Short-shifter priekš 900 OG
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Gribēju tikai pateikt, ka short-shifteru partija ir izgatavota un kaut kad ap Z-svētkiem varētu notikt nodošana/pieņemšana.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Jauki! Ja iespējams, tad uzsit PM ar cenu!KurBads wrote:Gribēju tikai pateikt, ka short-shifteru partija ir izgatavota un kaut kad ap Z-svētkiem varētu notikt nodošana/pieņemšana.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Viņi visi ir aizrunāti? Nav viens extra?
Re:Short-shifter priekš 900 OG
iespējams. kam viņš vajadzīgs?alnislacis wrote:Viņi visi ir aizrunāti? Nav viens extra?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Padod ziņu.
Dēļ tās deformētās vītnes.
Dēļ tās deformētās vītnes.
Re:Short-shifter priekš 900 OG
kas un kur ir deformēts?alnislacis wrote:Padod ziņu.
Dēļ tās deformētās vītnes.
ja būs, tad būs standartkloķa izmērā, t.i., garāks, nekā Tavs pašreizējais (ja vien kāds no šīs partijas kloķu īpašniekiem pēkšņi nemainīs savas domas un arī negribēs standartgarumu).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Vai KurBads special SS ir iespējams arī ar saīsināta garuma štoku? :huh: Hmm, ļoti laba ideja, kas vēl krietni saīsina gājienu, +1 :silly:KurBads wrote:kas un kur ir deformēts?alnislacis wrote:Padod ziņu.
Dēļ tās deformētās vītnes.
ja būs, tad būs standartkloķa izmērā, t.i., garāks, nekā Tavs pašreizējais (ja vien kāds no šīs partijas kloķu īpašniekiem pēkšņi nemainīs savas domas un arī negribēs standartgarumu).
900aero clubsport #8
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Mans standarta S-S ir jau par ~23-25 mm īsāks nekā SAAB oriģinālais kloķis. Tas ir tāds, kādu pats lietoju uz abiem auto, kāds ir Alnim un Mix`am.ziedoniz wrote:Vai KurBads special SS ir iespējams arī ar saīsināta garuma štoku? :huh: Hmm, ļoti laba ideja, kas vēl krietni saīsina gājienu, +1 :silly:KurBads wrote:kas un kur ir deformēts?alnislacis wrote:Padod ziņu.
Dēļ tās deformētās vītnes.
ja būs, tad būs standartkloķa izmērā, t.i., garāks, nekā Tavs pašreizējais (ja vien kāds no šīs partijas kloķu īpašniekiem pēkšņi nemainīs savas domas un arī negribēs standartgarumu).
Šajā partijā ir 3 šāda garuma kloķi un 2 kloķi oriģinālā SAAB kloķa garumā (viens no tiem paredzēts Normundam).
Saīsināt vēl zem jau šiem -25mm ir iespējams (es pat teiktu, tu to vari izdarīt garažā ar urbja un vīles palīdzību) tomēr nezinu cik patīkams viņš tad būs darbībā.
Vispār man ir doma par tādu S-S dizainu, kas lietotājam ļautu pašam atgriezeniski pieregulēt sev vēlamo kloķa gājienu ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
1.problēma: Jau teicu- vītne ar skrūvi ir deformēta. Pārcentos. Tā vietā vajag viņu minimāli pievilkt+vieglu skrūvju līmi. +cenšoties to lodi jau uz deformētas vītnes (diezgan smagi viņa tur iestrēgusi) dabūt uz āru nedaudz pabojāju to galu uz kura spraužas virsū pārslēgs. īsāk- aplauzos cenšoties pievilkt pamatni un lodi.
2.risinājums: Zinu, ka dumji to visu pasākumu esmu pačakarējis. Sorry. Tagad domāju vai neaiznest uz metāla darbnīcu. Varbūt tos kloķa "rokā turamajā galā" pabojātos mm, kuri bija iespiesti skrūvspīlē var novākt nost (teiksim 10 mm) un to lodi atsvabināt no vītnes.
Nū.. otrs variants pameņemt no Tevis citu SS. Un to, kas iepriekš bija ar skrūvēm vilkts un rutīnas braukšanā atnāca vaļā nevis pievilkt spēcīgāk, bet ar skrūvju līmi.
3. secinājumi: Tad SS būtu par 30-35mm īsāks kā standarta. Un lode ar skrūvju līmi. Droši vien arī lock out garums pa 10 mm jānoīsina. Un tad tas viss atkal jāmēģina uzregulēt.
2.risinājums: Zinu, ka dumji to visu pasākumu esmu pačakarējis. Sorry. Tagad domāju vai neaiznest uz metāla darbnīcu. Varbūt tos kloķa "rokā turamajā galā" pabojātos mm, kuri bija iespiesti skrūvspīlē var novākt nost (teiksim 10 mm) un to lodi atsvabināt no vītnes.
Nū.. otrs variants pameņemt no Tevis citu SS. Un to, kas iepriekš bija ar skrūvēm vilkts un rutīnas braukšanā atnāca vaļā nevis pievilkt spēcīgāk, bet ar skrūvju līmi.
3. secinājumi: Tad SS būtu par 30-35mm īsāks kā standarta. Un lode ar skrūvju līmi. Droši vien arī lock out garums pa 10 mm jānoīsina. Un tad tas viss atkal jāmēģina uzregulēt.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Short-shifter priekš 900 OG
1) man neprasās īsāku par standartu, tas varbūt ir vajadzīgs tikai skatamKurBads wrote:
Mans standarta S-S ir jau par ~23-25 mm īsāks nekā SAAB oriģinālais kloķis. Tas ir tāds, kādu pats lietoju uz abiem auto, kāds ir Alnim un Mix`am.
Šajā partijā ir 3 šāda garuma kloķi un 2 kloķi oriģinālā SAAB kloķa garumā (viens no tiem paredzēts Normundam).
Saīsināt vēl zem jau šiem -25mm ir iespējams (es pat teiktu, tu to vari izdarīt garažā ar urbja un vīles palīdzību) tomēr nezinu cik patīkams viņš tad būs darbībā.
Vispār man ir doma par tādu S-S dizainu, kas lietotājam ļautu pašam atgriezeniski pieregulēt sev vēlamo kloķa gājienu ...
2) es nesaprtou to par gājiena garumu - tas tak regulējās ar lodes skrūvēšanu augšā lejā.
900aero clubsport #8
Re:Short-shifter priekš 900 OG
gājienu nevar ieregulēt ar lodes skrūvēšanu augstāk zemāk. Lodei ir jābūt precīzā augstumā pret riņķi, kas piemetināts galā stokam, kas iet iekšā kārbā. un to tu nevari pacelt augstāk vai zemāk.
Pie iespējas, varētu nomērīt Jorgen kloķa garumu.
Pie iespējas, varētu nomērīt Jorgen kloķa garumu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Short-shifter priekš 900 OG
Nu bet man tomēr šķiet, ka varēja tomēr atrast vairākas variācijas tam, ka slēdzās visi robi. Un tas pat bija lodei atrodoties pilnīgi atšķirīgos stāvokļos (uz vītnes).KurBads wrote:gājienu nevar ieregulēt ar lodes skrūvēšanu augstāk zemāk. Lodei ir jābūt precīzā augstumā pret riņķi, kas piemetināts galā stokam, kas iet iekšā kārbā. un to tu nevari pacelt augstāk vai zemāk.
Pie iespējas, varētu nomērīt Jorgen kloķa garumu.
Ja nemaldos, Jorgena kloķis ir vienāds ar standarta variantu augstumā - uzstādītu to nekas nenodod (nu tikai rotācija ap savu asi :D ) :evil:
900aero clubsport #8
Re:Short-shifter priekš 900 OG
varbūt ir iespējams darbināt kloķi, ja lode pagriezta par 90-180 grādiem, bet principā pareizā pozīcija ir tikai viena. Nobīde no tās nozīmē lodes atrašanos nost no cilindriskā gabala centra, kas savukārt nozīmē neslēgšanos.
arī manu SS garumu nekas nenodod, vizuāli nevar redzēt atšķirību. Tikai pamērot ar collštoku.
p.s. tikai vēlreiz apstiprinu, ka uz maniem auto šī paša dizaina S-S jau strādā ikdienā vairāk kā gadu un nekādu problēmu nav bijis. Lode savā vietā un kontrēšanas skrūvei nav nācis prātā atskrūvēties.
arī manu SS garumu nekas nenodod, vizuāli nevar redzēt atšķirību. Tikai pamērot ar collštoku.
p.s. tikai vēlreiz apstiprinu, ka uz maniem auto šī paša dizaina S-S jau strādā ikdienā vairāk kā gadu un nekādu problēmu nav bijis. Lode savā vietā un kontrēšanas skrūvei nav nācis prātā atskrūvēties.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Short-shifter priekš 900 OG
klau, bet kā nāk tā viena pareizā pozīcija lodei uz stieņa?
vai tad tā pozīcija Tavam ss neatšķirās no standarta jau tā pat (t.i. plecs garāks)?
vai tad tā pozīcija Tavam ss neatšķirās no standarta jau tā pat (t.i. plecs garāks)?
Re:Short-shifter priekš 900 OG
atskaites punkts visam ir tas riņķis, kuru Tu redzi iekš ātrumkloķa korpusa, kad pats kloķis izņemts ārā - tas, kurš piemetināts galā vārpstai, kas iet uz kārbu. Šī riņķa augstums nemainās, tas stāv tieši tajā pašā vietā gan pirms, gan pēc S-S instalēšanas. Attiecīgi, lode stāv vienā augstumā ar šī riņķa centru.alnislacis wrote:klau, bet kā nāk tā viena pareizā pozīcija lodei uz stieņa?
vai tad tā pozīcija Tavam ss neatšķirās no standarta jau tā pat (t.i. plecs garāks)?
plecs ir izmainīts iepretim oriģinālajam kloķim, bet ne tajā vietā, kur Tu domā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7