Edis wrote::huh: uculs Nevajag nopelt, un lamāt, ja detalizēti nepārzinu dzinēja specifiku. Jautāju tādu jautājumu, jo izlasīju uudensputna ierakstu.
uudensputns wrote:Zili dūmi ir eļļa stobros,pareizāk,sadegšanas kamerā,tiek tā caur sliktiem blīvslēgiem,padilušām vārstu vadīklām un izdilušiem vai salūzušiem eļļas gredzeniem.
Tagad sapratu, ka tas čalis nosaucis sev nezināmas motora komponentes, nezinot to funkciju. :blink:
Par tēmu: kādēļ pazūd eļļas līmenis, un pa izpūtēju, piedarbinot izsit zilus dūmus. Pie Arnija nomainīju blīvslēgus un katalizatoru. Problēma ar turbīnu? :S
Uzprasies...:angry:
Pārzinu net ikai motoru specifiku,bet arī tā remonta procesus,kurus ir nācies izveikt un ne reizi vien,bet ar to neplātos.Kapitālais remonts veikts ne vienam vien.
Par tēmu-turbīna iespējams,jāpārbauda,cik daudz kustās.Atkarībā no tā,cik daudz uz 100 km pazūd eļļa,var aptuveni spriest par gredzeniem.Ja mainīti blīvslēgi,kompresija pēc mērīšnas ir ne tikai normāla,bet puslīdz vienāda pa cilindriem,tad atliek gredzeni.Tātad nezinamie - cik daudz zūd eļļa?Vai pie palielinātiem apgriezieniem dūmu vairāk - jā/nē Turbīnas brīvkustiba - cik daudz?Vai tā ir netīra no ārpuses?Vai un cik dauz eļļas ir aiz turbīnas esošajās trubās?
Kā redzi,jautājumu ir vairāk,kā atbilžu no Tavas puses,tas viss,lai var saprast,vajag to motoru jaukt,vai ne.
P.s.Nekad vairs nespried par citiem pēc sevis,sarunāts...:huh: