Dažādi jautājumi par SAAB 9000


Locked
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by gustavs »

KoreFun wrote:Manā 900 OG vaina bija pašā sildelementā. Mēģināju salabot, savienoju 3 vietās, bet elements tāpat bija kaut kur vēl pūšu. Atteicos no tās domas tāpēc, ka tas tievais drāts, kurš arī uzkarst, bija vai nu ielīmēts, vai kā citādi iestrādāts starp divām porolona slāņiem un lai sameklēt un savienot to drāti, bij jāplēš to porolonu atpakaļ uz sastāvdaļām - diviem slāņiem.

Bet jebkurā gadījumā āda bez apsildes ir galīgs čau:laugh: Es Jūsu vietā, čāļi, mēģinātu to salabot:cheer:

Vispirms mēram, ar testeri, zem beņķa štekerī, vai pienāk 12V, ieslēdzot apsildi, tad mēram pretestību sildelementam;)
Cits nekas neatliek kā mērīt pretestību, tas gan. Cik noprotu, tad vienīgais ieteikums, lai nesaskārtos ar sēdekļa apsildes problēmu ir nedīdīties ar ceļiem pa beņķi.
Esmu jau gan apradis, plus ieteikums džekiem neaizrauties ar sēdekļa apsildes izmantošanu, nav diez ko veselīgi debesu zvaniem ;) :woohoo:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by KoreFun »

Gustavs wrote:
KoreFun wrote:Manā 900 OG vaina bija pašā sildelementā. Mēģināju salabot, savienoju 3 vietās, bet elements tāpat bija kaut kur vēl pūšu. Atteicos no tās domas tāpēc, ka tas tievais drāts, kurš arī uzkarst, bija vai nu ielīmēts, vai kā citādi iestrādāts starp divām porolona slāņiem un lai sameklēt un savienot to drāti, bij jāplēš to porolonu atpakaļ uz sastāvdaļām - diviem slāņiem.

Bet jebkurā gadījumā āda bez apsildes ir galīgs čau:laugh: Es Jūsu vietā, čāļi, mēģinātu to salabot:cheer:

Vispirms mēram, ar testeri, zem beņķa štekerī, vai pienāk 12V, ieslēdzot apsildi, tad mēram pretestību sildelementam;)
Cits nekas neatliek kā mērīt pretestību, tas gan. Cik noprotu, tad vienīgais ieteikums, lai nesaskārtos ar sēdekļa apsildes problēmu ir nedīdīties ar ceļiem pa beņķi.
Esmu jau gan apradis, plus ieteikums džekiem neaizrauties ar sēdekļa apsildes izmantošanu, nav diez ko veselīgi debesu zvaniem ;) :woohoo:
Parasti uzsildu tikai lai nav auksti pakaļai, nebraucu ar pastāvīgi ieslēgtu:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by edijs »

Kurā galā jūs sāktu meklēt problēmu, ja rastos aizdomas (un pamatotas), ka kaut kur kaut kas iet uz īso (aizdedze izslēgta) un lādē ārā akumulatoru? Saabs bija nedēļu mīnusos nostāvējis un pieleca. Tad vienu vakaru pabraukāju pa meža ceļiem, pabraukāju otru vakaru. Nākamā vakarā taisos šķilt - klusums, aizdedze pat neieslēdzās, aķītī absolūts vakuums. Ok, pa nakti uzlādeju, no rīta palēktdamies pielec. Izbraukājos visu dienu, nākamā rītā atkal mironis. Tā ka akumulatora vaina diez vai būs...

Pie ieslēgtas aizdedzes ir vairāk variantu, kas var iet uz īso, plusa vads uz visiem galiem iet. Bet lādejās ārā pa nakti, pie izslēgtas aizdedzes. Principā plusa vadi nāk pie aizdedzes, pie releju bloka pasažieru pusē.. hm.. bet tur nevarētu nekur tikt ūdens klāt (es par to lielo slapjumu ārā raizējos). Aaaa! Bet durvju lampiņas tak deg arī pie izņemtas atslēgas, vai ne?! Jau sākuma non-stopā panelī dega lampiņa, ka pasažiera durvis vaļā. Domāju, ka mošk slēdzītim čau rasma. Tad sāka degt info arī par it kā vaļēju bagāžnieku un pēc tam arī par vadītāja puses pakaļējām durvīm! Vai tik tur nevarētu būt kāda saistība...

(sorry, veči, es strebju alu un skaļi domāju, varbūt beigās pats atbildēšu savu jautājumu)

Ok, tātad viens variants ir par tiem vadiem, kas iet uz durvju open/close dačikiem. Būs jāpavirina shēmas, jāpaskatās, kurā galā sākt meklēt.

