Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Vai kāds var piedāvāt smuki palielināt jaudu 2009, 1.9tid ar stock 150 zs? Ko piedāvā Arteh? Esmu nobraucis pirmos 200km un secinājums, ir tikai tāds, ka nav pierasts štepselēt robus. Pilsētā 1 un 2 robs ir ļoti īss, attiecīgi 40 kmh un 70 kmh. Uz šosejas 3-4-5 pūš pietiekosi, lai apdzīt, bet gribas vairāk jaudas un griezes, tā lai mazāk nāktos raustīt kloķi Patērinš priecē, šoseja 5.2, pilsēta dinamiski 7.3
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Pēc 3 litru bmw nav tā kā tāda gliemezīgas pārvietošanās sajūta!?
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Nu šodien veicu testu, ir man viena vieta kur mēru pāatrinājumu no vietas līdz punktam B, tas ir, kādu ātrumu var sasniegt finišā
Ar 9-5 Hirsch bija 140
Ar 3.0d bmw bija 130
Ar 1.9 tid sodien bija 120
Visi parametri samazinās, tieši tāpēc ja no tā dīzeļa dabūt pieklājīgus 190 zs..viss būtu patīkamāk. Braukt var, bet nav kick in aero turbo ļurbo 1.4 bar
Ar 9-5 Hirsch bija 140
Ar 3.0d bmw bija 130
Ar 1.9 tid sodien bija 120
Visi parametri samazinās, tieši tāpēc ja no tā dīzeļa dabūt pieklājīgus 190 zs..viss būtu patīkamāk. Braukt var, bet nav kick in aero turbo ļurbo 1.4 bar
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Tad jau cūc tas bmw
Gribi teikt, ka ttid ar 180 zs jau būtu stipri līdzīgs 3.0d?
Kvz, mož mans ttid īsti neveras, kā vajag...(bez sarkasma)
Gribi teikt, ka ttid ar 180 zs jau būtu stipri līdzīgs 3.0d?
Kvz, mož mans ttid īsti neveras, kā vajag...(bez sarkasma)
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Starp citu, kāds realitātē bija 3.0d patēriņš?
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
No bembja izspiedu 230 un vēl bija vieta.Jurģis wrote:Starp citu, kāds realitātē bija 3.0d patēriņš?
0-100 labakais ko dabujam pec gps 7.6 sek
Pātēriņš uz šosejas braucot godīgi līdz 100, 110 ap 6.5-7 l.
Pilsētā vasarā maršrutā centrs-Dtilts-Ķengaraga pašas beigas 11.5l. Kā iestājās auksts un ziema, tā visi 13,5l. Varbūt kādam tērēja mazāk, jo AT arī čakarējās.
Vienīgais, kas tajā auto bija baudāms - 500 NM stock, kluss un elastīgs 6cyl, kas rūc kā benzīns
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
iet kā čipots Griffins, tik patēriņš mazāks!
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Es vnk pabrīnījos, ka starpība vienā distancē, 1.9 150zs saab un 3.0d ir tikai 10 km/h.
Man gan savā laikā arī ļuaaati patika, kā vērās stock 150zs astra ar manuāli.
Man gan savā laikā arī ļuaaati patika, kā vērās stock 150zs astra ar manuāli.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Nu, diez vai būs iespējams no 1.9 R4 dīzeļa dabūt ārā to, ko dod R6 3.0 dīzelis vai 2.3 R4 turbo benzīnsOSC wrote:Nu šodien veicu testu, ir man viena vieta kur mēru pāatrinājumu no vietas līdz punktam B, tas ir, kādu ātrumu var sasniegt finišā
Ar 9-5 Hirsch bija 140
Ar 3.0d bmw bija 130
Ar 1.9 tid sodien bija 120
Visi parametri samazinās, tieši tāpēc ja no tā dīzeļa dabūt pieklājīgus 190 zs..viss būtu patīkamāk. Braukt var, bet nav kick in aero turbo ļurbo 1.4 bar
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
https://www.facebook.com/z19dthtuningan ... 729401962/
https://www.facebook.com/z19dthtuningan ... 713030197/
pie tam instrumentu panelis ir ar jūdzēm nevis km/h...
z19dth 110kw 9-3ss
https://www.facebook.com/z19dthtuningan ... 713030197/
pie tam instrumentu panelis ir ar jūdzēm nevis km/h...
z19dth 110kw 9-3ss
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
OSC wrote:Vai kāds var piedāvāt smuki palielināt jaudu 2009, 1.9tid ar stock 150 zs? Ko piedāvā Arteh? Esmu nobraucis pirmos 200km un secinājums, ir tikai tāds, ka nav pierasts štepselēt robus. Pilsētā 1 un 2 robs ir ļoti īss, attiecīgi 40 kmh un 70 kmh. Uz šosejas 3-4-5 pūš pietiekosi, lai apdzīt, bet gribas vairāk jaudas un griezes, tā lai mazāk nāktos raustīt kloķi Patērinš priecē, šoseja 5.2, pilsēta dinamiski 7.3
Principā robi ir īsi, bet man ir 1 līdz 55 un 2 līdz 90.
Artehs vairāk pa benzīnniekiem ir baigie guru tomēr. Bet protams piezvani viņiem pajautā ko viņi tev piedāvās, varbūt arī tur to izdarīsi. Ja gribi nestandarta un pielāgotu speciāli priekš tevis parametrus, ir citi kantori kas tieši ar tādām lietām nodarbojās. Skaties pats
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Biju nofilmējis manu paatrinājumu ar 2 robu un 3 robu. Kam interesē lūdzu linki:
https://youtu.be/pzhDkOS1tss
https://youtu.be/d0o4tybe5k8
https://youtu.be/NJrBeS3sPqg
Un arī slaveno TTiD Nordic Stage 2:
https://youtu.be/B4WLcPoMnkc
Vēl viens mapots TTiD:
https://youtu.be/B1l43tl_qVs
https://youtu.be/pzhDkOS1tss
https://youtu.be/d0o4tybe5k8
https://youtu.be/NJrBeS3sPqg
Un arī slaveno TTiD Nordic Stage 2:
https://youtu.be/B4WLcPoMnkc
Vēl viens mapots TTiD:
https://youtu.be/B1l43tl_qVs
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Skan viņš Tev labi un pūš arī nereāli.
Gribu vismaz chipu. Zvanisu Arteh un Kaross
Gribu vismaz chipu. Zvanisu Arteh un Kaross
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Ņu, ko tur teica par TiD vs stock AERO? )))
P.S. Pašam dīzelis ne visai pie sirds, bet šim konkrētam eksemplārim reāli ne reizi nesajutu dīzeļa smaku. Plus ņemot vērā patēriņu /2 no praktiski jebkura 2, 2.3 benzīnveidīga Saaba pats skatos uz TTiD pusi. Laikam palieku vecs
P.S. Pašam dīzelis ne visai pie sirds, bet šim konkrētam eksemplārim reāli ne reizi nesajutu dīzeļa smaku. Plus ņemot vērā patēriņu /2 no praktiski jebkura 2, 2.3 benzīnveidīga Saaba pats skatos uz TTiD pusi. Laikam palieku vecs
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Es gan nevarētu teikt, ka esmu ultra stāvā sajūsmā par ttid. Ok, griezīte, patēriņš ir forši. TiD ar 150zs gan daudz neatpaliek.
Un, ja salīdzina ar VAG grupas 2.0TDI 170zs (atgādināšu, ka ar vienu turbīnu), man šķiet, ka pat pasmagais passat bija gaitā asāks.
Un, ja salīdzina ar VAG grupas 2.0TDI 170zs (atgādināšu, ka ar vienu turbīnu), man šķiet, ka pat pasmagais passat bija gaitā asāks.
9-5 Aero AT stage sleeper