juridiskas konsultācijas

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
Nezinite 9000
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 848
Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am

Re:juridiskas konsultācijas

Post by Nezinite 9000 »

tad es aprotu, ka ja juridiskajai personai ir mocis, tā var sniegt pakalpojumu - motociklu noma - un iznomāt Killerim par 1 Ls mēnesī?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:juridiskas konsultācijas

Post by lawyer »

Ja es pareizi saprotu, tad gadījumā, ja SIA moci uzdāvinās fiziskai personai, no moča vērtības (ko VID var noteikt pēc attiecīgas tabuliņas) būs jāsamaksā UIN. Bet, ja moci pārdod, tad PVN, bet tai pārdošanas summai varēs likt pretī izdevumus, tā samazinot ar UIN apliekamo summu... ja cena pie pārdošanas būs mākslīgi samazināta, talkā atkal nāks VID tabuliņa...

Ir varianti...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Killers
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1131
Joined: Fri Jan 18, 2008 5:10 am

Re:juridiskas konsultācijas

Post by Killers »

sanāk, ka mums jāizvēlas, kurš ļaunums mazāks- pvn vai uin? redz, lieta tāda, ka maksātājs jau būšu es, jo mocis reāli ir manējais. varbūt par tiem variantiem sīkāk varētu, lūdzu, individuāli, lai nav šeit publiski jāapspriež citiem neinteresantas lietas?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:juridiskas konsultācijas

Post by edijs »

Nesaki gan, ka citiem neinteresantas lietas. Forums tam jau arī ir domāts - a ja nu kādam kādreiz kas līdzīgs gadās. Un man šķiet gana interesanti.

Tāpat par to jauno nodokli. Neesmu spēcīgs šādos jautājumos, varbūt kāds vietējais jurists/grāmatvedis var pakomentēt šo manu pieņēmumu. Respektīvi - cik saprotu, ja auto būs uz mana vārda un nodots it kā firmas rīcībā ar patapinājuma aktu, tad jauno nodokli piemērot īsti nevar. Jo tas nav firmas auto, tas ir mans. Ar savstarpēju līgumu mēs, abas puses, paredzam to, ka es savu personīgo auto ļauju izmantot firmai tās vajadzībām, taču tas nebūt nenozīmē, ka es auto pilnībā nododu firmas rīcībā. Tikai ļauju lietot. Attiecīgi - vakaros braucu kur gribu. Un, ja sarakstu pareizi ceļazīmes, tad neko nevar piesieties. Hmm.. Bet, ja jau jāraksta ceļazīmes jebkurā gadījumā, tad teorētiski auto var palikt uz firmu arī turpmāk, ne? Būtībā jau arī līdz šim ar firmas auto tās ceļazīmes bija jāraksta. Bija gudrinieki, kas neko nerakstīja un teica, ka nafig vajag, bet cik saprotu, tas tā iet tikai līdz pirmai VID pārbaudei. Bet reāli ir jāraksta. Lai nebūtu čakars ar ikvakara mājās braukšanu, vajag mēnesī pāris attālākus braucienus ierakstīt - tikšanās ar klientu no Daugavpils, teiksim. :)

No vienas puses - tā jaunā nodokļa ideja jau it kā ir pareiza. Šobrīd sanāk tā, ka, ja man ir firma, tad degvielu pa firmas naudu leju es, sieva, bērni, labi čomi, mamma un tētis, utt. Un visiem sanāk par 21% ietaupīt uz degvielu ik mēnesi, valstij iet garām naudiņa. Viss ir legāli, tad kāpēc neizmantot tādu iespēju. Taču valsts to negrib tā atstāt un vēlās šo caurumu (ja to tā var nosaukt) pielabot. Savukārt, ja firmā mans auto ir vienīgais auto, tad taču nevajadzētu piesieties par to, ka es auto izmantoju arī privātām vajadzībām.. Jā, izmantoju, jā, atsitu nedaudz PVN`u, taisnība. Bet mazajam uzņēmējam taču darba laiks nav no 9-17, viņš strādā bieži vien līdz vēlai naktij un brīvdienās. Un arī braukā. Tas būtu visnotaļ stulbi, ka gadījumā, ja es dienas vidū starp divām tikšanās reizēm ar klientiem ar to savu auto aizbraucu arī pusdienās līdz Jūrmalai un par to man tūlīt piešuj auto lietošanu privātām vajadzībām un iegriež 80 latu papildus nodokli. Vajadzētu kaut kādu samērīgumu.. teikim, ka savām vajadzībām latus 20-30 jau nu toč drīkst nobraukt un par to nav jāatskaitās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
FunnyFox
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 586
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:56 am

