EcoPower


User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:EcoPower

Post by mrpinkeyes »

Man kaut kā Aeroplāns pilsētas centrābaigi rij tomēr 13 - 14,5 L/100. Domāju, kaut kas sabojājies, bet uzliekot uz šosejas borta kompi pa nullēm joprojām var dabūt zem 8,0litri.

Secinājums: SAAB 9-5 nav pilsētas auto, pat ar manuālo kārbu :(
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
leons
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 27
Joined: Fri Apr 04, 2008 1:21 am
Location: Riga

Re:EcoPower

Post by leons »

Shis auto tieshaam pilseeta ir pamatiigs riima, bet problemu atrisinaju vismaz pagaidaam pa pilseetu parvietojoties ar velo. ekonomiski un aatri, jo pilseetaa 13-15l ir gana daudz.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:EcoPower

Post by elmo »

Es te salasījos gudrus rakstus, ka saabucim pie benzīna var būt klāt 10% bioetanola piejaukuma!Teorētiski sanāk, ka var uz bāku šaut klāt kādus 5 litrus staķikā nopērkamā bioetanola un principā vajadzētu uzlaboties arī performancei!Palabojiet, ja es kaut ko ne tā saprotu!
Turklāt, ja atmiņa neviļ, tad ES esot kaut kāda direktīva, vai regula, kas nosaka, ka bioetanols esot obligāti jāšpricē klāt beņai.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:EcoPower

Post by ZingZeng »

Pilsetas korkos un karstuma kondiska/klimats dabu stradat ar pilnu slodzi, tas dod kadus 1-1.5 litru uz simtinu klat.

Pat braucot pa soseju ar kruizu un ieslegtu klimatu, klimatu atsledzot var redzet, ka Turbo/APC bultina par kadu milimetru nokrit.

Tatad vasara mums papildus paterins rodas del klimata, bet teoretiski nedaudz ietaupam ar to, ka siltuma benzins baka izplesas un ielejot 20 litrus, mes reali sadedzinam kadu 21 litru. Riepam ari neizsekosi un karsta laika tas paliek cietakas, jo gaiss izplesas (ja vien neesat smalki saputusi celgazes riepas ka sporta vagos), tadejadi ir mazaka pretestiba un ari te mes kaut ko ietaupam.
SAABs vismaz 9000 un 9-5 ir pasmags auto un pietiekosi jaudigs auto, tadel ieskrienamies cik veikli vien varam un tiekam lidz max augstam parnesumam, bet talak jau izmantojam auto masas un inereces preiksrocibas - gazes pedali var viegli pumpet, nevis vislaik turet konstanti nospiestu, ja cels iet lezeni no kalna varam iemest brivgaita, ja pret kalnu, tad sarekinam, ka pamat ieskrejienu taisam pirms ta un laujam auto kalna uzbraukt ar inerci. Tas pats pirms luksoforiem, ripinamies ar inerci un censamies auto visu laiku turet kustiba, jo lai to izkustinatu no miera stavokla ir vajadziga daudz lielaka energija = benzins. Nu ta apmeram par to eko brauksanu, kas vismaz der 9K ar manualo karbu. Iespejams, ka 9-5 ripinoties no kalna var atstat roba, jo tad APC uztaisa liesaku maisijumu neka tas butu brivgaita, bet to vajag pameginat dzive, zinu, ka 9K tas nedarbojas. Un atceramies, iemetot auto brivgaita un laujot tam ripot, tas uzreiz neapstasies, tadel izmantojam inerci sava laba !

Ui. nedaudz izpludu un ne pa temu.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:EcoPower

Post by mrpinkeyes »

Sveiks Aigar!

Parezi Tu raksti, un es jau mē;ginu to visu likt lir=etā, be t;a pat pēdējo bāku vidējie patēriņi man ir bijuši šādi 14,6; 11,4; 13,4; 14,1 - braukšana sanāca 80% Rīga 20% Rīgas reģions.

Nu tā skarbi tomēr, gribējās pilsētas 12l, kā vecajiem 900 turbinatoriem...
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:EcoPower

Post by Yukki »

Sassodītie EKObraucēji! Pilna pilsēta ar šitiem APC spiediena un "slāpējam pie sarkanā" braucējiem saradies - ne laikā no luksofora izkustas, ne brauc normālā ātrumā, bet visi brīnās, ka TĀDI sastrēgumi! :X Jāstartē dinamiski un tad "jāripo" (nav jāsaprot burtiski) ar "~atļauto" ZZ, APC vārsts mandomāt ir pilnīgas muļķības, sevišķi ja ņem vērā, ka 9K un 9-5 nav diena pret nakti, drīzāk ļoti līdzīgi bračkas. Par ACC palilenāto patēriņu mītu izklīdināja Discovery TV Meathbusters, nezinu, ko Tu tur esi novērojis savam auto pie turbo dačika, uz ceļa labāk uzmanīgāk skaties :cheer:, es vēl spētu noticēt, ja man kāds teiktu, ka ieslēdzot visus iespējamos auto "navarotus"(lampas, miglas, klimas, sēdekļus un sēdekļa vibratorus), patēriņš izmainītos par 0.1-0.3 l uz 100 km, bet ne jau 1.5 l! :woohoo: Man kautkā šķiet, ka parasti vidēji sanāk zem 12, bet es nespēju izsekot līdzi, cik procentus esmu sēdējis pa sastrēgumā un cik lidojis uz bāņa. No otras puses, es tomēr ceru, ka drīzumā ražotāji spēs iekļauties arī 5 l patēriņā, nezaudējot dinamiku un komfortu. Agrāk taču vieglie auto ēda arī visus 50 litrus, paskaties, kāds progress ir noticis pēdējos 20 gados - jau tikai 12:)
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:EcoPower

Post by ZingZeng »

Yukki :P es jau zinu, ka tev patik ar manim virtuali "kasities" ;)
Mani noverojumi ne tikai ar (k, bet ari ar citiem SAABiem ir tadi, ka iesledzot klimatu vai kondicionieri (brivgaita) palielinas motora apgriezieni, to var loti labi noverot pec tahometra. Tur pat nevajag but seviskam gudriniekam, lai zinatu, ka ja apgriezieni ir lielaki, tiek patereta vairak degviela.
Un pilseta stavot korkos tev ari bus sie +1.5 litri klat uz 100km, jo kamer pa korkiem nobrauksi 100 km, tev bus looti biezi jakvern brivgaita.
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:EcoPower

Post by Yukki »

ZingZeng wrote:Yukki :P es jau zinu, ka tev patik ar manim virtuali "kasities" ;)
Mani noverojumi ne tikai ar (k, bet ari ar citiem SAABiem ir tadi, ka iesledzot klimatu vai kondicionieri (brivgaita) palielinas motora apgriezieni, to var loti labi noverot pec tahometra. Tur pat nevajag but seviskam gudriniekam, lai zinatu, ka ja apgriezieni ir lielaki, tiek patereta vairak degviela.
Un pilseta stavot korkos tev ari bus sie +1.5 litri klat uz 100km, jo kamer pa korkiem nobrauksi 100 km, tev bus looti biezi jakvern brivgaita.
Klima ieslēdz apgriezienus uz nelielu laiciņu, sākumā vairāk, pēc tam nebūtiski.
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:EcoPower

Post by Bārda »

Jau daudziem un daudzas reizes esmu apgalvojis, ka SAAB tas ir dzīvesveids nevis degvielas ekonomija - par komfortu ir jāmaksā!
Un cik patīkami ir kārtīgi palidot...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:EcoPower

Post by Yukki »

Bārda wrote:Jau daudziem un daudzas reizes esmu apgalvojis, ka SAAB tas ir dzīvesveids nevis degvielas ekonomija - par komfortu ir jāmaksā!
Un cik patīkami ir kārtīgi palidot...
nunu, nevajag jau arī idealizēt, tas mandomāt izklausās jancīgi, tā tomēr ir tikai mašīna, dzīvesveids vairāk izklausās pēc pankiem, skinhediem, praidistiem, indiāņiem, veģetāriešiem un citādiem labiem un ne tik jaukiem cilvēkiem :evil:
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:EcoPower

Post by Bārda »

Nu "dzīvesveids" jau domāts vispārinātā formā - respektīvi, var pārvietoties ar dažādiem transporta līdzekļiem, bet ar dažiem ir ērtāk...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:EcoPower

Post by skirem »

Nezinu jums te APC/ ACC un vēl visādi pribambasi, es gan esmu ievērojis pretējo un mandomāt tā būtu jābūt, jo palielinās slodze, ka dzinēja apgriezieni nokrītas kad ieslēdzas kondicioniera /klimatkontroles sūknis, tas gan novērots tikai brīvgaitā.
To Pink Eye
Rijīgs gan tev tas AERO, nezinu gan ar kādu ātrumu tu brauc ārpus pilsētas, bet man pie mana braukšānas stila + 20-30 patēriņš ir 7.5 -8 L un tas ir reālais, nevis datora( kurš gan arī rāda ap to pašu), pilsētā arī 11.5-12L. Nezinu varbūt tev ir "tomāts". Kad mana kundze brauc tad parasti ir ap 7.0 L ārpus pilsētas.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:EcoPower

Post by mrpinkeyes »

Nu tad acīmredzot man kaut kas nav riktīgi. Jo man ir manuālais un pilsētā gan reālais gan kompja rādītais ir virs 13L.

Pilsēta domāta Rīga pārsvarā maršrutā Sarkandaugava - cENTRS - pĀRDAUGAVA.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:EcoPower

Post by elmo »

Šodien pačekoju apgriezienus brīvgaitā un secināju, ka ieslēdzot kondišku tie nokritās! Jocīgi, jo Mazdai bija pilnīgi otrādi, ieslēdzot kondišku apgriezieni pieauga!
Tomēr neskatoties uz apgriezieniem esmu ievērojis, ka braucot pilsētā ar izslēgtu kondišku un atvērtu lūku patēriņš samazinās, savukārt uz šosejas labāk aizdrīvēt visas šķirbas un ierubīt kondišku, jo tur jau darbojas aerodinamikas likumi, un atvērta lūka, vai logs rada gaisa pretestību, kas atsaucas negatīvi uz degvielas patēriņu.
Un vispār šodien pa rādžiņu paziņoja, ka Godmaņa padomnieks prognozē beņas cenu ap 1Ls litrā. Nu skarbi izklausās, ne pa velti Aizsardzības ministrs grib veidot zirgu staļļus un kavalērijas pulku, jo kas tad vilks lielgabalus, kad soļarku nevarēs nopirkt. Siens tomēr lētāks!:woohoo:
aikon
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 244
Joined: Fri Jan 18, 2008 3:24 pm

Re:EcoPower

Post by aikon »

1 Ls/L :dry: Kaa tur bija? 2.3t uz gaazi normaali shancee? Jaasaak apsveert taads variants :laugh:
Post Reply