9-7X


KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:9-7X

Post by KurBads »

KoreFun wrote:Atkal garām.. Es te visu laiku gaidu kad kāds uzdos kādu vairāk tehnisku jautājumu, kā eļļu nomainīt, vai kur pieliet tosolu, krīze taču:woohoo: :silly:
nu labi, a kā 9-7 nomainīt eļļu? Kur noliešanas skrūve un cik litru jālej iekšā?
Un vispār, cik hp tiem aparātiem piešķirti?
un vai viņi eksistē arī 7 sēdvietu izpildījumā?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:9-7X

Post by KoreFun »

Es taču nezinu!:laugh: Vnk interesanti, vai kāds nopietni uzdos tādus jautājumus, lai pēc tam aiziet un nomainīt sev eļļu, vaiuztaisīt ko tādu:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Malder
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 889
Joined: Sun Aug 24, 2008 4:38 am
Location: Riga

Re:9-7X

Post by Malder »

zirgi ir pari 400, bet nezinu vai visiem. Un vini nemaz neizskatas pec SAAB. tada amerikanju parodija...
Turbolins
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 99
Joined: Sun Jan 11, 2009 7:18 am
Location: Latvija

Re:9-7X

Post by Turbolins »

Malder wrote:zirgi ir pari 400, bet nezinu vai visiem. Un vini nemaz neizskatas pec SAAB. tada amerikanju parodija...
Saab tas ir noteikti, parodija gan nav. Viņam ir (ja nemaldos) Chevrolet Trailblaizer piekare, tas ir vienīgais, kas nav no Saab.
Auto vienkārši neaizgāja EU tirgū, tapēc viņi vairāk izplatīti ir štatos :)
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:9-7X

Post by vidvuds »

Yukki wrote:A man pie mājām tāds bija nostājies,- mells, spīdīgs, liels un smuks. Man patīk!

melis, melis, kartupelis : smuks?!

kur smuks?

tads uzblidis 9-3 ar sausmigako salonu ever!
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:9-7X

Post by Arnijs »

Turbolins wrote:
Malder wrote:zirgi ir pari 400, bet nezinu vai visiem. Un vini nemaz neizskatas pec SAAB. tada amerikanju parodija...
Saab tas ir noteikti, parodija gan nav. Viņam ir (ja nemaldos) Chevrolet Trailblaizer piekare, tas ir vienīgais, kas nav no Saab.
Auto vienkārši neaizgāja EU tirgū, tapēc viņi vairāk izplatīti ir štatos :)
Viņš NEKAD nav bijis paredzēts Eiropas tirgum un no SAAB tur ir tikai nosaukums un daži feisliftotie pārveidojumi. 90% tur ir TrailBlazer. Tāpat, kā 9-2 = Subaru Impreza un arī nav paredzēts Eiropas tirgum. Šiem modeļiem ir pat atšķirīgs EPC, atšķirībā no visiem pārējiem SAAB
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Arnijs wrote:
Turbolins wrote:
Malder wrote:zirgi ir pari 400, bet nezinu vai visiem. Un vini nemaz neizskatas pec SAAB. tada amerikanju parodija...
Saab tas ir noteikti, parodija gan nav. Viņam ir (ja nemaldos) Chevrolet Trailblaizer piekare, tas ir vienīgais, kas nav no Saab.
Auto vienkārši neaizgāja EU tirgū, tapēc viņi vairāk izplatīti ir štatos :)
Viņš NEKAD nav bijis paredzēts Eiropas tirgum un no SAAB tur ir tikai nosaukums un daži feisliftotie pārveidojumi. 90% tur ir TrailBlazer. Tāpat, kā 9-2 = Subaru Impreza un arī nav paredzēts Eiropas tirgum. Šiem modeļiem ir pat atšķirīgs EPC, atšķirībā no visiem pārējiem SAAB
Bet ja kļūstam nedaudz objektīvāki tad patiesībā pat nav ko pie mīnusiem ielikt- normāls dzinējs, izturīga piekare, Vikingi pat neko pateikt nevar, jo pa Latviju braukājošie trīs gadu laikā neko izņemot eļļas un atsaites nemaina+ ļoti ērts salons!
Protams, piekrītu, viņš ir tāds ats SAAB kā 9-3ss, bet kā auto itin labs, cena tikai neadekvāti augsta salīdzinot ar bleizeri kurš maksā no 18-24k $
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Ehh, nekādas objektivitātes :)
Ja neuzskatat 9-7 un V6 par īstu SAAB tad kādēļ nekur īsti nedzird gaušanos par 9-3ss?
Ja 9-7 ir tikai attāli līdzīgs bleizerim, bet Griffinam tikai motors neatbilst ĪSTAM Saab tad 9-3ss taču ir 90% Cadi BLS kopija!
Netaisnīgi kkā :)
Man patiesībā vispār vienalga kam kurš auto ir līdzīgs, es vērtēju ko tas auto par savu naudu sniedz un cik uzticams ir, jo komon veči, tagad viss visam ir līdzīgs!
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:9-7X

Post by lawyer »

Gregers wrote:Ehh, nekādas objektivitātes :)
Ja neuzskatat 9-7 un V6 par īstu SAAB tad kādēļ nekur īsti nedzird gaušanos par 9-3ss?
Ja 9-7 ir tikai attāli līdzīgs bleizerim, bet Griffinam tikai motors neatbilst ĪSTAM Saab tad 9-3ss taču ir 90% Cadi BLS kopija!
Netaisnīgi kkā :)
Man patiesībā vispār vienalga kam kurš auto ir līdzīgs, es vērtēju ko tas auto par savu naudu sniedz un cik uzticams ir, jo komon veči, tagad viss visam ir līdzīgs!
Come on, 9-7x ir 99% Trailblazer - tur tikai emblēmas, radiatora dekoratīvā reste un aizdedzes novietojums no Saab ir... Pat dizains ir 99% Trailblazer... Un tas ir sen jau vispārzināms, ka Trailblazer gaita ir atbaidoša un 9-7x nekur tālu no tā nevar būt...

Bet Cadillac BLS un Saab 9-3ss ir kopīga GM Epsilon platforma un daudzas detaļas, turklāt, Kadijam ir dzinēji no Saab nevis otrādi... un dizains tiem ir pavisam atšķirīgs - protams, ja noliek tos blakus, var saredzēt, ka skelets ir līdzīgs, bet muskuļi un āda pavisam citādi... Starp citu, 9-3ss sāka ražot 2002. bet Kadiju 2006.gadā;)

Greger, tu droši drīz varēsi saukt nākamo 9-5 par Opel Insignia kopiju:D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:9-7X

Post by Arnijs »

lawyer wrote:
Greger, tu droši drīz varēsi saukt nākamo 9-5 par Opel Insignia kopiju:D
:D +1!
Kas attiecas uz BLX, tad iekša gan ir gandrīz 1:1 ar SAAB, pat pulksteņu dizainu nav iespringuši nomainīt, ritošais un motori arī vienādi. Tik vien ir, kā vizuālā un cenu atšķirība. Laikam baiss noliktavas atlikums uz 9-3 detaļām uzrādījās inventūrā un ģenerāļi izdomāja, ka kaut kur taču viņas ir jāgrūž (citur, nekā ieteiktu konkurenti :D)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Sorry, jaunajos kadijos neorentējos, biju domājis Arnija minēto BLX, 1:1!!! Copy paste tik bļamba atšķirās!!!
9-7x piekares uzstādijumi ir mainīti kā arī salons stipri savādāks, par tehnisko pusi neko nezinu, bet toč zinu, ka atšķirībā no kukurūzera 9-7 no maiņas līdz maiņai VAR nobraukt ar vienu eļļu un arī motora troksni kā kondu mazdu un toiotu džipos 9-7 bleizerī nav jāpārbļauj...
Ar 9-7 braucis neesmu, tik sēdējis iekšā, ērts un plašs, neko sliktu pateikt nevaru, labāk kā ravai, kondām, mazdām un kukurūzeram.
Arī par bleizera uzvedību neko sliktu nevaru teikt, ērts, kluss un bedrainam ceļam piemērots auto. Varbūt ko neievēroju pa tiem pāris simts km kurus nobraucu. Ja nav grūti nosauc pa pozīcijām to kas bleizerā ir atbaidošs?
Jā amo saloni sāk grabēt pēc 4-5 gadu lietošanas pa mūsu ceļiem, bet tas pazūd uz neatgriezšanos investējot 300-400 LVL.
Dizains arī atšķirībā no lielākās daļas parketnieku 9-7 ir atturīgi zolīds- kā uz uzvalks
Īsāk sakot, 9-7x nogalīnāja nevis tehniski trūkumi vai objektīvi
apstākļi, bet cilvēku aizspriedumi un nekvalitatīva reklāmas kompānija.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:9-7X

Post by alnislacis »

Tāpat, kā 9-2 = Subaru Impreza un arī nav paredzēts Eiropas tirgum. Šiem modeļiem ir pat atšķirīgs EPC, atšķirībā no visiem pārējiem SAAB
Klau.. 9-2= Subaru.. Šajā offtopic kontekstā gribēju uzjautāt kāds ir kopējais viedoklis par Subaru? Tā pat kā Chervolet un Opel- labs tikai bildēs?
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

alnislacis wrote:
Tāpat, kā 9-2 = Subaru Impreza un arī nav paredzēts Eiropas tirgum. Šiem modeļiem ir pat atšķirīgs EPC, atšķirībā no visiem pārējiem SAAB
Klau.. 9-2= Subaru.. Šajā offtopic kontekstā gribēju uzjautāt kāds ir kopējais viedoklis par Subaru? Tā pat kā Chervolet un Opel- labs tikai bildēs?
Nu nēesmu nevienu kurš brauc ar Subaru dzirdējos sakām, ka miskaste :)

Un kā tu to domāji, kāda lieliem, jaudīgiem Chevrolet apvidniekiem saistība ar opel izņemot GM? Ševiji arī dzīvē tik pat iespaidīgi, robusti un jaudīgi, opeļi arī dzīvē izskatās pēc darba autiņiem
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:9-7X

Post by alnislacis »

Tie, ka brauc ar opel arī atrod tur racionalitāti..
No offense- iespējams īstermiņa remontiem lētāks, bet droši vien nesalīdzināt ar nenokaujamajiem vecajiem mersedesiem vai saab iem.

Tātad Subaru ir next to garbage?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:9-7X

Post by elmo »

Nu Subaru vulgaris(lasi neturbo) patiešām ir tuvu miskastei!
No STI Ipreza es neatteiktos, kaut arī nāktos pieciest grabēšanu, slikti nopakotu salonu, nekam nederīgu pečku, jo visu riteņu piedziņa un lopisks turbo motors sniedz zināmu kaifu!
Manuprāt 9-2 ir tā pati Impreza, tikai ar luksusa salonu! :)
Un tieši luksusa salons ir tas, kas man pietrūkst iekš Subaru!
Post Reply