classic 900 clubsport #8

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Post Reply
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Help! Problēma saucas - 0,2bar :( Un nav nemaz smieklīgi. :)

No rīta velkot ar otro ātrumu vēl pirms pārslēgšanās bija tāds kā griezīgs šņāciens, ieliku trešajā un pamanīju, ka spiediens nekāpj augstāk par 0,2 bar. Pirmā doma bija, ka norauta kāda no gaisa pievadtrubām, bet tās jau pārbaudīju. Pēc tam pazuda tukšgaita - mašīna vienkārši slāpa atlaižot gāzi. Protams, ka arī check enigma lampiņa ieslēdzās :laugh: Nomainīju by-pass vārstu - tukšgaita parādijās, bet spiediens vēljoprojām ir zudis... :unsure: Rīt ķeršos klāt vakuma trubiņām. Un spiediens pazuda spontāni, ne palēnām, kad bija vainīgi knock sensora kontakti.

Ir kādi ieteikumi, kurā virzienā skatīties? Beidzot arī es esmu izmisis :huh:
900aero clubsport #8
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:900 T16S #8

Post by skirem »

ziedoniz wrote:Help! Problēma saucas - 0,2bar :( Un nav nemaz smieklīgi. :)

No rīta velkot ar otro ātrumu vēl pirms pārslēgšanās bija tāds kā griezīgs šņāciens, ieliku trešajā un pamanīju, ka spiediens nekāpj augstāk par 0,2 bar. Pirmā doma bija, ka norauta kāda no gaisa pievadtrubām, bet tās jau pārbaudīju. Pēc tam pazuda tukšgaita - mašīna vienkārši slāpa atlaižot gāzi. Protams, ka arī check enigma lampiņa ieslēdzās :laugh: Nomainīju by-pass vārstu - tukšgaita parādijās, bet spiediens vēljoprojām ir zudis... :unsure: Rīt ķeršos klāt vakuma trubiņām. Un spiediens pazuda spontāni, ne palēnām, kad bija vainīgi knock sensora kontakti.

Ir kādi ieteikumi, kurā virzienā skatīties? Beidzot arī es esmu izmisis :huh:
Skaties vai kāda truba nav pušu, kuru nav tik viegli pamanīt ;) , būsi uzgriezis riktīgu spiedienu :woohoo: un truba neizturēja.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:900 T16S #8

Post by KoreFun »

Pats interkulers, vai pievada trubas interkuleram nevar būt? Nekur nav piespiedis tās pie apmalēm?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Rīt skatīšos tālāk. Bet pēc šīvakara apskates secināju ka vaina ir netālu no degvielas spiediena regulatora(respektīvi pie kolektora, nevis ieplūdes trubās). Te arī jautājums - vai ir iespējama versija par izpūstu ieplūdes kolektora blīvi? (starp kolektoru un galvu)

Un vēl - vai ir iespējams kautkur netā apskatīt zīmējumus/rasējumus no motora? Kādreiz to varēja izdarīt kautkādā krievu rezerves daļu katalogā, tikai uz sitienu nevaru adresi atrast :huh:
900aero clubsport #8
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:900 T16S #8

Post by mrpinkeyes »

nu nu, man ar vakuma problĒmām tādas interesantas lietas parādijās iekš 9-5, ka vairāk es to piedzīvot negribētu :(
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:900 T16S #8

Post by skirem »

Varbūt te atradīsi ko noderīgu, varbūt jau esi skatījies:
http://www.900aero.com/
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:900 T16S #8

Post by mrpinkeyes »

Satrp citu Ērik, jūs ar Yukki esat pēdējie no iauto/sk diskusiju veterāniem, kuri nav iegādājušies kādu og ;)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:900 T16S #8

Post by lablaiks »

kāpēc Tev šķiet ,ka katram vajag og, varbūt viņiem nevajag???Varbūt viņiem tāpat dzīve ir interesanta?
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:900 T16S #8

Post by skirem »

lablaiks wrote:kāpēc Tev šķiet ,ka katram vajag og, varbūt viņiem nevajag???Varbūt viņiem tāpat dzīve ir interesanta?
Viedi vārdi, cepumiņš tev no manis ;) .
Bet nekad nesaki nekad :silly: .
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Hehe - viss strādā un pat vēl labāk kā iepriekš :laugh: Jau otro reizi man dzīvi pabojāja knock sensors - štekeris bija gandrīz vai noslīdējis nost. :laugh: Notīrīju kontaktiņus un aiziiieeeeettttt!!!! Galvenais, ka domāju, ka vaina ir kautkur pilnīgi citur - vakuma trubās, taču tās visas par laimi ir veselas B)

+ vēl šodien ieliku priekšējā panelī pioneer tumbas - skan 3x labāk nekā saplīsušās čerkstošās oriģinālās :)
900aero clubsport #8
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:900 T16S #8

Post by skirem »

ziedoniz wrote:Hehe - viss strādā un pat vēl labāk kā iepriekš :laugh: Jau otro reizi man dzīvi pabojāja knock sensors - štekeris bija gandrīz vai noslīdējis nost. :laugh: Notīrīju kontaktiņus un aiziiieeeeettttt!!!! Galvenais, ka domāju, ka vaina ir kautkur pilnīgi citur - vakuma trubās, taču tās visas par laimi ir veselas B)

+ vēl šodien ieliku priekšējā panelī pioneer tumbas - skan 3x labāk nekā saplīsušās čerkstošās oriģinālās :)
kāpēc tad cel paniku :woohoo: :woohoo: :woohoo: , tikai jautājums kas tev tā par šņākoņu tad bija?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Par šņakoņu tagad nemaz nezinu - uzliku atpakaļ veco by-pass un tomēr strādā :huh: Ar laiku vajadzēs skatīties viggen by-pass virzienā, lai sirds būtu mierīga :)
900aero clubsport #8
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:900 T16S #8

Post by ZingZeng »

labak skaties divritena virziena, tad busi PILNIGI dross un ari veseligak - gan tev, gan man :woohoo:
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Šovakar uzliku beidzot savu short-shifteru :woohoo: Slēdzas gandrīz ideāli, jāpagaida kamēr piedils kārtīgi, tad būs pavisam labi... Vieglāk saslēgt ātrumus, brīvkustības kloķim nav praktiski nekādas B) Vecajam kloķim ņemot nost uzgali zilu aci gan neuzdauzīju - tas tā - Mixerim par nožēlu :P Bet visumā esmu apmierināts. Uzliku arī jaunu ādas pārslēdzēja kuli - lai būtu pavisam skaisti :)
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Beidzot esmu ticis galā ar vakuma problēmām, kas čakarēja tukšgaitu B) Pēdējais posms ķēdē bija by-pass vārsts, kurā acīmredzot bija caurums, noplūde. Nomainīju esošo SAAB HD versiju ar vizuāli tādu pašu mantiņu no porsche 911 turbo :woohoo: Tauta runā, ka tas esot stiprākais no bosch by-pass vārstiem. Salīdzinājumā ar bijušo cauro vārstu - stabila tukšgaita, tur spiedienu, klusāks šņāciens? :laugh: Galvenais iemesls nomaiņai bija tas, ka motors, ieliekot brīvgaitā un atmetot gāzi pēc slodzes, mēdza slāpt...kaitinoši... :angry:

Vizuālajai baudai - bilde no NPL (Nice Place Latvia) tūres, uz ceļa Ventspils-Kolka. Atkal made by Walcc :lol:

Image
900aero clubsport #8
Post Reply