Hot NEWS !!! :)


hammers
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 308
Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
Location: 56 54.752'N 24 06.714'E

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by hammers »

Toties izmantojot izdevību, pabraucu arī dažus apļus pa kartingu trasi - un vēlreiz pārliecinājos cik laba vadāmība ir TurboX XWD !!! :)

Pēc tam pārsēžoties uz 9-5, tas kā grīļīgs zilonis likās ;) :) Image
illusion
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 24
Joined: Tue Jan 29, 2008 3:45 pm

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by illusion »

pamēģināju testēt...nu labais...bet tiešām jāpierod...ass...man patika :))
labprāt ar tādu brauktu...tikai cik tad soda naudās aizietu?
hammers
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 308
Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
Location: 56 54.752'N 24 06.714'E

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by hammers »

:)
hammers
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 308
Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
Location: 56 54.752'N 24 06.714'E

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by hammers »

Un vispār - pavērojot naftas cenu kāpumu pēdējā laikā jāsāk domāt par alternatīvu ;) - Biķerniekos bija paraugdemonstrējumi :




:):):) Image
Nezinite 9000
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 848
Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by Nezinite 9000 »

Paldies!!!
Nu es zināšu un atcerēšos!!! rozā detaļa velosipēda dakšas rajonā! :):)
nez kā atcerējos, ka volvokluba boulingā pirms n gadiem, Tu man to detaļu demonstrēji Volvo katalogā! :):)
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by skirem »

Par cik arī man bija tas gods izbraukt ar Turbo X, tad atļaušos arī atstāt savus iespaidus un subjektīvo viedokli, jo daudzās lietās tiek salīdzināts ar manu esošo 9-5.
Objekts Turbo X XWD Wagon ar 6 pārnesumu manuālo ātrumkārbu:
Vizuāli jau arī 9-3 man patīk, tad šis protams nav izņēmums un neredzu kur varētu "piesieties", neko pielikt neko atņemt.
Iesēšoties likās ka beņķis ir mazliet par augstu, bet diemžēl zemāk vairs nav kur nolaist :( , neko darīt mēģinu noregulēt lai ir ērta sēdešana un viss izdodas. :cheer: . Patīkami iepriecina viegls sajūga pedālis un patīkama klusa auto darbība brīvgaitā, praktiski nejūt dzinēja darbību, tikai pēc tahometra var pateikt ka dzinējs darbojas. Mazliet nepierasts sajūgs, jo nejūt brīdi kad tas sāk ņemt un pamanos noslāpēt auto pie otrā krustojuma :ohmy: arī braucot pārslēdzoties jūtu tādus tā kā sitienus (iespējams nemesmu vēl piešāvies pie šī sajūga), jo vēlāk viss bija ok.
Nesaprotu kam vispār vajadzīgs 1.ātrums, jo nežēlīgi īss un arī ar 2 var sākt itin labi ;), ātrumus spēj tik štepselēt,ja ir iespēja ieskrieties :P. Man šādas iespējas tik pat kā nebija jo atvēlētajā laikā nekur tālāk par Rīgas apvedceļu netiku un paši zināt kas darās uz viņa sestdienā :woohoo: Tas gan netraucēja vienā brīdī dabūt pāri par 100 uz nebūt ne labākā ceļa seguma ,kā arī palīkumot pa krustojumiem un līkumiem, tieši salīdzinājumā ar 9-5 ir patīkami negāzelīgs, un nesveras katrā līkumā ejot un labi tur ceļu. Laikam arī biju viens no nedaudzajiem kurš nobrauca no asfalta, tiesa uz mazu gabaliņu, bet arī uz grants/smilts seguma uzvedās adekvāti un pietiekami klusi. Diemžēl AWD nebija iespējas pārbaudīt :(. Kas patīkami pārsteidza- braucot ar ~ 65 km/h - 5 ātrumā paātrinājums bija pietiekami labs neskatoties uz zemajiem apgriezieniem.
Kas patika:
Labi tur ceļu un labi vadās līkumos, bet tai pat laikā stūre ir jātur,
Nebija sajūtas ka strauji pāatrinoties priekša var "norauties"
Paātrinājums sākot ar 4 ātrumu (nezinu varbūt ir kaut kādi ierobežojumi zemākajos ātrumos)
Patīkams izplūdes dobjums virs 2K apgriezienam, jo tas rada sajūtu ka zem pārsega sēž kas "nikns" :)
Viegls sajūgs (tikai pie tā ir mazliet jāpiešaujās, jo ne es vienīgais noslāpēju auto, dzirdēju ka vēl vismaz 3 auto tika noslāpēti turpat braucot ārā no Vikingiem)
Patīkama stūre, salona apdare, Bose audio sistēma
Laba skaņas izolācija( neskatoties uz Wagon versiju)
Kas nepatika :angry:
ātrumpārslēdzēja uzgalis (tā alumīnija ielika ar gravējumu ir galīgs s.......), kā arī tā plastikāta "karbona" uzlika pie ātrumkloķa nav īpaši veiksmīga
Prasījās par santīmu lielāki atpalkaļskata spoguļi
Parkinga brīdinājuma signāls praktiski nedzirdams ja audio skan pietiekamā skaļumā un nekādas papildus indikācijas nekur nav :ohmy:
Ļoti "īsi" pirmie ātrumi, kas man traucēja pietiekami ātri paātrināties ( te gan jāpiebilst ka es nemīlu vilkt līdz atdurei, bet gan pārslēgties pie 4K)
Kā jau teicu tas ir mans subjektīvais viedoklis un ja man būtu jāizvēlas tad noteikti ņemtu ar AT kārbu, jo tā pārslēgšānās vienkārši nogalinātu mīcoties pa pilsētu (vēl jo vairāk dēļ neērta MK roktura), jo uz 60 var braukt 5 pārnesumā neradot diskomfortu dzinējam un tai pat laikā uzminot viņš aiziet oi oi oi:P
User avatar
Daniliano
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Tue Jan 15, 2008 9:26 am
Location: Zemgale

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by Daniliano »

Paldies HAMMERAm par SMS jauno SAABu sakarā.
Tā nu ir sanācis ka pēdējos piecus gadus man dīzeļi ir tuvāki un tādēļ pirmo noprovēju divturbīnu Sportvagonu.
Piektdienas vakars,Rīga tāda papilna. Tikām veiksmīgi aiz Ulbrokas un tur tāds labs celiņš otrpus TECa. Ar visu to ka skaitījās AERO versija man likās ka nebija nemaz tik ciets kā sākumā varēja gaidīt. Motorītis jau ļoti jauks. Un kad vēl atklāju uz priekšājā paneļa izvietotās S pogas esamību un nozīmi, arī automāta darbība ļoti patika(kad pirku savu 9-5 jau gribēju ar automātu, bet piejamais variants ar 2,2 motorīti man šķiet galīgi garām).
Visā visumā patikās ,lai gan iekšā īsti vairs nav kā "mājās"-logu pacēlāju pogas manām rokām jau neērti aizsniedzamas.
Jā... cenas... tas jau laikam ir cits stāsts.Šeit laikam jāapskata konkurentu piedāvājumi.
un brauc zaļi...
hammers
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 308
Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
Location: 56 54.752'N 24 06.714'E

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by hammers »

Īsziņas gan Arnijs sūta ;) Viņam paldies ! :)
737_pilot
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 93
Joined: Sat Apr 12, 2008 4:24 pm

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by 737_pilot »

Es ar šodien dabūju izkost ar xwd 2.8 v6 turbo x combi 6 pk. man.
Izjūtas?
Uzrāviens labs, bet nav tā, ka brutāli iespiež krēslā, jāsaka, tāds biznesa klases cienīgs uzrāviens (maigs), jo krēsli ir baigi ok.
Man sanāca foršs brauciens, jo mašīnas bija salīdzinoši maz un tiku par līdz Upeslejām,kur labs asfalts.
Pirmais pārnesums gan ir dikti īss. Ar otro var vilkt līdz galam.
Bremzes ļoti iepriecināja, nav dzēlīgas, bet ir asas un elastīgas :)
Diemžēl, ja skatās uz auto cenu un kopējo tēlu (galvenokārt salonu, neskaitot augstas kval. ādas beņķus un dažas ekstras), salons liekas papliks un cits auto šādā cenā varētu būt ar daudz kvalitatīvāku apdari.. Īpašu izbrīnu manī raisīja nesaprotamā plastmasa pie priekšējām durvīm, kas novietota uz grīdas... Nu toč, kā ford focus paneļa apdare... žēl..
Laikam jau 41 k Eur Saab prasa par gaitas īpašībām (turbo+quattro+ žiletes asuma vadāmība). Vēl priecē Turbox Jet black ārējais izskats. Tas izdevies vnk perfekts (vismaz profils un priekša!).
Rezumē: Kā jau teicu to naudu varētu maksāt par gaitas īpašībām un motora darbību, bet ne par salona apdares kvalitāti..
Lai gan esmu kaislīgs Saab fans un cilvēks ar aviatora garu iekšā, noteikti pirms šāda darījuma pameklētu alternatīvas.
Bet katrā ziņā - paldies Vikingiem par lielisko testa braucienu vienatnē!!!
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by mixeris »

Visiem tik tos XWD utt.

Es šodien izbraucu ar TTiD :)
Labi ka SAAB nav nonīdejis urkšķošo skaņu :) Tikpat forša kā iepriekš.
Bet nu jāsaka, ka salons nopakots labi un salona skaņa un vibrācijas nav ļoti izteiktas. Un gaitā pazūd tāpat kā vecajam modelim.

šitas modelis bija automāts un tikai 300 km uz sspidometra tā, ka uzreiz rēķinājos ka nevarēs pa pilnam izjust tos 180 zirgus.

Salīdzinot ar 2.2 TiD ir daudz patīkamāki zemie apgriezieni, kas protams ir pateicoties 2 turbīnām. Turbīnu pārslēgšanos nejūt nu necik.
tā kā ar jauno 9-3 bieži neesmu braucis, tad nedaudz ulbrokas aplī kājas palika mīkstas, bet tad jau apradu :) Vnk no apļa izgāju jau labā šusē :) Vnk pa 15 minūtēm vēl nevar saprast kad sāk stūrēt pakaļa un kad viņa beigs to darīt un nemaz nemēģināju noķert mirkli.

Paātrinājums ir patīkams arī bez sporta režīma. Sporta režīmā jāuzteic automāta darbība, ka notiekas bremzēšanās ar ātrumiem. Šitā fīča man ļoti patika, bet nu dažreiz gribējas uz šosejas to ātrumkloķi paraustīt :D
Bet atkārtošos, ka sporta režīms tiešām labs.
Izmēģināju + un - arī. Diezgan labs, bet ne ideāls. Ir tomēr aizture, bet pie tā var pierast. Ja salīdzina ar citu auto + un - tad jāsaka kā pietiekami labs sanācis.
Tiesa gan jāsaka, ka izmēģināju tikai vienreiz, jo savādāk neredzu jēgu lietot šito fīču. :)

Paātrinās auto ļoti labi un uz apvedceļa no luksafora ļoti ātri varēja sasniegt skaitļus par kuriem ņem tiesības uz kādu laiku nost, bet tas tā testam. Lielā ātrumā vadāmība laba un salonā izjūtas pat ļoti nemainās ar ātrumu pie 110 :)

UN VISPĀR ES NESAPROTU KĀ AR ŠITO AUTO VAR IEVĒROT NOTEIKUMUS :D
Tā vien gribas iespiest. Patēriņš kā jau dīzelim patīkams. Dabūju ar 9.6 un brauciena beigās bija 9.5. Tā ka ikdienas braukšanā varētu ap 6 litri grozīties :) Jo tests jau ir tests.

Bet tagad tas kas man nepatika.
Sporta stūre ir kaka, kas tā par tizlu reni uz kuras man delmu spiež? Es saprotu ka forši īkšķi nolikt, bet es jau nestūrēju ar īkšķi bet ar abām plaukstām.

Plastmasa stūres iekšmalās arī kaka. Rokas svīst. Un "pod aļumiņij" krāsota plastmasa izskatās sūdīgi.
Āda būtu daudz labāk.

Tāda pati plastmasas maliņa ap visu paneli. Arī pretīga.
Un lielākais mīnuss - TĀ MALIŅA NEŽĒLĪGI ATSPĪD STIKLĀ. Dažu brīdi pat traucēja.

Pagriezienu pārslēdzēja kante arī ir neērta, it sevišķi ja ir pierasts ar pagreizienu pārslēdzēju tikai pieliekt nevis ieslēgt pilnībā lai parādītu pagriezienu tikai dažas reizes. Bet tā kante laikam tāda dēļ kruīza kontrolas gala plsu mīnus pogas. Un tā kā kruīzs man patīk tad šo neērtīb varētu pieciest.

Roķenes kloķis ir stilīgs, bet nu vismaz varēju viņu iekļaut vismaz precīzi nevis tā, ka kloķis ir kādi 3 mm uz sānu un uzreiz vairs nav patīkamās līnijas.

Salaiduma vieta starp durvju paneli un priekšējo paneli arī nav tā foršākā vieta. Šitādas lietas jau rada pirmo priekštatu par auto. Ties agan 9-3 vecajā ir daudzi šitādi sīkumi ar salaidumu vietām, bet 9-3 SS tie ir daudz izteiktāki.

Un subjektīvais viedoklis par jauno instrumentu paneli. Man viņš nepatīk tādēļ ka tas ir palicis smagnējs. Bultiņas jau kustas ātri, bet mazas skalas un lielas bultiņas ar biezām citas krāsas maliņām ir smagnējas.

UN VĒL UN VĒL. Vecā 9-3 velūra salona Laterālā G spēka iedarbības rezultāts nav tik graujošs kā uz 9-3 SS ādas beņkiem, kur vienā momentā nācās meklēt vietas kur pieķerties, lai nepazustu pedāļi.

Un beigu beigās kad iesēdos savā Darba Lielajā šķībajā Plusā ar iesauku bitīte sapratu ka darba mašīnai arī nav ne vainas kaut arī iespeižot pedāli nekas nenotiek un ka sēdi uz taburetes kaut kur augstu pie griestiem :D
737_pilot
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 93
Joined: Sat Apr 12, 2008 4:24 pm

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by 737_pilot »

Nu jā, Mixer, visi ar XVD =))
Es jau ar gribēju izbraukt ar k-kādu automātu un diesel jauno nobaudīt. Nesanāca..
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by Yukki »

Izbraucu, Turbo X, manuālis, ir labs!!! Man jau vispār patīk jauni auto,-smarža, skaņa, mmm! Vēl man "patika" "testa poligons"-pilnīgi nepiemērotā Viking motors tuvākā apkārtne 20 km rādiusā, kur 90%-50km/h:D:silly:

1.Galvenais pluss šim auto, ka beidzot ir pilnpiedziņa! Beizdot ir tas, ko es tik ilgi gaidīju!!!Šodien braukšu to pašu maršrutu ar savu 9-5 aero, redzēs, vai tos 100 grādu pagriezienus izņemšu tikpat ātri :D Man patika vadāmība, nekas nekur ārā nestūmās, viss bija skaisti, ātri! Nu, šodien pēc ilga laika izbraucu ar 9-5 aero un man, atšķirībā no Gunta dīvānīgas izjūtas nejutās, arī tur viss ir kārtībā, joprojām:P

2.Jaudas ir gandrīz pietiekami, mierīgi varētu pārprogrammēt arī vairāk, es neiebilstu, nekas ūber truper aero turbo spēed man nešķita!:) Man nepatika, ka ar visām turbīnām, joprojām ir turbobedre - līdz 2K jaudas nav! Saprotu, ka tas tāpēc, lai taupītu turbīnas, jo ikdienā lietotājs negribēs tās dzesēt, tāpēc arī ikdienā tās pārāk netiek nodarbinātas. Ja es pirktu to auto, es noteikti gribētu šo pārpogrammēt. Pabraucot ar Bizenāja pārprogrammēto 9000, esmu sapratis, ka tā ir štelle! Tas patiesībā, bija lielākais šoks, gan pērkot esošo 9-5, gan izbraucot ar jauno TurboX, ka ir tāda turbobedre! Var jau protams turēt apgriezienus, bet parasti vislielākais paātrinājums ir vajadzīgs gaitā, kad pieripinies pie krustojuma, skaties "brīvs", 2.robs, gāzi grīdā... un nekas nenotiek kādas pāris sekundes:( Es to auto pārpogrammētu (čipotu). Nesaprotu, kas saka, ka 1.robs ir īss!:blink: Sākot no 0 dinamiski braukt, stiep līdz 6K, tad slēdzas uz 2.robu un atkal stiepj līdz ~5-6K, nekāda vaina -90km/h mandomāt tad ir.
sajūgs, kā jau sajūgs man šķita, tomēr ātrumkārba varēja būt "īsāka", joprojām ir pagara slēgšanās.

3.stūre - ideāla!!! Mīksta āda ar "austiņām" pirkstiem - es bez tiem vairs auto negribu!

4.sēdēšana - mīksti, ērti, pēcpusi "apņemoši", nekur pazust nevar! Nesaprotu, kāpēc 9K CS amerikānim man šķita sēdēšana "rekariskāka", kā pašreizējam aero 9-5? TurboX tur viss bija labi, ērti!

5.salona apdare un ārējais izskats, man nebija kur piesieties, es nezinu, kur jūs tur plastmasas ņēmāt:S Man tas karbons patika, ātrumkloķis arī, spoguļi pietiekami. Incanti, vai dubļainā laikā braucot ir novērsta lieta, kas visiem iepriekšējiem saabiem - dubļi no spoguļa un dažreiz no vējstikla strīpā šļakstās un klājas uz sānstikla? Neesiet ievērojuši?

6.Salonā klusums, bet pie lielākiem apgriezieniem fantastisks, dobjšs basiņš. BBbaaaaigi patika tā dzinēja skaņa!

6.audio - lielisks! Vienīgi subvooferis ir rezerves riteņa vietā - tas gan nav forši, vismaz rezerves "tableti" man gribētos vadāt līdzi!!! 9-5 audio ir kaka, bet šeit viss bija OK!
Vienīgā lieta, ko nesapratu - kā var radio "patīt uz nākošo skalā atrodamo staciju"? :blink: :silly: "tīšana" iet "nonstop" - kad pats apstādini, vai arī uz "next preset station" - pagaidām domāju, ka tas ir settingos pieregulējams lielums, savādāk būtu galīgi garām!

7.Aivars teica, ka ESP nav atslēdzams, nu tad es kā muļķītis arī paklausīju un man atvēlēto laiku cītīgi braucu. Kad beigās pie salona sāku rakties pa nedaudzajām pogām, izrādījās, ka ESP tomēr ir settingos atslēdzams,- nav grūti, bet pāris klikšķus tas prasa! Mīnuss, ka tas ieslēdzas pie 60km/h atkal:( Man nezūd cerība, ka arī šo ātrumu var mainīt, jo kā gan tad es ar to auto varēšu pabraukt pa ziemas ledustrasi???:woohoo:

8.gribētos vairāk podziņu un info iekš displeja un kompja:lol: Nu pamaz "fīču". Visas sextras, kas tur atrodamas, zināmas jau 10 gadus. BMW tādā ziņā ir tuvāk lidmašīnām:) NAVi arī, protams, ka nestrādāja LV:angry:, bet labi, ka vismaz tas displejs touchscreens

9.gribētu nokļūt testos uz konkurentu auto - pieminētajiem pilnpiedziņas audi, bmw un subaru un arī salīdzināt viņu visu cenas!!! Pieļauju, ka varētu patestēt arī pilnpiedziņas opeļus, mazdas un hondas, mans uzskats, ka visas mašīnas ir konkurenti, jo jebkurš cilvēks, pat vislojālākais savā izvēlē var būt haotisks - meklēt getz, bet nopirkt X5 un otrādi (man ir zināms ne tik izteikts gadījums, bet līdzīgs), lai gan no malas šķiet, ka tie ir nesalīdzināmi auto!
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by Arnijs »

Jāgaida Yukki atsauksmes par braucienu "piemērotākā" vidē! ;):D
Domāju, ka šams nebij vīlies produktā!:P
Ja runā par skaņu un velk paralēles ar aviāciju, tad pie 1800 rpm troksnis salonā ir kā bumbām pielādētam Meseršmitam reisā Berlīne - Veļikije Luki :woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by Arnijs »

Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Hot NEWS !!! :)

Post by Arnijs »

[quote="Arnijs"]Daži kadri
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply