SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas


alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by alnislacis »

Ja tu jau tā, vai turbīnu jūtu, tad:
tur vēl ir jātiek skaidrībā (kaut kas tur nav kārtībā ar viņu..). Reti, bet periodiski ir tā, ka iespiež apdzenot.. un pēc 1-2 sec intervāla parādās "krēslos iespiežošs" uzrāviens.. Vēl nezinu vai problēmas ir ieplūdē, turbīnā vai devielas padevē.

Tādēļ domāju, ka kad būšu ar visu ticis galā (kārba, sajūgs, turbīna.. motora leaking arī) arī ar 5-to varēs iespiest un turbo uzrāvienu just, bet tad jau manīs..

tā vien liekas, ka jāsak project treats, bet tā kā laika un finansu apjomi ir neparedzami vēl, tad lai neaizsāktu ilgstošu lēnu projektu pagaidām atturos.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by ZingZeng »

Turbobedre vai ari nepietiekosi apgriezieni lai izjustu turbinas darbibu, parsledzies parnesumu uz leju un tad pamegini ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by Nauris_t16 »

Ja slinkums slēgties uz leju, tad jāņem automāts :D
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:Ja slinkums slēgties uz leju, tad jāņem automāts :D
runa iet par apdzisanu uz sosejas. Tādā gadījumā man liekas turbo SAABam jābūt tam auto, kas neprasa slēgšanos uz leju. Vienkārši iemin pedāli un juhuuuu ... B)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by ZingZeng »

Nevienmer, jo teiksim ja brauc ar 5.atrumu un 70 km/h, tad iespeizot pedali grida juhuuuu... nesanaks, tad visdrizak bus tratatataaataaaa juhuuuu ..... :woohoo:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KurBads »

ZingZeng wrote:Nevienmer, jo teiksim ja brauc ar 5.atrumu un 70 km/h, tad iespeizot pedali grida juhuuuu... nesanaks, tad visdrizak bus tratatataaataaaa juhuuuu ..... :woohoo:
protams, runa iet par 90+ km/h un nepieciešamību apdzīt.
manas bažas par to, vai ar type 8 Latvijā nav par daudz un 5.ais robs būs noderīgs tikai pie ātrumiem, kas pārkāpj sat.noteikumus, vai arī 5.ais bet ārpus turbīnas darba apgriezieniem ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by Nauris_t16 »

Uz Latvijas ceļiem ar type 7 primary, garrett T3 turbu un 9k intercooleru man diezgan bieži 5ais robs ir par lēnu lai apdzītu, teiksim, no 90km/h uz augšu :silly: Es gan tomēr pieļauju, ka ar mitsu TE-05 un īsāku ieplūdes traktu varētu būt pat ļoti ok :)
Man ar type 7, braucot ar 100km/h, ir nedaudz zem 3k rpm
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KoreFun »

Nu nezinu, pie ~95 km/h piektā robā var ļoti smuki apdzīt:) protams virs 120 ceļ vēl labāk:laugh:
Tikai būs jāapskatās to Pirmary ciparu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:Uz Latvijas ceļiem ar type 7 primary, garrett T3 turbu un 9k intercooleru man diezgan bieži 5ais robs ir par lēnu lai apdzītu, teiksim, no 90km/h uz augšu :silly:
nu lūk ... tas tikai pierāda, ka par type 8 un LV ceļiem vajadzētu padomāt ...
katrā ziņā man ar type 6 pie Latvijas limitiem ir baigi komfortabli ..., bet ārpusē (uz Eiropas lielceļiem) tahometra rādījums neiepriecināja :blush:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by alnislacis »

Droši vien visa šī diskusija, kuras moderātors ir Kurbads- "NAV!" priekš tā, lai pierunātu mani atdot viņam type 8 primary gearing..

Vai ne?:silly:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Droši vien visa šī diskusija, kuras moderātors ir Kurbads- "NAV!" priekš tā, lai pierunātu mani atdot viņam type 8 primary gearing..

Vai ne?:silly:
esi drošs - NĒ!!!

Es vienkārši prātuļoju, jo, ja man šādi type 8 būtu un man vajadzētu domāt vai tos likt auto, kas tiks lietots LV, es nopietni izvērtētu šādu soli ...
Mans ieteikums ir atstāt šos type 8 uz mašīnas un pēc tam, kad esi visu daudz maz sakārtojis (kārbu, turbīnu ...), tu vārēsi novērtēt vai ir OK, vai nav par "garu" priekš LV, vai nav par garu priekš tevis.
Ja liksies, ka ir, nomaiņu uz type 7 vai 6 varēsi izdarīt pēc tam. Esmu pārliecināts, ka to var izdarīt motoram atrodoties in situ..

Un nākamreiz noteikti palūgšu Tevi iedot izbraukt :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by alnislacis »

Nē, nākamreiz es Tevi palūgšu iedod izbraukt ;) .
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote: Man ar type 7, braucot ar 100km/h, ir nedaudz zem 3k rpm
Man pie 100 ir smuki 2500 RPM. Tikai dēļ interkulera trubām nevaru salasīt kārbas kodu. Jūsu domas par Primary zobratu?:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by alnislacis »

Manas domas:
1. Tev viņš ir!
2. Kodu var saskatīt arī caur IC trubām, tad nebūs jāzīlē. Vismaz Kurbadam..
3. Protams 900aero.com tabulā par kārbām vari atrast, kam tur vajadzētu būt..
4. Pēc VIN kādā no vin odētāju lapām arī (laikam) rādīja
5. Es teiktu type 7, jo tas nāca 85'T16
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:SAAB 900 OG ātrumkārbu probzas

Post by KoreFun »

alnislacis wrote:Manas domas:
1. Tev viņš ir!
2. Kodu var saskatīt arī caur IC trubām, tad nebūs jāzīlē. Vismaz Kurbadam..
3. Protams 900aero.com tabulā par kārbām vari atrast, kam tur vajadzētu būt..
4. Pēc VIN kādā no vin odētāju lapām arī (laikam) rādīja
5. Es teiktu type 7, jo tas nāca 85'T16
To ka tas kods tur rakstīts, par to nešaubos:P Es gribēju teikt kāds tur cipars:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply