bez riteņiem noteikti būtu visi 5.5 :Djohnc wrote:..un leiši riteņus pa ceļam uz Viļņu man nospēruši? :Dun auto pacelts uz klučiem?
SAAB auto testēšana
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:SAAB auto testēšana
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:SAAB auto testēšana
Kurš tad nomā tagad ņem benzīnnieku!? Dīzelis jāņem, dīzelis.
Bet ja pa visām varītēm gribējās SEAT LEON benzīnu, tad vajadzēja vismaz CUPRA komplektāciju ņemt.
Bet ja pa visām varītēm gribējās SEAT LEON benzīnu, tad vajadzēja vismaz CUPRA komplektāciju ņemt.
Re:SAAB auto testēšana
Nezināju, ka nomās var kko diži izvēlēties, izņemot auto klasiB) Man solīja Polo, Punto utml brīnumus, iedeva Leonu, pie tam nezkāpēc pilnīgi svaigu un bonusā navigācija, apdalīts nejutos. Vot, kad man kāzu ceļojumā pirms cik tur gadiem Itālijā ietrāpījās Yelmo wrote:Kurš tad nomā tagad ņem benzīnnieku!? Dīzelis jāņem, dīzelis.
Bet ja pa visām varītēm gribējās SEAT LEON benzīnu, tad vajadzēja vismaz CUPRA komplektāciju ņemt.
brīnums, tad gan man uz štrāses bija sajūta, ka es to patiešām turu rokās:lol: Un rija tas neauto tikpat, tā kā manās rokās visi auto ēd vienādi, esmu stabils šoferis
Re:SAAB auto testēšana
Nu, nezinu, es sūtīju Ford Focus dīzeli un saņēmu, ko pasūtiju.. :-)
Re:SAAB auto testēšana
Atkal ne par SAABa testiem, bet tā kā radās iespēja izmēģināt tautas auto, kas joprojām saglabā vienu no pirktāko auto tituliem, tad iespējams kādam būs interesanti.
Mīnusi:
-manuprāt garlaicīgākais auto gan no iekšpuses, gan ārpusesm, sevišķi, ja ir "parastajā" versijā (smirškrāsas, bez spileriem etc)
-DSG "automāts" mani joprojām neaizrauj. Tā pauze, kad ripinies ar 7 ātrumu un nospied akseleratoru, un mehāniskās smadzenes+turbīna sāk domāt, ko darīt, nav izturama ne uz šosejas, ne pilsētā.
-start-stop vēl nav starteri piešķīlis, kad es jau domās biju aizbraucis, bet patiesībā vēl tikai startējos. Saprotu, kāpēc pilsētā ir sastrēgumi. Hmm, vai tiešām starteris šādu slodzi spēj izturēt ilgi? Un ko dara uzkarsusī turbīna pie šāda brutāla stop režīma un auksta pie fiksa GO laikā un nelaikā?
-degvielas patēriņš - pēc grāmatas: 7.3/5.2 kombinētais 6.0 - sapņo tālāk, man uz šosejas zemāk par pilsētā paredzēto neizdevās dabūt.
-aizmugurējie logi izrādās, ir sastopami ar "lāpstām"?:huh:
-radio "glabā" to, ko redz. Piem uz skalas izgaismojas "Vārda" un tas arī tiek noglabāts, nevis "Super FM", piemēram.
-esmu ievērojis, ka jauniem auto paklājiņi domāti, lai fiksāk sapūdētu auto. Kad ūdens tiek pāri tai gumijas vannītei un tas to izdara jau pirmajās 5 minūtēs ziemā, tad iedomājios, kā tas zem gumijas pūst un ... smird. Kamēr jauns - viss labi.
Plusi:
-90KW (122Zs/5000) benzīns nosmeļ no 1.4 motora! Nav nemaz tik slikti. To patiešām var lietot. Man neder, bet lielākajai daļai cilvēku - OK. 2.0 jau varētu būt baudāms brauciens + pārāk nenāktu klāt auto svars. 1.4 pilna masa 2t.
-tāpat "automāts"+start/stop - lielākā daļa cilvēku to atzīs par labu esam. Mani tas viss vēl neuzrunā, tomēr es saskatu tajā visā potenciālu un sporta režīmā+kvalitatīvā izpildījumā šīs fīčas es redzu sevi lietojam nākotnē. Slinki, ērti.
-man sēdēt 600km bija ērti. Vienreiz kā pasažierim, otrreiz kā pilotam - bija ergonomiski.
-labas bremzes. vismaz kamēr auto ir jauns.
-par ritošo man īpašu komentāru nav, nebraucu dikti dinamiski, bet kā jau jaunam, nekas neklabēja un pārāk negāzelējās vai nesitās arī.
-auto ir ietilpīgs, pasažieriem ir ērti.
-radio skan normāli. Nothing special, bet var lietot.
-vai es jau teicu, ka tas ir garlaicīgs, nav "odziņas", "dvēseles" tajā? Nu, ja tāds būtu mans darba auto, nesūdzētos gan, jo tomēr tas ir vismaz 2x labāks par piemēram Ford fokusu:P
Mīnusi:
-manuprāt garlaicīgākais auto gan no iekšpuses, gan ārpusesm, sevišķi, ja ir "parastajā" versijā (smirškrāsas, bez spileriem etc)
-DSG "automāts" mani joprojām neaizrauj. Tā pauze, kad ripinies ar 7 ātrumu un nospied akseleratoru, un mehāniskās smadzenes+turbīna sāk domāt, ko darīt, nav izturama ne uz šosejas, ne pilsētā.
-start-stop vēl nav starteri piešķīlis, kad es jau domās biju aizbraucis, bet patiesībā vēl tikai startējos. Saprotu, kāpēc pilsētā ir sastrēgumi. Hmm, vai tiešām starteris šādu slodzi spēj izturēt ilgi? Un ko dara uzkarsusī turbīna pie šāda brutāla stop režīma un auksta pie fiksa GO laikā un nelaikā?
-degvielas patēriņš - pēc grāmatas: 7.3/5.2 kombinētais 6.0 - sapņo tālāk, man uz šosejas zemāk par pilsētā paredzēto neizdevās dabūt.
-aizmugurējie logi izrādās, ir sastopami ar "lāpstām"?:huh:
-radio "glabā" to, ko redz. Piem uz skalas izgaismojas "Vārda" un tas arī tiek noglabāts, nevis "Super FM", piemēram.
-esmu ievērojis, ka jauniem auto paklājiņi domāti, lai fiksāk sapūdētu auto. Kad ūdens tiek pāri tai gumijas vannītei un tas to izdara jau pirmajās 5 minūtēs ziemā, tad iedomājios, kā tas zem gumijas pūst un ... smird. Kamēr jauns - viss labi.
Plusi:
-90KW (122Zs/5000) benzīns nosmeļ no 1.4 motora! Nav nemaz tik slikti. To patiešām var lietot. Man neder, bet lielākajai daļai cilvēku - OK. 2.0 jau varētu būt baudāms brauciens + pārāk nenāktu klāt auto svars. 1.4 pilna masa 2t.
-tāpat "automāts"+start/stop - lielākā daļa cilvēku to atzīs par labu esam. Mani tas viss vēl neuzrunā, tomēr es saskatu tajā visā potenciālu un sporta režīmā+kvalitatīvā izpildījumā šīs fīčas es redzu sevi lietojam nākotnē. Slinki, ērti.
-man sēdēt 600km bija ērti. Vienreiz kā pasažierim, otrreiz kā pilotam - bija ergonomiski.
-labas bremzes. vismaz kamēr auto ir jauns.
-par ritošo man īpašu komentāru nav, nebraucu dikti dinamiski, bet kā jau jaunam, nekas neklabēja un pārāk negāzelējās vai nesitās arī.
-auto ir ietilpīgs, pasažieriem ir ērti.
-radio skan normāli. Nothing special, bet var lietot.
-vai es jau teicu, ka tas ir garlaicīgs, nav "odziņas", "dvēseles" tajā? Nu, ja tāds būtu mans darba auto, nesūdzētos gan, jo tomēr tas ir vismaz 2x labāks par piemēram Ford fokusu:P
Re:SAAB auto testēšana
Kas tas beigās ir, Golfs vai pasāts, vai tu pa 600km tā arī to nenoskaidroji?:laugh: Ai sorry, bildē tak rakstīts, ka pasāts. Nu skaidrs, par šo man viedokļa nav.
Re:SAAB auto testēšana
Tik vien, ka bilde ir nepareizā, jo Yukki bija braucis ar iepriekšējās paaudzes Passat :P
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB auto testēšana
Vienīgais Passat ar kuru gadījās pavizināties, kamēr Griffins remontējās, bija 2007 gada R32 Individual 4motion.
Tam ar DSG viss bija kārtībā, bija arī lāpstiņas pie stūres, ja pašam patīk čikāt tos ātrumus (man nepatika).
Tam konkrētajam eksemplāram viss bija pa smuko, vienīgais, kas man pietrūka no SAAbiņa, bija sēdekļu ventilācija (izrādās ir arī trūkumi tiem Goļfsvāgeniem:)).
Adaptīvā kruīza kontrole ir foršs izgudrojums, tad vēl patika rokas bremzes asistents, kas pietur bremzes pedāli, kad stāv pie sarkanās gaismas un atlaiž to vaļā, kad šoferis dod gāzi (nav visu laiku jātur kāja uz bremzes).
Tikai šitādus laikam autonomās nedod!:angry:
Un cirpiens līdz simtam bija kaut kādās sešās sekundēs, tā kā par lēnu to nu nepavisam nevar nosaukt. Un zupu šitais goļfsvāgens pilsētā tērēja par kādiem 5 litriem mazāk kā Griffins.
nu pa lielam man tas auto atstāja patīkamu iespaidu. ;)
Tam ar DSG viss bija kārtībā, bija arī lāpstiņas pie stūres, ja pašam patīk čikāt tos ātrumus (man nepatika).
Tam konkrētajam eksemplāram viss bija pa smuko, vienīgais, kas man pietrūka no SAAbiņa, bija sēdekļu ventilācija (izrādās ir arī trūkumi tiem Goļfsvāgeniem:)).
Adaptīvā kruīza kontrole ir foršs izgudrojums, tad vēl patika rokas bremzes asistents, kas pietur bremzes pedāli, kad stāv pie sarkanās gaismas un atlaiž to vaļā, kad šoferis dod gāzi (nav visu laiku jātur kāja uz bremzes).
Tikai šitādus laikam autonomās nedod!:angry:
Un cirpiens līdz simtam bija kaut kādās sešās sekundēs, tā kā par lēnu to nu nepavisam nevar nosaukt. Un zupu šitais goļfsvāgens pilsētā tērēja par kādiem 5 litriem mazāk kā Griffins.
nu pa lielam man tas auto atstāja patīkamu iespaidu. ;)
Re:SAAB auto testēšana
nu es te pagāšnedēļ tieši biju 3 dienas Igaunijā komandējumā un man piešķīra 2011. gada Passat CC 2.0 Dīzeli.
Neko sliktu nevaru teikt.
170zs - pilnībā pietiekoši priekš manis;
start/stop - vēl pa tām dienām nesapratu vai patīk vai nē;
handbreak assist - apstājies un neturi to kāju uz pedāļa - forši;
adaptive cruise control - ļoti ērta un patīkama;
comfort/sport suspension - comfort ir dīvāns, tapēc sport man bija visu laiku un nesūdzos, nebija ne ciets ne taburete, bet stingrs gan;
DSG - reakcija varētu būt ātrāka, bet kopumā ļoti laba, tik nezinu, kas pēc 100k notiek ar šo kārbu;
Info system display - ļoti labs, visas vajaddīgās funkcijas;
Main console display - ērts, pārredzams, stacijas nemeklēju, bet Tarantino filmu mūzika skanēja ļoti labi;
Patēriņš - uz 90km/h - 5,5L/100, 160km/h - 7.5L/100km, pilsētā - neskatījos;
Kopumā ļoti iepatikās, bet aizmugurē sēdēt neērtāk būtu kā jaunajā 9-5. Pakausis griestos. Kā arī pārskatamība ir so so salīdzinot ar manu 9-5, bet nu tāpēc ir visos galos pa parking assistam un kamerai.
Tā nu - tas ar viss :)
Neko sliktu nevaru teikt.
170zs - pilnībā pietiekoši priekš manis;
start/stop - vēl pa tām dienām nesapratu vai patīk vai nē;
handbreak assist - apstājies un neturi to kāju uz pedāļa - forši;
adaptive cruise control - ļoti ērta un patīkama;
comfort/sport suspension - comfort ir dīvāns, tapēc sport man bija visu laiku un nesūdzos, nebija ne ciets ne taburete, bet stingrs gan;
DSG - reakcija varētu būt ātrāka, bet kopumā ļoti laba, tik nezinu, kas pēc 100k notiek ar šo kārbu;
Info system display - ļoti labs, visas vajaddīgās funkcijas;
Main console display - ērts, pārredzams, stacijas nemeklēju, bet Tarantino filmu mūzika skanēja ļoti labi;
Patēriņš - uz 90km/h - 5,5L/100, 160km/h - 7.5L/100km, pilsētā - neskatījos;
Kopumā ļoti iepatikās, bet aizmugurē sēdēt neērtāk būtu kā jaunajā 9-5. Pakausis griestos. Kā arī pārskatamība ir so so salīdzinot ar manu 9-5, bet nu tāpēc ir visos galos pa parking assistam un kamerai.
Tā nu - tas ar viss :)
Re:SAAB auto testēšana
Es te ar ARTEH gādību, kad man nācās abus auto "nolikt pie sētas", tiku vizinājies 10 dienas ar NG900 5d 1996 2.0i AT. Nobraucu gandrīz 700km.
Biju domājis, ka šādā motora un transmisijas kombinācijā tas būs galīgais nīkulis, bet ne :) Protams, iesākumā likās, ka tomāts strādā drausmīgi lēni un ieskrējiens līdz 60km/h ilgst veselu mūžību. Tomēr pēc laika sanāca ar to labāk saprasties un tad starts ar to no luksofora kļuva pavisam raits :) Pēc sport režīma tad vispār vairs neprasījās :) Vienīgi nedaudz tracina, ka piebremzējot pirms līkuma, atstājot kāju uz gāzes pedāļa, tas neliek zemākā robā, bet līkuma vidū, kad sāku jau paātrināties, lai max ātri no tā līkuma izietu, tas pēkšņi tad iemet zemākā robā. Ziemā tas var bēdīgi beigties :dry: Modernākie tomāti arī tā dara, vai tie tomēr jau ir izmācīti? :)
Bet tīri ikdienai pat šāds AT bija baigi ērts - nākamais ikdienas auto man visticamāk būs ar AT :)
Uz šosejas gan ir jūtams, ka ir jāpiedomā pie apdzīšanas, bet tam ir arī savs labums - ir mazāka vēlme taisīt bīstamus manevrus. Toties šim n/a dzinējam ir viens trekns pluss - tas ir vienkāršāks un lētāks uzturēšanā nekā turbo :)
Tam arī priekš D klases 1996.gada auto bija tīri pieklājīgs aprīkojums - AC, elektriskie logi, spoguļi, lūka, CA. Vienīgi salons šķita tāds pagrabējis un materiāli šķita nedaudz sliktāki kā manā SDI, bet tas varbūt bija uz vecuma rēķina
:huh:
Par patēriņu runājot - nobraucu gandrīz 700km, SID rāda 10.3L/100km pie tā, ka ~400km no tā tika veikti pa šoseju ātrumā 90-100km/h. Šķiet, ka tikai pilsētā patēriņš būtu vismaz 12L/100km, vasarā ;)
No tā visa es secinu, ka pēdējo gadu 9-3og 2.0t ar AT man būtu lielsiks ikdienas auto :)
P.S. Pēdējā rindkopā - rakstu un domāju "man", bet sanāks droši vien "sievai" :D
Biju domājis, ka šādā motora un transmisijas kombinācijā tas būs galīgais nīkulis, bet ne :) Protams, iesākumā likās, ka tomāts strādā drausmīgi lēni un ieskrējiens līdz 60km/h ilgst veselu mūžību. Tomēr pēc laika sanāca ar to labāk saprasties un tad starts ar to no luksofora kļuva pavisam raits :) Pēc sport režīma tad vispār vairs neprasījās :) Vienīgi nedaudz tracina, ka piebremzējot pirms līkuma, atstājot kāju uz gāzes pedāļa, tas neliek zemākā robā, bet līkuma vidū, kad sāku jau paātrināties, lai max ātri no tā līkuma izietu, tas pēkšņi tad iemet zemākā robā. Ziemā tas var bēdīgi beigties :dry: Modernākie tomāti arī tā dara, vai tie tomēr jau ir izmācīti? :)