Bet paralēli ir vēl viena problēma. Un es netieku skaidrs, ka pirmā varētu būt saistīta ar šo. Jau kaut kur rakstīju, ka vienu vakaru tā kā noslāpa motors, it kā leca normāli, bet tūlīt slāpa nost, utt, dega check engine. Tad beigās pagāzēju sirsnīgi un aizgāja. Lietotājs Keikei (no kura pirku šo auto) teica, ka tā esot jau bijis, bet uz ceļa palicis nekad neesot. Vakar sagribejās ar saabu izbraukt, piepīpēju no otra auto, bet nepaspēju vēl ne no sētas izbraukt, kad iedegās TCS/CTRL, cietais pedālis, utt. Taču auto uz priekšu iet, motors nerijās ciet, ja vien pedāli stipri spiež. Pēc 100 metriem tomēr aizrijās arī motors, atkal slāpst nost, pēc reboota nekas nemainās. Un tad vienā brīdī atlec. TCS/CTRL joprojām deg, bet motors neraustās, var pabraukt un tikt atpakaļ līdz sētai.

Un te nu lūk ir jautājums - vai tcs problēma kaut kā varētu būt saistīta ar aķīša izlādēšanos? Vai tomēr problēmas nav saistītas.. Skaidrs ir tas, ka interneta diagnostika te neies krastā, ripināšos vien uz Vikingiem tuvākajā darbadienā. Tikai nedaudz bail, ka nepalieku uz ceļa. :(
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Nezinite 9000
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 848
Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nezinite 9000 »

varbūt ģenerators nelādē?
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by gustavs »

Par aķi:
Man bija līdzīgi ar aķi vasarā, kas smiekligi gāju tos pašus soļus, meklēju, kur iet uz īso salona apgaismojums utt. Mana gadījumā pie vainas vnk bija miris un vairs nelādējams aķis un taisni tas pats stāsts,ka vakarā šķilās, nāamajā dienā klusums. Paskaties kādas Tev ir klemes, ja zaļas, tad aķim čau.
Lai labi garšo vecozēn :P
Nezinite 9000
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 848
Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nezinite 9000 »

Gustavs wrote:Par aķi:
Man bija līdzīgi ar aķi vasarā, kas smiekligi gāju tos pašus soļus, meklēju, kur iet uz īso salona apgaismojums utt. Mana gadījumā pie vainas vnk bija miris un vairs nelādējams aķis un taisni tas pats stāsts,ka vakarā šķilās, nāamajā dienā klusums. Paskaties kādas Tev ir klemes, ja zaļas, tad aķim čau.
Lai labi garšo vecozēn :P
vai tad viss uzreiz mutē jābāž? :woohoo:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by edijs »

Gustavs par alu, ne klemmēm. :D

Alus bija tikai viens, tīri slāpju veldzēšanai. Tagad klekselēju ierasto mantu. Atradu Spicē akcijas Jamesonus pa 10 latiem litrā, nevarēju neiepirkt krājumus. :D

Ģenerators lādē, mērīju, viss tā kā bumbās. Klemmes nav zaļas. Negribētos arī ticēt, ka galīgi miris aķis nedēļu nostāvot nekustināts mīnusos (un man te bija pāris naktis mīnus 18-19) tomēr tik zolīdi piešķiltos. Un tajā dienā, kad viņš bija uzlādēts un sākās tie TCS gļuki - tad es restartējos n reizes un aķim no tik sparīgas startera griešanas vajadzeja teorētiski tūlīt atstiepties, ja viņš būtu uz miršanas robežas. Bet nu.. ej nu sazin. Varbūt ta arī ir, pamēģināšu otru aķi uzlādēt un uzlikt..

Jā, bet durvju/bagāžnieka open/close dačiku sistēmai jau tāpat kaut kas iet uz īso, ja rāda, ka visu laiku durvis vaļā. Tomēr tajā virzienā arī būtu jāpaostās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Diks »

1. Kā lādēji aķi? Pie stipriem mīnusiem tas neko sevišķi neuzlādēsies. Var tikai siltumā, ja arī pats aķis silts.
2. Ja ir testeris, paņem nost klemmu un pamēri caur testeri, cik liela strāva plūst - vai tiešām daudz tērējas.
3. Ir bijis gadījums, ka bojāta slēdža dēļ visu laiku dega bagažnieka apgaismojums...
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by edijs »

1. Lādēju iekšā telpā, netālu no silta kamīna. Visas nakts garumā.
2. Rīt, ja nelīņās atkal, aktīvāk padarbošos ar testeri. Vakar bija pretīgs laiks, šodien nesanāca būt mājās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by uculs »

Varētu būt klimata kontrole. Precīzāk pakaļējā
loga un spoguļu apsilde. Aķi izlādē, apmēram, stundas laikā tā, ka nekas neliecina ka tur kādreiz bijusi strāva. Izņem loga apsildes drošinātāju, tad zināsi vai tā ir. Aizdedzes ieslēgšanas izslēgšana vien nepalīdz.
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by vasils »

uculs wrote:Varētu būt klimata kontrole. Precīzāk pakaļējā
loga un spoguļu apsilde. Aķi izlādē, apmēram, stundas laikā tā, ka nekas neliecina ka tur kādreiz bijusi strāva. Izņem loga apsildes drošinātāju, tad zināsi vai tā ir. Aizdedzes ieslēgšanas izslēgšana vien nepalīdz.
arii generaators var buut pie vainas. diodes ir beigtas un laizh straavu uz generatoru ,kas laadee araa..
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by gustavs »

uculs wrote:Varētu būt klimata kontrole. Precīzāk pakaļējā
loga un spoguļu apsilde. Aķi izlādē, apmēram, stundas laikā tā, ka nekas neliecina ka tur kādreiz bijusi strāva. Izņem loga apsildes drošinātāju, tad zināsi vai tā ir. Aizdedzes ieslēgšanas izslēgšana vien nepalīdz.
Cik Arnijs man stastīja, tad tā ir 9-5,kura apm. stundu vēl pēc aizdedzes izlslēgšanas kkādas ierīces darbojas.
Pēc aizdedzes izslēgšanas varēja pamērīt pretestību aķim, ja tik vien es atcerētos kāda bija norma :angry:

p.s

Edij, nu nevajag Tev auto ar TCS :laugh:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by edijs »

Nu vot man arī šķiet, ka 9000`jam klimas, spoguļu un logu apsildes pēc aizdedzes izslēgšanas tiek atsvabinātas no strāvas padeves.. Bet jāatrod, kur es tās shēmas izdrukātās esmu nobāzis, jāpapēta būtu sīkāk, kas tur un kā..

Priecē fakts, ka mans zaļais saabs tak pirms pārbūves arī bija tā paša gada 2.3T tomāts, attiecīgi ar identisku TCS/ABS bloku, to bremžu uzparikti, ETS bloku, utt. So - ja kaut kas no tām daļām izrādīsies beigts, ir vismaz uz ko nomainīt. TCS bloku laikam tūlīt aiziešu samainīt intereses pēc. A ja nu pēkšņi iet. :)

Mjā, un doma par ģeneratoru arī nav jāatmet. Tā ka ņemu testeri un dodos ārā, kamēr vel gaišs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

edijs wrote:Nu vot man arī šķiet, ka 9000`jam klimas, spoguļu un logu apsildes pēc aizdedzes izslēgšanas tiek atsvabinātas no strāvas padeves.. Bet jāatrod, kur es tās shēmas izdrukātās esmu nobāzis, jāpapēta būtu sīkāk, kas tur un kā..

Priecē fakts, ka mans zaļais saabs tak pirms pārbūves arī bija tā paša gada 2.3T tomāts, attiecīgi ar identisku TCS/ABS bloku, to bremžu uzparikti, ETS bloku, utt. So - ja kaut kas no tām daļām izrādīsies beigts, ir vismaz uz ko nomainīt. TCS bloku laikam tūlīt aiziešu samainīt intereses pēc. A ja nu pēkšņi iet. :)

Mjā, un doma par ģeneratoru arī nav jāatmet. Tā ka ņemu testeri un dodos ārā, kamēr vel gaišs.
Tikai neaizmirsti,lai ETS sistema normali darbotos,bloks ir jakalibre ar TB.
Respektivi mainot bloku vai TB butu velama kalibracija,sistemas normalai darbibai.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by edijs »

Aha, atceros šito. Tā ka - drīz tiksimies. :)

Tikko ienācu iekšā, pārsalu pie nabaga. Bet kaut kam uz pēdam tiku. Starp plusa klemmi un masu pretestības praktiski nav, kaut kas nopietni uz īso. Atskrūvēju to vietu akumulatora stiprinājuma priekšā, kur plusa vads sadalās. Uz ģeneratora vadu noplūdes nav, uz sub-wooferu arī. Zemāk vēl kontakti - viens ar kaut kādiem četriem sarkaniem un pāris citas krāsas vadiem - ar tiem arī viss ok. Un tad ir divi pelēki vadi, viens resnāks, otrs plānāks. Abi caur caurumu akvārija priekšpusē ieiet salonā. Kurš no abiem rada īssavienojumu, vēl nenoskaidroju. Taču izpētīju (cik labi, ka veco zaļā saab`a saārdīto LH provodku neizmetu), ka mazākais vads aiziet uz aizdedzes štekeri (divi 30`ie kontakti) un uz apaļo gaismu ieslēgšanas pogas štekeri. Rīt paraušu nost zem stūres plastmasu, apskatīšu to aizdedzes štekeri un slēdzi, arī to lampu slēdzi. Bet tur nekas tāds nevarētu būt. Otrs pelēkais vads, tas resnākais, savukārt, aiziet uz releju bloku pasažiera pusē. Un tur jau sadalās uz visam debess pusēm...
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Locked