9-7X


vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:9-7X

Post by vasils »

maily wrote:
Malder wrote:
vasils wrote: nu nekaadi 400 tur nav .lielaakajam motoram , kura tilpums ir 5,2 l jauda ir ap 300 zs- amerikaanju motors tachu, ;liels pateerinsh ,bet par jaudu var aizmirst:)
nu ta vel vairak tas nav SAAB's :)

Power: 291 kW , 390 HP SAE @ 6,000 rpm; 400 ft lb , 542 Nm @ 4,000 rpm:)
http://www.carsplusplus.com/specs2006/s ... _x_53i.php
te vismaz raksta ,ka tikai 304 zirgi.
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

vasils wrote:
Malder wrote:zirgi ir pari 400, bet nezinu vai visiem. Un vini nemaz neizskatas pec SAAB. tada amerikanju parodija...
nu nekaadi 400 tur nav .lielaakajam motoram , kura tilpums ir 5,2 l jauda ir ap 300 zs- amerikaanju motors tachu, ;liels pateerinsh ,bet par jaudu var aizmirst:)
Par jaudu aizmirst, 304 hp/440Nm parastajam un gandrīz četsimst uz 550 Aero versijai ir PAR JAUDU AIZMIRST, ar kādu Tu pats monstru brauc ja ta vari teikt :blink: ???!!! Neaizmirsīsim arī to, ka tie lielie draudīgie parketnieki patiesībā ir tikai nedaudz smagāki par 9-5! Liels patēriņš???!!! Tu esi braucis? Salīdzinājis? Neesi gan, jo ja būtu un runātu no pieredzes tad zinātu, ka ēd pat brīžam mazāk kā analogas jaudas/svara citas valsts izstrādājums, BET ir manāmi komfortablāks, ieverojami vienkāršāks kā rezultātā izturīgāks kā rezultātā (:) ) nav bail nobraukt no asfalta un nobraukšana nebeidzas ar drūmo servisa rēķinu kā pa Kadagas poligonu izbraukušam paziņas Q7 3.0TDi, kā arī nav par katru papildopciju japārmaksā zeltā, jo viss jau ir standartā, bet kas nav tam principā samērā pieņemamas cena( cik nu OE opcijām visp var būt adekvātas cenas)+ ja tiešām 50k vērta auto īpašnieku uztrauc patēriņš(nekad to nesapratīšu)tad tieši veecie labie V8 ir vispiemērotākie gāzes iekārtām un paši auto ir apveltīti ar vislielākajām rezerves rata vietam kur paslēpt balonu.
Vēlreiz piebildīšu, ka esmu pilnīgi pret visiem parketniekiem, jo neredzu reālu jēgu šiem izstrādājumiem, bet vnk riebj mūžīgā amerikāņu automašīnu nolikšana kladzinot nodrāztas frāzes kuras jau sen ar piemēriem ir atspēkotas :angry:
Es piemēram ar faktiem varu un ne reizi dzīvē esmu pierādijis, ka popularākie vācu un japāņu izstrādājumi ir ne tikai bezsakarīgi un neveiksmīgi pirkumi, bet arī bīstami īpašnieku veselībai! Taj pat laikā mani Jūs neredzēsiet kladzinam vislaik par to, ka visi japo/germo īpašnieki ir kādā veidā nepinvērtīgi :)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Da smuks autiņš :)

Image
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:9-7X

Post by vasils »

Gregers wrote:
vasils wrote:
Malder wrote:zirgi ir pari 400, bet nezinu vai visiem. Un vini nemaz neizskatas pec SAAB. tada amerikanju parodija...
nu nekaadi 400 tur nav .lielaakajam motoram , kura tilpums ir 5,2 l jauda ir ap 300 zs- amerikaanju motors tachu, ;liels pateerinsh ,bet par jaudu var aizmirst:)
Par jaudu aizmirst, 304 hp/440Nm parastajam un gandrīz četsimst uz 550 Aero versijai ir PAR JAUDU AIZMIRST, ar kādu Tu pats monstru brauc ja ta vari teikt :blink: ???!!! Neaizmirsīsim arī to, ka tie lielie draudīgie parketnieki patiesībā ir tikai nedaudz smagāki par 9-5! Liels patēriņš???!!! Tu esi braucis? Salīdzinājis? Neesi gan, jo ja būtu un runātu no pieredzes tad zinātu, ka ēd pat brīžam mazāk kā analogas jaudas/svara citas valsts izstrādājums, BET ir manāmi komfortablāks, ieverojami vienkāršāks kā rezultātā izturīgāks kā rezultātā (:) ) nav bail nobraukt no asfalta un nobraukšana nebeidzas ar drūmo servisa rēķinu kā pa Kadagas poligonu izbraukušam paziņas Q7 3.0TDi, kā arī nav par katru papildopciju japārmaksā zeltā, jo viss jau ir standartā, bet kas nav tam principā samērā pieņemamas cena( cik nu OE opcijām visp var būt adekvātas cenas)+ ja tiešām 50k vērta auto īpašnieku uztrauc patēriņš(nekad to nesapratīšu)tad tieši veecie labie V8 ir vispiemērotākie gāzes iekārtām un paši auto ir apveltīti ar vislielākajām rezerves rata vietam kur paslēpt balonu.
Vēlreiz piebildīšu, ka esmu pilnīgi pret visiem parketniekiem, jo neredzu reālu jēgu šiem izstrādājumiem, bet vnk riebj mūžīgā amerikāņu automašīnu nolikšana kladzinot nodrāztas frāzes kuras jau sen ar piemēriem ir atspēkotas :angry:
Es piemēram ar faktiem varu un ne reizi dzīvē esmu pierādijis, ka popularākie vācu un japāņu izstrādājumi ir ne tikai bezsakarīgi un neveiksmīgi pirkumi, bet arī bīstami īpašnieku veselībai! Taj pat laikā mani Jūs neredzēsiet kladzinam vislaik par to, ka visi japo/germo īpašnieki ir kādā veidā nepinvērtīgi :)
es biju domaajis to taa ,ka analogs vaacu razhojuma motors(bmw.vw.) buus ar krietni lielaaku jaudu. katraa zinjaa asv inzhenieri motorbuuvee( mazaaks pateerinsh ,lielaaka jauda) ir veel taalu no deuchland.braucis neesmu, blakus seedeeju ,tikai 4,2 litru aparaatam un vinsh gaaja suudiigaak par manu 2,3t,. un vinsh (saimnieks) saciija ,ka tas saabs ed 17 litrus videeji. prieksh 4,2 litriem bishku pa daudz.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:9-7X

Post by elmo »

vasils wrote:
Gregers wrote:
vasils wrote: nu nekaadi 400 tur nav .lielaakajam motoram , kura tilpums ir 5,2 l jauda ir ap 300 zs- amerikaanju motors tachu, ;liels pateerinsh ,bet par jaudu var aizmirst:)
Par jaudu aizmirst, 304 hp/440Nm parastajam un gandrīz četsimst uz 550 Aero versijai ir PAR JAUDU AIZMIRST, ar kādu Tu pats monstru brauc ja ta vari teikt :blink: ???!!! Neaizmirsīsim arī to, ka tie lielie draudīgie parketnieki patiesībā ir tikai nedaudz smagāki par 9-5! Liels patēriņš???!!! Tu esi braucis? Salīdzinājis? Neesi gan, jo ja būtu un runātu no pieredzes tad zinātu, ka ēd pat brīžam mazāk kā analogas jaudas/svara citas valsts izstrādājums, BET ir manāmi komfortablāks, ieverojami vienkāršāks kā rezultātā izturīgāks kā rezultātā (:) ) nav bail nobraukt no asfalta un nobraukšana nebeidzas ar drūmo servisa rēķinu kā pa Kadagas poligonu izbraukušam paziņas Q7 3.0TDi, kā arī nav par katru papildopciju japārmaksā zeltā, jo viss jau ir standartā, bet kas nav tam principā samērā pieņemamas cena( cik nu OE opcijām visp var būt adekvātas cenas)+ ja tiešām 50k vērta auto īpašnieku uztrauc patēriņš(nekad to nesapratīšu)tad tieši veecie labie V8 ir vispiemērotākie gāzes iekārtām un paši auto ir apveltīti ar vislielākajām rezerves rata vietam kur paslēpt balonu.
Vēlreiz piebildīšu, ka esmu pilnīgi pret visiem parketniekiem, jo neredzu reālu jēgu šiem izstrādājumiem, bet vnk riebj mūžīgā amerikāņu automašīnu nolikšana kladzinot nodrāztas frāzes kuras jau sen ar piemēriem ir atspēkotas :angry:
Es piemēram ar faktiem varu un ne reizi dzīvē esmu pierādijis, ka popularākie vācu un japāņu izstrādājumi ir ne tikai bezsakarīgi un neveiksmīgi pirkumi, bet arī bīstami īpašnieku veselībai! Taj pat laikā mani Jūs neredzēsiet kladzinam vislaik par to, ka visi japo/germo īpašnieki ir kādā veidā nepinvērtīgi :)
es biju domaajis to taa ,ka analogs vaacu razhojuma motors(bmw.vw.) buus ar krietni lielaaku jaudu. katraa zinjaa asv inzhenieri motorbuuvee( mazaaks pateerinsh ,lielaaka jauda) ir veel taalu no deuchland.braucis neesmu, blakus seedeeju ,tikai 4,2 litru aparaatam un vinsh gaaja suudiigaak par manu 2,3t,. un vinsh (saimnieks) saciija ,ka tas saabs ed 17 litrus videeji. prieksh 4,2 litriem bishku pa daudz.
Nu ja pielej pilnu bāku, nobrauc to tukšu un beigās vidējais ir 17 litri uz simta, tad tas nav daudz!Es ar mazlitrāžu esmu dabūjis lielāku patēriņu! :)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

vasils wrote:
[/quote]
es biju domaajis to taa ,ka analogs vaacu razhojuma motors(bmw.vw.) buus ar krietni lielaaku jaudu. katraa zinjaa asv inzhenieri motorbuuvee( mazaaks pateerinsh ,lielaaka jauda) ir veel taalu no deuchland.braucis neesmu, blakus seedeeju ,tikai 4,2 litru aparaatam un vinsh gaaja suudiigaak par manu 2,3t,. un vinsh (saimnieks) saciija ,ka tas saabs ed 17 litrus videeji. prieksh 4,2 litriem bishku pa daudz.[/quote]



Nu ja, ar lielaku jaudu no litra un mazāku resursu.
4.2 protams nav nekāda raķete, bet 2.3t nedz no nulles nedz no 90 km/h startējot prom no 9-7 netiks! Neiešana ir subjektīva sajūta kura ir gandrīz visās amo mašīnās un ir mīksto sēdekļu un
mīkstās piekares nopelns- nav asu rāvienu, smadzenēm liekās, ka braucam lenāk. Par patēriņu runājot. Nezinu kā ir ar 4.2, bet Aero versija pa pilsētu ēd no 16 līdz 19 litriem kas priekš 5.3 nav daudz. Piemēram Q7 4.2 litru DĪZELIS pat pie samērā mierīgas braukšanas pilsētā patērē 22 litrus( braukšanas kvalitāte gan cita un cena arī trīskārša), Toyota L.C. 4.0 benzīnnieks ēd ap
15-20 neskatoties uz to, ka ir mazjaudīgaks un uz ceļa uzvedās kā zaķa un taburetes diletantisks krustojums ( njā...bet pa dubļiem kā tanks).
Da i vispār, nav jau ar ko īsti salīdzināt to 9-7. Nedz vaciešiem, nedz japāņiem līdzīgi auto gandrīz nav pieejami.
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:9-7X

Post by Viensjaanis »

Kā tas nākas,ka tik smagam milzenim vidējais patēriņš uzrādās 12 litri uz 100km,bet es ar savu SAAB reālajā dzīve arī knapi iekļaujos iekš 12L:blink:
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:9-7X

Post by Viensjaanis »

Bik ne pa tēmu,bet ja džips,tad džips.Un ja vieglais tad vieglais.Īstus apvidniekus beidza ražot jau sen.Lai par to pārliecinātos,iesaku apmeklēt kādu no Latvijas Trofireida posmiem.Tur nevienu apaļas formas karikatūru neatradīsiet.Tur dominē Toyota Landcruiser,Mitsubishi Pajero un bobiki.
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Viensjaanis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 590
Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
Location: Rīga,Imanta

Re:9-7X

Post by Viensjaanis »

vasils wrote:
Malder wrote:zirgi ir pari 400, bet nezinu vai visiem. Un vini nemaz neizskatas pec SAAB. tada amerikanju parodija...
nu nekaadi 400 tur nav .lielaakajam motoram , kura tilpums ir 5,2 l jauda ir ap 300 zs- amerikaanju motors tachu, ;liels pateerinsh ,bet par jaudu var aizmirst:)
Man pašam ir bijis amerikāņu autiņš.Sedana un hečbeka savienojums-Dodge Shadow.Vispar nenokaujams dampis.Ļoti uzticams.Tam bija 2.2 litru motors,bet tikai 93 zs jauda:dry: +vel sūdīgi sakombinēts ar automātu.Apdzīt bija pagrūti.Pateriņš...iekš 10 litriem.Ta ka skriešanai laikam amīši īsti neder.Es te protams nerunāju par musclecars:laugh:
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:9-7X

Post by vasils »

Gregers wrote:vasils wrote:
es biju domaajis to taa ,ka analogs vaacu razhojuma motors(bmw.vw.) buus ar krietni lielaaku jaudu. katraa zinjaa asv inzhenieri motorbuuvee( mazaaks pateerinsh ,lielaaka jauda) ir veel taalu no deuchland.braucis neesmu, blakus seedeeju ,tikai 4,2 litru aparaatam un vinsh gaaja suudiigaak par manu 2,3t,. un vinsh (saimnieks) saciija ,ka tas saabs ed 17 litrus videeji. prieksh 4,2 litriem bishku pa daudz.[/quote]




Nu ja, ar lielaku jaudu no litra un mazāku resursu.
4.2 protams nav nekāda raķete, bet 2.3t nedz no nulles nedz no 90 km/h startējot prom no 9-7 netiks! Neiešana ir subjektīva sajūta kura ir gandrīz visās amo mašīnās un ir mīksto sēdekļu un
mīkstās piekares nopelns- nav asu rāvienu, smadzenēm liekās, ka braucam lenāk. Par patēriņu runājot. Nezinu kā ir ar 4.2, bet Aero versija pa pilsētu ēd no 16 līdz 19 litriem kas priekš 5.3 nav daudz. Piemēram Q7 4.2 litru DĪZELIS pat pie samērā mierīgas braukšanas pilsētā patērē 22 litrus( braukšanas kvalitāte gan cita un cena arī trīskārša), Toyota L.C. 4.0 benzīnnieks ēd ap
15-20 neskatoties uz to, ka ir mazjaudīgaks un uz ceļa uzvedās kā zaķa un taburetes diletantisks krustojums ( njā...bet pa dubļiem kā tanks).
Da i vispār, nav jau ar ko īsti salīdzināt to 9-7. Nedz vaciešiem, nedz japāņiem līdzīgi auto gandrīz nav pieejami.[/quote]
varbuut dalja taisniibas te irB) , bet ka Q7 4.2 litru DĪZELIS pat pie samērā mierīgas braukšanas pilsētā patērē 22 litrus- te nu gan es tev negribeetu ticeet.tas nav reaali.:cheer:
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Viensjaanis wrote:Kā tas nākas,ka tik smagam milzenim vidējais patēriņš uzrādās 12 litri uz 100km,bet es ar savu SAAB reālajā dzīve arī knapi iekļaujos iekš 12L:blink:
Tāpēc, ka NM daudz. Piemēram Scania R480 ar cikturtukstošiem NM pie pilnas uzkraušanas patērē ap 24L, parēķinot cik reizes šis ir smagaks un cik motors lielak tam auto vajadzētu ēst 200L
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

Viensjaanis wrote:Bik ne pa tēmu,bet ja džips,tad džips.Un ja vieglais tad vieglais.Īstus apvidniekus beidza ražot jau sen.Lai par to pārliecinātos,iesaku apmeklēt kādu no Latvijas Trofireida posmiem.Tur nevienu apaļas formas karikatūru neatradīsiet.Tur dominē Toyota Landcruiser,Mitsubishi Pajero un bobiki.
+1!!! Visp neizprotu šo parketnieku kūltu un jēgu. Tāda lēta staipīšana tiem kuriem sanāk paa īsu staipot ap lieliel vieglajiem :) Protams gadās izņēmumi- liela auguma cilvēki kuriem vnk ir neērti sēsties un izkāpt no zema auto, bet tas ir varbūt 1% no visiem parketnieku īpašniekiem. Parasti vai nu kompleksaini čalīši vai bailīgas nīkulīgas dāmītes :)

A par īstajiem runājot-joprojam tiek ražoti Kukuruzer 100, vecais Lands, joprojām pieejami labā stāvoklī Jeep Grand 1,2,3, Patrols arī ir cienijams bridējs...Ņiva un Bobis arī vel dzīvību velk un tiek izlaistas pat Lux versijas
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:9-7X

Post by Gregers »

vasils wrote:

varbuut dalja taisniibas te irB) , bet ka Q7 4.2 litru DĪZELIS pat pie samērā mierīgas braukšanas pilsētā patērē 22 litrus- te nu gan es tev negribeetu ticeet.tas nav reaali.:cheer:[/quote]

Ja patiešām interesē varam kādreiz uzsist kadu biljarda partiju ar šā auto īpašnieku.
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:9-7X

Post by gustavs »

Nav jau tā,ka no parketniekiem nav jēgas.Marketniga triks. Krosovers vārds jau vien daudz ko izsaka un cilvēki labrāt ir apēduši šadu terminaloģiju(apzīmējumu). Parketnieks -> tipa vari droši braukt sēnēs :silly: utt visādas muļķibas. Arī ausij tīkama frāze. Kam vajag, tas apēd un jūtas laimīgs. Tas jau nekas,ka ar to parketnieku, ta kaut vai džipu, pieņemu, 60-70% gadījumu, neviens pat no asfalta nenobrauks. BET APZIŅA - man ir LIELS un es redzu jums visiem pāri :ohmy: :laugh: -> nav jau ne vainas īstenībā :laugh:. Parketnieki varētu būt pielīdzināmi M+S riepām ;) , bet crosoveri gan der foresters, xc70 vai outlander -glīti autiņi un carejamīga gan jau tāda pati kā parketniekiem.
Protams arī uzskatu,ka ir tikai viens īsten labs un bezceļnieka vārda cienīgs aparāts -land rover defender. Kaut kāda LV auto raidījījuma dzirdēju pastāstu par Ādažu poligonā kalpojuošu defenderu,kurš velk ārā visu smago amerikāņu artilēriju,parketniekus u.c džipiņus :) !
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:9-7X

Post by elmo »

es neatteiktos no šitāda parketnieka:
http://www.youtube.com/watch?v=ov2ztulESjk

īsta raķete uz šosejas un uz bezceļa daudz labāks par jebkuru standarta ģimenes vāģi! :)
Vienīgi maksā tik daudz, ka reti kurš atļausies ar tādu līst bezceļos un skrāpēt krāsu! :)
Post Reply