KurBads: Sonett II V4

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by alnislacis »

Ronal Minilites tomēr ir klasika.. Nr1
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by Nauris_t16 »

Sāksim ar to, ka pirmie minilite tik labi izskatās tikai tādēļ, ka uz tās mašīnas ir uzliktas 4 skrūvju stupicas un, manuprāt, 99/900 paredzētie minilite, kas ir smukāki par 96 paredzētajiem (mazāks centrs -> garāki spieķi) ;)
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by lawyer »

Sū..s par diskiem, tie aparāti paši par sevi izskatās baigi sexy :woohoo:

P.S. bet par diskiem runājot, jāsecina, ka mums ar KurbBadu galīgi gaumes nesakrīt :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

lawyer wrote:
P.S. bet par diskiem runājot, jāsecina, ka mums ar KurbBadu galīgi gaumes nesakrīt :D
nu, nu :huh:
kas tieši?
Mans uzskats, ka uz Sonett V4 (arī mana) vislabāk izskatītos Nr.3 diski, bet Soccerball nav īsti vietā (tajā laikā Soccerball vispār vēl nebija parādījušies un netika piedāvāti Sonett II/V4). Tajā pat laikā, uz Sonett III Soccerball`i, manuprāt, izskatās ļoti labi.
Minilites itkā skaitās baigi šiki, tomēr man viņi šķiet tādi pārāk smalki/trausli priekš šiem autiņiem un te nepieciešams nedaudz rupjāks&brutālāks stils.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by lawyer »

Mans favorīts ir Nr.1 :) Vēl Nr.4 ir OK :)

Bet mazai atkāpei no diskiem - joka pēc palūrēju, cik un kādi Sonett tagad ir pārdošanā - iekš mobile.de lētākais bija Sonett II V4 pa 12.9k EUR... protams, bija pa 20k EUR (Sonett III) un Sonett II V4 pa 25k EUR (abi atjaunoti - tā kā tikko no rūpnīcas).... protams, auto rets un ekskluzīvs, bet dinamikas, motora jaudas rādītāji kaut kā neuzrunā par šādu cenu (protams, auto ir ļoti viegls, bet nu tomēr...) :dry:

KurBad, Tev pietiek ar tiem standarta 65 vai cik tur zs? :huh: Vai arī Tavos plānos ir jaudu tomēr pacelt līdz, piemēram, mums visiem saprotamiem ~100zs? :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

manam Sonett II V4 jau sen vairs nav 65hp.

motors ir pārlasīts ar Jack Ashcraft piegādātām performance detaļām (paskaties sākumā - šķiet, ka rakstīju, kas ir un kas nav iekšā) un teorētiski tam jau vajadzētu stāvēt kaut kur pie 100 hp pēc paša Jack Ashcraft (patiesībā tagad viņa rūpalu ir pārņēmis un vada Jack dēls Mark Ashcraft) teiktā.

protams, nekādus dino testus neesmu veicis. Pie tam, ir nepieciešama regulēšana, jo neesmu specs karburatora settingos, arī par aizdedzi ir jautājumi. Visam pa virsu - lēnām sāk slīdēt sajūgs.

Ja kas, nesen BE tika tirgots Sonett III nebūt ne tādos ciparos kā nosauci. Ja kādam ir interese, varu pameklēt pārdevēju.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by ZingZeng »

KurBada Soneta motoritis jau ir "vilets", to darijis pats Sonettu guru Dzeks.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by ZingZeng »

KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

IR high flow oil pump, Isky F4 sadalene, Weber divkameru 32/36 DGV karbulis, MSS extractor izplūde, Pertronix elektroniskā aizdedze ar kaut kādu "kruto" Bosch blue spoli un vēl kaut kādi sīkumi.

NAV pārliecības par atvieglinātu sparratu, NAV pārliecības par to, kas darīts ar galvām un vārstiem, lai arī ir ar aci redzams, ka tur kaut kas ir darīts ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by lawyer »

Tad jau droši vien ir "Freude am Fahren" :)

100-120 poniji iekš Sonett V4 vajadzētu būt gana, lai brauktu ar baudu - ne velti tajā mājas lapā rakstīts, ka ar tādu var iedzīt stresā CRX un GTi īpašniekus :D

Man Sonett II vai III iegāde un uzķīlēšana izskatās kā pats augstākais saabista līmenis :)

Esmu šobrīd tikai pirmajā līmenī - ir kur augt :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

lawyer wrote:Tad jau droši vien ir "Freude am Fahren" :)

100-120 poniji iekš Sonett V4 vajadzētu būt gana, lai brauktu ar baudu - ne velti tajā mājas lapā rakstīts, ka ar tādu var iedzīt stresā CRX un GTi īpašniekus :D

Man Sonett II vai III iegāde un uzķīlēšana izskatās kā pats augstākais saabista līmenis :)

Esmu šobrīd tikai pirmajā līmenī - ir kur augt :D
itkā teorētiski ir tie poniji, bet subjektīvi man nav atskaites punkta, jo neesmu dabūjis izmēģināt tiešām labi ejošu V4.

domāju, ka pie mana Sonett vēl varētu piestrādāt tieši regulēšanas ziņā.

nu katrā ziņā turbīnas viņam nav un sēdeklī jau tā neiespiež kā T16


p.s. uzdūros vēl vienam BE torgotam Sonett III - 10 000 EUR
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by lawyer »

Bet paceļot jaudu līdz tiem 100-120 ponijiem, dzinēja max apgriezieni ar tak tiek būtiski pacelti, ne? Ja sarkano iedaļu atbīda līdz kādiem 6-7k rpm, tad ar to var braukt kā ar mazu formulu un kaifot :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

jā, max jauda,protams, parādās kaut kur virs 4000 rpm un tas motors ir jātur apgriezienos. Es tikai nekādi nevaru pieradināt ausis pie tās skaņas, kas līdzinās motora spīdzināšanai.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by KurBads »

Melns - V4 stock
Zils - Jack Ashcraft SuperStock (Weber vienkameras karbulis)
Sarkans - Jack Ashcraft SuperStreet (Weber divkameru karbulis)

Image

-----------
Both the SuperStock and SuperStreet engines begin pulling stronger than stock from 3000rpm. The larger 34mm Weber single barrel carb, mild F4 cam, and better breathing lets the SuperStock produce strong midrange that really begins to pull at 4,000rpm all the way to 6,000rpm. The SuperStreet engine, with its 2-bbl Weber and stronger F66 cam really starts to come on strong from 5,000rpm to 6,500rpm. Both engines retain the same low end grunt that this little V4 engine is known for, they just emphasize it higher up where the stocker runs out of breath and rpm.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:KurBads: Sonett II V4

Post by lawyer »

Jack Ashcraft SuperStreet rullē :)

Varbūt Tev ir nepieciešams modificēt izplūdi tā, lai dzirdētu nevis paša motora rēkoņu, bet gan rezonatora darbību iekš izplūdes sistēmas? ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply