Vai nu tomāts, vai lūžņu prese!andrejsb wrote:Var būt labāk uzreiz manuālo kārbu un miers...
Citu variantu nav!
Vai nu tomāts, vai lūžņu prese!andrejsb wrote:Var būt labāk uzreiz manuālo kārbu un miers...
Es arī agrāk tā domāju, bet nekas piešāvoselmo wrote:Vai nu tomāts, vai lūžņu prese!andrejsb wrote:Var būt labāk uzreiz manuālo kārbu un miers...
Citu variantu nav!
Palasīju, nepalīdzzinitis wrote:To programmet nevar,bet var samainiit stuures pogas,bez kaarbas vadiibas,lai neniez nagi un nerodas jautaajumi,jo lietotaaja graamatinjas,jau principaa neviens nelasa...Diks wrote:Vispār jau topiks sākās ar Elmo un arī manu lamāšanos par itkā manuālo režīmu šai kārbai pārslēdzot ātrumus ar pogām pie stūres
Jo arī šajā "manuālajā" režīmā tā kārba pārslēdzas pēc sava prāta
Tur jau acīmredzot neko nevar pārprogrammēt
Manuālā kārba SAABam ir ekstra, ko tik viegli nevar atrast. Būtu priecīgs, ja manam airim tā būtu.andrejsb wrote:Var būt labāk uzreiz manuālo kārbu un miers...
elmo wrote:Uz 60 es ar varu ielikt 4ajā, bet vajag 5tajā uz 50.
[ Post made via Android ]
Ja mēs runājam par Griffinu, tad tieši tā arī ir, min un brauc un nemaz nezin kādā robā ir ieštepselēts!KoreFun wrote:
Manā izprātnē cilvēks pērk automātu, lai vnk spiest uz akseleratoru
Protams, ka gribēju ekonomēt, protams, ka pirku AERO, jo salasījos šajā forumā par to, ka AERO esot visekonomiskākais!KoreFun wrote: Tu sūdzies, ka Tev AUTOMĀTS MANUĀLĀ režīmā nevibrē pilsētā uz 5.ātrumā pie 50km/h Priekš kam Tev pie 50km/h štepselēt 5.robā? Lai ekonomēt? Ja gribi ekonomēt tad SAABs vispār nav tā labāka izvēle priekš tā
Aero arī IR ekonomisks, bet tā potenciālu ir jāsaprot un jāiemācās izmantot. Salīdzināt ar mazauto šo padarīšanu nav korekti. Ja salīdzina motora rpm piektajā robā pie 50 km/h, tad SAAB tā ir bezmaz vai tukšgaita, savukārt mazauto tur būs savi +50%. Ir vienkārša aritmētika. Lai iegūtu jaudu no mazmotora, nepieciešami rpm, savukārt lielajiem motoriem to pašu izdara grieze pie salīdzinoši zemiem rpm.elmo wrote: Protams, ka gribēju ekonomēt, protams, ka pirku AERO, jo salasījos šajā forumā par to, ka AERO esot visekonomiskākais!
Un kāpēc lai vibrētu pie 50 km/h!? Ja ar kaut kādu 1,4 litru kia ceed vai 1.6 litru mazda3 nevibrē!? Jaudas par maz!?
Cik nu ir sanācis pabraukt ar manuālajiem saabiem, nevienma nav bijušas problēmas ar vibrēšanu, ja nu vienīgi nerāpjas augšā pa siguldas ieleju ar to 5to robu!
Var jau būt, ka es nemāku braukt ar to Airi, var jau būt!Mēģinu visādi, bet nesanāk!Arnijs wrote:Salīdzināt ar mazauto šo padarīšanu nav korekti. Ja salīdzina motora rpm piektajā robā pie 50 km/h, tad SAAB tā ir bezmaz vai tukšgaita, savukārt mazauto tur būs savi +50%. Ir vienkārša aritmētika. Lai iegūtu jaudu no mazmotora, nepieciešami rpm, savukārt lielajiem motoriem to pašu izdara grieze pie salīdzinoši zemiem rpm.
Auto. Pirkt/Pārdot.
26.04.2024, 17:18 by Nauris
Outstanding Сasual Dating - Legitimate Girls
26.04.2024, 12:56 by Ozijs
2024 | SAAB sezonas atklāšanas pasākums
26.04.2024, 08:55 by Normunds
Auto riepu, disku, riteņu, un to aksesuāru tirgus
18.04.2024, 15:51 by Nauris
Es tevi redzu !!! Nr2
17.04.2024, 12:49 by Nauris
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
10.04.2024, 21:45 by Gunch*