Viss atkarigs no motora vadibas sistemas.Ja detonacijas sensors ir atseviski,liec kadu bloku gribi,kaut vai veca tipa(ja pietiek prata pievienot).Bet,ja detonacijas signals tiek nemts no DI,tad jaliek vien sarkanais,vai zilais(ja kads piedava)Haiduk wrote:tad vajag tikai 9k jaunā modeļa bloks, kas ir sarkanā krāsā un vienalga - 2.0L vai 2.3L motoram!?
ēbajā var 9-5 vāku dabūt lētāk ar piegādi, kā 9k sarkano, tāpēc vaicāju vai var močīt 9-5 motora DI iekš 9k.
Direct Ignation
Re:Direct Ignation
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Direct Ignation
Neviens te tā konkrēti nepasaka,bet,cik man ir skaidrots,tad viens no galvenajiem iemesliem,kāpēc deg DI bloki,ir vecas sveces.Pat ne vecas,bet laikā nenomainītas.Tapēc te uzreiz panesās runa par sveču maiņu,nevis offtopic:P ;)Zinitis wrote:Viss atkarigs no motora vadibas sistemas.Ja detonacijas sensors ir atseviski,liec kadu bloku gribi,kaut vai veca tipa(ja pietiek prata pievienot).Bet,ja detonacijas signals tiek nemts no DI,tad jaliek vien sarkanais,vai zilais(ja kads piedava)Haiduk wrote:tad vajag tikai 9k jaunā modeļa bloks, kas ir sarkanā krāsā un vienalga - 2.0L vai 2.3L motoram!?
ēbajā var 9-5 vāku dabūt lētāk ar piegādi, kā 9k sarkano, tāpēc vaicāju vai var močīt 9-5 motora DI iekš 9k.
Aizvakar pats ar nomainiju.Lētāk ir pamainīt biežāk sveces.Vismaz manam makam noteikti:laugh:
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Direct Ignation
iegādāts zilais 9k bloks. Un... mjā... sveces, vajadzētu mainīt jaunas??
Ir jau 94g modeļa sveces un 96g modeļa sveces ir pie vainas, kuras ir patreiz iekšā!?
ar ko atšķiras vispār tās krāsas?? (uzmetu aci, šis zilais ir itkā pārkrāsots, jo var redzēt sarkanās krāsas pēdas, nez!! varbūt tā ir vnk)
Ir jau 94g modeļa sveces un 96g modeļa sveces ir pie vainas, kuras ir patreiz iekšā!?
ar ko atšķiras vispār tās krāsas?? (uzmetu aci, šis zilais ir itkā pārkrāsots, jo var redzēt sarkanās krāsas pēdas, nez!! varbūt tā ir vnk)
Re:Direct Ignation
Principa zilie bloki ir tie pasi sarkanie.Tikai tie ir ka servisu testa bloki un ir sutiti ka specinstrumenti.Atskiras ne tikai ar krasu,bet ari ar nofrezetam malam un urbumu korpusa.Bet sveces,ja ir turbo motors prasitos R7,un ja liec neorginalas,noregule atstarpi ap 1mm.Tavam motoram butu jabut BCPR7ES-11Haiduk wrote:iegādāts zilais 9k bloks. Un... mjā... sveces, vajadzētu mainīt jaunas??
Ir jau 94g modeļa sveces un 96g modeļa sveces ir pie vainas, kuras ir patreiz iekšā!?
ar ko atšķiras vispār tās krāsas?? (uzmetu aci, šis zilais ir itkā pārkrāsots, jo var redzēt sarkanās krāsas pēdas, nez!! varbūt tā ir vnk)
Re:Direct Ignation
Tad tas zilais bloks nav nekāds ķūninga vai labāks. Domāju ka ir, maldījos.
Iet jau tāpat lopā, tikai žēl ka 1 un 2 robs kārbai rauj rinķī.
Iet jau tāpat lopā, tikai žēl ka 1 un 2 robs kārbai rauj rinķī.
Re:Direct Ignation
Varbūt kādam ir aizķēries lietots sarkanais bloks? Es saprotu, ka diez kas nav ar lietotiem.. kaķis maisā tā teikt. Bet nu esmu gatavs riskēt un cerēt, ka kādu laiciņu tomēr noies vēl.
Nosvila šodien manam jauniepirktajam 9k. :) Pirms tam it kā nekādas pazīmes nebija, nekas neraustījās, viss ok. Iebraucu Olimpijas stāvvietā, paēdu, nācu atpakaļ - nestartējas. Tā kā pieredze man jau ir, ātri vien devos ostīt. Un jā - smird kā nosvilis.
Tagad sāku domāt.. šādas tādas interesantas lietas ar elektroniku bija. Panelī vienu brīdi gļukoja spidometrs. Tad pārgāja. Tad sāka gļukot spidometra panelī tā apakšējā daļa, kur rādās atlikušie kilometri, temperatūra, patēriņš vidējais. Tā vieta brīžiem dzisa tā kā ārā pakāpēniski, tad atkal iedegās. Tā kādas reizes trīs novēroju.
Sūdīgs apstāklis ir tas, ka iepriekšējais saimnieks izteicās - tikko mainīju reku šito sarkano sūdu, pirku pa 90 latiem. Tas rada tādu nelielu aizdomu, ka varbūt tur kaut kas iet uz īso vai kaut kā tā, tāpēc svilst viens bloks pēc otra. Bet varbūt arī sagadīšanās, ka divi pēc kārtas nosvilst, jo abi lietoti. Varbūt trešais kādu laiku nesvils. :)
Nosvila šodien manam jauniepirktajam 9k. :) Pirms tam it kā nekādas pazīmes nebija, nekas neraustījās, viss ok. Iebraucu Olimpijas stāvvietā, paēdu, nācu atpakaļ - nestartējas. Tā kā pieredze man jau ir, ātri vien devos ostīt. Un jā - smird kā nosvilis.
Tagad sāku domāt.. šādas tādas interesantas lietas ar elektroniku bija. Panelī vienu brīdi gļukoja spidometrs. Tad pārgāja. Tad sāka gļukot spidometra panelī tā apakšējā daļa, kur rādās atlikušie kilometri, temperatūra, patēriņš vidējais. Tā vieta brīžiem dzisa tā kā ārā pakāpēniski, tad atkal iedegās. Tā kādas reizes trīs novēroju.
Sūdīgs apstāklis ir tas, ka iepriekšējais saimnieks izteicās - tikko mainīju reku šito sarkano sūdu, pirku pa 90 latiem. Tas rada tādu nelielu aizdomu, ka varbūt tur kaut kas iet uz īso vai kaut kā tā, tāpēc svilst viens bloks pēc otra. Bet varbūt arī sagadīšanās, ka divi pēc kārtas nosvilst, jo abi lietoti. Varbūt trešais kādu laiku nesvils. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Direct Ignation
man nerāda zem spidametra visas tās fičas (saulē var redzēt ka zaļā bultiņa mirgo), arī tahometrs reizēm neiet kad piedarbina un šinī laika periodā nosvila abi sarkanie bloki. (Anti-Lock ABS arī visu laiku deg)
Pieliku no 96g ABS kasti - tāpat dega ANTI.
Arī pieliku 96g ECU kasti - piedarbinājās (0,5sec) un uzreiz noslāpst.
(94g automāts un 96g manuālis - abi org. 200ZS)
Tagad ir zilais DI virsū, kuru iemainīju pret ādniekiem (ne vadītāja) un ūdens pumpi.
Pieliku no 96g ABS kasti - tāpat dega ANTI.
Arī pieliku 96g ECU kasti - piedarbinājās (0,5sec) un uzreiz noslāpst.
(94g automāts un 96g manuālis - abi org. 200ZS)
Tagad ir zilais DI virsū, kuru iemainīju pret ādniekiem (ne vadītāja) un ūdens pumpi.
Re:Direct Ignation
Bļin, vot šitais man nepatīk. Nu, ka tev arī tās fīčas zem spidometra nerāda.. :(
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Direct Ignation
ja vēlies pirkt bloku, tad man tew ir ko piedāvāt. bloks ir no 2.3t motora. ja gribi ta zvani 27143989 pa 50ls atdošu. ;)
Re:Direct Ignation
Nemeklē vainu ABS blokā, bet gan datčikos - 99% B)Haiduk wrote:man nerāda zem spidametra visas tās fičas (saulē var redzēt ka zaļā bultiņa mirgo), arī tahometrs reizēm neiet kad piedarbina un šinī laika periodā nosvila abi sarkanie bloki. (Anti-Lock ABS arī visu laiku deg)
Pieliku no 96g ABS kasti - tāpat dega ANTI.
Arī pieliku 96g ECU kasti - piedarbinājās (0,5sec) un uzreiz noslāpst.
(94g automāts un 96g manuālis - abi org. 200ZS)
Tagad ir zilais DI virsū, kuru iemainīju pret ādniekiem (ne vadītāja) un ūdens pumpi.
Re:Direct Ignation
Par svecēm, pie kārtējās apkopes tika samainītas sveces, novizinājos 12k km un tad pēkšņi 2as sveces izbeidzās. Nezinu no kā. Saskrūvēju jaunas, tās iet, nu būs jau jāmaina, mainu ik pēc 20k (katrā otrajā TA)
Par ABS, tiku lasījis, ka "akvārijā" varētu būt ar kontaktiem problēmas, dēļ kā arī neiet. Arnijs varētu iekomentēt. :D jā, un varbūt pastāv pašdiagnostikas iespējas ABS blokam.
Par ABS, tiku lasījis, ka "akvārijā" varētu būt ar kontaktiem problēmas, dēļ kā arī neiet. Arnijs varētu iekomentēt. :D jā, un varbūt pastāv pašdiagnostikas iespējas ABS blokam.
Re:Direct Ignation
Edij, man arī, nerāda to apakšējo daļu, vismaz atlikušos km un vidējo pateriņu. Spriegumu un āra temp. vēl rāda.edijs wrote:Bļin, vot šitais man nepatīk. Nu, ka tev arī tās fīčas zem spidometra nerāda.. :(
Apgaismojums panelim arī vēljoprojām nav sataisīts.
Vēl pazuda aizmugurē gabarīts, bet lampiņas veselas.
Vel neesmu izlīdis no gūltas, lai paskatītos drošinātājus, vakar bija tumšs. :laugh:
Katrai pusei nāk savs drošinātāji?
Saab 900 Turbo '81
Re:Direct Ignation
Domāju, ka viens drošinātājs gan...
Man sākumā bija tā, ka patēriņu un spriegumu rādīja, savukārt atlikušos km un temperatūru ne - tur rādīja "Err." Tad vēl spidometrs mēdza nogļukot. Un degvielas atlikuma rādīklis arī lēkā kā ienāk prātā šim. Lab, atjaukšu kādu dienu, palūrēšu, varbūt tur tiešām kontaktu vainas.
Par DI. Izjaucu savu nosvilušo - tur pie vienas sveces redzami mitrs. Tātad sakrājies laikam kondensāts ilgstoši, kas beigu galā novedis pie caursitiena. Iztīrīju, izžāvēju ar rūpniecisko fēnu. Tai otrai DI, ko iepirku vakar no Dika, savukārt bija vienai spolei gals riktīgi zaļs nosūbējis. Kārtīgi notīrīju, tagad kā jauns izskatās. Uzliku uz jauniepirktā māsas saab`a un šis tagad iet palēktdamies. Skaidrs ir tas, ka es savu DI arī atjaukšu vaļā. Jāpalūr, vai tur arī nav mitrums, jāpalūr, kā spolēm gali izskatās. Pie skrūvēšanas ciet gan varbūt tikai malas būs ar hermētiķi jānospiež. Papildus drošība nekad nenāk par ļaunu. :D
Man sākumā bija tā, ka patēriņu un spriegumu rādīja, savukārt atlikušos km un temperatūru ne - tur rādīja "Err." Tad vēl spidometrs mēdza nogļukot. Un degvielas atlikuma rādīklis arī lēkā kā ienāk prātā šim. Lab, atjaukšu kādu dienu, palūrēšu, varbūt tur tiešām kontaktu vainas.
Par DI. Izjaucu savu nosvilušo - tur pie vienas sveces redzami mitrs. Tātad sakrājies laikam kondensāts ilgstoši, kas beigu galā novedis pie caursitiena. Iztīrīju, izžāvēju ar rūpniecisko fēnu. Tai otrai DI, ko iepirku vakar no Dika, savukārt bija vienai spolei gals riktīgi zaļs nosūbējis. Kārtīgi notīrīju, tagad kā jauns izskatās. Uzliku uz jauniepirktā māsas saab`a un šis tagad iet palēktdamies. Skaidrs ir tas, ka es savu DI arī atjaukšu vaļā. Jāpalūr, vai tur arī nav mitrums, jāpalūr, kā spolēm gali izskatās. Pie skrūvēšanas ciet gan varbūt tikai malas būs ar hermētiķi jānospiež. Papildus drošība nekad nenāk par ļaunu. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Direct Ignation
Man prieks, ka OK. Kasete gadu bija bezdarbībā. Varēja būt sakrājies kondensāts.edijs wrote: Par DI. Izjaucu savu nosvilušo - tur pie vienas sveces redzami mitrs. Tātad sakrājies laikam kondensāts ilgstoši, kas beigu galā novedis pie caursitiena. Iztīrīju, izžāvēju ar rūpniecisko fēnu. Tai otrai DI, ko iepirku vakar no Dika, savukārt bija vienai spolei gals riktīgi zaļs nosūbējis. Kārtīgi notīrīju, tagad kā jauns izskatās. Uzliku uz jauniepirktā māsas saab`a un šis tagad iet palēktdamies. Skaidrs ir tas, ka es savu DI arī atjaukšu vaļā. Jāpalūr, vai tur arī nav mitrums, jāpalūr, kā spolēm gali izskatās. Pie skrūvēšanas ciet gan varbūt tikai malas būs ar hermētiķi jānospiež. Papildus drošība nekad nenāk par ļaunu. :D
Par to hermetizēšanu uzmanies. Kondensāts tāpat var tikt iekšā no temperatūras izmaiņām un ... tam kaut kur arī jātiek ārā. Kādreiz pārcentos hermetizējot opelim lukturi(mainīju sasisto stiklu) un rezultātā tur iekšā izveidojās baseins :(
Re:Direct Ignation
ir problema tada, skruvejot nost di bloku(bija tada vajadziba) pec tam liekot atpakal, atklajas ka viens stobrs taa ka neiet. nonemot bloku atklajas ka trijos no bloka stobriem atrodas tadas kaa atsperites, bet vienaa nav. domajams ka jaabuut, jautajums ko varetu darit lietas laba, ar ko aizvietot, jo pirmdien jaaiet skate. un kaaj au vienmeer savu lieko di bloku pardevu . johaidii.. taa ka luudzu padomus, paldies jau ieprieks