emsiem 9-5 AERO
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Kad gandrīz nopirku 530d, BMW speciālisti visi kā viens slikti atsaucās par e60/61 - par visiem, ne tikai 535d - ja gribas tos labi uzturēt, var nākties likt iekšā 4-5k EUR katru gadu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Bonusā 535d ja nobirst turbo,tad abu maiņa uz jaunām,vai lietotām . Remonts garām. Neprot speciālisti normāli sataisīt viņas.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Jā, es par šo nesen nobrīnījos. Draugam bija aizdomas, ka viņa E90 (tam pašam, ko es viņam veiksmīgi ietirgoju ) sāk birt nost turbīna. Iebrauca vienā servisā, tur saka, lai ņem jaunu vai meklē lietotu. Es iepletu acis, to dzirdot, un saku - pag, pag, jauna padārgi, bet kur jēga lietotu ņemt par tādu pašu cenu, cik remonts maksā?! Tak saabisti remontē un nekāda vaina, viss kedā. Tad paokšķerējus pats par interneta dzīlēm - hmm, powera spicie prāti arī iesaka labāk lietotu, ne remontētu, tas pats arī ārzemju forumos pavīd. Tad kā tur īsti? Mūsu vietējie kantori neprot tieši bembju turbīnas sataisīt kā nākas, vai tas attiecas uz visām? Ir dzirdēts, ka arī saabiem iesaka labāk labu lietotu meklēt, ne restaurēt?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Nu, nezinu gan, nekam īpašam tajās turbīnās nevajadzētu būt, kā jau visiem modernajiem dīzeļiem - lāpstiņas ar maināmu ģeometriju. Cik esmu lasījis un dzirdējis, pats svarīgākais un grūtākais esot to visu pasākumu pēc salikšanas nobalansēt - tur vajag kvalitatīvas detaļas, lielu rūpību un attiecīgu stendu, kas reti kuram ir (turbomotors.lv noteikti bija/ir)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Turbomotors pat upgrade piedāvā bembelātiem!
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
eu, davai, beidzam dirst par to, kas vēl nav.
pagaidām tikai viens nopietns interesents ir. jo kā mēs zinām- SAABus neviens nepērk
reāli, baigi neiespringtu pārdot, bet ja nu neizdosies.... tad būs jāsāk spiest ārā no šitā aparāta kaut kas vairāk..
pagaidām tikai viens nopietns interesents ir. jo kā mēs zinām- SAABus neviens nepērk
reāli, baigi neiespringtu pārdot, bet ja nu neizdosies.... tad būs jāsāk spiest ārā no šitā aparāta kaut kas vairāk..
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Labāk spied ārā no šitā auto. Rūsas nav,motors labs,svarīgākās lietas nomainītas,gāze ir - tik brauc. Sakop priekšu un viss bumbās.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Re, vietējie čāļi mēģina turēt E60 535d braukšanas kārtībā (video ar cenām uz detaļām un servisa apmeklējuma vēsture):
Sērija -1
https://www.youtube.com/watch?v=uGyrwLwV9Gw
Sērija -2
https://www.youtube.com/watch?v=jHCvCgA8Yos
Sērija -3
https://www.youtube.com/watch?v=LMUhTB-R9Ts
Sērija -1
https://www.youtube.com/watch?v=uGyrwLwV9Gw
Sērija -2
https://www.youtube.com/watch?v=jHCvCgA8Yos
Sērija -3
https://www.youtube.com/watch?v=LMUhTB-R9Ts
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
ši sērija man labāk patika:KoreFun wrote:Re, vietējie čāļi mēģina turēt E60 535d braukšanas kārtībā ...
https://www.youtube.com/watch?v=m9y-jEkoP8o
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Ņemot vēra auto sākotnējo cenu un jaudas/dinamikas parametrus, nekas traģisks tur nav, turklāt, pats dārgākais elements ir ziemas riepas uz 18"KoreFun wrote:Re, vietējie čāļi mēģina turēt E60 535d braukšanas kārtībā (video ar cenām uz detaļām un servisa apmeklējuma vēsture):
Sērija -1
https://www.youtube.com/watch?v=uGyrwLwV9Gw
Sērija -2
https://www.youtube.com/watch?v=jHCvCgA8Yos
Sērija -3
https://www.youtube.com/watch?v=LMUhTB-R9Ts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Nu jā par tādām naudām manliekas trolli uzreiz var iemest 5 līmenī un bēdu nezināt.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Es ar to pašu gribēju teikt. Kaut kas jau tur noplīst un lēti nav, bet pārsvarā džeks uzskaita tekošās izmaksas - riepas, diski, priekšējais stikls, virsbūves pulēšana utml. Tas, ka plīst visādas smalkās ekstras kā tas displejs utml. gan jau jārēķinās jebkurā autiņā. Jo vairāk to ekstru, jo lielākas/biežākas arī būs izmaksas. Protams, noteikti ir autiņi, kas padevušies labāk par šo.lawyer wrote:Ņemot vēra auto sākotnējo cenu un jaudas/dinamikas parametrus, nekas traģisks tur nav, turklāt, pats dārgākais elements ir ziemas riepas uz 18"
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
Šodien ap 12:30 uz Kalna prospekta uzkalniņā pretīm pazibēja 18" diski.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
tikai diski?
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB
kā jau jautājumu kastē rakstīju:
"pēdējās dienas kaut kas ar sābiņu nav kā vajag.
reizēm/bieži ir, reizēm nav tas cēliens (respektīvi boosts kā vajag). kad "neiet" ieminot grīdā, boost dačiks aizlec līdz sarkanā sākumam un ātrāk vai lēnāk atlec atpakaļ līdz ~75% dzeltenajam un tur arī turās.. reizēm auto verās ok. dzīt uz arteh.. paši saprotiet - kad bērnu aizved pie ārsta, viņš pēkšņi vairs nav slims
visus vienvirziena vārstus esmu pārbaudījis, pamainījis APC vārstu, iztīrijis MAFu, DI pagājušo gad mainīta uz jaunu.
kompis met ārā kļūdu par pirmo zondi (kuru es jau esmu samainījis pret citu ejošu - kļūda paliek. un vēl tagad ar šitām neiešanām ir sākusi mesties P0171 (par lieso). Pieņemot, ka gaisu nekur klāt nerauj, kur vēl skatīties?""
šodien pačekoju bypass vārstu - tas arī strādā, iztīriju vēl droseli, nočekoju vienvirziena vārstus.
piefiksēju, ka auto iet izteikti labāk uz vakara pusi, kad ārā nav virs plus 10 grādiem.
kļūdas tās pašas - liesais un 1. zonde.
šodien mēģināju pūst iekšā kobrā gaisu pa to augšējās skrūves caurumu ar kompresoru (ieejošās trubas, kas pieskrūvējas ar skrūvi, galu aiztaisot ciet). Ja atmiņa neviņ, tad šādi var pārbaudīt sistēmas hermētiskumu. bet man tas spiediens sistēmā neturējās vispār. 0.5bar watafak?
-ņēmu rokās ziepjūdeni, pūtu visu kur vien varēju, bet nekur burbulīši neveidojās. vien šņāca tajā pašā kobrā.
-vai šāda pārbaudes metode ir adekvāta?
varbūt kādam ir kādi ieteikumi? idejas?
jaunnedēļ laikam dzīšu nahrenizēt katalizatorus.
"pēdējās dienas kaut kas ar sābiņu nav kā vajag.
reizēm/bieži ir, reizēm nav tas cēliens (respektīvi boosts kā vajag). kad "neiet" ieminot grīdā, boost dačiks aizlec līdz sarkanā sākumam un ātrāk vai lēnāk atlec atpakaļ līdz ~75% dzeltenajam un tur arī turās.. reizēm auto verās ok. dzīt uz arteh.. paši saprotiet - kad bērnu aizved pie ārsta, viņš pēkšņi vairs nav slims
visus vienvirziena vārstus esmu pārbaudījis, pamainījis APC vārstu, iztīrijis MAFu, DI pagājušo gad mainīta uz jaunu.
kompis met ārā kļūdu par pirmo zondi (kuru es jau esmu samainījis pret citu ejošu - kļūda paliek. un vēl tagad ar šitām neiešanām ir sākusi mesties P0171 (par lieso). Pieņemot, ka gaisu nekur klāt nerauj, kur vēl skatīties?""
šodien pačekoju bypass vārstu - tas arī strādā, iztīriju vēl droseli, nočekoju vienvirziena vārstus.
piefiksēju, ka auto iet izteikti labāk uz vakara pusi, kad ārā nav virs plus 10 grādiem.
kļūdas tās pašas - liesais un 1. zonde.
šodien mēģināju pūst iekšā kobrā gaisu pa to augšējās skrūves caurumu ar kompresoru (ieejošās trubas, kas pieskrūvējas ar skrūvi, galu aiztaisot ciet). Ja atmiņa neviņ, tad šādi var pārbaudīt sistēmas hermētiskumu. bet man tas spiediens sistēmā neturējās vispār. 0.5bar watafak?
-ņēmu rokās ziepjūdeni, pūtu visu kur vien varēju, bet nekur burbulīši neveidojās. vien šņāca tajā pašā kobrā.
-vai šāda pārbaudes metode ir adekvāta?
varbūt kādam ir kādi ieteikumi? idejas?
jaunnedēļ laikam dzīšu nahrenizēt katalizatorus.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+