Dažādi jautājumi par SAAB 9000


Locked
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by gustavs »

Vai tad nav ta,ka katrs kompis ir programmets konkretai masinai :huh: (jaizmanto poulrais vards) TA PA LIELAM :lol: ?
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Krists »

Gustavs wrote:Vai tad nav ta,ka katrs kompis ir programmets konkretai masinai :huh: (jaizmanto poulrais vards) TA PA LIELAM :lol: ?
9k nav konkrēti noteiktai mašīnai, cik zināms tad tā ir ar 9-5 kuram ECU ir saistīts ar vin kodu...
User avatar
Jancis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 669
Joined: Thu Jan 17, 2008 7:36 am

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Jancis »

Iespējams, ka Tavam ir VSS (Vehicle Security System), bet tas ECU ir paredzēts auto bez VSS, varētu būt, ka tur tā vaina. To var mainīt, vairāk PM.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by KoreFun »

Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Jancis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 669
Joined: Thu Jan 17, 2008 7:36 am

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Jancis »

KoreFun wrote:Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by KoreFun »

Jancis wrote:
KoreFun wrote:Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.
Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:
Protams degviela:) :) Paldies;)

Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

KoreFun wrote:
Jancis wrote:
KoreFun wrote:Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.
Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:
Protams degviela:) :) Paldies;)

Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Spiediena regulātors domāts BPC vārsts?
Sūknis atteica savādāk, konkrētāk, viņš sāka raustīties un rīties ciet stingrāk nospiežot pedāli, ar mokam varēju uzdzīt 100km/h, ko nemaz nebija iespējams noturēt, respektīvi, viņš vnk. aiz vecuma nespēja būt pietiekoši ražīgs, lai sabarotu manu ganāmpulku.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

Zinitis wrote:
Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Tikko uzbraucām uz bedres un paskatījāmies kā tas wastegate uzvedas. Ar šo viss ir kārtībā...
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by KoreFun »

Nils/carlorossi wrote:
KoreFun wrote:
Jancis wrote: Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.
Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:
Protams degviela:) :) Paldies;)

Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Spiediena regulātors domāts BPC vārsts?
Sūknis atteica savādāk, konkrētāk, viņš sāka raustīties un rīties ciet stingrāk nospiežot pedāli, ar mokam varēju uzdzīt 100km/h, ko nemaz nebija iespējams noturēt, respektīvi, viņš vnk. aiz vecuma nespēja būt pietiekoši ražīgs, lai sabarotu manu ganāmpulku.
Nē, es domāju degvielas spiediena regulataoru.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

KoreFun wrote:
Nils/carlorossi wrote:
KoreFun wrote: Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:
Protams degviela:) :) Paldies;)

Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Spiediena regulātors domāts BPC vārsts?
Sūknis atteica savādāk, konkrētāk, viņš sāka raustīties un rīties ciet stingrāk nospiežot pedāli, ar mokam varēju uzdzīt 100km/h, ko nemaz nebija iespējams noturēt, respektīvi, viņš vnk. aiz vecuma nespēja būt pietiekoši ražīgs, lai sabarotu manu ganāmpulku.
Nē, es domāju degvielas spiediena regulataoru.
Kur tāds atrodas? :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by KoreFun »

Šitāds vērķis:
http://www.thesaabsite.com/shop/catimag ... ulator.jpg
Vairāk, diemžēl, pastāstīt nemāku:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nīgrais »

Gribēju izpētīt Nils/carlorossi problēmu, bet te ir tā piefleitēts, ka tā arī neiebraucu, kas tad tur galu beigās ir par simptomiem?
:dry:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

Nīgrais wrote:Gribēju izpētīt Nils/carlorossi problēmu, bet te ir tā piefleitēts, ka tā arī neiebraucu, kas tad tur galu beigās ir par simptomiem?
:dry:
Problēma aptuveni šāda: http://www.youtube.com/watch?v=JxoTGWkYwZw

Pedālis ir grīdā, bet kaut kas nespēj noturēt pilnu spiedienu.
Man gan ir vēl mazliet izteiktāk, ka tas dačiks nepārtraukti staigā turpu šurpu pa sarkano un īpaši var just, ja ir pilna mašīna.
Pārbaudīju wastegate, it kā staigā bez īpašām aizķeršanās pazīmēm, atspere gan likas diezgan stingra, bet tā laikam jābūt, ok, varbūt būs jāparāda kādam gudrākam vai jāsalīdzina ar citu vēl.
Visvairāk simptomus izjūt ar 3,4,5 robu...
Un Var just ne tikai ar acīm skatoties ar dačiku, bet arī kā ZingZeng vienā vecā topikā mineja, liekas, ka kāds sinhroni ik pa sekundei uz kādu sekundes simtdaļu izmet enkuru un sabremzē mašīnu.
Tā arī ir tā mana nevienmērīgā jaudas padeve, kas nav raustīšanās.
Pagaidām izskatās, ka atstāšu kā ir, līdz pavasarim tāpat nav ko iespringt, jo tas ir tikai pie maksimālas jaudas, ko ziemā nemaz nevajag.
Saab 900 Turbo '81
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nīgrais »

Ja vēl Tu norādītu izlaiduma gadu, vispār būtu lieliski. ;)
Kopējos vilcienos ir ideja par problēmu.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

Nīgrais wrote:Ja vēl Tu norādītu izlaiduma gadu, vispār būtu lieliski. ;)
Kopējos vilcienos ir ideja par problēmu.
95.g, 2.0HOT :)
Saab 900 Turbo '81
Locked