Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem


Post Reply
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by elmo »

TTiD čipojas uz kaut kādiem 220 zs, ja vēl rēķina dīzeļa griezi, tad īpaši no Aero neatpaliek!
Galvenais, ka neko netērē! :wink:
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Highlander »

elmo wrote:TTiD čipojas uz kaut kādiem 220 zs, ja vēl rēķina dīzeļa griezi, tad īpaši no Aero neatpaliek!
Galvenais, ka neko netērē! :wink:
Tieshi ar mana gada 2.2 tid ir problematiskak ar chiposhanu. Dazhi kantori vispar atshuj, jo itka nemaz nevarot nochipot, dazhi saka ka var but problema ar chiposhanu, jo taja gada notika pareja uz citam smadzenem utt.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by KoreFun »

Reku topika autors saka, ka kantorim, kurš viņs čipojās, ir diezgan nestandarta pieeja. Esi tur prasījis?
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Highlander »

KoreFun wrote:Reku topika autors saka, ka kantorim, kurš viņs čipojās, ir diezgan nestandarta pieeja. Esi tur prasījis?
Ari shim kantorim esmu jautajis...laikam :)
Bet nezinu, vai ir jega likt finanses autinam, kuram jau ir vecums klat. Nochipojot to traktoru, vajadzes pectam velkautko un pectam velkautko :D es nevaru sanemties un atrast laiku, bamperim lupu saremontet, kur vel ar dzineju nemties :D
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Jurģis »

Kurš uzčipsēs manējo ttid par draudzīgāku ciparu? Var uz pm.
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Biju aizbraucis nomērīt 0-100. Labākais laiks bija 7,604 sekundes.

Biju uzņēmis arī video:

https://youtu.be/aGvhJPQ89mw

Vienīgais ka dēļ tā ka ir jāmaina spararats kopā ar sajūgu, pārslēgšanas sanāca ilgākas un domāju ka rezultāts ar šo konfigurāciju var būt sasniedzams līdz 7.2 sekundēm aptuveni.

Ripuļu izmērs bija uzlikts pareizs kad biju mainijis no vasarenēm uz ziemas komplektu ar Tech2, tā kā biju centies mazināt kļūdas iespējamību. Žēl ka pa rokai nebija RaceLogic, tad precizitāte būtu vēl labāka.

Image

Image

Image

Image
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Vilcins »

:shock: šis jau Aero kāvejs :clap:
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Vilcins wrote::shock: šis jau Aero kāvejs :clap:
Galvenais ka ir rezultāts, jo vasarā bija 8,2 sekundes, tagad 7,6. Ir vēl uz ko virzīties.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by elmo »

Nu moins, iet tik pat labi kā mans hibrīds! :roll:
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Yukki »

Pamanīju pirmās dīzeļa blaknes - mainot degvielas filtru, pēc tam smirdi kā traktorists laukos, savukārt, apstājoties un izkāpjot sajūti kvēpu smaku no auto dibengala, lai arī skaitās, ka no pieļaujamajiem 1.5% atgāzēs, ir tikai 0.8%. Redzēs, cik daudz šī smaciņa iepatiksies auto lietotājai, kam bija izteikta nepatika pret gāzes smaku 8) .
Hmm, pēkšņi aizdomājos, ka nesadeguša benzīna smaka arī nav nekāds channel5, savukārt, kad uz izpūtēja piecepas eļļa, no dinamiskas braukšanas smird sajūgs un intensīvas bremzēšanas rezultātā smako riepas, tas viss galīgi nav tas, ko grib sajust eko smaržu testeris :lol:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by elmo »

Man liekas, ka vispretīgāk smird izstrādājusies bremžu eļļa!
Bet līdz galam nesadeguša benzīna aroms no izpūtēja ož makten sexīgi, it sevišķi ja to pavada laba skaņa no izpūtēja Baaaaaaaaa...bum....bum....bum....baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Yukki »

Par šo mani brīdināja: :shock:
IMG_20161125_085609.jpg
Uz Krasta ielas dodot virsū, ierāva shit-o un nogrieza jaudu. Vēl brīvdienās jāmēģina pabraukt ilgāk pa šoseju ar 4to,varbūt pazūd? Tīzelis, DPF, enjoy :roll:
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Pirms degvielas filtru mainiji tādas lietas nebija? Check engine neparādās? Kad noslāpē un atkal iedarbini viss atkal iet labi? Jāpieslēdzās pie aparāta jāpaskatās vai nav kaut kādu freeze frame un stored dtcs. Limited performance var būt no jebkādas hēzes. Ja tev ir kāds parametrs ārpus pieprasītas darbības diapazona.
Last edited by foxtrot_kilo on Fri Nov 25, 2016 12:56 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Vilcins »

Jagriez ara,jalauj tam vecajam dizelim elpot,nevis braukt ar aizbaztu lupatu izputeja :mrgreen:
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Yukki »

Izzāģēju pusdienās ar 2500 rpm kruīzā 40 km (haha, kur ir dīzeļa ekonomija, kad jābrauc lieki km, lai kautko 'izdedzinātu" :shock: ), melnus dūmus aizmugurē neredzēju, bet noslāpējot smirdēja dikti. Pēc restarta Limitētā Performance saglabājas, lai gan šķita, ka auto iet normāli. Man gan jāatzīstas, ka es nezinu, kā tam auto patiesībā ir jāiet, līdz šim grieze mani uzrunāja diezgan pozitīvi, bet pa šoseju neesmu pamēģinājis, pirms degvielas filtra maiņas es ar to vispār neko daudz nepabraucu. Un jā, DPF tam ir 100% pilns.
Ir pieraksts pie Vestienas ielas DPF, swirlu, softu uc melnu darbu veicējiem pimdien, tad arī auto varēs uzelpot kā nākas.
Post Reply