9-5 turbo problema


User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: 9-5 turbo problema

Post by Arnijs »

ArmandsFr wrote:Kad zvaniju un prasiju man pateica 500 ! Un ar kedi 700 tad jums mistiski cenas mainijusas :D laigan es intresejos pirms pus gada!
Nē - nekas nav mainījies. Servisa meistars sauc vidējās reālās cenas, jo tikai ķēdes komplekts + maiņa vēl nevienam nav izdevies iekļauties. Un cenā vēl ir eļļa, filtrs un kartera un vārstu vāka kanālu tīrīšana, ne tikai plika ķēdes maiņa. Un - ja aizmiedz acis uz visu pārējo, ko redz apkārt, tad var. Bet paši klienti tam parasti nepiekrīt, kas ir tikai loģiski.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: 9-5 turbo problema

Post by elmo »

Vilums wrote:kolēgi, bet kā Jūs nosakāt to, ka turbīnai beigas? Man arī šķiet, ka tai sen jau kā beigas, bet netieku gudrs pats to pārbaudīt.... Ja vien tas,ka otrajā robā motors vairāk brēc nekā ceļ, taču trešajā jau škiet, ka viss ir ok. Kā ir, ir tam saabam ar veselu turbīnu tevi "jāiespiež" beņķi vai arī tas ceļ tā nemanot? Nerunāju par steidžotajiem vai aero, jo nezinu, kā tas ir, bet gan par parastu 2.3 170zs motorīti. Un vēl, ja katalizātors ir aizaudzis, tad arī tas var būt rādītājs....ir kāds amputējis to brīnumu, ja jā, kā to pareizāk izdarīt....? Paldies!
Ja katalizators sabiris, tad arī turbīnai drīz gals būs klāt, pārkarsēsi.
Post Reply