Dari kā gribi, man jau nešķiet, ka šīs variants ir grūti pārbaudāms, un nosalt to darot toč nevar. Manam pat kontroles lampiņa reizēm panelī dega pie izņemtas atslēgas, kad viss šis bija grīstē, saku no savas pieredzes.edijs wrote:Nu vot man arī šķiet, ka 9000`jam klimas, spoguļu un logu apsildes pēc aizdedzes izslēgšanas tiek atsvabinātas no strāvas padeves.. Bet jāatrod, kur es tās shēmas izdrukātās esmu nobāzis, jāpapēta būtu sīkāk, kas tur un kā..
Priecē fakts, ka mans zaļais saabs tak pirms pārbūves arī bija tā paša gada 2.3T tomāts, attiecīgi ar identisku TCS/ABS bloku, to bremžu uzparikti, ETS bloku, utt. So - ja kaut kas no tām daļām izrādīsies beigts, ir vismaz uz ko nomainīt. TCS bloku laikam tūlīt aiziešu samainīt intereses pēc. A ja nu pēkšņi iet. :)
Mjā, un doma par ģeneratoru arī nav jāatmet. Tā ka ņemu testeri un dodos ārā, kamēr vel gaišs.
P.S no elektrības saprotu tikai ka nomainīt lampiņu, tā kā mani tavi argumenti un shēmas nepārliecina :)