Par 9-5


User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Par 9-5

Post by mrpinkeyes »

Man viņš ir labā kondīcijā. Vnk pienāca ķēdes laiks, un tad jau pie reizes kartera ventilācijas komplekts, kartera pannas mazgāšana, blīvslēgi, agregātu pievadsiksnas, sajuga disks (kas Aero maksā 200 Ls) utt. utt. :whistle:
Vēl jau uz vasarenēm savi 400 aizies :S

Bet mans brālis piemēram, dragā laimīgs ar savu 9-5 mainot tikai to, kas noplīst.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
aikon
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 244
Joined: Fri Jan 18, 2008 3:24 pm

Re:Par 9-5

Post by aikon »

Ak jaa... kjeede, siksnas :unsure: Un, ja veel reizee nodilst sajuugs, bremzhu diski un kaads gultnis.. :laugh:
Doties nomainiisi un rulleesi... kameer kas neparedzeets nenojuks :woohoo: Ok.. bet shiis lietas arii citaam auto markaam nav pa leeto.
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Par 9-5

Post by Ainars »

nez.. es braucu un beedu nezinu..:) speej tik liet un riepas mainiit... (jau 2komplekti aizgaajushi) :D:D
bremžu diskus gan nomainiju pakaļā.. kopā ar klučiem 200ls aizgaaja.
protams ar civiku nesaliidzinaat.. motors ar visu kārbu man 120ls izmaksāja :laugh:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Vilks
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 168
Joined: Tue Jan 22, 2008 3:42 am

Re:Par 9-5

Post by Vilks »

Nu es domāju kā paveicās.
Es kādu pusgadu braucu, un regulāri kautkādi sīkumi nojūdzās - mēnesī ir jāiegulda kautkāda naudas summa. Pēdējais kas nojūdzās bija pagrieziena rādītāja kloķis.
Ja kurš grib darba zirgu, tad SAAB nav tā piemērotākā mašīna.
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:Par 9-5

Post by Imka »

Nu jāsaka tā ka 1998 - 2001 gada SAAB 9-5 2,0 lpt vai 2,3 lpt lielas atšķirības nav, nobraukums apmēram vienāds un problēmas un izmaksas sagaidāmas vienas un tās pašas un noteikti būs kāda no raksturīgajām vainām un nevajag te ļa-ļa ka tas neko nemaksā ....maksā un kā vēl maksā. Tātad kas iespējams ir sagaidāms tuvākajos 2 gados:
ķēdes maiņa - 700 - 1000 Ls (neceri ka fricis pirms pārdošanas būs nomainījis)
info displejs - 200 Ls
kloķvārpstas apgriezienu devējs - 80 Ls
DI bloks - 215 Ls
salona ventilators - 220 Ls
piedziņas siksnas un ruļļi - 340 Ls
Kartera ventilācija - 60 Ls
Degvielas sūknis - 250 Ls
Salona ventilācijas klapes -300 Ls
Eļļas tecēšana - reizēm jāceļ ārā motors un tad ap 500 Ls
Turbīna - 600 Ls
Hadene tiešām ir izturīga, bet divu gadu laikā braucot pa mūsu ceļiem kādus 500 Ls būs jāieliek.
tam visam pieliekam Vikingu darba izmaksas 25 Ls stundā.
Protams dažas lietas var ignorēt un nemainīt un var pirkt arī detaļas šrotos un remontēt lētākos servisos, bet ne vienmēr tas ir iespējams un vēlams. Mana doma ka labāk pirkt SAAB kurš jau brauksts Latvijā un ir zināma auto vēsture un daļa problēmu jau ir novērstas ...vismaz zināsi ar ko rēķināties.
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Par 9-5

Post by Iceman »

pagājšgad rudenī pirku turbīnu garret 1752 pa nepilniem 400Ls
BE CE DE
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Par 9-5

Post by elmo »

aikoN wrote:
Mr Pink Eyes wrote:Es gan teiktu, ka 9-5 uzturēšanā ir dārgs, ļoti. Protams, var jau braukt un neko nemainīt/nedarīt. Līdz brīdim....
Un kas ir tik daargs? Ellas, filtri un hadene? Paareejais jau atkariigs no auto nojaatiibas pakaapes ;)
Īstenībā jau tas 9-5 uzturēšanas ziņā nav neko dārgāks par tāda paša gada VOLVO, vai AUDI. Viss maksā tik cik tas maksā, tikai ir viena lieta, SAAB detaļas nav pieejamas tik plašā klāstā, kā piemēram priekš tā paša audi vai žopeļa.:P Elementārs piemērs, vajadzēja mainīt blīvi starp izpūtēju un kolektoru, un visos servisos kur biju iebraucis man izrakstīja nozīmējumu pie Dīlera, jo viņu katalogos šādas blīves nebija dabonamas. Domāju, ka tādu blīvi priekš žopeļa, audi vai VW varētu dabūt jebkurā Vaņkas servisā, bet SAABam redz nekā.:angry:
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Par 9-5

Post by Bārda »

Piekrītu Elmo - ir detaļas, kuras nav pat lieliem vairumtirgotājiem un pasūtāmas no Zviedrijas pēc VIN koda! Par piemēru varu minēt 900, 96g. priekšējās pusass abas daļas blakus sēdētāja pusē, kuras Vikingos sūtītas gaidīju 2 ned.
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Par 9-5

Post by mrpinkeyes »

Elmo, tie kas lieto Audi par tiem nav ko uztraukties. Laba Audi remonts ir dārgāks nekā SAAB. Volvo ir līdzīgi, sievastēvam par 93.g. 850 apkopi paņēma 700 Ls, un vēl sveces nenomainija. Dēļ kā volvo pēc kāda laika atteicās pielekt :(

Svarīgi protams, kādā kondīcijā to auto nopirki. Es jau teicu, ka ilgi meklēju savu auto un Vikingu meistari tagad mainot visas nepieciešamās lietas (dažas preventīvi) teica, ka auto ir labs un motors ļoti labs. Bet tāpat aizgāja liela nauda.

Tapēc pirms pērk 9-5 vajag padomāt vai varēs to pēc tam pienācīgi uzturēt. It īpaši, ja 98.g. 9-5 2,0t var nopikt arī par 5k EUR.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Par 9-5

Post by skirem »

Imka wrote:Nu jāsaka tā ka 1998 - 2001 gada SAAB 9-5 2,0 lpt vai 2,3 lpt lielas atšķirības nav, nobraukums apmēram vienāds un problēmas un izmaksas sagaidāmas vienas un tās pašas un noteikti būs kāda no raksturīgajām vainām un nevajag te ļa-ļa ka tas neko nemaksā ....maksā un kā vēl maksā. Tātad kas iespējams ir sagaidāms tuvākajos 2 gados:
ķēdes maiņa - 700 - 1000 Ls (neceri ka fricis pirms pārdošanas būs nomainījis)
info displejs - 200 Ls
kloķvārpstas apgriezienu devējs - 80 Ls
DI bloks - 215 Ls
salona ventilators - 220 Ls
piedziņas siksnas un ruļļi - 340 Ls
Kartera ventilācija - 60 Ls
Degvielas sūknis - 250 Ls
Salona ventilācijas klapes -300 Ls
Eļļas tecēšana - reizēm jāceļ ārā motors un tad ap 500 Ls
Turbīna - 600 Ls
Hadene tiešām ir izturīga, bet divu gadu laikā braucot pa mūsu ceļiem kādus 500 Ls būs jāieliek.
tam visam pieliekam Vikingu darba izmaksas 25 Ls stundā.
Protams dažas lietas var ignorēt un nemainīt un var pirkt arī detaļas šrotos un remontēt lētākos servisos, bet ne vienmēr tas ir iespējams un vēlams. Mana doma ka labāk pirkt SAAB kurš jau brauksts Latvijā un ir zināma auto vēsture un daļa problēmu jau ir novērstas ...vismaz zināsi ar ko rēķināties.
Gribētos tev oponēt gan par cenām, gan kārtību šo darbu veikšanai:
tikai atvainojos muļķis mainot ķēdi nemainīs piedziņas siksnu un rullīšus. Šim modelim eļļas tecēšana (uz āru) nav normāla parādība, vienīgā vieta ir eļļas devējs, kurš maksā ~ 8 Ls, nomaiņa ~15 min.
Nu nepērc DI kaseti pa 210 LS, bet gan pa ~150 Ls (http://www.partsforsaabs.com/product_in ... cts_id=203
Un kāpēc tu salona ventilācijas klapes tikai pa 300 Ls taisies labot, tad jau visu ACC nomaini~ 1300Ls un viss B)
Un kur tu taisies ielikt 500 ls :woohoo: ritošajā, ja vien nobrauc 100 000 gadā.
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Par 9-5

Post by skirem »

elmo wrote:
aikoN wrote:
Mr Pink Eyes wrote:Es gan teiktu, ka 9-5 uzturēšanā ir dārgs, ļoti. Protams, var jau braukt un neko nemainīt/nedarīt. Līdz brīdim....
Un kas ir tik daargs? Ellas, filtri un hadene? Paareejais jau atkariigs no auto nojaatiibas pakaapes ;)
Īstenībā jau tas 9-5 uzturēšanas ziņā nav neko dārgāks par tāda paša gada VOLVO, vai AUDI. Viss maksā tik cik tas maksā, tikai ir viena lieta, SAAB detaļas nav pieejamas tik plašā klāstā, kā piemēram priekš tā paša audi vai žopeļa.:P Elementārs piemērs, vajadzēja mainīt blīvi starp izpūtēju un kolektoru, un visos servisos kur biju iebraucis man izrakstīja nozīmējumu pie Dīlera, jo viņu katalogos šādas blīves nebija dabonamas. Domāju, ka tādu blīvi priekš žopeļa, audi vai VW varētu dabūt jebkurā Vaņkas servisā, bet SAABam redz nekā.:angry:
Kādu blīvi tu meklē, tādas tur nav :( , ja tu esi pareizi uzrakstījis, tad starp izplūdes kolektoru un izpūtēju ir turbīnā;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Par 9-5

Post by elmo »

skirem wrote:
elmo wrote:
aikoN wrote:Mr Pink Eyes wrote:


Kādu blīvi tu meklē, tādas tur nav :( , ja tu esi pareizi uzrakstījis, tad starp izplūdes kolektoru un izpūtēju ir turbīnā;)

Vairs jau nemeklēju, Alfa motorā visu sačinija par kaut kādiem Ls 12( ar vai bez darba, īzti neatceros) un kaimiņus ar vairs nav jāmodina ar briesmīgu dārdoņu! :D
nice
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 19
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:33 pm

Re:Par 9-5

Post by nice »

Saab domāts izbraucieniem, līdz veikalam un apakaļ, un reizi mēnesī uz laukiem aizskriet, tad tās izmaksas var samazināt...
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:Par 9-5

Post by Iceman »

uz nice tekstu

nuja - un vispār nebraucot var vēl vairāk samaināt izmaksas...
auto tak ir lai brauktu tik cik vajag un gribi teikt, ka saab nav tam piemērots?
BE CE DE
User avatar
Imka
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 212
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:45 am
Location: Ikðíile

Re:Par 9-5

Post by Imka »

skirem wrote:
Imka wrote:Nu jāsaka tā ka 1998 - 2001 gada SAAB 9-5 2,0 lpt vai 2,3 lpt lielas atšķirības nav, nobraukums apmēram vienāds un problēmas un izmaksas sagaidāmas vienas un tās pašas un noteikti būs kāda no raksturīgajām vainām un nevajag te ļa-ļa ka tas neko nemaksā ....maksā un kā vēl maksā. Tātad kas iespējams ir sagaidāms tuvākajos 2 gados:
ķēdes maiņa - 700 - 1000 Ls (neceri ka fricis pirms pārdošanas būs nomainījis)
info displejs - 200 Ls
kloķvārpstas apgriezienu devējs - 80 Ls
DI bloks - 215 Ls
salona ventilators - 220 Ls
piedziņas siksnas un ruļļi - 340 Ls
Kartera ventilācija - 60 Ls
Degvielas sūknis - 250 Ls
Salona ventilācijas klapes -300 Ls
Eļļas tecēšana - reizēm jāceļ ārā motors un tad ap 500 Ls
Turbīna - 600 Ls
Hadene tiešām ir izturīga, bet divu gadu laikā braucot pa mūsu ceļiem kādus 500 Ls būs jāieliek.
tam visam pieliekam Vikingu darba izmaksas 25 Ls stundā.
Protams dažas lietas var ignorēt un nemainīt un var pirkt arī detaļas šrotos un remontēt lētākos servisos, bet ne vienmēr tas ir iespējams un vēlams. Mana doma ka labāk pirkt SAAB kurš jau brauksts Latvijā un ir zināma auto vēsture un daļa problēmu jau ir novērstas ...vismaz zināsi ar ko rēķināties.
Gribētos tev oponēt gan par cenām, gan kārtību šo darbu veikšanai:
tikai atvainojos muļķis mainot ķēdi nemainīs piedziņas siksnu un rullīšus. Šim modelim eļļas tecēšana (uz āru) nav normāla parādība, vienīgā vieta ir eļļas devējs, kurš maksā ~ 8 Ls, nomaiņa ~15 min.
Nu nepērc DI kaseti pa 210 LS, bet gan pa ~150 Ls (http://www.partsforsaabs.com/product_in ... cts_id=203
Un kāpēc tu salona ventilācijas klapes tikai pa 300 Ls taisies labot, tad jau visu ACC nomaini~ 1300Ls un viss B)
Un kur tu taisies ielikt 500 ls :woohoo: ritošajā, ja vien nobrauc 100 000 gadā.
Es tikai norādīju uz SAAB raksturīgajām kaitēm un teicu ka kāda no tām noteikti parādīsies...mainīt var da jeb ko un dažādās kombinācijās. Manis pēc reizē ar ķēdi vari mainīt arī riepas:P Tev laikam šķiet ka ruļļus mainot ir neprāts nenomainīt arī ķēdi ja ? :woohoo: Nepieļauj variantu ka jāmaina tikai ruļļi un siksnas? To DI bloku vari uztaisīt arī pats ...būs pa velti :P Ja man pusceļā noplīst DI bloks un rīt man ir vajadzīgs auto darba kārtībā, tad man nav laika 2 nedēļas to pasūtīt caur i-netu. Un ko tad SAABam tā eļļa uz iekšu tek vai ? ....parādi man SAABu kuram eļļa netek. Zini ko SAABam tehniskajā apskatē inspektors noteikti pārbaudīs ....vai eļļa netek ;) jo SAAB ar to kaiti ir "slaveni".
Tie 500 Ls hadenei divu gadu laikā ir kopā ar darbu. Un tu tiešām gribi nobraukt 100K ieguldot tikai 500 Ls?
Post Reply