SAAB auto testēšana

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:SAAB auto testēšana

Post by andrejsb »

Nu lab es ar biku palielīšos. Wīkendā nedaudz pavizinājos ar drauga Insigniju 2l D biturbo. Kā nekā jaunais 9-5 uz tās pašas platformas tika taisīts.

Cēliens ļoti labs priekš 2l dīzeļa, kā nekā 195 lopeļi. Bet nelikās ka ietu labāk par manu 10 gadīgu 9-5. Iespējams, kaut kāda elektronika viņu žņaudza, jo vēl nebija pat 5K nobraukti. Par aprīkojumu neko daudz nestāstīšu, daudz daudz visādu rotaļļietu lielajiem puikām :)

Man pret Opel iebildumu nekādu nav bijis, pašam ir bijusi Omega. Bet šis tik tiešām neizskatās nemaz pēc Opel. Jāatzīst ka mašīna negluži ar vienkāršāko komplektāciju. Tur ir ļoti smuks ādas salons man pat likās pielāgots virsbūves krāsai, ventilējamie beņķi, bet ne ar atmiņu, tas navarots maksājot vēl dažas štukas. Aptuveni tik cik lietots 9-5 :) Beņķi likās ļoti ērti, ar labu sānu atbalstu, bet pēc mana 9-5 prasītos nedaudz mikstāki, laikam pieradums. Salons ļoti kvalitatīvi nostrādāts, redzēs kā tas izskatīsies pēc kādiem pārīs gadiem uz musu jaukajiem ceļiem.

Par patēriņu vēl agri runāt, bet izskatījās ļoti patīkams priekš gandrīz 200 lopeļiem. Braukts jau arī tika, lai baudītu lopeļus nevis skatītos cik daudz patērē kruizējot pa šoseju.

Piekare var būt ir biku pacieta, labāk iederētos vācu bāņiem, nevis mūsu bedrogradai. Bet tas atkal salīdzinājumā ar manu 9-5. Jāņem vērā, ka viņam stockā nāk 18" rituļi. Tas arī gaitu nepadara mikstāku.

Tas tā, īsumā, diletanta izjūtas izbraucot ar Opel limuzīnu.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:SAAB auto testēšana

Post by maris »

Te var diskutēt gari un plaši ...
Es kādu brīdi atpakaļ ari biju atteicies no SAAB kā ikdienas auto , jo vēlējos pamēģināt kaut ko jaunu ar 7 vietām , pilnpiedziņu un paaugstinātu klirensu - diemžēl SAABs neko tādu nekad nav piedāvājis :( :( :( Kādu brīdi palietoju , treknie gadi beidzās :P un pārkāpu atpakaļ klasiskos SAABos .Secinājums - ja tagad jāpērk jaunu auto , tad tikai pilnpiedziņa un kaut kas augstāks un ietilpīgāks B) , bet ja skatās no citas puses un jauns auto nav dzīves prioritāte , tad tikai kaut kas klasisks ;)
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:SAAB auto testēšana

Post by uculs »

Beidzies mans deviņu dienu tests ar 9-3 AeroX.
Īsumā, man patika! Ja SAAB jau tālajos astoņdesmitājos būtu sācis 4x4 ražošanu, domāju, ka kompānijas mūžs būtu bijis garāks.
Protams, šis auto maz līdzinās parastajam 9-3. Vismaz tie ar kuriem man nācies braukt līdz šim, nemaz nelīdzinās AeroX. Tas arī saprotams, kaut vai 4x4 neesamībā iekš citiem.
Tātad sāksim ar to, kas man nepatika:
- Aero stūre, par to jau esmu izteicies arī iekš 9-5 vilkača, nu nepatīk man tās plastmasa uzlikas un tas saviwenojums man spiež rokas, būtu mana mašīna nomainītu uz parastu stūri, kāda stāv iekš Vectora
- aizmugurē vieta tikai bērniem, kas ir visos 9-3, tā kā neeērtība neatiecas uz konkrēto modeli
- beņķi, priekšējie, ar tiem ir divejādi, bet tomēr pie mīnusiem. Pats sēdeklis ir ļoti ērts pat mana lieluma cilvēkiem un labi pieregulējas, taču tā novietojums mašīnā priekš manis rada neērtības, kā rezultātā kreisā sporta sedekļa mala spiež kāju, mēģinot sēsties vairāk uz labo pusi stūre man paliek pa kreisi. Varbūt es esmu šķibs, bet nekādi nesanāca apsēsties tā, lai būtu kā nākas, gribējās sēdekli centimetrus 3-4 uz kreiso pusi, iekš 9-5 Vectora nekas tāds netiek novērots, tā kā lieku uz to, ka drošibas vārdā, tas sēdeklis ir nedaudz pa labi, kas mazāka izmēra pakaļām:woohoo:, šķiet, neko neietekmē.
-bagāžnieka vāks, iepriekš, laikam, tos netiku virinājis, nezināju ka tāds grabošs, aiztaisot katru reizi likās, ka kaut kas atdalās no mašīnas, attaisôt arī var atrauties no vāka, jo tā atspere kaut kā baigi aktīvi uzrauj šo augšā, kur atsitas un nāk atpakaļ, tad jau labāk kā 9-5.
-audio, skan labi, bet varēja būt gan labāk gan arī skaļāk. Jau jau Bose, manā skatījumā prasījās jaudīgāku, jo pat manā 9-5 septiņās tumbiņās man patīk labāk tā skaņa, ko izdod oriģinālais aprīkojums. Tā pat uzgriežot nepieklājīgi skaļi sāk pļurkšķēt apšuvums, vai nezinu kas, vispār tizli. Bet nu kā fona mūzika ir normāli, bet pakaifot nesanāks
-apšuvuma klaboņa pa mūsu "līdzenaliem" ceļiem, škiet arī visos 9-3 ir tāpat.
-logu pogas pārcēlušās uz durvīm, man pierasts, ka atrodas pa vidu
-vēl kaudze ar niansēm, pie kurām var pierast, bet gribās, lai ir savādāk



Bija arī plusi:laugh:
-V6 skaņa, izbaudāma visu laiku, bet tikai salonā, ārpuse tikai lielākos apgriezienos. Principā mašīna nepierasti skaļa pēc manējā, bet skaļums vairāk izpauzās tieši motora rūkoņā, kas tāda patīkama
-4x4, nu tā mašīna, kā Arnijs teica, iet kā tramvajs. Tieši tā arī bija, tas nekas ka šķeršām ceļam, bet iet tieši tur kur stūrē. Tā elektronika, laikam, ir pārāk gudra, jo tik paklausīgu mašīnu vēl nebija sastapis
-cieta, es teiktu nekomfortabli cieta, bet priekš tādas mašīnas tieši tā arī vajag un tas man tajā patika ļoti
-SPORT poga, stādā līdzīgi kā manuālā kārba, kad iemin grīdā velk līdz sarkanajam un tikai tad nākošajā ātrumā, atlaižot gāzi ātrums netiek pāslēgts kādu pusminūti, ja ilgāk brauc vienmērīgi sāk lēnām pārslēgt ātrumus uz augšu. Ja jau no sākuma gāzi piedot laideni, nemanīju atšķirību no parastā režīma, tāpat nemaņiju atšķirību rekacijā uz gāzes pedāļa nospiešanu, tas ir, ja manējais 9-5 SPORT režīmā asāk reaģē uz gāzes padāļa spaidīšanu, tad šis reaģē vienadi, tik ātrumu pārslēgšanās algoritms mainās
-šajā komplektācijā sešiniece kārba bija rieši tas kas vajadzīgs, noteikti svarīgi arī, ka mašīna ir praktiski jauna un ātrumu pārslēgšanos var novērot tikai tahometrā
-iebūvētais Handsfree, patika, tikai man personīgi gribējās nedaudz skaļāk (es tāds pakurls), bet vispār šķet tur vēl balss vadība bija, tikai es to neizpētiju
-logi arī ciet veras neturot pogu, kā man šis pietrūkst iekš manējā
-kruīzam + un -, beidzot kā pie cilvēkiem
-beidzot mašina, kura nespolē, ja uzsāk straujāk nekā normāli vajadzētu, nespolē pat līkumā. No Arnija sapratu, ka tas ir vairāk elektronikas nopelns nevis 4x4


