defektivais wrote:
lawyer wrote:defektīvais - linkā redzamajam eksemplāram salons ir sarkanā krāsā - tādēļ tādu iespēju pilnīgi izslēdzu...
Nedaudz palasījos par 900og raksturīgajām kaitēm un secināju, ka labāk uzreiz ir skatīties uz 1990-1993 ;) Turklāt arī vizuāli man 900og pēc 1987.gada liekas foršāki:)
Uj, tad jau es esmu izvēlējies pašu sliktāko kas var būt jo manam ir gan sarkans salons gan flat front :D
Hm, interesanti būtu zināt kādas ir tās raksturīgākās kaites?
sarkanais salons patiesībā ir baigi ekskluzīvi, jo viņu nav daudz (īpaši jau ādas).
Raksturīgākās kaites - rūsa, t.sk., labās puses pusass apvidū (ir OK, ja ir saremontēts), kārba (īpaši turbo auto un ar palielāku noskrējienu - bet atkarīgs no iepriekšējā saimnieka), nokārušies griesi, kas gan nav īsti problēma, jo tā ir VISIEM un to var novērst par 30-40 Ls.
Lawyer, pačeko
http://www.2dehands.be;
http://www.kapaza.be - Beļģijas tirgus.
Protams, var pirkt par 3,5 un 5 k EUR, cenas šiem auto kāpj, tas ir nenoliedzami. Bet, ja vien nemeklē kabri, tad pietiekami normālu 900 OG kupeju BE var jau dabūt arī par saviem 2-3 k EUR, varbūt būs jāpagaida līdz uzpeldēs, bet tādi varianti ir. Protams, nav garantijas, ka tabūsi uzreiz FPT + aero + āda, bet vismaz LPT būs.
Ievešana Latvijā - pirmā reģistrēšana ar visiem nodokļiem, CSDD papīriem ~ 270 Ls, pārējais ir fizisks auto transports no Eiropas (treileris laikam ~ 500 eur, ja brauc pats tad transzītnumuri - laikam ~ 150 eur plus bendža ~ 150-200 eur).
Nebaidies no tām cenām, ja negribi visu tip top un esi gatavs pielikt šur tur roku, 5 k nav vajadzīgi.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7