Offtop :)
Re:Offtop :)
kautgan Genesis cena salīdzinot ar IS-F ir diezgan pārliecinošs arguments par labu Genesis
37.250 pret 56.700 dolāru par top versijām
37.250 pret 56.700 dolāru par top versijām
Re:Offtop :)
Vnk pavisam netisam uzdoros Genesis, bruuzejot netu, liekas labs izejmaterials (pec fakta ta ari ir) :)
Re:Offtop :)
Ehhh... pēdējo postu par tēmu ieliku pie Things I like... bet nu pfg :)
Lūdzu, Greger, kādus faktus Tu vari mums piedāvāt? :woohoo:
Lūdzu, Greger, kādus faktus Tu vari mums piedāvāt? :woohoo:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Offtop :)
Izskatas labi.Man patiik ari ieprieksejas paaudzes kupejas.Nezinu par uzticamibu,bet braukt ir forshi:)Gustavs wrote:Ja,jau offtops,tad parcelu zinu, lai gan frukts jau uzspeja parpostet :laugh:
Nee, es zinu, es zinu vislabaak :woohoo: :P !
Tak ievelkiet elpu..., mani personigi vairs nemoka nekadi mulkigi aizspriedumi un kompleksi attieciba par auto razotajvalsti ... veeeeelllll mazaak par brendu.
Iesaku atmest dzives laika radusos aizpsriedumus un ar interese, BEZ aizspriedumiem priecaties par, da jebkuru auto, vieglak bus iziet uz ielas vai lasit autojaunumus B) .
Btw ir labs sasniedzams budzeta drapaks ar pareizo piedzinu rwd (Greger:laugh: -joks ) hyundai genesis kupeja, eiropa gan laikam nonaks tikai pec gada, katra zina man vismaz liekas interesants, lai gan pirms kada laicina riebuma butu noversies izdzirdot zimolu :laugh: !
http://www.youtube.com/watch?v=Gsyhv6VP ... re=channel
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Offtop :)
Mazliet komentārs no manis. Hundai Coupe ir tāds mēsls apdares ziņa, ka pat iekšā kāpt negribas. Tikai manas domas, bet kaut ko tik drausmīgu es dzīvē nebiju redzējis. No ārpuses visnotaļ patīkams. Par braukšanu neko nepateikušu, jo pārāk mazu gabalu pavizinājos.
Re:Offtop :)
Nav ne jausmas par ieprieksejas paaudzes modeliem,ja saki, tad ticeshu, jo pasam tomer ari ir zinamas aizdomas, tacu konkretais(manis liktaja linka), gan leikas loti labs aparats, tobish atbilstosi merkim izmantojams ar pretimnakoshu sakumcenu
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Offtop :)
uculs wrote:Mazliet komentārs no manis. Hundai Coupe ir tāds mēsls apdares ziņa, ka pat iekšā kāpt negribas. Tikai manas domas, bet kaut ko tik drausmīgu es dzīvē nebiju redzējis. No ārpuses visnotaļ patīkams. Par braukšanu neko nepateikušu, jo pārāk mazu gabalu pavizinājos.
Nevar nepiekrist:laugh: :laugh: :laugh:
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Offtop :)
Vidvud, tiš prom, te būs daudz palagu, man ir brīvs laiks drusku paradijies :laugh:
Nu, nu Greger
Tieši tādi auto kā jaunie Mustang, Camaro utml. ir tikai un vienīgi viens liels "vijebons" kā Tu saki, jo tie nekam citam kā "vijebonam" nav derīgi - tie izskatās labi no attāluma un viss (no tuvuma diemžēl var redzēt drausmīgās lētās plastmasas un baisās šķirbas starp virsbūves paneļiem)...
Bet, piemēram, Z4, kau arī ārēji nedaudz lecīgs, tomēr ir ar atbilstošu saturu - jauda, ātrums taisnēs un līkumos, gaita, vadāmība, tehnoloģijas, kādas amīši vēl nesaprot (4 vārsti uz cilindru, piemēram, nemaz nerunājot par VANOS, Valvetronic utml. kosmosiem amīšu izpratnē), materiālu kvalitāte, izpildījums, dizains, montāžas kvalitāte...
Protams, jāpiekrīt - Audi, BMW, MB cenas šķiet neadekvātas... arī VW pēdējā laikā liek neticamas cenas... bet tas tā ir līdz brīdim, kad pats tādus vari atļauties iegādāt
Ar Golf 5 un A4 pēdējo paaudzi neesmu braucis, bet kaut kā neliekās ticami Tavi apgalvojumi - dikti jau nu viss otrādi Tavā pasaulē ir Protams, Golf 5 1.4i gan nebūtu atskaites punkts... 1.4 TSI (visi burtiņi sarkani) gan varētu ņemt par atskaites punktu Ko var dabūt no amo par 16k EUR?
Nu tātad bez faktiem par subjektīvo runājot(jo tava posta neredzu nevienu faktu, tikai subjektīvu viedokli par kuru var debatēt)
1.Par vijeboniem viņus var nosaukt tikai VW Polo īpašnieks un ne jau SAAB stūrētājs :)
2.Kad Tu pedējo reiz esi redzējis Mustangu un pieversis uzmanību vacu saloniem? Piekasīties tajos autiņos var tikai pie savākšanas kvalitates salonos, jo viss ir uz klipšiem, bet tas ir piedodams par to cenu un ir par pāris simtiem novēršams jebkurā normālā akustiķu salonā. Taj pat laikā amo autiņiem ir konstanti labaka skaņas izolācija, ērtaki krēsli un labaks aprīkojums nekā līdzīgas un pat dārgakas kategorijas autiņiem no vācijas un japānas. Virsbūves šķībumi ir mīts un muļķības!
Noskaties lūdzu sekojošo video HD kvalitatē un pasaki kurā sekundē ir redzami šķībie nepinus 11k LVL vērta(jauna ne lietota, jo gadīgs, divgadīgs maksā mazāk par 4.5k) mustanga paneļi!
http://www.youtube.com/user/chicagocars ... h_sbRG0jv0
Salons kā redzam sastāv no pat ļoti patīkamas ādas un itin vienkāršas, bet pievilcīgas ( salīdzinot ar šādas pašas vērtības vācieti un japāni) plastmasas.
Salīdzinājumam 15.900 eur VW
http://www.youtube.com/watch?v=jvVv_-nd ... re=related
un tagad roku uz sirds liekot pasaki, ka VW ir tads salons kādā Tu gribetu pavadīt tuvakos 5 gadus!
3.Nu un kādēļ mums vajadzētu salīdzināt Z4 kurš maksā virs simts k ar auto kuri maksa zem trīsdesmi?
Z4 tad arī salīdzini ar atbilstošiem!
Vadāmība Z4 nav stipra puse ko arī atzīst visi testētaji un arī paši BMW, jo Z4 ir statusa rotaļlieta pozētājiem nevis braucējiem un baudītajiem.
Manā pasaule viss ir ok, tā ir tieši tāda paša kā tavējā ar to vien atšķirību, ka es skatos kritiski un ar neaizmiglotu skatienu, bet Tu ar pievērtām acīm uz Vācu izstrādājumiem un ar plaši pavertām uz amo.
Nu un ko tas tehnoloģijas dod? 4 varsti protams ir labi, bet VANOS, Valvetronic utml dievs pasarg! Kam Tev tas hemoroids! Korvete bez visiem gļučīgajoem un mežonīgi dārgajiem valvetronikiem ir tapat ātrāka reālajā pasaulē par visiem BMW, Audi ur Mercedes! Pajauta vai semeras īpašnieks ir ļoti laimīgs, ka viņam garantijas laikā vismaz pārdesmit reizes ir jāgriežās servisā ar sūdzībam par elektroniku un autiņš jebkura brīdī var pateikt čau kāda stūlba elektroniska draņķa dēļ par kuru vel arī ir pārmaksāts ntas reizes. Tu braucot ar saab pat iedomāties nevari kādus piekāsienus statusa dēļ piecieš vacu izstrādājumu īpašnieki un ar kādu neticību viņi uzklausa stastus par to, ka padsmit gadīgs saab var iziet divas, trīs tehniskas pēc kārtas pa nullem pa vidu neko netaisot.
4. Kas dizainam vainas? man piemeram ļoti patīk ļoti daudzu amo autiņu dizains, viņi vismaz atšķiras no pelēkas japāņu un vāciešu massas, viņu dizainā lielākoties vismaz var saskatīt kādu personalitati.
5. Protams, jāpiekrīt - Audi, BMW, MB cenas šķiet neadekvātas... arī VW pēdējā laikā liek neticamas cenas... bet tas tā ir līdz brīdim, kad pats tādus vari atļauties iegādāt Nedaudz?!! Tu cenrāžus esi salīdzinājis starp amo, japo un vāciešiem?! Vācu bāzes kompl ar nosaukumu pliks kā noskūta žurka maksā vismaz tik pat kā amo topline, saab normala komplektacija un ņem vērā, ka vāciešu pap. kompl. vel arī ir apzeltīta spriežot pec ceņņikiem!
6.Es varu atļauties iegadāties vācu auto, bet nu neredzu nevienu pašu iemeslu to darit. Bija man A6, sievai Skoda, paldies, nevajag man to laimi!
7.Tatad par gandrīz 15k LVL kā analogu 1.4 golpam var izskatīt gan mustangu laba aprīkojumā un ar 220 hp V6, gan veselu gūzmu Chevrolet, Ford, Chrysler, Lincoln, Cadillac un Opel ražojumu kurus uzskaitīt varētu aizņemt pāris foruma lapas, un tas ja uzskaitīt tikai 9-5 lieluma un lielākus auto.
Bāc, aizlienot galējībās var pat pieminēt to, ka pavisam nedaudz piemetot var nopirkt šo
http://www.chrysler.com/en/2009/aspen/
un pavisam mierīgi šo
http://www.chrysler.com/en/2009/300/
Lai neizplūstu par cenām atver pats jebkura amo ražotāja lapu un ievērtē cenas pie kuram pieskaiti 2,5k par atgadāšanu un sertificēšanu ja tada būs nepieciešama.
Es nebraucu ar amo sobrīd, jo ir SAAB un galvenais tadēļ, ka nav servisu tīkla normāla, bet ja amo kļūtu pie mums popularāki- ja cilveki pārstātu klausities vācu PR muļķībās un nekladzinātu par lietam kuras pat lielākā daļa dzīvē nav redzējuši tad arī ar servisu nebutu problēmu
Nu, nu Greger
Tieši tādi auto kā jaunie Mustang, Camaro utml. ir tikai un vienīgi viens liels "vijebons" kā Tu saki, jo tie nekam citam kā "vijebonam" nav derīgi - tie izskatās labi no attāluma un viss (no tuvuma diemžēl var redzēt drausmīgās lētās plastmasas un baisās šķirbas starp virsbūves paneļiem)...
Bet, piemēram, Z4, kau arī ārēji nedaudz lecīgs, tomēr ir ar atbilstošu saturu - jauda, ātrums taisnēs un līkumos, gaita, vadāmība, tehnoloģijas, kādas amīši vēl nesaprot (4 vārsti uz cilindru, piemēram, nemaz nerunājot par VANOS, Valvetronic utml. kosmosiem amīšu izpratnē), materiālu kvalitāte, izpildījums, dizains, montāžas kvalitāte...
Protams, jāpiekrīt - Audi, BMW, MB cenas šķiet neadekvātas... arī VW pēdējā laikā liek neticamas cenas... bet tas tā ir līdz brīdim, kad pats tādus vari atļauties iegādāt
Ar Golf 5 un A4 pēdējo paaudzi neesmu braucis, bet kaut kā neliekās ticami Tavi apgalvojumi - dikti jau nu viss otrādi Tavā pasaulē ir Protams, Golf 5 1.4i gan nebūtu atskaites punkts... 1.4 TSI (visi burtiņi sarkani) gan varētu ņemt par atskaites punktu Ko var dabūt no amo par 16k EUR?
Nu tātad bez faktiem par subjektīvo runājot(jo tava posta neredzu nevienu faktu, tikai subjektīvu viedokli par kuru var debatēt)
1.Par vijeboniem viņus var nosaukt tikai VW Polo īpašnieks un ne jau SAAB stūrētājs :)
2.Kad Tu pedējo reiz esi redzējis Mustangu un pieversis uzmanību vacu saloniem? Piekasīties tajos autiņos var tikai pie savākšanas kvalitates salonos, jo viss ir uz klipšiem, bet tas ir piedodams par to cenu un ir par pāris simtiem novēršams jebkurā normālā akustiķu salonā. Taj pat laikā amo autiņiem ir konstanti labaka skaņas izolācija, ērtaki krēsli un labaks aprīkojums nekā līdzīgas un pat dārgakas kategorijas autiņiem no vācijas un japānas. Virsbūves šķībumi ir mīts un muļķības!
Noskaties lūdzu sekojošo video HD kvalitatē un pasaki kurā sekundē ir redzami šķībie nepinus 11k LVL vērta(jauna ne lietota, jo gadīgs, divgadīgs maksā mazāk par 4.5k) mustanga paneļi!
http://www.youtube.com/user/chicagocars ... h_sbRG0jv0
Salons kā redzam sastāv no pat ļoti patīkamas ādas un itin vienkāršas, bet pievilcīgas ( salīdzinot ar šādas pašas vērtības vācieti un japāni) plastmasas.
Salīdzinājumam 15.900 eur VW
http://www.youtube.com/watch?v=jvVv_-nd ... re=related
un tagad roku uz sirds liekot pasaki, ka VW ir tads salons kādā Tu gribetu pavadīt tuvakos 5 gadus!
3.Nu un kādēļ mums vajadzētu salīdzināt Z4 kurš maksā virs simts k ar auto kuri maksa zem trīsdesmi?
Z4 tad arī salīdzini ar atbilstošiem!
Vadāmība Z4 nav stipra puse ko arī atzīst visi testētaji un arī paši BMW, jo Z4 ir statusa rotaļlieta pozētājiem nevis braucējiem un baudītajiem.
Manā pasaule viss ir ok, tā ir tieši tāda paša kā tavējā ar to vien atšķirību, ka es skatos kritiski un ar neaizmiglotu skatienu, bet Tu ar pievērtām acīm uz Vācu izstrādājumiem un ar plaši pavertām uz amo.
Nu un ko tas tehnoloģijas dod? 4 varsti protams ir labi, bet VANOS, Valvetronic utml dievs pasarg! Kam Tev tas hemoroids! Korvete bez visiem gļučīgajoem un mežonīgi dārgajiem valvetronikiem ir tapat ātrāka reālajā pasaulē par visiem BMW, Audi ur Mercedes! Pajauta vai semeras īpašnieks ir ļoti laimīgs, ka viņam garantijas laikā vismaz pārdesmit reizes ir jāgriežās servisā ar sūdzībam par elektroniku un autiņš jebkura brīdī var pateikt čau kāda stūlba elektroniska draņķa dēļ par kuru vel arī ir pārmaksāts ntas reizes. Tu braucot ar saab pat iedomāties nevari kādus piekāsienus statusa dēļ piecieš vacu izstrādājumu īpašnieki un ar kādu neticību viņi uzklausa stastus par to, ka padsmit gadīgs saab var iziet divas, trīs tehniskas pēc kārtas pa nullem pa vidu neko netaisot.
4. Kas dizainam vainas? man piemeram ļoti patīk ļoti daudzu amo autiņu dizains, viņi vismaz atšķiras no pelēkas japāņu un vāciešu massas, viņu dizainā lielākoties vismaz var saskatīt kādu personalitati.
5. Protams, jāpiekrīt - Audi, BMW, MB cenas šķiet neadekvātas... arī VW pēdējā laikā liek neticamas cenas... bet tas tā ir līdz brīdim, kad pats tādus vari atļauties iegādāt Nedaudz?!! Tu cenrāžus esi salīdzinājis starp amo, japo un vāciešiem?! Vācu bāzes kompl ar nosaukumu pliks kā noskūta žurka maksā vismaz tik pat kā amo topline, saab normala komplektacija un ņem vērā, ka vāciešu pap. kompl. vel arī ir apzeltīta spriežot pec ceņņikiem!
6.Es varu atļauties iegadāties vācu auto, bet nu neredzu nevienu pašu iemeslu to darit. Bija man A6, sievai Skoda, paldies, nevajag man to laimi!
7.Tatad par gandrīz 15k LVL kā analogu 1.4 golpam var izskatīt gan mustangu laba aprīkojumā un ar 220 hp V6, gan veselu gūzmu Chevrolet, Ford, Chrysler, Lincoln, Cadillac un Opel ražojumu kurus uzskaitīt varētu aizņemt pāris foruma lapas, un tas ja uzskaitīt tikai 9-5 lieluma un lielākus auto.
Bāc, aizlienot galējībās var pat pieminēt to, ka pavisam nedaudz piemetot var nopirkt šo
http://www.chrysler.com/en/2009/aspen/
un pavisam mierīgi šo
http://www.chrysler.com/en/2009/300/
Lai neizplūstu par cenām atver pats jebkura amo ražotāja lapu un ievērtē cenas pie kuram pieskaiti 2,5k par atgadāšanu un sertificēšanu ja tada būs nepieciešama.
Es nebraucu ar amo sobrīd, jo ir SAAB un galvenais tadēļ, ka nav servisu tīkla normāla, bet ja amo kļūtu pie mums popularāki- ja cilveki pārstātu klausities vācu PR muļķībās un nekladzinātu par lietam kuras pat lielākā daļa dzīvē nav redzējuši tad arī ar servisu nebutu problēmu
Re:Offtop :)
Nu lūk piemeram ko var dabūt paplika A4 vietā
2.0 dīzelis ar 120 hp kurš maksā 21.597 LVL+ vismaz 5k papildkomplektacijā un tsa ir tikai nepieciešamāko ieliekot
http://www.audi.lv/etc/medialib/cms4imp ... 1.File.pdf .
Un te Chrysler.
Sabāzu visu ko redzeju ieskaitot Hemi
http://www.chrysler.com/hostc/bmo/summary.do
un sanāk 24,529 LVL.
Ko mēs iegūstam?
http://www.youtube.com/user/chicagocars ... ClNMDv77Zc
p.s. Arī šajā klipā vari pameklēt šķībos paneļus. Vot jej bogu neredzu ne klipos ne dzīvē!
2.0 dīzelis ar 120 hp kurš maksā 21.597 LVL+ vismaz 5k papildkomplektacijā un tsa ir tikai nepieciešamāko ieliekot
http://www.audi.lv/etc/medialib/cms4imp ... 1.File.pdf .
Un te Chrysler.
Sabāzu visu ko redzeju ieskaitot Hemi
http://www.chrysler.com/hostc/bmo/summary.do
un sanāk 24,529 LVL.
Ko mēs iegūstam?
http://www.youtube.com/user/chicagocars ... ClNMDv77Zc
p.s. Arī šajā klipā vari pameklēt šķībos paneļus. Vot jej bogu neredzu ne klipos ne dzīvē!
Re:Offtop :)
eiropietim nevajag 6 litru HEMI, eiropietim vajag niknu turbo motoru! Piemēram A4 kvatra ar 1,8 Turbo ir perfekts auto.
Re:Offtop :)
Vajag! Ja nevajadzētu tad ielās būtu pilns ar BMW 718T!elmo wrote:eiropietim nevajag 6 litru HEMI, eiropietim vajag niknu turbo motoru! Piemēram A4 kvatra ar 1,8 Turbo ir perfekts auto.
1.8T Perfekts?!
Ar ko 1.8T ir perfekts?
Ar to, ka izjūk pēc 150k? Ar to ka dūc kā mikseris? Ar to, ka vibrē? Ar to, ka ir nokaujams ar vienu vienīgu nepareizu uzpildi?
Eiropietim vajag liellitrāžas dzinējus, bet viņam ir iepotets, ka viņš to nevar atļauties!
Un kolīdz viņš to var atļauties viņš neperk nevis 1.8T, bet lielitrāžas auto, jo katrs kurš ir pamēģinājis auto ar lielu NM/HP attiecību to nekad vairs nemainīs pret kkādu lagainu sūdu!
Arī saab leģendārās izjūtas ir tieši tādēļ, ka SAAB dzinēju uzvedība ir ļoti līdzīga amo motoru filozofijai- zemapgriezienu dzinējs ar pamatīgu vilkmi jau no apakšām un lavīnveida pieaugumu ceļoties apgriezieniem un zemu, skaistu, nomierinošu tembru.
Re:Offtop :)
Šo vajadzētu likt pie thinks i like, bet tāpat saruna atgriezīsies šurp :)
Tātad. Ja mums ir pietiekami naudas M3, bet mēs neesam ar izskalotam smadzenēm un gribam kko patiešām ekskluzīvu un ātru.
Lūk trīs iespējas
http://www.youtube.com/watch?v=A7bFEmP5s78
http://www.youtube.com/watch?v=W4DTRHrThzk
un the best
http://www.youtube.com/watch?v=7kgK2DlEhZw
Tātad. Ja mums ir pietiekami naudas M3, bet mēs neesam ar izskalotam smadzenēm un gribam kko patiešām ekskluzīvu un ātru.
Lūk trīs iespējas
http://www.youtube.com/watch?v=A7bFEmP5s78
http://www.youtube.com/watch?v=W4DTRHrThzk
un the best
http://www.youtube.com/watch?v=7kgK2DlEhZw
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Offtop :)
Gregers wrote:Vajag! Ja nevajadzētu tad ielās būtu pilns ar BMW 718T!elmo wrote:eiropietim nevajag 6 litru HEMI, eiropietim vajag niknu turbo motoru! Piemēram A4 kvatra ar 1,8 Turbo ir perfekts auto.
1.8T Perfekts?!
Ar ko 1.8T ir perfekts?
Ar to, ka izjūk pēc 150k? Ar to ka dūc kā mikseris? Ar to, ka vibrē? Ar to, ka ir nokaujams ar vienu vienīgu nepareizu uzpildi?
Eiropietim vajag liellitrāžas dzinējus, bet viņam ir iepotets, ka viņš to nevar atļauties!
Un kolīdz viņš to var atļauties viņš neperk nevis 1.8T, bet lielitrāžas auto, jo katrs kurš ir pamēģinājis auto ar lielu NM/HP attiecību to nekad vairs nemainīs pret kkādu lagainu sūdu!
Arī saab leģendārās izjūtas ir tieši tādēļ, ka SAAB dzinēju uzvedība ir ļoti līdzīga amo motoru filozofijai- zemapgriezienu dzinējs ar pamatīgu vilkmi jau no apakšām un lavīnveida pieaugumu ceļoties apgriezieniem un zemu, skaistu, nomierinošu tembru.
Nevaru nepiekrist.Mazlitrazas turbomotoriem mana izpratne nav nekadas uzticibas.Pdoma pats,1.4 litru motoritim dalas nav dizi lielakas ka ridzinai,nezinu,cik ilgi tie iztures mocisanu:DBet nokaut 6 litru motoru ir jamak.Vai par HEMI patereta bendzina naudu butu iespejams nopirkt jaunu 1.4l turbomotoru?Cits jautajums:D
Gregers pamatigi pastradajis:)
Par vacu auto papildaprikojumu japiekrit.Vecaja darba remonteju 2007 gada WV T5 bez centralas atslegas un ar airiem:blink: To jau nu pamataprikojuma vareja ieklaut.
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
Re:Offtop :)
Ja gribi braukt ātri, tad protams liellitrāža "amerikānis" ir labāks. Bet to remonts un apkalpošana pie mums...:blink:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Offtop :)
Tie jau ir tuneti "superkaari"Gregers wrote:Šo vajadzētu likt pie thinks i like, bet tāpat saruna atgriezīsies šurp :)
Tātad. Ja mums ir pietiekami naudas M3, bet mēs neesam ar izskalotam smadzenēm un gribam kko patiešām ekskluzīvu un ātru.
Lūk trīs iespējas
http://www.youtube.com/watch?v=A7bFEmP5s78
http://www.youtube.com/watch?v=W4DTRHrThzk
un the best
http://www.youtube.com/watch?v=7kgK2DlEhZw
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp