Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Es jau ri tur biju ,kadus 3 gadus atpakaļB) Audikam taisiju,,man patikaB) Es domaju ja ar Aero braukt taja rampa tad tur var noraut to priekšejo lupu :dry:
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Nu domāju, ka to var labot ar koka klucīšu un dēlīšu palīdzību, jo citādi jau LAMBORGHINI uz evakuatora ar nevarētu dabūt virsū! :DSAABaeroist wrote:Es jau ri tur biju ,kadus 3 gadus atpakaļB) Audikam taisiju,,man patikaB) Es domaju ja ar Aero braukt taja rampa tad tur var noraut to priekšejo lupu :dry:
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Pedējais pundulis priekš Chry 300m no nerūsējošā tērauda ar hromētajiem uzgaļiem man izmaksāja 130 LVL.
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
elmo wrote:Nu domāju, ka to var labot ar koka klucīšu un dēlīšu palīdzību, jo citādi jau LAMBORGHINI uz evakuatora ar nevarētu dabūt virsū! :DSAABaeroist wrote:Es jau ri tur biju ,kadus 3 gadus atpakaļB) Audikam taisiju,,man patikaB) Es domaju ja ar Aero braukt taja rampa tad tur var noraut to priekšejo lupu :dry:
Viņi droši vien lieto īpašos domkratus ar ritentiņiem :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Bet eksistē taču "iegrimdētie" pacēlāji. Tipa kad nolaiž, tad viņš ir vienā līmenī ar grīdu. Līdzīgi ka TA.elmo wrote:Nu domāju, ka to var labot ar koka klucīšu un dēlīšu palīdzību, jo citādi jau LAMBORGHINI uz evakuatora ar nevarētu dabūt virsū! :DSAABaeroist wrote:Es jau ri tur biju ,kadus 3 gadus atpakaļB) Audikam taisiju,,man patikaB) Es domaju ja ar Aero braukt taja rampa tad tur var noraut to priekšejo lupu :dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Tev taisniba ,bet dazreiz gadas ka tie klucishi izlec no ritiniem,un tad OPA un kaut kas salauzt:laugh: :laugh: :laugh:elmo wrote:Nu domāju, ka to var labot ar koka klucīšu un dēlīšu palīdzību, jo citādi jau LAMBORGHINI uz evakuatora ar nevarētu dabūt virsū! :DSAABaeroist wrote:Es jau ri tur biju ,kadus 3 gadus atpakaļB) Audikam taisiju,,man patikaB) Es domaju ja ar Aero braukt taja rampa tad tur var noraut to priekšejo lupu :dry:
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Nu tādā gadījumā izpūtējs pa brīvu, jo jauna lūpa kaut kur ap Ls 120, tik pat cik izpūtējs! :D
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Nu kādi iegremdētie pacēlāji!? Tak teicu jau ka šiem ir sametināta metāla rampa (atgādina estakādi, pa kuru šie brauc augšā! Nu nabadzīgs viņiem aprīkojums! :DKoreFun wrote:Bet eksistē taču "iegrimdētie" pacēlāji. Tipa kad nolaiž, tad viņš ir vienā līmenī ar grīdu. Līdzīgi ka TA.elmo wrote:Nu domāju, ka to var labot ar koka klucīšu un dēlīšu palīdzību, jo citādi jau LAMBORGHINI uz evakuatora ar nevarētu dabūt virsū! :DSAABaeroist wrote:Es jau ri tur biju ,kadus 3 gadus atpakaļB) Audikam taisiju,,man patikaB) Es domaju ja ar Aero braukt taja rampa tad tur var noraut to priekšejo lupu :dry:
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Pie šīs pašas tēmas - mana iepriekšējā Mazda 323GT bija tik zema, ka tai nevarēja zem sliekšņa dabūt pacēlāja ķepu :) Tādēļ vienmēr katrs auto stūris no sākuma tika pacelts ar domkratu un tad zem tā paslidināta tā ķepa:D Citu auto īpašnieki un servisu darbinieki skatījās vienmēr lielām acīm:D Un vēl smieklīgāk bija, kad gribēja nomainīt riteni ar domkrata palīdzību - paceļot vienu stūri tik augstu, lai to ērti varētu izdarīt, otrs tā paša sāna ritenis arī pacēlās gaisā:D bet tam visam bija arī viena ļoti pozitīva iezīme - kad es piebraucu ar šofera pusi pie pašas ietves ar normālu apmali, man nevarēja Rīgas Autostāvvietas uzlikt klamburu:P
Ikdienā droši vien vairs nekad nepārvietošos ar tik zemu auto ;)
Ikdienā droši vien vairs nekad nepārvietošos ar tik zemu auto ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Par klamburiem runājot, skatījos un gardi smējos, kā RS darboņi centās izštukot, kā lai uzliek klamburu H1 (nejaukt ar Hyundai H1.
Riteņi tik milzīgi, ka neko nevar izdarīt!:woohoo:
Riteņi tik milzīgi, ka neko nevar izdarīt!:woohoo:
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.
:) ar veco Nissan patrol uz derībām ar visu klamburu 100m nobraucu! Principā varēja arī tālāk jo klamburs sadalijās!elmo wrote:Par klamburiem runājot, skatījos un gardi smējos, kā RS darboņi centās izštukot, kā lai uzliek klamburu H1 (nejaukt ar Hyundai H1.
Riteņi tik milzīgi, ka neko nevar izdarīt!:woohoo:
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Es biju domājis par Lamborghini;)elmo wrote:Nu kādi iegremdētie pacēlāji!? Tak teicu jau ka šiem ir sametināta metāla rampa (atgādina estakādi, pa kuru šie brauc augšā! Nu nabadzīgs viņiem aprīkojums! :DKoreFun wrote:Bet eksistē taču "iegrimdētie" pacēlāji. Tipa kad nolaiž, tad viņš ir vienā līmenī ar grīdu. Līdzīgi ka TA.elmo wrote: Nu domāju, ka to var labot ar koka klucīšu un dēlīšu palīdzību, jo citādi jau LAMBORGHINI uz evakuatora ar nevarētu dabūt virsū! :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.
99 saabs ceļot uz priekšējā domkrata atspiediena vietas arī ceļas augšā viss sāns.lawyer wrote:Pie šīs pašas tēmas - mana iepriekšējā Mazda 323GT bija tik zema, ka tai nevarēja zem sliekšņa dabūt pacēlāja ķepu :) Tādēļ vienmēr katrs auto stūris no sākuma tika pacelts ar domkratu un tad zem tā paslidināta tā ķepa:D Citu auto īpašnieki un servisu darbinieki skatījās vienmēr lielām acīm:D Un vēl smieklīgāk bija, kad gribēja nomainīt riteni ar domkrata palīdzību - paceļot vienu stūri tik augstu, lai to ērti varētu izdarīt, otrs tā paša sāna ritenis arī pacēlās gaisā:D bet tam visam bija arī viena ļoti pozitīva iezīme - kad es piebraucu ar šofera pusi pie pašas ietves ar normālu apmali, man nevarēja Rīgas Autostāvvietas uzlikt klamburu:P
Ikdienā droši vien vairs nekad nepārvietošos ar tik zemu auto ;)
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.0t
Čoms ar evakuatoru transportēja LAMBO uz Tallinu!KoreFun wrote:elmo wrote:KoreFun wrote:Es biju domājis par Lamborghini;)
Šis ar izlīdzējās ar dēlīšiem!
Re:Stage 2 ECU Upgrade (+75bhp/+135Nm) Saab 9-3 2.
Baigi forši pārmontējot no vasaras uz ziemas riepām un atpakaļ :woohoo: ! Tikai 2reiz domkrats jāceļ!mixeris wrote: 99 saabs ceļot uz priekšējā domkrata atspiediena vietas arī ceļas augšā viss sāns.