Dažādi jautājumi par SAAB 9000


Locked
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by vasils »

Zinitis wrote:
vasils wrote:
Zinitis wrote:Nu,tad jautajums nevis par burtiem uz lukturiem,bet par auto modeli...
Ja tas ir CS,jeb CD virs 96.g,(ar sauro purnu),tad kopa ar talajiem butu jadeg ari tuvajiem,ar vajaku gaismu,jo strava iet caur pretestibu...Ja tas ta nav,tad nezinu par TA,bet normala situacija prieks auto ta nav.
tas ir defekts, kursh ir jau 4 gadus. un es katru reizi izgaaju apskati, bet shogad ne. pats, to tikai vakar uzzinaaju. cik noprotu ,tad probleema ir kaadaa no relejiem(sarkanajaa lielaja, vai oranzhajaa). vai arii sleedzis. auto 1994 .g cse

Tevis nosauktajos mezglos vaina nebus...
Atver drosinataju kasti pie AKB un paskaties vai kastes labaja mala zem sarkana releja nav briva vieta.Tur butu jabut zalam sasledzosajam relejam,ja tas tur nav tad ieliec jebkuru standarta releju.Ja tas tur ir tad parsledzot gaismas tam butu jatiksk,ja tas ta notiek,tad uz lanzerona ir pieskruvets kronsteins ar keramisku pretestibu,iespejams ta ir nosvilusi(bez vinas var iztikt saliekot vadus pa tieso)
Bet jebkura gadijuma ir gruti veikt diagnostiku neredzot auto...
eurika, veciit:) .zalie releji ir veseli 2. arii tikskjis ir. nonjeemu tos divus vadus no taas apaljaas spoliites un savienoju pa tiesho. deg kopaa taalie ar tuvajiem, viss kaartiibaa.B) to spoliiti vajag ielikt ejoshu, vai var braukaat ar savienotiem pa tiesho. ja tu saki ,ka taa ir pretestiiba, tad bez vinjas ir it kaa lielaaka iespejamiiba, ka degs araa lukturi, vaine?. vispaar , pladies tev.;)
DeathB0Y
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 73
Joined: Sat Jan 23, 2010 12:45 pm
Location: Ventspils

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by DeathB0Y »

zondei kabeļa vienojuma vietā nekontakst bija...
pazuda pēc brīža ce lampiņa un arī apgriezieni nelēkā.
Ventspilī nav neviena servisa kur var pieslēgt pie kompja 9000 tāka nav nekāda jēga iet uz servsu un klausīties pieņemumus kas pašam skaidri. bet šoreiz man bija tasnība zonde gļukoja.
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

Nu vari drosi likt pa taisno,bij pat modifikacijas,kuram so pretestibu nav.Lukturi atrak nedegs ara,jo pamatdoma sai pretestibai ir,ka ta dedzina puskvele tuvas gaismas pie ieslegtiem talajiem...Varbut bus nedaudz lielaka slodze uz generatoru pie ieslegtam talam gaismam,bet tas ir nenozimigi.
Reali iegusi labak izgaismotu celu...;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by KoreFun »

Kkā nevaru iebraukt vienā lietā, ja tā ir paredzēts ar rūpnīcu, ka ieslēdzot tālās gaismas tuvie praktiski nedeg, un mašīna ir domāta EU tirgum, tad kāda velna pēc tie inspektori izmet no TA par šādu fīču?

Tātad sanāk, ka lai neapdraudētu ceļu satiksmi cilvēkam jālien motortelpā un jāņēmās ar vadiem vienot nost, tīt kopā lai izietu TA!! A ja cilvēks neko nesaprot no "vadu lietām" tad šajā gadījumā cilvēks neapdraud savai un citu cilvēku veselībai?? :D:D:D
Es gar zemi....
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by Nils »

Ko var nolasīt no 86.gada 9k?
Tukumā viens iet uz jaukšanu, domāju pieskriet paskatīties, mazums kādi sīkumi. Ansim varētu kkas derēt, stūre? :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by defektivais »

Nekad nebūtu domājis, ka nāksies uzdot jautājumu šajā sadaļā :)

Bet varbūt kāds zin ar cik voltiem tiek baroti apsildāmie krēsi, kuru ir regulējami ar reostatu? Un kāds diapazons ir šim rezistoram? Paldies.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

defektivais wrote:Nekad nebūtu domājis, ka nāksies uzdot jautājumu šajā sadaļā :)

Bet varbūt kāds zin ar cik voltiem tiek baroti apsildāmie krēsi, kuru ir regulējami ar reostatu? Un kāds diapazons ir šim rezistoram? Paldies.
Ja domāji 9k standarta beņķu apsildi,tad Tev ir pilnigi nepareizs priekšstats par to darbību...
Apsildes elementam pienāk 12-14v spriegums(atkarībā no pārējiem patērētājiem)
Pāris vārdos uzbūve ir šāda:
Slēdzī ir iebūvēts relejs,kas ieslēdz apsildi.
Apsildes temperatūra tiek regulēta ar releja saslēgšanas laika.
Releja laiku nosaka pretestība,kuru esi izvēlējies pagriežot apsildes pogas stāvokli un termorezistora pretestība,kas atrodas apsildes elementā un dod info par beņķa temperatūru slēdzim...
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by defektivais »

Zinitis wrote:
defektivais wrote:Nekad nebūtu domājis, ka nāksies uzdot jautājumu šajā sadaļā :)

Bet varbūt kāds zin ar cik voltiem tiek baroti apsildāmie krēsi, kuru ir regulējami ar reostatu? Un kāds diapazons ir šim rezistoram? Paldies.
Ja domāji 9k standarta beņķu apsildi,tad Tev ir pilnigi nepareizs priekšstats par to darbību...
Apsildes elementam pienāk 12-14v spriegums(atkarībā no pārējiem patērētājiem)
Pāris vārdos uzbūve ir šāda:
Slēdzī ir iebūvēts relejs,kas ieslēdz apsildi.
Apsildes temperatūra tiek regulēta ar releja saslēgšanas laika.
Releja laiku nosaka pretestība,kuru esi izvēlējies pagriežot apsildes pogas stāvokli un termorezistora pretestība,kas atrodas apsildes elementā un dod info par beņķa temperatūru slēdzim...
Šis slēdzis un apsildes poga ir viengabalains objekts t.i. šis te:
Image
edit:
Kur atrodas un kā izsktas termoresistors? Un vai tā kapsula ir apsildes ieslēgšanas slēdzis pasažiera krēslam. Kura, kad šajā krēslā neviens nesēž caur sevi saslēdz ķēdi uz īso?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

Jā šis slēdzis ir ar iebūvētu releju,viss vienā... :)
Termorezistors ir iestradats pašā sildelementā.Ja ir kāds elements ko papētīt,tad no elementa(apakšējā)nāk laukā dubults vads(zils/melns)un tam galā ir termodevējs.
Bet kapsulas,kas ir sēdekļos ir tikai slēdži(temperatūras vai svara),tā ka tai ir jālaiž cauri strāva,ja tā ir saslēgusies.
Bet uz īso tur nekam nevajadzētu iet.
Varētu būt,ka ir vairāki slodzes slēdži(uz apsildi un uz drošības jostu brīdinājumu)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by defektivais »

Zinitis wrote:Jā šis slēdzis ir ar iebūvētu releju,viss vienā... :)
Termorezistors ir iestradats pašā sildelementā.Ja ir kāds elements ko papētīt,tad no elementa(apakšējā)nāk laukā dubults vads(zils/melns)un tam galā ir termodevējs.
Bet kapsulas,kas ir sēdekļos ir tikai slēdži(temperatūras vai svara),tā ka tai ir jālaiž cauri strāva,ja tā ir saslēgusies.
Bet uz īso tur nekam nevajadzētu iet.
Varētu būt,ka ir vairāki slodzes slēdži(uz apsildi un uz drošības jostu brīdinājumu)
Skaidrs, paldies par izsmeļošo izklāstu.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by defektivais »

Tā kā pašlaik izskatās, ka vis grūtāk būs atrast šos termoresitorus. Tad varbūt ir zināmi to parametri pēc kuriem es varētu ko pielasīt kādā rādio detaļu bodē?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by zinitis »

defektivais wrote:Tā kā pašlaik izskatās, ka vis grūtāk būs atrast šos termoresitorus. Tad varbūt ir zināmi to parametri pēc kuriem es varētu ko pielasīt kādā rādio detaļu bodē?
Pretestība ~1kom pie ~20grādiem
Bet uz sitienu nepateikšu uz kuru pusi mainās pretestība uzsilstot...
Ja vajag,tad pa pāris aliņiem vari šos sensorus dabūt....
Ja ir interese- PM
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by edijs »

Kaut kāda mistika šorīt.. Vakar atbraucu pēc pasēdēšanas mājās, viss kārtībā. Šorīt piešķiļu - ciets gāzes pedālis. Taču nekādas lampiņas nedeg, panelis tumšs. Skatos, ka tahometrs iestrēdzis pie kādiem 800rpm, neceļās uz augšu. Pāris reizes restartēju, sāku braukt, pedālis joprojām ciets kā limp modē un nekādu brīdinošu lampiņu joprojām nemana. Mēģinu uzgāzēt - spiediens netiek apgriezts kaut kur vidū kā limp modē parasti ir, apc šautriņa brīvi iet tālāk par vidu. Un tahometrs pamazām, pamazām sāk kāpt uz augšu, taču uz leju nekrīt. Biju šādu brīnumu redzējis iepriekšējā ziemā uz viena Ford Focusa, kad iestrēga spidometrs, taču paliekot siltākam laikam atkal sāka šancēt. Bet šodien tak nebija mīnus divdesmit ārā! Turpinu braukt, pēc kādiem trim kilometriem pēkšņi pedālis paliek mīksts, tahometrs sāk strādāt - it kā nekas nebūtu bijis.

Pie faktiem - pirms tam te pēdējā laikā gadās, ka reizi trīs dienās iedegās TCS/CTRL. Pilnīgi randomā. Mēdz pats no sevis izslēgties, taču biežāk pazūd pēc restarta. Zinu, zinu, ka vajag diagnostiku, bet pēdējās nedēļas nu galīgi nav bijis laika. Tad vēl aizvakar no rīta pie pirmajām divām apdzīšanām stipri noraustījās, taču novēlu vainu uz vēsu motoru - pēc tam iesila un neko tādu nemanīju.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by andrisem »

Tas pats kas tirgo 900 Lyx un Toppola tirgo 9000 universāli. Nezināju ka tāds arī ir.

http://www.blocket.se/landskrona/Unik_S ... ?ca=11&w=3
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Post by lawyer »

andrisem wrote:Tas pats kas tirgo 900 Lyx un Toppola tirgo 9000 universāli. Nezināju ka tāds arī ir.

http://www.blocket.se/landskrona/Unik_S ... ?ca=11&w=3
Bet tas taču nav rūpnīcā ražots eksemplārs...? :huh: Tas acīmredzot ir vietējas zviedru tūnings :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Locked