classic 900 clubsport #8

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Nezinite 9000
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 848
Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am

Re:900 T16S #8

Post by Nezinite 9000 »

kas spalvainie :?
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:900 T16S #8

Post by mrpinkeyes »

Lablaik, tie noteikti dod klāt jaudu! Vēl laba lieta ir astīte, kas velkas pa zemi, kā PSRS laikos žiguļiem.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Hehe un hromēta mašīnīte caurspīdīgā ātrumpārslēdzēja rokturī :laugh:
900aero clubsport #8
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:900 T16S #8

Post by mrpinkeyes »

obanā, bet kā 1990. gadā dzimis jaunietis to var atcerēties :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:900 T16S #8

Post by KoreFun »

Es vēl atceros tādus, kuriem iekšā roze bija:P Manam vectēvam tāda bija "zaporožcā":laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:900 T16S #8

Post by mixeris »

Beidzat spamot! :)
Un ne jau Tu Mr Pink Eyes esi pēdējais kurš kaut ko atceras no padomju laikiem! :D
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Šodien mans iemīļotais gadžets (performance meter) uzrādīja man tīkamu rezultātu - 217zs un 7,6sek līdz 100km/h :woohoo:

http://www.autobarndeals.com/servlet/th ... VPC/Detail

Savadam visus datus par auto, piespraužam gadžetu pie stikla un no visa spēka velkam līdz ~100km/h (no vietas gan :blink: ). Jaudu mans mēra no 40km/h līdz 90km/h. Visumā interesanti. Braucot var arī vērot, cik lieli spēki darbojas uz mašinu (G). Vai arī ierakstīt 5 min garu sesiju ar spēkiem, kas darbojas uz mašīnu un pēc tam to piemērot, piemēram, trasei, par kuru tika braukts :silly:
900aero clubsport #8
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:900 T16S #8

Post by mrpinkeyes »

Tas ir ticami? Reāli tik arī ir? :unsure: Ja tā, tad tas ir ļoti labs rezultāts 80to gadu 900tajam :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:900 T16S #8

Post by mixeris »

Vot nesaprotu kādēļ tu vēlies skrieties ar manu 9-3, kad uzliksi viņam čipu? No vietas tu man iekabināsi 1 un 2. Vienīgi varbūt pie kaut kādiem citiem ātrumiem un pārnesumiem. :)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Nu sekundes toč ir, tur nav divu domu :P Par to jaudu, es teiktu, ka +/- jā, pat ja pieņem, ka kļūda varētu būt līdz ~5%, rezultāts vēljoprojām paliktu labs :) Es vienkārši neesmu pilnīgi drošs par ievadīto gaisa pretestības koeficientu CDA - tas ir vienīgais parametrs, kas ir uzstādīts +/-. Varbūt kāds gudrs cilvēks zin šo CDA priekš 900og? :dry:
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

mixeris wrote:Vot nesaprotu kādēļ tu vēlies skrieties ar manu 9-3, kad uzliksi viņam čipu? No vietas tu man iekabināsi 1 un 2. Vienīgi varbūt pie kaut kādiem citiem ātrumiem un pārnesumiem. :)


Tu tiešām domā, ka es tev ieliktu ar pirmo ātrumu? Cik es zinu pēc pieredzes, tad saab ar benzīna motoriem pirmais ātrums ir domāts tikai lai izkustētos no vietas :laugh:

Un vispār tas bija domāts kā joks ;)
900aero clubsport #8
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:900 T16S #8

Post by mixeris »

Lūk tev info par CDA.
The 900, an automobile from Saab, was released in 1978 for the 1979 model year, and was produced through 1993 (some cabriolets were sold as 1994 models). It was based on the Saab 99 chassis, but had a longer front end to meet U.S. frontal crash regulations. The drag coefficient was 0.34.
Skatīt pēdējo ciparu.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Emm, ja nemaldos, tad tas ir CD. CDA iegūst sareizinot CD ar mašīnas virsmas laukumu??? :huh:
900aero clubsport #8
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:900 T16S #8

Post by mixeris »

Njā. īstenībā nevis virsmas laukumu bet šķersgriezuma laukumu objektam kurššķeļ gaisu.

Don't worry, you weren't thowing any monkey wrenches in... because you were looking at the wrong piece of data. .675 is CdA not Cd (drag coeffiecent), CdA is a PRODUCT of drag coeffienct (effiency of a shape) and frontal area (the cross sectional size of the shape going through the air). I fail to understand why companies insist on quoting Cd's instead of CdA's... a Cd alone is pointless in determining aero effiency.

A vto kā kaut ko tādu dabūt normāli automašīnai es nezinu.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Izraksts no instrukcijas:

`Cd` means drag coefficient, and it is a direct indication of how `slippery` the shape is - how easily it goes through the air. `A` is a frontal area of the car, measured in square feet.

Vispār es atradu kā to figņu noteikt - ir viens tests, kas jāveic, tikai šovakar slinkums to darīt :)
900aero clubsport #8
Post Reply