9-5 tomātkārba


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: 9-5 tomātkārba

Post by elmo »

andrejsb wrote:Var būt labāk uzreiz manuālo kārbu un miers...
Vai nu tomāts, vai lūžņu prese! :twisted:
Citu variantu nav! :mrgreen:
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: 9-5 tomātkārba

Post by andrejsb »

elmo wrote:
andrejsb wrote:Var būt labāk uzreiz manuālo kārbu un miers...
Vai nu tomāts, vai lūžņu prese! :twisted:
Citu variantu nav! :mrgreen:
Es arī agrāk tā domāju, bet nekas piešāvos 8)
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re: 9-5 tomātkārba

Post by Diks »

zinitis wrote:
Diks wrote:Vispār jau topiks sākās ar Elmo un arī manu lamāšanos par itkā manuālo režīmu šai kārbai pārslēdzot ātrumus ar pogām pie stūres :whistle:
Jo arī šajā "manuālajā" režīmā tā kārba pārslēdzas pēc sava prāta :evil:
Tur jau acīmredzot neko nevar pārprogrammēt :(
To programmet nevar,bet var samainiit stuures pogas,bez kaarbas vadiibas,lai neniez nagi un nerodas jautaajumi,jo lietotaaja graamatinjas,jau principaa neviens nelasa... :lol:
Palasīju, nepalīdz :think:
Attachments
95_2005.png
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re: 9-5 tomātkārba

Post by Diks »

andrejsb wrote:Var būt labāk uzreiz manuālo kārbu un miers...
Manuālā kārba SAABam ir ekstra, ko tik viegli nevar atrast. Būtu priecīgs, ja manam airim tā būtu.
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: 9-5 tomātkārba

Post by GuntisG »

Manam SAABam ar šitā dīvainība ir. Pamēģināju, bet tā arī nesapratu tās fīčas jēgu. Tas automāts tāpatās slēdzas normāli, ka zūd interese lietot manuālo režīmu. Vienīgi, ko sapratu no lietotāja instrukcijā rakstītā, šo manuālo režīmu būtu ērti pielietot bremzēšanai ar motoru.

Ikdienā sanāk braukt gan ar manuāli, gan ar automātu, un man ir diezgan vienalga, kāda kārba. Kaut gan sākotnēji gribēju tieši manuāli. Tikai aiz naivās pārliecības, ka ar manuālo ir ekonomiskāka braukšana, lētāka apkope un remonts. Bet ej nu atrodi vēlmēm un varēšanai atbilstošu 9-5 2,3t ar manuāli! Un nav jau arī nemaz tik neekonomiski ar to automātu. Vidējais patēriņš uz SIDa turas ap 8,3 - 8,5 l/100 km. Nu jā, pa Rīgu pabraucot pieaug līdz 9,5 l, bet pietiek kruīzā uz 100 aizbraukt līdz mājām Rojā un atkal ir 8,3.

Vienu brīdi bija jāpabrauc ar 2012. gada Mitsu Lanceri 1,8 l automātu. Ar to gan izjutu diskomfortu, jo tas automāts bija kaitinošs. Tam bija tā, ja piespiež gāzi, kaut vai nedaudz, tad sajūta tāda, itkā brauktu ar manuāli, kuram slīd sajūgs - motora apgriezieni aug, bet auto paātrināties netaisās. Ieminot gāzi grīdā, vispār tahometrs aiziet līdz gandrīz redlainam, bet paātrinājumu nevar izjust. Faktiski jau paātrinājums ir, bet ar ļoti lielu aizkavēšanos un nu tāds nekāds. Apdzīšana ar tādu drandaļetu vispār ir murgs, jo gāzes spiešana tiek transformēta motora rēkoņā, nevis paātrinājumā. Pat Putekļainā Dace ar savu 1,5 turbodīzeli, šķiet, iet niknāk. Bet ar SAABu ir forši - iespied gāzi, neliela iepauzēšanās, kamēr automāts nomet uz leju, un jau lido!
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: 9-5 tomātkārba

Post by elmo »

Izbraucot ar māšeles Mazda3 1,6 AT secināju, ka man labāk patīk mazdas tomāts, jo manuālajā režīmā ātrumus var štepselēt ar ātrumkloķi.
Slēdzas ātri un tā kā es gribu, nevis tā kā tomāts to grib! Līdz ar to nav nekādas aiztures un pilsētā tas nīkulīgais 1,6 ir tīri ņiprs ar visu tomātu.
Protams uz šosejas apdzīšanai ir nopietni jāgatavojas!
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: 9-5 tomātkārba

Post by uculs »

Nav novērotas elmo likstas nedz ar 05 gada, nedz 07 gada automātiem, tas ir manuālaja režīmā bez problēmām uz 60 ar ceturto ātrumu, un nekas nekur neslēdzas
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: 9-5 tomātkārba

Post by elmo »

Uz 60 es ar varu ielikt 4ajā, bet vajag 5tajā uz 50.

[ Post made via Android ] Image
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: 9-5 tomātkārba

Post by uculs »

Es gan ievēroju, ka tu sūdzies, par pārslēgšanos uz 2. ātrumu, kas kaut kā neiet kopa ar to, ka pat stāvot uz vietas var mierīgi ieslēgt trešajā, bet man vispār vienalga, es ar tādam muļķībām pēdējo reizi pirms kādiem diviem gadiem nodarbojos. Neinteresē, man automātos manuālais režīms, kopš to pirmo reizi pamanīju un izmēģināju kaut kāda Audi. Savā esmu izmantojis pāris reizes, pat ar jēgu, ne tikai, lai paspēlētos.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: 9-5 tomātkārba

Post by KoreFun »

elmo wrote:Uz 60 es ar varu ielikt 4ajā, bet vajag 5tajā uz 50.

[ Post made via Android ] Image

:D Tāpec Tu nopirki automātu? Lai iemācīt viņam štepselēt tādā robā kurā viņš neprot? Tu atgadini manas meitenes tēvu, kurš stūrgalvīgi, nu jau kuru gadu pēc kārtas, mēģina piespiest savu TAZ 2111 braukāt. Bet tāpat katru nedēļas nogali pavada zem tā TAZa, jo katru nedēļu viņam to bremzes krīt nost, to sajūgs izbeidzās, to vārās augšā visu laiku, izrūsēja jau līdz pamatīgiem caurumiem un t.t. (Starp citu viņš ir vienīgais saimnieks šai burvībai, kura ir ražota 2001. gadā :shock: )

Manā izprātnē cilvēks pērk automātu, lai vnk spiest uz akseleratoru (nevis GĀZES pedāli :P) un nedomāt par ātrumu štepselēšanu, bet Tu sūdzies, ka Tev AUTOMĀTS MANUĀLĀ režīmā nevibrē pilsētā uz 5.ātrumā pie 50km/h :D Priekš kam Tev pie 50km/h štepselēt 5.robā? Lai ekonomēt? Ja gribi ekonomēt tad SAABs vispār nav tā labāka izvēle priekš tā :naughty: Bet ja jau tā, tad nopērc manuāli! :eusa-snooty: Un atkal otrādi, ja gribi braukt ar komfortu un pilsētā ļaut savai labai rokai gūt prieku no mīļākās sievietes ķermeņa, tad brauc ar automātu un nedomā par tiem f*cking robiem. :dance:
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re: 9-5 tomātkārba

Post by donalds_dax »

Āmen

[ Post made via iPad ] Image
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: 9-5 tomātkārba

Post by elmo »

KoreFun wrote:
Manā izprātnē cilvēks pērk automātu, lai vnk spiest uz akseleratoru
Ja mēs runājam par Griffinu, tad tieši tā arī ir, min un brauc un nemaz nezin kādā robā ir ieštepselēts!
Ja es nopērku mašīnu, kurai ir ātrumpārslēga pogas uz stūres, es sagaidu, ka viņas arī strādā, nevis tur ir pieliktas tikai smukuma pēc!
Piemēram uz VW Passat R32 4Motion šitā štelle strādā daudz labāk, kā uz Saabiņa. Saabiņam to nevar nosaukt nekā savādāk, kā vienīgi par butaforiju!

KoreFun wrote: Tu sūdzies, ka Tev AUTOMĀTS MANUĀLĀ režīmā nevibrē pilsētā uz 5.ātrumā pie 50km/h :D Priekš kam Tev pie 50km/h štepselēt 5.robā? Lai ekonomēt? Ja gribi ekonomēt tad SAABs vispār nav tā labāka izvēle priekš tā :naughty:
Protams, ka gribēju ekonomēt, protams, ka pirku AERO, jo salasījos šajā forumā par to, ka AERO esot visekonomiskākais! :twisted:
Un kāpēc lai vibrētu pie 50 km/h!? Ja ar kaut kādu 1,4 litru kia ceed vai 1.6 litru mazda3 nevibrē!? Jaudas par maz!? :mrgreen:
Cik nu ir sanācis pabraukt ar manuālajiem saabiem, nevienma nav bijušas problēmas ar vibrēšanu, ja nu vienīgi nerāpjas augšā pa siguldas ieleju ar to 5to robu! :mrgreen:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: 9-5 tomātkārba

Post by KoreFun »

Nu ja manuālī uzrakstīts, ka zem 2000 RPM nepārslēgsi citā robā, tad kāpēc uzreiz tā ir butaforija? Manuāli uzmanīgi izlasīji?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: 9-5 tomātkārba

Post by Arnijs »

elmo wrote: Protams, ka gribēju ekonomēt, protams, ka pirku AERO, jo salasījos šajā forumā par to, ka AERO esot visekonomiskākais! :twisted:
Un kāpēc lai vibrētu pie 50 km/h!? Ja ar kaut kādu 1,4 litru kia ceed vai 1.6 litru mazda3 nevibrē!? Jaudas par maz!? :mrgreen:
Cik nu ir sanācis pabraukt ar manuālajiem saabiem, nevienma nav bijušas problēmas ar vibrēšanu, ja nu vienīgi nerāpjas augšā pa siguldas ieleju ar to 5to robu! :mrgreen:
Aero arī IR ekonomisks, bet tā potenciālu ir jāsaprot un jāiemācās izmantot. Salīdzināt ar mazauto šo padarīšanu nav korekti. Ja salīdzina motora rpm piektajā robā pie 50 km/h, tad SAAB tā ir bezmaz vai tukšgaita, savukārt mazauto tur būs savi +50%. Ir vienkārša aritmētika. Lai iegūtu jaudu no mazmotora, nepieciešami rpm, savukārt lielajiem motoriem to pašu izdara grieze pie salīdzinoši zemiem rpm.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: 9-5 tomātkārba

Post by elmo »

Arnijs wrote:Salīdzināt ar mazauto šo padarīšanu nav korekti. Ja salīdzina motora rpm piektajā robā pie 50 km/h, tad SAAB tā ir bezmaz vai tukšgaita, savukārt mazauto tur būs savi +50%. Ir vienkārša aritmētika. Lai iegūtu jaudu no mazmotora, nepieciešami rpm, savukārt lielajiem motoriem to pašu izdara grieze pie salīdzinoši zemiem rpm.
Var jau būt, ka es nemāku braukt ar to Airi, var jau būt!Mēģinu visādi, bet nesanāk!
Ko es daru nepareizi!?
Post Reply