Short-shifter priekš 900 OG
Re:Short-shifter priekš 900 OG
tādi plāni ir :blush:
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Short-shifter priekš 900 OG
ZingZeng,
:) pats arī nosmīnēju par savu tekstu. Kursus izgājis neesmu, bet mēģinu piedomāt pie veida kā pasniegt produktu, ja vēlies, lai to pamana (jo īpaši, piedāvājot to citur pasaulē).
andrisem, nu ko, man liels prieks, ceru, ka plāns reāls un materializēsies jau drīz. tad iekļauju Tavu vārdu potenciālo kloķa gribētāju sarakstos.
:) pats arī nosmīnēju par savu tekstu. Kursus izgājis neesmu, bet mēģinu piedomāt pie veida kā pasniegt produktu, ja vēlies, lai to pamana (jo īpaši, piedāvājot to citur pasaulē).
andrisem, nu ko, man liels prieks, ceru, ka plāns reāls un materializēsies jau drīz. tad iekļauju Tavu vārdu potenciālo kloķa gribētāju sarakstos.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Smagi jau nāk man tie SAAB :(
9-5 bija pusgadu ilgs process un vismaz 30 auto apskatīšana.
900og nu jau arī ir palaists garām ļoti labs eksemplārs, bet vaktēšana turpinās un kā tikko būs tas ko gribu tā jāgrābj ciet :)
9-5 bija pusgadu ilgs process un vismaz 30 auto apskatīšana.
900og nu jau arī ir palaists garām ļoti labs eksemplārs, bet vaktēšana turpinās un kā tikko būs tas ko gribu tā jāgrābj ciet :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Latvija diezin vai atradisi sakarigu turbo 900og.
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Latvijā vispār labi SAAB parasti nepārdodas. Es Zviedrijā skatos.ZingZeng wrote:Latvija diezin vai atradisi sakarigu turbo 900og.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Short-shifter priekš 900 OG
paskaties arī Igaunijā, piem:andrisem wrote:Latvijā vispār labi SAAB parasti nepārdodas. Es Zviedrijā skatos.ZingZeng wrote:Latvija diezin vai atradisi sakarigu turbo 900og.
http://translate.googleusercontent.com/ ... RT0YcHqSwg
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Vai tu tiešām grasies teikt, ka Jorgen Eriksson SS ir sliktāks par KurBads performance?KurBads wrote: tas tāpēc, ka ziedoniz`am ir Jorgena short-shifters ... :laugh:
no izdilušas oriģinālās SAAB "ļerpatas" nu gan nekādu baigo komfortu noķert nevar.
Labi, es viņu nopirku kamēr vēl saabcentral vēl nebija bijis group buy, iespējams, ka uz to būtu ietaupījis daudz naudas, bet es to šifteru vienkārši dievinu, viens no labākajiem upgrade'iem :)
P.S. Es viņu regulēju priekš sevis, es ieguldīju vairāk kā stundu, lai atrastu savu ideālo regulējumu :P
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Klau, varat diskutēt, kurš ir lielāks konstruktors- Kurbads vai Jorgens, bet..
Kas īsti ir Tavs ideālais regulējums? Vai tad nav tā ka Tev vienkārši tā lode jāieregulē centrā tam gredzenam + attiecīgi lockout ārā pa ~ 21 mm (laikam). Bet tā kā esi no tā atteicies, tad vēl jo mazāk?
Tak nebūs Jorgenam arī tas pleca augstums regulējams?
Kas īsti ir Tavs ideālais regulējums? Vai tad nav tā ka Tev vienkārši tā lode jāieregulē centrā tam gredzenam + attiecīgi lockout ārā pa ~ 21 mm (laikam). Bet tā kā esi no tā atteicies, tad vēl jo mazāk?
Tak nebūs Jorgenam arī tas pleca augstums regulējams?
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Cmon AlnisLacis.
Ja tu saproti ko nozīmē vārds ShortShifter un kā tas darbojas, tad tev vajadzētu saprast kā viņu ir iespējams pārregulēt katra vajadzībām.
Velosipēdiem, mopēdiem un močiem taču nav tikai lielā un mazā zobrata zvaigznīte!
Ja tu saproti ko nozīmē vārds ShortShifter un kā tas darbojas, tad tev vajadzētu saprast kā viņu ir iespējams pārregulēt katra vajadzībām.
Velosipēdiem, mopēdiem un močiem taču nav tikai lielā un mazā zobrata zvaigznīte!
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Nezinu neko par to gredzena centru, bet es regulēju pleca augstumu - attiecīgi īsāks vai garāks kloķa gājiens. Jo principā lielākais čakars bija dabūt visus robus, jo, teiksim, kad bija visi robi, gājiens bija pagarš, bet kad bija super īss gājiens, teiksim 3<->4, tad nebija vispār atpakaļgaitas.alnislacis wrote:Klau, varat diskutēt, kurš ir lielāks konstruktors- Kurbads vai Jorgens, bet..
Kas īsti ir Tavs ideālais regulējums? Vai tad nav tā ka Tev vienkārši tā lode jāieregulē centrā tam gredzenam + attiecīgi lockout ārā pa ~ 21 mm (laikam). Bet tā kā esi no tā atteicies, tad vēl jo mazāk?
Tak nebūs Jorgenam arī tas pleca augstums regulējams?
900aero clubsport #8
Re:Short-shifter priekš 900 OG
tā, tā, tā ... "plecu" nav iespējams ieregulēt. Punkts. Jo, tad ir jābūt tādam kloķim, kas ļauj regulēt šūpojošā gultņa pozīciju/augstumu tajā "cepurē", t.i., kas ļauj pacelt/nolaist gultni attiecībā pret shifter housing`u. Esmu pārliecināts, ka nevienam short-shifter`am, t.sk., Jorgena kloķim tas nav iespējams.
Tas, ko Tu vai es regulējam ar apakšējās lodes skrūvēšanu uz augšu/leju ir tikai un vienīgi tās pozīcija attiecībā pret kārbas stieni ar cilindrisko daļu galā. Šīm abām komponentēm ir jābūt vienā līmenī, t.i., pa centriem. Pretējā gadījmā lode vienkārši negriezīs stieni vai arī griezīs pieliekot lielu spēku un/vai ķīlēsies.
Esmu gatavs to visu uzzīmēt uz papīra, lai pārliecinātu par to.
Lodes skrūvēšana izmaina "plecu", jā. Bet tādā gadījumā tā vairs neatrodas vienīgajā ideālajā pozīcijā.
Ja ar iestrādāto plecu ir par maz, tad iespējams to risināt, liekot zem "cepures" papildus distanceri vai vienkārši pāris šaibas trīs skrūvju vietās.
Atceramies, ka plecu nevar mainīt, jo:
1. kārbas stienis ar cilindrisko daļu pozīciju nemaina;
2. housinga augša pozīciju nemaina.
Plecs atkarīgs tikai no tā, kādā augstumā no apakšas (stieņa/cilindra) atrodas šūpojošais gultnis. Un tas viss ir tikai un vienīgi "cepures" jautājums.
Tas, ko Tu vai es regulējam ar apakšējās lodes skrūvēšanu uz augšu/leju ir tikai un vienīgi tās pozīcija attiecībā pret kārbas stieni ar cilindrisko daļu galā. Šīm abām komponentēm ir jābūt vienā līmenī, t.i., pa centriem. Pretējā gadījmā lode vienkārši negriezīs stieni vai arī griezīs pieliekot lielu spēku un/vai ķīlēsies.
Esmu gatavs to visu uzzīmēt uz papīra, lai pārliecinātu par to.
Lodes skrūvēšana izmaina "plecu", jā. Bet tādā gadījumā tā vairs neatrodas vienīgajā ideālajā pozīcijā.
Ja ar iestrādāto plecu ir par maz, tad iespējams to risināt, liekot zem "cepures" papildus distanceri vai vienkārši pāris šaibas trīs skrūvju vietās.
Atceramies, ka plecu nevar mainīt, jo:
1. kārbas stienis ar cilindrisko daļu pozīciju nemaina;
2. housinga augša pozīciju nemaina.
Plecs atkarīgs tikai no tā, kādā augstumā no apakšas (stieņa/cilindra) atrodas šūpojošais gultnis. Un tas viss ir tikai un vienīgi "cepures" jautājums.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
tā arī sapratu.
Bottom line: kloķa gājiens ir tik īss, cik to konstruējis kāds no "šūpojošā gultņa" līdz vietai kur lode ir gredzenā. Viss, ko var ieregulēt ir lode pa vidu gredzenam. Tā biju domājis, tā arī ir.
END
PS
Kā būtu ar SS kuram plecu var teiksi regulēt 3 augstuma pozīcijās? tur droši vien vajag pāris mm uz augšu/ leju.. ?
Bottom line: kloķa gājiens ir tik īss, cik to konstruējis kāds no "šūpojošā gultņa" līdz vietai kur lode ir gredzenā. Viss, ko var ieregulēt ir lode pa vidu gredzenam. Tā biju domājis, tā arī ir.
END
PS
Kā būtu ar SS kuram plecu var teiksi regulēt 3 augstuma pozīcijās? tur droši vien vajag pāris mm uz augšu/ leju.. ?
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Par "patiešām regulējuma gājiena" SS tiku domājis, tomēr tas ir nedzaudz sarežģītāk, bet iespējams. Es gan nezinu, cik tas ir nepieciešams.
Ja kādam liekas, ka ar KurBads SS gājienu ir par maz, vienkārši nedaudz jāpamaina "cepures" parametri.
Viss ir iespējams, ja ir pieprasījums.
Ja kādam liekas, ka ar KurBads SS gājienu ir par maz, vienkārši nedaudz jāpamaina "cepures" parametri.
Viss ir iespējams, ja ir pieprasījums.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Kā tur ir ar šitās uzpariktes pašreizējo pieejamību un cenu?
Varbūt kārbas taupīšanas ietvaros ar šitādu kaut kad varētu apgādāt Ansi. :)
Vienreiz izbraucot ar Reiņa 900, kad viņš vēl nebija tur kārtīgi visu saskrūvējis kaifu nepaķēru, bet, nu, pieņemu, ka pierodot tas būs vēl viens iemesls par labu 900! :laugh:
Varbūt kārbas taupīšanas ietvaros ar šitādu kaut kad varētu apgādāt Ansi. :)
Vienreiz izbraucot ar Reiņa 900, kad viņš vēl nebija tur kārtīgi visu saskrūvējis kaifu nepaķēru, bet, nu, pieņemu, ka pierodot tas būs vēl viens iemesls par labu 900! :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Short-shifter priekš 900 OG
uz sitiena nebūs, bet, ja esi ieinteresēts, dod ziņu. cena joprojām 60 Ls.Nils wrote:Kā tur ir ar šitās uzpariktes pašreizējo pieejamību un cenu?
Varbūt kārbas taupīšanas ietvaros ar šitādu kaut kad varētu apgādāt Ansi. :)
Vienreiz izbraucot ar Reiņa 900, kad viņš vēl nebija tur kārtīgi visu saskrūvējis kaifu nepaķēru, bet, nu, pieņemu, ka pierodot tas būs vēl viens iemesls par labu 900! :laugh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7