Re:juridiskas konsultācijas

Post by FunnyFox »

Dānijā šī lieta tiek risināta, reģistrācijas brīdī komerctransportam iedodot dzeltenas krāsas numurzīmju plāksnītes, un tad nu ir atbildīgie dienesti, kas tvarsta, pārbauda, fiksē un pēc tam kontrolē - vai konkrētajam vāģim tajā laikā, kur piefiksēts "it kā ne pa tēmu" laikā un vietā, ir pārkāpums, vai tomēr nav. Mums līdz šādai kosmosa zinātnei, protams, nenodzīvot, jo visu darīs "quick & dirty". Tomēr gribētos gan, lai tad par "nereālajiem labumiem" uzskaita paši savus VISUS labumus, ko gūst ārpus "algas uz papīra" ministri un deputāti, un lai par tiem samaksā IIN, kā no citiem taisās prasīt. Un lai no privātā sektora neprasa ātrāk, iekams paši visu nav sākuši maksāt. Un lai mēģina iztēloties (jo saprast jau nevarēs, tas skaidrs), ka ir atšķirība starp privātā sektora uzņēmumu "Latvijas Gāze" vai "Statoil", un starp privātā sektora uzņēmumu "Krupis", kur palicis viens pats darbinieks, viņš arī īpašnieks, kurš vēl turklāt brauc ar uzņēmumam piederošu auto (jo nav to pircis līzingā, bet reģistrējis kā pamatkapitāla daļu) no mājām (pie reizes tās pašas mājas arī ofiss, jo īrēt viņam jau sen ir par dārgu) uz tikšanos/ veikalu/ atvaļinājumā/ uz kapiņiem.... vienalga kurp, patiesībā. Vismaz valdībai un Saeimai patiesi vienalga. Un tas visvairāk skumdina.
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:juridiskas konsultācijas

Post by uculs »

Es to ideju saprotu nedaudz savādāk. Ne jau par benzīnu iet runa, bet par mašīnu. Benzīnu nošmaukt nav nekādu problēmu, bet faktu, ka brauc ar firmas mašīnu, nevis personīgo mainīt, ir sarežģītāk.
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:juridiskas konsultācijas

Post by zaz »

uculs wrote:Es to ideju saprotu nedaudz savādāk. Ne jau par benzīnu iet runa, bet par mašīnu. Benzīnu nošmaukt nav nekādu problēmu, bet faktu, ka brauc ar firmas mašīnu, nevis personīgo mainīt, ir sarežģītāk.
Īstenībā ideja ir pavisam savādāka... ieviest tādus nodokļus, kuri meskar valdību, jo atšķirībā no progresīvā nodokļa (kuru jāmaksā pašam) par auto izmantosanu maksās darba devējs - es, tu, visi parējie.

Man gan vairāk interesē kā firmu īpašnieki var uz SIA MIA piereģistrēt jahtu, ja paši pādod ķieģeļus un VID par to galīgi neinteresējas...? :woohoo:

Manuprāt svarīgākais būtu;

1. Nepieļaut turpmāku luxus preču reģistrēšanu uz juridiskām personām, ja vien tas nav nepieciešams pamatdarbības tiešai veikšanai - limo īre..piemēram.

2. Iekasēt papildus nodokļus par esošajiem luxus auto / jahtām utt., kuri pieder juridiskām personām.

Tādā veidā panāks, ka peļņa tiešām tiek reinvestēta, nevis "firmā ieguldīts" kādu MB un Bayliner'i. Bet, ja gribi to kā algu - maksā attiecīgi nodokli.

Vēl bija variants neaplikt ar nodokli firmas auto kuriem ir tikai divas vietas - respektīvi nav pakaļējā beņķa. MB, Lexim būtu padļanka ņemt beņķi ārā. Izdarīt attiecīgu atzīmi teh pasē, ka ir tikai dienesta auto - un, ja uz ceļa mentam apturot ir beņķis -> SIA MIA saņem sodu 5000Ls....

Rezultātā nebūs jēga pirkt biezus auto uz firmu - pirks tiešām darba auto.
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:juridiskas konsultācijas

Post by saule »

Es saprotu, ka vienu nodokļa daļu maksās darbinieks no savas algas, otru uzņēmums. Domāju, ka daļa uzņēmumu nepacels darbinieka algu par attiecīgo ciparu un jamais reāli saņems mazāk uz rokas, kas arī itkā būtu taisnīgi. Mūsu kantorī līdzīga sistēma darboijas, tika jamie maksā kantorim un to daļu katru mēnesi ietur no algas.

>>Zaz
Par pirmo punktu nepiekrītu, lai tie firmači pērk jahtas un limo uz kantori, tikai tur tad vajag iegriezt kārtīgu nodokli pērkot luksuspreci un pēcāk viņu ekspluatējot.
SAAB un SUBARU
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:juridiskas konsultācijas

Post by uculs »

Nu paša apakšējā ideja mani nekrata, jo tā vienmēr būs tāda, lai apčakarētu visus "pārējos".
Poļiem kādreiz bija, nezinu kā tagad, ka ja autiņam iekšā ir režģis, kas nodala priekšējos beņķus no bagāžas nodalījuma, tad tas skaitījās komerctransports un nodokļi bija mazāki, vai kas tur vēl par atvieglojumiem bija. Rezultātā ar to režģi varēja sastapt arī MB kupejas utml. rīkos, kur šī papildus detaļa nekādu ļaunumu nenodara.
Pa manam, ja valsts iekasētu jau esošos nodokļus pienācīgā apjomā, tai nekādi papildus idiotismi nebūtu jāizdomā. Tāpēc nevajadzētu likt kaut ko vēl virsū tiem, kas maksā, bet, pirmkārt, izķert tos, kas vispār nemaksā, tad piespiest pie sienas tos, kas maksā daļēji un tikai beigās drāzt tos, kas ir kļūdījušies. Pašlaik ir tā, ka jo godīgāk centies kaut ko izdarīt jo lielākos mēslos nonāc. Tāpēc, ka pazemini savu konkurētspēju iegūstot mazāku peļņu, un vēl pie tam tevi par katru kļūdu uzvelk, jo visi papīri ir pieejami.
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:juridiskas konsultācijas

Post by Gregers »

zaz wrote:
uculs wrote:Es to ideju saprotu nedaudz savādāk. Ne jau par benzīnu iet runa, bet par mašīnu. Benzīnu nošmaukt nav nekādu problēmu, bet faktu, ka brauc ar firmas mašīnu, nevis personīgo mainīt, ir sarežģītāk.
Īstenībā ideja ir pavisam savādāka... ieviest tādus nodokļus, kuri meskar valdību, jo atšķirībā no progresīvā nodokļa (kuru jāmaksā pašam) par auto izmantosanu maksās darba devējs - es, tu, visi parējie.

Man gan vairāk interesē kā firmu īpašnieki var uz SIA MIA piereģistrēt jahtu, ja paši pādod ķieģeļus un VID par to galīgi neinteresējas...? :woohoo:

Manuprāt svarīgākais būtu;

1. Nepieļaut turpmāku luxus preču reģistrēšanu uz juridiskām personām, ja vien tas nav nepieciešams pamatdarbības tiešai veikšanai - limo īre..piemēram.

2. Iekasēt papildus nodokļus par esošajiem luxus auto / jahtām utt., kuri pieder juridiskām personām.

Tādā veidā panāks, ka peļņa tiešām tiek reinvestēta, nevis "firmā ieguldīts" kādu MB un Bayliner'i. Bet, ja gribi to kā algu - maksā attiecīgi nodokli.

Vēl bija variants neaplikt ar nodokli firmas auto kuriem ir tikai divas vietas - respektīvi nav pakaļējā beņķa. MB, Lexim būtu padļanka ņemt beņķi ārā. Izdarīt attiecīgu atzīmi teh pasē, ka ir tikai dienesta auto - un, ja uz ceļa mentam apturot ir beņķis -> SIA MIA saņem sodu 5000Ls....

Rezultātā nebūs jēga pirkt biezus auto uz firmu - pirks tiešām darba auto.
Neesi aizdomājies par to, ka darba nstrumenti mēdz būt dažādi? Citam fleksis, citam metināmais, bet vel citam S klase vai Lexis! Šitā biezo zākāšāna riktīgi uzjautrina :laugh: skauž vai?! Vari zverēt pie mātes, ka pats uzbiezējis nenorakstītu mersi uz firmu ja tadejāti varētu nemērā ieekonomēt? Tas vien, ka viņš ir biezs jau pierada, ka viņš neņaudēja, bet kustināja smadzeni un meklēja risinājumus, uzbiezejot pa ceļam arī parastajai tautai radot peļņas iespējas! Uz biezajiem tikai un vienīgi turas valsts ekonomika, bez viņiem mēs(Tu, es, mēs visi šeit sedošie) varētu pliku pirkstu sūkāt!
Tieši šis skaudīgas attieksmes dēļ Latvija nav un visdrīzāk nekad nebūs interesanta lielajam investoram! :angry:
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:juridiskas konsultācijas

Post by skirem »

zaz wrote:
uculs wrote:Es to ideju saprotu nedaudz savādāk. Ne jau par benzīnu iet runa, bet par mašīnu. Benzīnu nošmaukt nav nekādu problēmu, bet faktu, ka brauc ar firmas mašīnu, nevis personīgo mainīt, ir sarežģītāk.
Īstenībā ideja ir pavisam savādāka... ieviest tādus nodokļus, kuri meskar valdību, jo atšķirībā no progresīvā nodokļa (kuru jāmaksā pašam) par auto izmantosanu maksās darba devējs - es, tu, visi parējie.

Man gan vairāk interesē kā firmu īpašnieki var uz SIA MIA piereģistrēt jahtu, ja paši pādod ķieģeļus un VID par to galīgi neinteresējas...? :woohoo:

Manuprāt svarīgākais būtu;

1. Nepieļaut turpmāku luxus preču reģistrēšanu uz juridiskām personām, ja vien tas nav nepieciešams pamatdarbības tiešai veikšanai - limo īre..piemēram.

2. Iekasēt papildus nodokļus par esošajiem luxus auto / jahtām utt., kuri pieder juridiskām personām.

Tādā veidā panāks, ka peļņa tiešām tiek reinvestēta, nevis "firmā ieguldīts" kādu MB un Bayliner'i. Bet, ja gribi to kā algu - maksā attiecīgi nodokli.

Vēl bija variants neaplikt ar nodokli firmas auto kuriem ir tikai divas vietas - respektīvi nav pakaļējā beņķa. MB, Lexim būtu padļanka ņemt beņķi ārā. Izdarīt attiecīgu atzīmi teh pasē, ka ir tikai dienesta auto - un, ja uz ceļa mentam apturot ir beņķis -> SIA MIA saņem sodu 5000Ls....

Rezultātā nebūs jēga pirkt biezus auto uz firmu - pirks tiešām darba auto.
Tu laikam strādā valsts iestādē?:P ;) Ja būtu privātais, dziedātu citu dziesmu. Es piemēram nesaprotu KĀPĒC mūsu valdība tā negrib progresīvo nodokli ieviest :huh: Laikam pašiem būs daudz jāmaksā un tiem ~200K klerku kas sēž uz nodokļu maksātāju kakla.
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:juridiskas konsultācijas

Post by zaz »

Gregers wrote:
zaz wrote:
uculs wrote:Es to ideju saprotu nedaudz savādāk. Ne jau par benzīnu iet runa, bet par mašīnu. Benzīnu nošmaukt nav nekādu problēmu, bet faktu, ka brauc ar firmas mašīnu, nevis personīgo mainīt, ir sarežģītāk.
Īstenībā ideja ir pavisam savādāka... ieviest tādus nodokļus, kuri meskar valdību, jo atšķirībā no progresīvā nodokļa (kuru jāmaksā pašam) par auto izmantosanu maksās darba devējs - es, tu, visi parējie.

Man gan vairāk interesē kā firmu īpašnieki var uz SIA MIA piereģistrēt jahtu, ja paši pādod ķieģeļus un VID par to galīgi neinteresējas...? :woohoo:

Manuprāt svarīgākais būtu;

1. Nepieļaut turpmāku luxus preču reģistrēšanu uz juridiskām personām, ja vien tas nav nepieciešams pamatdarbības tiešai veikšanai - limo īre..piemēram.

2. Iekasēt papildus nodokļus par esošajiem luxus auto / jahtām utt., kuri pieder juridiskām personām.

Tādā veidā panāks, ka peļņa tiešām tiek reinvestēta, nevis "firmā ieguldīts" kādu MB un Bayliner'i. Bet, ja gribi to kā algu - maksā attiecīgi nodokli.

Vēl bija variants neaplikt ar nodokli firmas auto kuriem ir tikai divas vietas - respektīvi nav pakaļējā beņķa. MB, Lexim būtu padļanka ņemt beņķi ārā. Izdarīt attiecīgu atzīmi teh pasē, ka ir tikai dienesta auto - un, ja uz ceļa mentam apturot ir beņķis -> SIA MIA saņem sodu 5000Ls....

Rezultātā nebūs jēga pirkt biezus auto uz firmu - pirks tiešām darba auto.
Neesi aizdomājies par to, ka darba nstrumenti mēdz būt dažādi? Citam fleksis, citam metināmais, bet vel citam S klase vai Lexis! Šitā biezo zākāšāna riktīgi uzjautrina :laugh: skauž vai?! Vari zverēt pie mātes, ka pats uzbiezējis nenorakstītu mersi uz firmu ja tadejāti varētu nemērā ieekonomēt? Tas vien, ka viņš ir biezs jau pierada, ka viņš neņaudēja, bet kustināja smadzeni un meklēja risinājumus, uzbiezejot pa ceļam arī parastajai tautai radot peļņas iespējas! Uz biezajiem tikai un vienīgi turas valsts ekonomika, bez viņiem mēs(Tu, es, mēs visi šeit sedošie) varētu pliku pirkstu sūkāt!
Tieši šis skaudīgas attieksmes dēļ Latvija nav un visdrīzāk nekad nebūs interesanta lielajam investoram! :angry:
Klau... skaust man nav par ko, tā pat man neskauž par Šķēles un viņam līdzīgo sazagtajām bagātībām - bail iedomāties kāds pār viņu ģimenēm nāks sods. ( Ja neesi iedziļinājies šādās lietās, paskaties vēsturē kā ir gājis tautu tirānu atvasēm un dzimtām... ).

Tagad par pārējo; Ja Tu pavērotu, tiešām, attīstīto valstu firmu darbības / filozofijas pmatprincipus, tad redzētu, ka tādi vipendronu gājieni ar meršiem, jahtām, vadāt cementa maisus ar X5 utt. par firmas naudu notiek tikai un vienīgu posturlu valstīs (tas nav kompliments).

Tam nav pilnīgi nekāda racionāla pamatojuma, kādēļ - tādēļ, ka tā pa lielam jau nemaz nepietiek to pelēko vielu, lai ar gūto peļņu gūtu vēl lielāu peļņu un attīstītos, nevis, kā saka, visu apēstu un izdir**u.

Ievelc gaisu un mēģini vēreiz saprast ko es rakstu - man pilnīgi PO, lai tie, kuri var, pārvietojas kaut ar privāto reaktīvo iznīcinātāju. Nekas nebūs kamēr lai nemaksātu ienākuma ndokļus tiks uz firmu reģistrēti kuteri, helihopteri utt... negribi maksāt nodokli - reāli ieliec firmas attīstībā, domā, ka firma sasniegusi savu virsotni - izaksā dividentes un pērc kaut F16.

Ja Tu tiešām domā, ka tā, kas pašlaik notiek, ir veselīga biznesa prakse, tad man te komntēt vair nav ko.

P.S. Latvijā biezie ir uz roku pirkstiem saskaitāmi, pārējie ir tādi "biezie vanabī" kuri brauc ar MB S kupeju, bet dzīvoklī aizkaru nav...
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:juridiskas konsultācijas

Post by lawyer »

Principā, racionāli būtu, ja arī norakstīt piecu gadu laikā zaudējumos UIN mērķiem varētu tikai to transportu, kas tiek tieši izmantots komerc/uzņēmēj-darbībā... Citādi agrāk mums te bija ļoti komiska situācija - nopērkam uz SIA vārda Bentley par 150k LVL, izmantojam to lielākoties, protams, privātām vajadzībām (īstenībā, vienalga, izmanto vai ne, jo pamatot, ka tas tiktu tieši izmantots komercdarbībai, varētu ļoti retos gadījumos), un norakstam zaudējumos šo summu UIN mērķiem 5 gadu laikā - rezultātā valsts nodokļos nesaņem 22.5k LVL... šī sistēma valsts kasei ir daudz naudiņas atņēmusi... Labi, ka tagad vismaz tā summa, ko 5 gadu laikā uz vieglo transportu var norakstīt UIN vajadzībām, ir ierobežota pie 30k LVL :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:juridiskas konsultācijas

Post by Gregers »

Klau... skaust man nav par ko, tā pat man neskauž par Šķēles un viņam līdzīgo sazagtajām bagātībām - bail iedomāties kāds pār viņu ģimenēm nāks sods. ( Ja neesi iedziļinājies šādās lietās, paskaties vēsturē kā ir gājis tautu tirānu atvasēm un dzimtām... ).

Ja viņš būtu kko nozadzis(nevis izmantojis caurumus likumos) tad viņš sēdētu, bet pagaidām par zagļiem tadus kā Šķēle un Lembergs saukā tikai tie kuriem skauž, jo pašiem nav pieticis smadzeņu īstajā brīdī būt īstajā vietā!

Tagad par pārējo; Ja Tu pavērotu, tiešām, attīstīto valstu firmu darbības / filozofijas pmatprincipus, tad redzētu, ka tādi vipendronu gājieni ar meršiem, jahtām, vadāt cementa maisus ar X5 utt. par firmas naudu notiek tikai un vienīgu posturlu valstīs (tas nav kompliments).

Pie mums arī neviens miljonars nevadā cementu ar X5! To darija visādi lohi kas par pēdējo naudu kredītā paņēmuši auto un nekam citam neatlika! Kāreiz piemēram vācu miljonārs ar X6 vai RRover var vadāt dēļus, jo ir pārāk skops lai nopirktu busu, mūsējais pat iepirkumus nekrautu grabažniekā ja varētu vijebona pēc pasūtīt piegādi!

Tam nav pilnīgi nekāda racionāla pamatojuma, kādēļ - tādēļ, ka tā pa lielam jau nemaz nepietiek to pelēko vielu, lai ar gūto peļņu gūtu vēl lielāu peļņu un attīstītos, nevis, kā saka, visu apēstu un izdir**u.

Pilnīgi piekrītu!!! 9 no 10 latviešiem pietrūkst smadzeņu padomāt par rītdienu

Ievelc gaisu un mēģini vēreiz saprast ko es rakstu - man pilnīgi PO, lai tie, kuri var, pārvietojas kaut ar privāto reaktīvo iznīcinātāju. Nekas nebūs kamēr lai nemaksātu ienākuma ndokļus tiks uz firmu reģistrēti kuteri, helihopteri utt...

Visās valstīs bija, ir un būs luksus transports vadošajam personālām- lidmašinas, S klase, RR, Maybah, jahtas uz kuram lielos klientus izklaidēt!!! Tas saucās zelta rokudzelži jeb papildus motivācija!!! Arī par uzņēmumu kā tādu runā tikai peļņa, ofiss un uzņēmuma augšgalam piederošās lietas! Ja tu profesionālim teksi, ka maksāsi 100k gadā, bet mašīnu dosi FFocus viņš tevi izsmies visu atlikušo dzīvi!


negribi maksāt nodokli - reāli ieliec firmas attīstībā, domā, ka firma sasniegusi savu virsotni - izaksā dividentes un pērc kaut F16.

No comment...

Ja Tu tiešām domā, ka tā, kas pašlaik notiek, ir veselīga biznesa prakse, tad man te komntēt vair nav ko.

Nē, šobrīd nav Latvijā veselīga un interesanta vide lielajiem investoriem, jo visādi tev līdzīgi raudatāji izdomā miljons fufelīgus nodokļus un citas muļķības tai vietā lai sakārtotu vidi!

P.S. Latvijā biezie ir uz roku pirkstiem saskaitāmi, pārējie ir tādi "biezie vanabī" kuri brauc ar MB S kupeju, bet dzīvoklī aizkaru nav...

Latvijā biezo pietiek, Latvijā ir vairāk biezo nekā amerikā ja ņem cik biezie ir uz kopejo iedzīvotaju skaitu, bet visa Latvijas likumdošana nodrošina to, ka šie biezie naudu tur Austrijā, Šveicē, Zviedrijā un Krievijā kur viņiem nekrīt uz nervien=m tūkstots skauģi un neviens nejautā no kurienes radusies nauda kuru viņi grib noguldīt valsts kasē. Ar visādiem tizliem nodokļiem mēs pacelsim ienākumusvarbūt par 3-4%, bet beiguši tizloties ienākumi trīskāršotos!
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:juridiskas konsultācijas

Post by Gregers »

lawyer wrote:Principā, racionāli būtu, ja arī norakstīt piecu gadu laikā zaudējumos UIN mērķiem varētu tikai to transportu, kas tiek tieši izmantots komerc/uzņēmēj-darbībā... Citādi agrāk mums te bija ļoti komiska situācija - nopērkam uz SIA vārda Bentley par 150k LVL, izmantojam to lielākoties, protams, privātām vajadzībām (īstenībā, vienalga, izmanto vai ne, jo pamatot, ka tas tiktu tieši izmantots komercdarbībai, varētu ļoti retos gadījumos), un norakstam zaudējumos šo summu UIN mērķiem 5 gadu laikā - rezultātā valsts nodokļos nesaņem 22.5k LVL... šī sistēma valsts kasei ir daudz naudiņas atņēmusi... Labi, ka tagad vismaz tā summa, ko 5 gadu laikā uz vieglo transportu var norakstīt UIN vajadzībām, ir ierobežota pie 30k LVL :dry:
A par to, ka pērkot to Bentliju, pildot tam degvielu, remontejot to, kopjot utt viņš ienes valstij daudz vairāk nekā 22k piecu gadu laikā!? Ja turpināsim biezajiem sipt smadzeni viņi vnk to Bentliju reģistrēs uz fiktīvu firmu Lietuvā un visu piķi arī atdos Lietuvai, jo tur nekasās, bet pelna!
Post Reply