Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
TTiD čipojas uz kaut kādiem 220 zs, ja vēl rēķina dīzeļa griezi, tad īpaši no Aero neatpaliek!
Galvenais, ka neko netērē!
Galvenais, ka neko netērē!
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Tieshi ar mana gada 2.2 tid ir problematiskak ar chiposhanu. Dazhi kantori vispar atshuj, jo itka nemaz nevarot nochipot, dazhi saka ka var but problema ar chiposhanu, jo taja gada notika pareja uz citam smadzenem utt.elmo wrote:TTiD čipojas uz kaut kādiem 220 zs, ja vēl rēķina dīzeļa griezi, tad īpaši no Aero neatpaliek!
Galvenais, ka neko netērē!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Reku topika autors saka, ka kantorim, kurš viņs čipojās, ir diezgan nestandarta pieeja. Esi tur prasījis?
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Ari shim kantorim esmu jautajis...laikamKoreFun wrote:Reku topika autors saka, ka kantorim, kurš viņs čipojās, ir diezgan nestandarta pieeja. Esi tur prasījis?
Bet nezinu, vai ir jega likt finanses autinam, kuram jau ir vecums klat. Nochipojot to traktoru, vajadzes pectam velkautko un pectam velkautko es nevaru sanemties un atrast laiku, bamperim lupu saremontet, kur vel ar dzineju nemties
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Kurš uzčipsēs manējo ttid par draudzīgāku ciparu? Var uz pm.
9-5 Aero AT stage sleeper
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Biju aizbraucis nomērīt 0-100. Labākais laiks bija 7,604 sekundes.
Biju uzņēmis arī video:
https://youtu.be/aGvhJPQ89mw
Vienīgais ka dēļ tā ka ir jāmaina spararats kopā ar sajūgu, pārslēgšanas sanāca ilgākas un domāju ka rezultāts ar šo konfigurāciju var būt sasniedzams līdz 7.2 sekundēm aptuveni.
Ripuļu izmērs bija uzlikts pareizs kad biju mainijis no vasarenēm uz ziemas komplektu ar Tech2, tā kā biju centies mazināt kļūdas iespējamību. Žēl ka pa rokai nebija RaceLogic, tad precizitāte būtu vēl labāka.
Biju uzņēmis arī video:
https://youtu.be/aGvhJPQ89mw
Vienīgais ka dēļ tā ka ir jāmaina spararats kopā ar sajūgu, pārslēgšanas sanāca ilgākas un domāju ka rezultāts ar šo konfigurāciju var būt sasniedzams līdz 7.2 sekundēm aptuveni.
Ripuļu izmērs bija uzlikts pareizs kad biju mainijis no vasarenēm uz ziemas komplektu ar Tech2, tā kā biju centies mazināt kļūdas iespējamību. Žēl ka pa rokai nebija RaceLogic, tad precizitāte būtu vēl labāka.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
šis jau Aero kāvejs
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Galvenais ka ir rezultāts, jo vasarā bija 8,2 sekundes, tagad 7,6. Ir vēl uz ko virzīties.Vilcins wrote: šis jau Aero kāvejs
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Nu moins, iet tik pat labi kā mans hibrīds!
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Pamanīju pirmās dīzeļa blaknes - mainot degvielas filtru, pēc tam smirdi kā traktorists laukos, savukārt, apstājoties un izkāpjot sajūti kvēpu smaku no auto dibengala, lai arī skaitās, ka no pieļaujamajiem 1.5% atgāzēs, ir tikai 0.8%. Redzēs, cik daudz šī smaciņa iepatiksies auto lietotājai, kam bija izteikta nepatika pret gāzes smaku .
Hmm, pēkšņi aizdomājos, ka nesadeguša benzīna smaka arī nav nekāds channel5, savukārt, kad uz izpūtēja piecepas eļļa, no dinamiskas braukšanas smird sajūgs un intensīvas bremzēšanas rezultātā smako riepas, tas viss galīgi nav tas, ko grib sajust eko smaržu testeris
Hmm, pēkšņi aizdomājos, ka nesadeguša benzīna smaka arī nav nekāds channel5, savukārt, kad uz izpūtēja piecepas eļļa, no dinamiskas braukšanas smird sajūgs un intensīvas bremzēšanas rezultātā smako riepas, tas viss galīgi nav tas, ko grib sajust eko smaržu testeris
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Man liekas, ka vispretīgāk smird izstrādājusies bremžu eļļa!
Bet līdz galam nesadeguša benzīna aroms no izpūtēja ož makten sexīgi, it sevišķi ja to pavada laba skaņa no izpūtēja Baaaaaaaaa...bum....bum....bum....baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Bet līdz galam nesadeguša benzīna aroms no izpūtēja ož makten sexīgi, it sevišķi ja to pavada laba skaņa no izpūtēja Baaaaaaaaa...bum....bum....bum....baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Par šo mani brīdināja:
Uz Krasta ielas dodot virsū, ierāva shit-o un nogrieza jaudu. Vēl brīvdienās jāmēģina pabraukt ilgāk pa šoseju ar 4to,varbūt pazūd? Tīzelis, DPF, enjoy
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Pirms degvielas filtru mainiji tādas lietas nebija? Check engine neparādās? Kad noslāpē un atkal iedarbini viss atkal iet labi? Jāpieslēdzās pie aparāta jāpaskatās vai nav kaut kādu freeze frame un stored dtcs. Limited performance var būt no jebkādas hēzes. Ja tev ir kāds parametrs ārpus pieprasītas darbības diapazona.
Last edited by foxtrot_kilo on Fri Nov 25, 2016 12:56 pm, edited 1 time in total.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Jagriez ara,jalauj tam vecajam dizelim elpot,nevis braukt ar aizbaztu lupatu izputeja
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Izzāģēju pusdienās ar 2500 rpm kruīzā 40 km (haha, kur ir dīzeļa ekonomija, kad jābrauc lieki km, lai kautko 'izdedzinātu" ), melnus dūmus aizmugurē neredzēju, bet noslāpējot smirdēja dikti. Pēc restarta Limitētā Performance saglabājas, lai gan šķita, ka auto iet normāli. Man gan jāatzīstas, ka es nezinu, kā tam auto patiesībā ir jāiet, līdz šim grieze mani uzrunāja diezgan pozitīvi, bet pa šoseju neesmu pamēģinājis, pirms degvielas filtra maiņas es ar to vispār neko daudz nepabraucu. Un jā, DPF tam ir 100% pilns.
Ir pieraksts pie Vestienas ielas DPF, swirlu, softu uc melnu darbu veicējiem pimdien, tad arī auto varēs uzelpot kā nākas.
Ir pieraksts pie Vestienas ielas DPF, swirlu, softu uc melnu darbu veicējiem pimdien, tad arī auto varēs uzelpot kā nākas.