Bet tīri ikdienai pat šāds AT bija baigi ērts - nākamais ikdienas auto man visticamāk būs ar AT :)
Uz šosejas gan ir jūtams, ka ir jāpiedomā pie apdzīšanas, bet tam ir arī savs labums - ir mazāka vēlme taisīt bīstamus manevrus. Toties šim n/a dzinējam ir viens trekns pluss - tas ir vienkāršāks un lētāks uzturēšanā nekā turbo :)
Tam arī priekš D klases 1996.gada auto bija tīri pieklājīgs aprīkojums - AC, elektriskie logi, spoguļi, lūka, CA. Vienīgi salons šķita tāds pagrabējis un materiāli šķita nedaudz sliktāki kā manā SDI, bet tas varbūt bija uz vecuma rēķina
:huh:
Par patēriņu runājot - nobraucu gandrīz 700km, SID rāda 10.3L/100km pie tā, ka ~400km no tā tika veikti pa šoseju ātrumā 90-100km/h. Šķiet, ka tikai pilsētā patēriņš būtu vismaz 12L/100km, vasarā ;)
No tā visa es secinu, ka pēdējo gadu 9-3og 2.0t ar AT man būtu lielsiks ikdienas auto :)
P.S. Pēdējā rindkopā - rakstu un domāju "man", bet sanāks droši vien "sievai" :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB auto testēšana
Es(mana kundze) kā lietotājs varu pateikt, ka 900NG 2.3 tērē mazāk par 2.0 un ir pat ļoti dinamisks. Apdzen, kad vēlies bez īpašas gatavošanās:)lawyer wrote:Es te ar ARTEH gādību, kad man nācās abus auto "nolikt pie sētas", tiku vizinājies 10 dienas ar NG900 5d 1996 2.0i AT. Nobraucu gandrīz 700km.
Biju domājis, ka šādā motora un transmisijas kombinācijā tas būs galīgais nīkulis, bet ne :) Protams, iesākumā likās, ka tomāts strādā drausmīgi lēni un ieskrējiens līdz 60km/h ilgst veselu mūžību. Tomēr pēc laika sanāca ar to labāk saprasties un tad starts ar to no luksofora kļuva pavisam raits :) Pēc sport režīma tad vispār vairs neprasījās :) Vienīgi nedaudz tracina, ka piebremzējot pirms līkuma, atstājot kāju uz gāzes pedāļa, tas neliek zemākā robā, bet līkuma vidū, kad sāku jau paātrināties, lai max ātri no tā līkuma izietu, tas pēkšņi tad iemet zemākā robā. Ziemā tas var bēdīgi beigties :dry: Modernākie tomāti arī tā dara, vai tie tomēr jau ir izmācīti? :)
Bet tīri ikdienai pat šāds AT bija baigi ērts - nākamais ikdienas auto man visticamāk būs ar AT :)
Uz šosejas gan ir jūtams, ka ir jāpiedomā pie apdzīšanas, bet tam ir arī savs labums - ir mazāka vēlme taisīt bīstamus manevrus. Toties šim n/a dzinējam ir viens trekns pluss - tas ir vienkāršāks un lētāks uzturēšanā nekā turbo :)
Tam arī priekš D klases 1996.gada auto bija tīri pieklājīgs aprīkojums - AC, elektriskie logi, spoguļi, lūka, CA. Vienīgi salons šķita tāds pagrabējis un materiāli šķita nedaudz sliktāki kā manā SDI, bet tas varbūt bija uz vecuma rēķina
:huh:
Par patēriņu runājot - nobraucu gandrīz 700km, SID rāda 10.3L/100km pie tā, ka ~400km no tā tika veikti pa šoseju ātrumā 90-100km/h. Šķiet, ka tikai pilsētā patēriņš būtu vismaz 12L/100km, vasarā ;)
No tā visa es secinu, ka pēdējo gadu 9-3og 2.0t ar AT man būtu lielsiks ikdienas auto :)
P.S. Pēdējā rindkopā - rakstu un domāju "man", bet sanāks droši vien "sievai" :D
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:SAAB auto testēšana
Standarta komplektācija :Dlawyer wrote: Tam arī priekš D klases 1996.gada auto bija tīri pieklājīgs aprīkojums - AC, elektriskie logi, spoguļi, lūka, CA.
Vienīgi lūka gan ir ļoooti reti sastopama (kā jau visiem SAABiem).
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB auto testēšana
Ja jau ir tāds topiks, tad padalīšos ar savu pieredzi, jo 9-3SS klubā un forumā praktiski nav.
Biju vizinājies aizmugurē divos SS AERO. Ja priekšā AERO beņķi ir ērti un viss ir diezgan ergonomiski izvietots, tad aizmugurē viss ir galīgi garām. Durvju apšuvums kā japānietim, šķidrs, rokturi no vislētākās plastmasas, viss čīkst, staigā, griesti zemi brrrrr:unsure: kauns par tādu modeli. Iesēdos savā 9-3 OG ar tādu prieku, kā kādreiz pārsēdos no 9-3 OG uz 900 OG :P
Biju vizinājies aizmugurē divos SS AERO. Ja priekšā AERO beņķi ir ērti un viss ir diezgan ergonomiski izvietots, tad aizmugurē viss ir galīgi garām. Durvju apšuvums kā japānietim, šķidrs, rokturi no vislētākās plastmasas, viss čīkst, staigā, griesti zemi brrrrr:unsure: kauns par tādu modeli. Iesēdos savā 9-3 OG ar tādu prieku, kā kādreiz pārsēdos no 9-3 OG uz 900 OG :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB auto testēšana
es ar to auto pabraucu ziemaa kameer manam ķēdi mainija... nu zini.. man likās ka kāds viņu visu laiku tur aiz astes... pilniigs niikulis :lol:lawyer wrote:Es te ar ARTEH gādību, kad man nācās abus auto "nolikt pie sētas", tiku vizinājies 10 dienas ar NG900 5d 1996 2.0i AT. Nobraucu gandrīz 700km.
Biju domājis, ka šādā motora un transmisijas kombinācijā tas būs galīgais nīkulis, bet ne :) Protams, iesākumā likās, ka tomāts strādā drausmīgi lēni un ieskrējiens līdz 60km/h ilgst veselu mūžību. Tomēr pēc laika sanāca ar to labāk saprasties un tad starts ar to no luksofora kļuva pavisam raits :) Pēc sport režīma tad vispār vairs neprasījās :) Vienīgi nedaudz tracina, ka piebremzējot pirms līkuma, atstājot kāju uz gāzes pedāļa, tas neliek zemākā robā, bet līkuma vidū, kad sāku jau paātrināties, lai max ātri no tā līkuma izietu, tas pēkšņi tad iemet zemākā robā. Ziemā tas var bēdīgi beigties :dry: Modernākie tomāti arī tā dara, vai tie tomēr jau ir izmācīti? :)
Bet tīri ikdienai pat šāds AT bija baigi ērts - nākamais ikdienas auto man visticamāk būs ar AT :)
Uz šosejas gan ir jūtams, ka ir jāpiedomā pie apdzīšanas, bet tam ir arī savs labums - ir mazāka vēlme taisīt bīstamus manevrus. Toties šim n/a dzinējam ir viens trekns pluss - tas ir vienkāršāks un lētāks uzturēšanā nekā turbo :)
Tam arī priekš D klases 1996.gada auto bija tīri pieklājīgs aprīkojums - AC, elektriskie logi, spoguļi, lūka, CA. Vienīgi salons šķita tāds pagrabējis un materiāli šķita nedaudz sliktāki kā manā SDI, bet tas varbūt bija uz vecuma rēķina
:huh:
Par patēriņu runājot - nobraucu gandrīz 700km, SID rāda 10.3L/100km pie tā, ka ~400km no tā tika veikti pa šoseju ātrumā 90-100km/h. Šķiet, ka tikai pilsētā patēriņš būtu vismaz 12L/100km, vasarā ;)
No tā visa es secinu, ka pēdējo gadu 9-3og 2.0t ar AT man būtu lielsiks ikdienas auto :)
P.S. Pēdējā rindkopā - rakstu un domāju "man", bet sanāks droši vien "sievai" :D
pec tam iekaapu saveejaa, likaas ka Armands pielicis otru turbiinu :woohoo:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:SAAB auto testēšana
Veči, viss ir relatīvs.. :D Un tas ir sen zināms fakts. Kad pāris dienas neesmu braucis vispār, tad 2.0D bembītis šķiet visnotaļ braucams auto, neskatoties uz saviem necilajiem 163 lopeļiem (tiesa, ņūtoni 340). Taču, ja iekāpju bembī pēc saaba... pheh, totāls nīkulis. :D Ok, tas sākotnējais cēliens pateicoties pieņemamai griezei un tomātam, kas prot raiti pārslēgties, ir labs, līdz aptuveni 80kmh ir ļoti aši. Bet kā vairāk un sākās apdzīšanas... tā sāk izteikti pietrūkt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361