Vispār ar plusiem ir tā, ka tie nāca klāt katru dienu, mīnusus es jau pirmajās divās dienas visus ievēroju, gan jau atastu vēl kaut ko, bet laika nepietika. Nesapratu fīču, kamēr neieliku savu sedekļa pazīciju atmiņā, spoguļi katru reizi bija aizgriezušies uz iepriekšējo pozīciju, laikam kruta opcija, kuru īsti nepaspēju izprasts. Sieva pabraucot teica, ka ar šo mašīnu ātrumu ievērot nav iespējams, jo pa šoseju patīkami braukt ir no 120 uz augšu. Pats Rīgā beži braucu ar kruīzu, lai neaizrautos:) Nu nevar ar tādu aparātu braukt prātīgi. Varbūt lietojot pāris mēnešus paliktu mierīgāks, bet man vēl palika grants ceļi neizbaudīti ar atslēgtu ESP, kaut škiet to nemaz nevar atslēgt pavisam. ESP lampiņa iedegās tikai vienu reizi, kad nolēmu atrast to robežu, kur tas sāk strādāt, nu uz normāliem ceļiem, tas ir diezgan tālu aiz drošas braukšanas robežas. Protams, ka nozīme ir arī riepām, kas šim bija Pirelli P Zero Nero un 19", pārējos paramerrus nepiefiksēju.

Aizmirsu par patēriņu. Saņēmu es ar 16.6, pēc kompjūtera. Ikdienā tiek braukts ar to auto tikai pa Rīgu, ik pa pāris nedāļām tiek veikti arī garāki pārbraucieni līdz Ogrei, Valmierai, nu varbūt vēl kaut kur.
Tagad par to, kas sanāca man. Pirmajā dienā es nobraucu 20Ls, kā nemetās:) Biju diezgan šokēts! Neatceros kilometrus, kopā ne vairāk kā 70km. Pāris apļi pa Rīgu, tad līdz Ogrei, kur kādus 5km pa pilsētas grantiniekiem, cita ceļa līdz manām mājam šobrīd vienkārši nav. Saņēmu ar tukšu bāku, kur rādīja 36km atlikušos, ielēju pa 20Ls un vakarā man rādīja, ka 40km vēl var noripot. Saprotu, tā bija pirmā agonija!
Tad nometu kompi pa nullēm un nodevu ar 12 rādījumu, kur man ar 9-5 būtu ne vairāk kā 9, vai pat zem. Protams, es ar 9-5 braucu mierīgāk, jo man viņš nemaz nevar tā dejot pa ceļu. Ar AeroX es domājams varētu noturēt patēriņu zem 12, bet šķiet, ka zem 11 es nepalīstu nekad. Ātrumā uz 100 kruīzā rādīja 7.0. Tā kā mašīna bija man tikai nedēļu, tad es īpaši ekonomiski necentos braukt, bet drīzāk izbaudīt to, ko tas auto spēj sniegt. Arnijs gan teica, ka viņi spējot šo piebarot arī ar gāzi:)
Jā un apkša šim auto ir domāta līdzeniem ceļiem, īpaši jāsargās no lūkām un dziļām bedrēm, citādi var sanākt tāda šmuce, ka maz neliksies. Uzliekot aizsargu sanāk, ka visu laiku tas ķeras pat dzilākās risēs, tāpēc to lieto tikai ziemā.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:SAAB auto testēšana

Post by mrpinkeyes »

uculam +1 par APRAKSTU.

Bet ir vēl tie 9-3X wagoni, kam ir paaugstināts klīrenss! Tādu neviens nav mēģinājis?

Un vēl būtu forši, ja kāds te ieliktu testu par pēdējās paaudzes 9-5 dīzeli, ja nu kādreiz pēc 7-8 gadiem paņemu... :) Lai gan žēl, ka fabrika nepaspēja izlaist universāli :(
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re: SAAB auto testēšana

Post by skirem »

sen nav kustināts topiks, iespamošu mazliet par savu pieredze ar nomas auto:
Neliels apskats braucienam pa Itāliju (Milāna – Venēcija – Dolomītu Alpi – Lugāno – Milāna – kopumā nobraukti 1100 km) ar nomas auto – Alfa Romeo Giulietta kurai bija 1.6 JTDM dīzeļa sirsniņa.
Aprīkojums un salona apdare
Aprīkojuma ziņā nekas netrūkst ir viss nepieciešamais mūsdienu auto, vienīgi no „ekstrām” nebija elektr. regulējami ādas sēdekļi , kas ņemot vērā Itālijas klimatu nebija trūkums :)
Kā jau daudzi jauni auto, šis arī bija aprīkots ar jauno „stop&go” sistēmu, kas pirmajās reizēs izraisīja nesaprašanu un dusmas (kas notiek???!!!!), vēlāk jau pieradu un viss bija ok, tomēr secināju, ka tas aizkavē satiksmi par 3-5 sec, ja tu pirmais esi pie krustojuma, jo Itālijā luksofori darbojas savādākā režīmā nekā Latvijā, (darbojas kā agrākajos LPSR laikos) līdz ar to sanāk mazliet nobremzēt satiksmi, bet kopumā sistēma ir ok, tikai nezinu cik ilgi to slodzi iztur AKB un starteris.
Salona apdare kopumā bija ok, nekur nekas negrabēja un nečīkstēja ( 63 K km uz spidometra) tikai nesaprotamas kādam nolūkam ir domāta „dekoratīvā” ielaiduma līste priekšējā panelī, kas ir absolūti lieka un nevajadzīga, pat traucējoša , jo viņā labi atspīd saule un dažbrīd tas pamatīgi traucē. Tāpat kā SAABam maz „kabatu” un plauktiņu kur kaut ko var ielikt/nolikt. Priekšā vietas ir diezgan un sēdēšana ir ērta, aizmugurē ir mazāk vietas nekā 9-5, bet tas arī saprotams, jo tas ir citas klasesauto.
Salonā ir izteikts ceļa seguma troksnis (60km/h +) , bet ar laiku pierod vai ieslēdz skaļāk mūziku un viss atrisināts.
Dzinējs un transmija
Lai gan dzinējs ir salīdzinoši „vājš” , tikai 105HP, bija pietiekami atsaucīgs ikdienas braukšanai. Dinamiskākai braukšanai būtu piemērotāks 1,4 T benzīna vai 1,9 JTD dīzelis. Ļoti patīkami pārsteidza degvielas patēriņš – kopumā tika patērēti 58 Litri, kas ir ~5,2 L/100 km, ļoti labs rādītājs ja ņem vērā ka tika braukts 60% pa kalnu ceļiem un arī pārējie 40% - nelielie ceļi ar apdzīvotām vietām un neskaitāmiem krustojumiem ar lokveida kustību.
Joprojām nevaru pierast pie 6-pakāpju ātrumkārbām, par daudz to ātrumu. Informatīvajā panelī darbojas ātruma pārslēgšanās ” asistents” , kurš informē „shift up” vai „shift down” ja esi aizmirsis pārslēgt ātrumu, tas tāds sīkums, bet patīkams, jo dīzelim tā pārslēgšanās jau jāveic pie 1.6K apgriezieniem uz augšu un attiecīgi pie 1.1K uz leju.
Gaitā auto ir ļoti stabils un patīkami vadāms, arī līkumainajos kalnu serpentīnos bija prieks braukt ar tādu auto.
Rezumē
Kopumā labs, baudāms auto ar īpatnēju, bet patīkamu dizainu. Sev izvēlētos versiju ar 1.9 JTDM dzinēju un automātisko kārbu, lai nav jāštepselē tie 6 ātrumi 8)
Attachments
alfa.jpg
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re: SAAB auto testēšana

Post by mixeris »

Kādā ciparā šitas aparāt ir?
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: SAAB auto testēšana

Post by Gac »

Man viens saabists kaut kad SAAB beigu sākumā pateica, ka, ja SAABu nopirks ķīnieši, tad šams pārsēdīsies uz alfām.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: SAAB auto testēšana

Post by andrejsb »

skirem wrote: Joprojām nevaru pierast pie 6-pakāpju ātrumkārbām, par daudz to ātrumu. Informatīvajā panelī darbojas ātruma pārslēgšanās ” asistents” , kurš informē „shift up” vai „shift down” ja esi aizmirsis pārslēgt ātrumu, tas tāds sīkums, bet patīkams, jo dīzelim tā pārslēgšanās jau jāveic pie 1.6K apgriezieniem uz augšu un attiecīgi pie 1.1K uz leju.
„shift up” vai „shift down” - tas gadienā nav no 9000 aizlienāta fīča, vismaz tas vienīgais 9000 ar kuru man ir gadījies braukt, mani lamāja, par to ka nemāku štepselēt pareizi ātrumus...
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: SAAB auto testēšana

Post by mrpinkeyes »

Gac wrote:Man viens saabists kaut kad SAAB beigu sākumā pateica, ka, ja SAABu nopirks ķīnieši, tad šams pārsēdīsies uz alfām.

Nu piemērs nav tālu jāmeklē :mrgreen:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: SAAB auto testēšana

Post by lawyer »

mixeris wrote:Kādā ciparā šitas aparāt ir?

Galīgi nav lēti: alfaromeo.lv/Files/media/alfaromeo_pric ... ist_LV.pdf
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re: SAAB auto testēšana

Post by mixeris »

Cena pilnībā adekvāta. Tikai jautājums kādas ekspluatācijas izmaksas?!
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: SAAB auto testēšana

Post by Gac »

Dārgāks par opeli, lētāks par golfu... :)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: SAAB auto testēšana

Post by Arnijs »

Iespamošu es ar :D Nu jau gandrīz 2 mēneši būs pavadīti pie 166-tās stūres ar 185Zs 2.4JTD automātu. Pilsētā lielākais trūkums šim auto ir daudzsviru piekare. Pareizāk sakot - nevis pilsētā, bet gan pa ielām, kādā stāvoklī tās ir Rīgā. Auto paņēmu samērā nekoptu (pareizāk - pilnīgi nekoptu) un šobrīd iegādes cipars jau ir sareizinājies ar 2 un vēl nav apstājies, kaut gan gaisma tuneļa galā pamazām top redzama. Arguments bija 168tk noskrējiens, bet arī pa šādu laiku (noskrējienu) auto var sabeigt līdz nepazīšanai. Tad nu lūk. Viss tika salikts jauns - Piekare, priekšējie amortiņi, atsperes, problemātiskās bukses tika samainītas uz powerflex (kas galīgi nav pārdomāts izstrādājums, jo nes līdz virkni nepatīkami kaitinošu blakusefektu, kas savukārt prasās novesties "do uma") Auto nāca ar 16` riteņiem, kas bija smieklīgi mazi priekš auto izskata. Nedaudz paburoties, auto tika uzlikts uz 17` OZ Racing un aprīkots ar Hankook Ventus V12 225/45 R17. Patīkamākā ziņa, ka šo komplektu bez jebkādām pārbūvēm var pārmest uz jebkura 9-3; 9-5 (ja nu vdrug būs vajadzība :D)
Tātad izjūtas pilsētā. Jebkurš kanalizācijas akas vāks, bedre, nelīdzenums, tricina auto kā galertu, pateicoties daudzsviru piekarei (daudzās gumijas bukses dara savu) Toties - kā tas viss atspēlējas uz labas šosejas!!! Uzdzen uz 180 un tāpat ej iekšā līkumā, pirms kura priekšā lēnāk braucošie auto vismaz sekundes 3-5 dedzina bremžuguņus. Alfai šie līkumi ir nulle emociju un liekas, ka vienīgā robeža ir riepas kvalitāte. Teikšu tā, ka pie mums ar to auto nav jēdzīgi kur braukt. Komforta sajūtas sākas no 120 un uz augšu. Pašlaik gan vairāk par 195 neesmu spiedis un arī tikai zirnekļu izdzenāšanas nolūkos. Kruizējot uz 120, degvielas patēriņš turas 5-6 litru robežās. Eko vājprātā SIDs (vai kā viņu tur Alfām sauc) ir rādījis arī 3.8, bet dabā tomēr ir nedaudz vairāk. Muzons priekš STD aprīkojuma (kas ir man), ir vairāk kā pietiekošs. Ja prasmīgi pakruķī ar iestādījumiem, neko diži labāku ikdienas braukšanai nevajag. Salona apdare - līmenī. Ir padaudz plastmasas, bet tas neuzdzen lētuma iespaidu, jo to bagātīgi kompensē ādas polsterējumi apakšējā daļā. Sēdekļi - pēc formas fantastiski! Jūtos viņos ērtāk, nekā 9k Aero. Tieši tā - ērtāk, ne sportiskāk. Stūre regulējas elastīgi. Vienīgais, kas mazliet traucē, kamēr iemācās - stūres slēdži. Viņi no manas sēdpozīcijas nav redzami vispār! Arī cruise ir jāiestāda īpatnēji, bet tas tikai pierašanas jautājums. SIDs netraucē ar muļķīgiem "papildini logūdeni" un tmldz. (it kā es pats neredzētu, kad viņš beidzas :D), toties ir pārskatāms "trip". Summārais nobraukums ar vidējo patēriņu, kam paralēli var paskatīties pēdējā bauciena rādījumus, atskaite par atlikušajiem kilometriem līdz galamērķim (ja savadīta kilometrāža) ACC režīmi pilnīgi savādāki, bet efektīvi. It kā ir pietiekoši daudz nišu un kabatiņu, bet nav glāžu turētāja, kas būtu bijis apsveicami. Izvēlējos viscaur gaišo salonu, kas, manuprāt šīs klases auto, ir viens no veiksmīgākajiem. Protams - uzturēt viņu tīru ir krietni grūtāk, bet kurš gan skaistums nav prasījis upurus. Izvēle uz 166to krita pa labu salona plašumam, ergonomikai un komfortam. SAABam tas varētu atbilst kā 9-6 (ja tāds būtu). Nu un tas - cik tad var ieciklēties uz vienu automarku. Dvēselei vēl pāris exemplāri paliek, kā arī orientu sporta zirgs - 9k. :violin:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: SAAB auto testēšana

Post by lawyer »

Šodien pirmo reizi sanāca pabraukāties ar 9k :) Tieši ar augstāk minēto "orientu sporta zirgu" :mrgreen:

Es tagad reāli saprotu tos 9k fanus :think:

Pirmais, par ko es baidījos, sēžoties tajā iekšā, ir sēdpozīcijas augstums - vienīgo reizi, kad sēdēju šofera krēslā (edija 9k), tas šķita augsts kā ķeblis - fuu. Bet šamējam tas bija jau pašā zemākajā pozīcijā un šķita pilnīgi OK. Kokpits šķita ērts un "nopakots" pat salīdzinoši plikā komplektācijā - ne ādas, ne klimas, ne "koka". Kas gan šķita tizli - nav cimdu nodalījuma, kā tas vispār var būt? :shock: Kaut arī dzinējs ir 2.0, tam ir kaut kāds ARTEH steidžs, kā rezultātā jaudas, vismaz man, pietiek atliektiem galiem. Turklāt, griezes momenta pieaugums ir ļoti ne-lineārs - ar pamatīgiem rāvieniem, kas rada iespaidu, ka auto ir baigā raķete :roll: Auto vecums un nolietojums dara savu, bet skaidrs ir tas, ka auto ir pamatīgi būvēts un Rīgas ielas, tai skaitā, bruģi pārvar bez stresa. Tam noteikti arī palīdz 15" ripuļi. Interesanti, ka infodisplejs rāda gan vidējo patēriņu, gan grafiski momentāno. Uzrādītais patēriņš nepārsteidza - ~14l/10km mīcoties pa Rīgu ir pilnīgi saprotams :geek:

Ja ir labs 9k, vēl ja Aero komplektācijā, ar MT, tad man tas šķistu pat iekārojamāks par 9-5, 9-5 šķiet daudz smagnējāks, kaut arī komfortablāks. Bet ej nu atrodi kādu rūsas nesaēstu 9k :liar:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: SAAB auto testēšana

Post by elmo »

lawyer wrote:
Ja ir labs 9k, vēl ja Aero komplektācijā, ar MT, tad man tas šķistu pat iekārojamāks par 9-5, 9-5 šķiet daudz smagnējāks, kaut arī komfortablāks. Bet ej nu atrodi kādu rūsas nesaēstu 9k :liar:
Paprasi, lai iedod patestēt to Melno tomāt AERO! :mrgreen::wink:
Post Reply