieviesti :roll:
Vēl jau ir piemirsts fuel cut-off at deaceleration.
Tas arī dod savu artavu, bet ir jāiemācās nevis izspiest sajūgu vai ieslēgt neitrālajā, bet tieši atstāt ātrumā, jo tad patēriņš ir 0 :)
Nevis vienkārši ātstāt ātrumā, bet maksimāli augstākā robā, lai nebremzējas ar ātrumiem un ņemt no roba ārā, tikai tad, kad jau sāk rīstīties! :wink:
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by andrejsb »

Bet vispār dīzeļjomā progress ir ļoti izteikts. Mans 98 gada ražojuma S70, jauktajā ciklā ņammāja 8,5 litri uz simtiņa. Ar līdzīgi masu un jaudu. Vienīgais, tas bija aprīkots ar ne pārāk labu tomātisko 4robu kārbu. Tāpēc būtu interesanti, cik tāds 1.9tid ņammātu ar mūsdienīgu automātu.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by elmo »

Interesē automāta patēriņš!?
Aber lūdzu:
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/312079.html" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by andrejsb »

Viens, virtuāls 1.9 tid tomātbraucējs, kas brauc pa bāņiem ar divtiklieliem ātrumiem. No tā statistiku neiztaisīsi.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Post by ZingZeng »

Mahmuds wrote:Es vēl ieteiktu ražotājiem kā opciju katram pasažierim uzstādīt nelielus pedālīšus un displeju, kurā var redzēt, cik kurš minoties ir ietaupījis degvielu, tad atkarībā no pasažieru azarta, varētu pārvietoties gandrīz par velti, bet ja auto būtu hibrīds vai elektromobīlis, varētu pat uzlādēt akumulatoru nākamajiem braucieniem!
Man, azartiski braucot 300 km (250 km šoseja, (ātrums ap 110 km/h, apdzīšanās līdz 140-150 km/h) un 50 km pilsēta (diezgan jestra ieskriešanās) 3 pieaugušie un viens bērns iekš auto), tika aprīts 40l gāzītes pa 0,384 Ls/l, kas iznāk 13,3 km/l, jeb 5,10 Ls uz 100 km. No šādas braukšanas gūstu maksimālu baudu un neapsveru domu, ka varētu izslēgt klimatu vai kā citādi mēģināt samazināt patēriņu!
Vispār jau 7.5 km/l, bet gala rezultats vienalga pareizs :mrgreen::mrgreen:
Post Reply