Saab 9-5 Raustās un neiet???


Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by Unima »

autinjaa nav, bet chalji no servisa pamekleeshot ariivaa un soliija atzvaniit. tikko kaa taa uzreiz!
Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by Unima »

taa, graamatvediite pie sevis atrada reekjinu :)

Aizdedzes bloks 138.58 Ls,
aizdedzes sveces Ls 10.48,
elektriskie darbi 18.90 Ls
un tad klaat PVN 30.23
un kopa- 198.19

un SAABs iet kaa chasiki! :)
Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by Unima »

nav jau par ko! :blush:

ziimiigi, ka tad kad tikai veel zvaniiju uz servisu lai pajautaatu cik taa skaade vareetu buut liela, vechi jau pa telefonu, tikai peec simptomu apraksta noteica preciizu diagnozi :)
un arii cenu, ka diemzheel tas buushot ap 200 Ls ... tieshi taa vaina arii atklaajaas arii servisaa uz vietas. aciimredzot shii taada populaara vaina shim modelim ...

veelu veiksmi!
mar4a
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Sat Mar 29, 2008 7:57 am

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by mar4a »

Man taa pati keza, ka raustaas un neiet...
Diagnostikaa uzreiz var pateikt ka neiet aizdezes spolju bloks , bet nepateiks kas ir ar sveceem...
Mosh kaac man varees izskaidrot diagnostikas raadiitaajus:


Misfiring Cylinder 1 8087
Misfiring Cylinder 2 230
Misfiring Cylinder 3 205
Misfiring Cylinder 4 313
Misfiring Cylinder 5 453
Misfiring Cylinder 6 235

Mans shtuks ir ka jaanomaina pirmajaa cilidra svece
Diagnostikis apgalvoja ka aizdedzes bloki ir OK. Nezinu ko domaat! :P

Help
mar4a
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Sat Mar 29, 2008 7:57 am

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by mar4a »

Aizdedzes bloks 138.58 Ls,
aizdedzes sveces Ls 10.48,
elektriskie darbi 18.90 Ls
un tad klaat PVN 30.23
un kopa- 198.19


Kaadas sveces liktas laikam jau nav zinaams!????
Unima
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 185
Joined: Sat Apr 19, 2008 5:24 am
Location: Rçzekne

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by Unima »

sorry, tieshi kaadas nezinu ...
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by skirem »

mar4a wrote:Aizdedzes bloks 138.58 Ls,
aizdedzes sveces Ls 10.48,
elektriskie darbi 18.90 Ls
un tad klaat PVN 30.23
un kopa- 198.19


Kaadas sveces liktas laikam jau nav zinaams!????
Nav ko daudz gudrot, reku kādas sveces tev vajadzīgas
http://www.ngk.com/results_app.asp?AAIA=1357231

un nemaini vienu sveci, ka beigās nesanāk mainīt visu DI bloku ;)
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by Nīgrais »

mar4a wrote:Man taa pati keza, ka raustaas un neiet...

Misfiring Cylinder 1 8087
Misfiring Cylinder 2 230
Misfiring Cylinder 3 205
Misfiring Cylinder 4 313
Misfiring Cylinder 5 453
Misfiring Cylinder 6 235

...

Help
Lai zirgs domā, tam lielāka galva! :laugh:
Un kamērt šis domā, Tu ņem un nomaini sveces visas, kā jau skirem ieteica.
Tad arī redzēs kā tie misfairi uzvedīsies.

Sākumam:
Misfairs tiek nodetektēts ar kloķvārpstas apgrieziena devēja palīdzību, jo nevienam nav noslepums, ka, ja cilindrs ir "izkritis", tad, bez šaubām, seko kloķvārpstas apgriezienu samazināšanās. Principā, manuprāt, samērā relatīvs ir šis jēdziens, bet aiz matiem pievelkot to var saukt par Misfiring.
Varētu saukt arī par Fuellesingu vai Nocorrectmixingu.:P

Misfiring Cylinder 1 8087 - nozīmē to, ka 1. cilindrs kautkādā laika vienībā nav nostrādājis 8087 reizes. Ja salīdzinam ar visiem pārējiem cilindriem, tad ir acīmredzami, ka ar šo cilindru ir kautkādas problēmas.
Degmaisījuma pilnvērtīgai sadedzināšanai ir vajadzīgas divas pamatlietas - pats degmaisījums, kas ir degvielas un gaisa sajaukums pareizās proporcijās un dzirkstele, kam jābūt īstajā laikā un ar pietiekamu jaudu. Protams no svara ir arī sadegšanas kameras hermētiskums.

Par degmaisījumu:
Labs degmaisījums ir homogēns gaisa un benzīna mikropilienu maisījums. Ja šis maisījums neatbilst nepieciešamajai proporcijai, piem. benzīna ir par maz/daudz, vai tas tiek izsmidzināts lielām pilēm, vai vēl ļaunāk, notecināts gar ieplūdes kolektoru, tad gaidīt normālu degmaisījuma sadedzināšanu nenākas.
Būs misfairs.

Tāpat arī, ja saspiešanas taktī degmaisījums daļēji tiek izspiests caur kādu no vārstiem to nepilnīgas noslēgšanās gadījumā, mēs dabūsim misfairu.

Par aizdedzes bloku:
(man nav info tieši par SAAB bloku, bet apkopojot šādas tādas info ķeskas, varu spriest par tā uzbūvi)
V6 gadījumā DI bloks sastāv no trim atsevišķiem identiskiem kanāliem, uz katru cilindru pa kanālam. Vēl tai blokā ir vismaz viens sprieguma pārveidotājs, kas no borta sprieguma - 14V uztaisa 200V (varbūt arī vairāk, nezinu, nav precīzu datu)Principā katrs šis kanāls ir trivials komutators un spole. Spoles primāro tinumu vada elektroniska atslēga (uz massu rāvējs :lol: ), visdrīzāk ka tiristors, ko savukārt vada ECU, bet sekundārā tinuma galā ir uztupinata svece - no fizikas viedokļa parasta dzirksteļsprauga.
Visbūtiskākā DI atšķirība no senīlākām aizdedzes sistēmām ir tā, ka ar šīs dzirksteļspraugas palīdzību uzreiz pēc dzirksteles, ar šo augšminēto 200V palīdzību tiek mērītas jonizācijas izmaiņas sadegšanas kamerā, kas ļauj noteikt detonācijas iestāšanās brīdi. Ja tiek konstatēta detonācija, šī info tiek padota uz ECU, kas, pēc ieprogrammēta algoritma, nākošajā reizē samazina aizdedzes apsteidzes leņķi dotajā cilindrā.
Tātad, raugoties no aizdedzes viedokļa, misfairis var iestāties sekojošu iemeslu dēļ:
1. Problēma svecē vai spoles sekundārajā ķēdē - caursista sveces izolācija, caursists augstsprieguma vads starp sveci un spoli, caursista spoles sekundārā tinuma izolācija.
2. Kļūdaina detonācijas fakta konstatācija, kas noved pie nepamatotas aizdedzes apsteidzes leņķa samazināšanas.

Man nav info, vai SAAB diagnostikas verķis šos defektus var izķert un kādā mērā, tāpēc apgalvojums, ka ar DI viss ir kārtībā, lai paliek uz galvotaju sirdsapziņas. :P

Aptuveni tēmu apgrābstīju, cerams ka palīdzēs.
mar4a
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Sat Mar 29, 2008 7:57 am

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by mar4a »

Kaadas sveces liktas laikam jau nav zinaams!????[/quote]
Nav ko daudz gudrot, reku kādas sveces tev vajadzīgas
http://www.ngk.com/results_app.asp?AAIA=1357231

un nemaini vienu sveci, ka beigās nesanāk mainīt visu DI bloku ;)[/quote]



Man te viena pusgudra galva ieteica ka jaaliekot ir vispaar titaana sveces redz shie BM auto liekot visiem tadas! Vai vismaz iesaka likt...
Jautaajums : vai titaana sveces ie to veerts????????
mar4a
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Sat Mar 29, 2008 7:57 am

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by mar4a »

Niigrais... slaba atbilde!!!
es OBD testu klaat sleedzu man te jauna kljuuda izleeca..


"IN LET AIR TEMPERATURE SENSOR; SHORT CIRCUIT TO BATTERY OR OPEN CIRCUIT"

tas kaut ko vareeja ietekmeet tajaa sakaraa????
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by skirem »

mar4a wrote:Niigrais... slaba atbilde!!!
es OBD testu klaat sleedzu man te jauna kljuuda izleeca..


"IN LET AIR TEMPERATURE SENSOR; SHORT CIRCUIT TO BATTERY OR OPEN CIRCUIT"

tas kaut ko vareeja ietekmeet tajaa sakaraa????
protams nevaru apgalvot 100%, bet man domāt ka tāda ieplūdes gaisa T devēja vispār nav :ohmy: , ar universālajiem OBD kodiem tā uzmanīgāk, tie ne vienmēr sakrīt ar īstenību ;)

Par svecēm ir STINGRI tikai NGK, bez variantiem (platīna, dimanta un vēl sazinkādām)
mar4a
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Sat Mar 29, 2008 7:57 am

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by mar4a »

skirem wrote:
mar4a wrote:Niigrais... slaba atbilde!!!
es OBD testu klaat sleedzu man te jauna kljuuda izleeca..


"IN LET AIR TEMPERATURE SENSOR; SHORT CIRCUIT TO BATTERY OR OPEN CIRCUIT"

tas kaut ko vareeja ietekmeet tajaa sakaraa????
protams nevaru apgalvot 100%, bet man domāt ka tāda ieplūdes gaisa T devēja vispār nav :ohmy: , ar universālajiem OBD kodiem tā uzmanīgāk, tie ne vienmēr sakrīt ar īstenību ;)

Par svecēm ir STINGRI tikai NGK, bez variantiem (platīna, dimanta un vēl sazinkādām)

OK NGK...

Alfa motors izmantoja ar SAAB bļembu virsuu OBD testeri tur arii taa pati kljuda paradiijaas... es atkal paarbaudiiju ar unversaalo un tiesi tas pac

"IN LET AIR TEMPERATURE SENSOR; SHORT CIRCUIT TO BATTERY OR OPEN CIRCUIT"

temperatuuru uzraadiija ka esot -41 graads biki apriilja beigaam neraksturiiga temperatuura saprastu Aljaskaa buutu meeriijushi, bet nee... Riigaa
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Saab 9-5 Raustās un neiet???

Post by skirem »

Kā jau teicu neapgalvoju ka tāds nav, tikai mēģinu iedomāties kur viņš ir iegrūsts~ uz ieplūdes trubas bija viens devējs, nezinu kā ir V6 dzinējam, tad jau gan varētu nekorekts gaisa/degvielas maisījums sanākt. jautājums cik tāds devējs maksā? Nomainīt un pamēģināt vai palīdz!
Post Reply