Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Vai tad nav ta,ka katrs kompis ir programmets konkretai masinai :huh: (jaizmanto poulrais vards) TA PA LIELAM :lol: ?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
9k nav konkrēti noteiktai mašīnai, cik zināms tad tā ir ar 9-5 kuram ECU ir saistīts ar vin kodu...Gustavs wrote:Vai tad nav ta,ka katrs kompis ir programmets konkretai masinai :huh: (jaizmanto poulrais vards) TA PA LIELAM :lol: ?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Iespējams, ka Tavam ir VSS (Vehicle Security System), bet tas ECU ir paredzēts auto bez VSS, varētu būt, ka tur tā vaina. To var mainīt, vairāk PM.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.KoreFun wrote:Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:Jancis wrote:Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.KoreFun wrote:Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Protams degviela:) :) Paldies;)
Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Spiediena regulātors domāts BPC vārsts?KoreFun wrote:Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:Jancis wrote:Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.KoreFun wrote:Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Protams degviela:) :) Paldies;)
Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Sūknis atteica savādāk, konkrētāk, viņš sāka raustīties un rīties ciet stingrāk nospiežot pedāli, ar mokam varēju uzdzīt 100km/h, ko nemaz nebija iespējams noturēt, respektīvi, viņš vnk. aiz vecuma nespēja būt pietiekoši ražīgs, lai sabarotu manu ganāmpulku.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Tikko uzbraucām uz bedres un paskatījāmies kā tas wastegate uzvedas. Ar šo viss ir kārtībā...Zinitis wrote:Lai saprastu ko skatities:Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Nē, es domāju degvielas spiediena regulataoru.Nils/carlorossi wrote:Spiediena regulātors domāts BPC vārsts?KoreFun wrote:Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:Jancis wrote: Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.
Protams degviela:) :) Paldies;)
Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Sūknis atteica savādāk, konkrētāk, viņš sāka raustīties un rīties ciet stingrāk nospiežot pedāli, ar mokam varēju uzdzīt 100km/h, ko nemaz nebija iespējams noturēt, respektīvi, viņš vnk. aiz vecuma nespēja būt pietiekoši ražīgs, lai sabarotu manu ganāmpulku.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Kur tāds atrodas? :)KoreFun wrote:Nē, es domāju degvielas spiediena regulataoru.Nils/carlorossi wrote:Spiediena regulātors domāts BPC vārsts?KoreFun wrote: Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:
Protams degviela:) :) Paldies;)
Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Sūknis atteica savādāk, konkrētāk, viņš sāka raustīties un rīties ciet stingrāk nospiežot pedāli, ar mokam varēju uzdzīt 100km/h, ko nemaz nebija iespējams noturēt, respektīvi, viņš vnk. aiz vecuma nespēja būt pietiekoši ražīgs, lai sabarotu manu ganāmpulku.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Šitāds vērķis:
http://www.thesaabsite.com/shop/catimag ... ulator.jpg
Vairāk, diemžēl, pastāstīt nemāku:(
http://www.thesaabsite.com/shop/catimag ... ulator.jpg
Vairāk, diemžēl, pastāstīt nemāku:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Gribēju izpētīt Nils/carlorossi problēmu, bet te ir tā piefleitēts, ka tā arī neiebraucu, kas tad tur galu beigās ir par simptomiem?
:dry:
:dry:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Problēma aptuveni šāda: http://www.youtube.com/watch?v=JxoTGWkYwZwNīgrais wrote:Gribēju izpētīt Nils/carlorossi problēmu, bet te ir tā piefleitēts, ka tā arī neiebraucu, kas tad tur galu beigās ir par simptomiem?
:dry:
Pedālis ir grīdā, bet kaut kas nespēj noturēt pilnu spiedienu.
Man gan ir vēl mazliet izteiktāk, ka tas dačiks nepārtraukti staigā turpu šurpu pa sarkano un īpaši var just, ja ir pilna mašīna.
Pārbaudīju wastegate, it kā staigā bez īpašām aizķeršanās pazīmēm, atspere gan likas diezgan stingra, bet tā laikam jābūt, ok, varbūt būs jāparāda kādam gudrākam vai jāsalīdzina ar citu vēl.
Visvairāk simptomus izjūt ar 3,4,5 robu...
Un Var just ne tikai ar acīm skatoties ar dačiku, bet arī kā ZingZeng vienā vecā topikā mineja, liekas, ka kāds sinhroni ik pa sekundei uz kādu sekundes simtdaļu izmet enkuru un sabremzē mašīnu.
Tā arī ir tā mana nevienmērīgā jaudas padeve, kas nav raustīšanās.
Pagaidām izskatās, ka atstāšu kā ir, līdz pavasarim tāpat nav ko iespringt, jo tas ir tikai pie maksimālas jaudas, ko ziemā nemaz nevajag.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
Ja vēl Tu norādītu izlaiduma gadu, vispār būtu lieliski. ;)
Kopējos vilcienos ir ideja par problēmu.
Kopējos vilcienos ir ideja par problēmu.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000
95.g, 2.0HOT :)Nīgrais wrote:Ja vēl Tu norādītu izlaiduma gadu, vispār būtu lieliski. ;)
Kopējos vilcienos ir ideja par problēmu.
Saab 900 Turbo '81