SAAB auto testēšana
Re:SAAB auto testēšana
Rāmklalnos ļāvos avantūrai notestēt Toyota Prius Hibrīdu ar 1,8 litru motoru.
Nu ko lai saka, man patika!Un visvairāk patika tas, ka tas auto ir plašs un kājām vieta aizmugurē sēdošajiem ir vairāk kā iekš 9-5. Interesantākais, ka es varēju pats aiz sevis ērti iesēsties un ceļi nedūrās pret auto vadītāja sēdekļa aizmuguri.
No solītajiem 3,9 litriem uz simta nebija ne smakas, ar pedal to tehe metal un 130-140km/h patēriņš bija 4,7 litri uz 100 km/h.
Jā, cēliens ar to auto...ir kā lai to pasaka...nu nav viņam cēliena! :)
Sametot viņu ir diezgan dīvaina sajūta, jo var laist stūri vaļā, un šis sāk pats stūrēt!Varētu būt interesanti patestēt ziemas trasē.
Cena gan nepatīk, nav īpaši draudzīga, pat ja pieņemam, ka viņš var braukt ar solītajiem 3,9 litriem uz simta, man tomēr praktiskāk šķistu kāds 170-200 zs dīzelītis.
Ja varētu nopirkt to Priusu divgadīgu par kādiem 10 k eiro, tad gan padomātu. Kā nekā mīcos es galvenokārt pa centru, tātad tur varētu izpausties viss elektromotoru potnciāls, kā nekā uz šosejas tas ir parasts 1,8 litru benzīnnieks.
Spidometrs tiek projecēts uz vējstikla, nu gandrīz kā pēdējam 9-5.
Nu katrā ziņā, ja es agrāk tādu ieraugot raucu degunu, tad šobrīd es domāju, ka varētu arī ar tādu braukt.
Nu ko lai saka, man patika!Un visvairāk patika tas, ka tas auto ir plašs un kājām vieta aizmugurē sēdošajiem ir vairāk kā iekš 9-5. Interesantākais, ka es varēju pats aiz sevis ērti iesēsties un ceļi nedūrās pret auto vadītāja sēdekļa aizmuguri.
No solītajiem 3,9 litriem uz simta nebija ne smakas, ar pedal to tehe metal un 130-140km/h patēriņš bija 4,7 litri uz 100 km/h.
Jā, cēliens ar to auto...ir kā lai to pasaka...nu nav viņam cēliena! :)
Sametot viņu ir diezgan dīvaina sajūta, jo var laist stūri vaļā, un šis sāk pats stūrēt!Varētu būt interesanti patestēt ziemas trasē.
Cena gan nepatīk, nav īpaši draudzīga, pat ja pieņemam, ka viņš var braukt ar solītajiem 3,9 litriem uz simta, man tomēr praktiskāk šķistu kāds 170-200 zs dīzelītis.
Ja varētu nopirkt to Priusu divgadīgu par kādiem 10 k eiro, tad gan padomātu. Kā nekā mīcos es galvenokārt pa centru, tātad tur varētu izpausties viss elektromotoru potnciāls, kā nekā uz šosejas tas ir parasts 1,8 litru benzīnnieks.
Spidometrs tiek projecēts uz vējstikla, nu gandrīz kā pēdējam 9-5.
Nu katrā ziņā, ja es agrāk tādu ieraugot raucu degunu, tad šobrīd es domāju, ka varētu arī ar tādu braukt.
Re:SAAB auto testēšana
Ko tev sieva tādu nodarījusi, ka tu viņu gribi sodīt ar tādu auto!?:woohoo:lawyer wrote:
P.S. Pēdējā rindkopā - rakstu un domāju "man", bet sanāks droši vien "sievai" :D
Re:SAAB auto testēšana
Nu bet pajautā sev ar kādu auto tu dotos apaceļot viu eiropu, ar dīzeļbembi, vai sprigano saabu!?:laugh:edijs wrote:Veči, viss ir relatīvs.. :D Un tas ir sen zināms fakts. Kad pāris dienas neesmu braucis vispār, tad 2.0D bembītis šķiet visnotaļ braucams auto, neskatoties uz saviem necilajiem 163 lopeļiem (tiesa, ņūtoni 340). Taču, ja iekāpju bembī pēc saaba... pheh, totāls nīkulis. :D Ok, tas sākotnējais cēliens pateicoties pieņemamai griezei un tomātam, kas prot raiti pārslēgties, ir labs, līdz aptuveni 80kmh ir ļoti aši. Bet kā vairāk un sākās apdzīšanas... tā sāk izteikti pietrūkt.
Re:SAAB auto testēšana
Nuu, pēdējās reizes braukts ir ar bembi. :D Jo viņam kaut necik garantija, ka novilks tās n štukas kilometrus un kaut kas nenosprāgs. :D Taču no šī nevajag secināt, ka Saabs nav uzticams. Vajag tikai pielikt roku pirms braukšanas. Profilaktiski nomainīts degvielas sūknis un lieka DI kasete bagāžniekā par skādi nenāks.
Un patēriņa ziņā - Vācijas patēriņš tāpat ap 8 litriem turējās diezgan stabili, brīžam vairāk. Nedomāju, ka 9k ar garo kārbu būtu būtiski vairāk. Toties kaifs ar Saabu uz Vācijas bāņa kudiš lielāks.
Un patēriņa ziņā - Vācijas patēriņš tāpat ap 8 litriem turējās diezgan stabili, brīžam vairāk. Nedomāju, ka 9k ar garo kārbu būtu būtiski vairāk. Toties kaifs ar Saabu uz Vācijas bāņa kudiš lielāks.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:SAAB auto testēšana
Jā, varbūt Tev tiešām taisnība un sieva būs pelnījusi kaut ko uzticamāku un jaunāku, piemēram, Honda vai Toyota :Delmo wrote:Ko tev sieva tādu nodarījusi, ka tu viņu gribi sodīt ar tādu auto!?:woohoo:lawyer wrote:
P.S. Pēdējā rindkopā - rakstu un domāju "man", bet sanāks droši vien "sievai" :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB auto testēšana
Nu Toyota Rav4 vai Honda CR-V un sieva tevi uz rokām nēsās!:laugh:
Re:SAAB auto testēšana
Ceru, ka mēs paliksim pie klasiskajiem vieglajiem auto un izvairīsimies no šo bezjēdzīgo parketnieku psihozes :Delmo wrote:Nu Toyota Rav4 vai Honda CR-V un sieva tevi uz rokām nēsās!:laugh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB auto testēšana
Nu mana sieva arī neko nbļautu par Tevis minētajiem... es vien pamodies no rīta regulāri konstatētu, ka saab atslegu uz plauktiņa nav un pašam vien jābrauc ar cirvi vai ravu, bet dienās kad būtu pirmais paķēris saab atslēgas vakarā saņemtu rēķinu no taksometru kompānijas :laugh:elmo wrote:Nu Toyota Rav4 vai Honda CR-V un sieva tevi uz rokām nēsās!:laugh:
Kad mersedes bija ilgajos apdeitos biju viņai paņēmis ilgtermiņa nomā Audi A3 un kad pēc mēneša maksāju par nobrauktajiem km bija saskrējusi tikai 13 km+ 200 km taksometra pakalpojumu.
Ar citam sievietēm varbūt savadāk, bet man tads sevi cienošs eksemplārs trāpijies kurs nebrauc ar visādām miskastēm :woohoo:
Re:SAAB auto testēšana
Applausi formulējumam :laugh:lawyer wrote:Ceru, ka mēs paliksim pie klasiskajiem vieglajiem auto un izvairīsimies no šo bezjēdzīgo parketnieku psihozes :Delmo wrote:Nu Toyota Rav4 vai Honda CR-V un sieva tevi uz rokām nēsās!:laugh:
Re:SAAB auto testēšana
Bet manī klusi snauž Land cruiser psihoze! :-)
Re:SAAB auto testēšana
pabraukājot pa to pašu Rīgas centru tā vien gribas pārkāpt uz ko augstu un līganu...Gregers wrote:Applausi formulējumam :laugh:lawyer wrote:Ceru, ka mēs paliksim pie klasiskajiem vieglajiem auto un izvairīsimies no šo bezjēdzīgo parketnieku psihozes :Delmo wrote:Nu Toyota Rav4 vai Honda CR-V un sieva tevi uz rokām nēsās!:laugh:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:SAAB auto testēšana
Jā, man arī gribas pārkāpt uz kaut ko tādu, ar ko var maukt pāri tramvaja sliedēm un nelīdzenajam bruģim īpaši neispringstot salauzt mašīnu vai izsist zobus ...
Ainars wrote:pabraukājot pa to pašu Rīgas centru tā vien gribas pārkāpt uz ko augstu un līganu...Gregers wrote:Applausi formulējumam :laugh:lawyer wrote: Ceru, ka mēs paliksim pie klasiskajiem vieglajiem auto un izvairīsimies no šo bezjēdzīgo parketnieku psihozes :D
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:SAAB auto testēšana
Ô Defenders, nav slikta izvēle. Barona ielai ideāli :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:SAAB auto testēšana
Es, godīgi sakot, nesaprotu, kā autoražotājiem un autopārdevējiem ir izdevies tik daudziem patērētājiem iestāstīt, ka SUV un parketnieki ir forši, droši un ekonomiski :huh: :dry: Bet tas, manuprāt, ir mīts un ir tieši otrādi ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever