Nedienas ar 3.0 Tid


User avatar
Daniliano
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Tue Jan 15, 2008 9:26 am
Location: Zemgale

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Daniliano »

LabdienB)
Ceru ka NEdienas ar 3.0 Tid uz kādu laiku atkal pārtaps jaukās.
Kuriozs gadījums man sanācis. Bija lūzusi degvielas atpakaļgaitas caurulīti. Ņemot vērā, ka viss paslēpts zem vārstu vāka-nevarēja redzēt defektu un vienlaicīgi izplūstošā degviela nokļuva eļļas karterī-tas izskaidroja visas manis iepriekš aprakstītās problēmas.
Es jau biju sagatavojies uz sprauslu maiņu, gan uz visu pārējo. Bet redz ka reizēm veicas.
Nu ko braucam tālāk un iespējams tiekamies pavasara Kurzemes braucienā.;)
un brauc zaļi...
Judzis
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Mon Oct 18, 2010 11:13 am

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Judzis »

Hi!

Atradu saitā:
http://www.serioussaab.co.uk/guide_pages/9600_P2.html
šādu infromāciju:

The V6 TiD demands an intensive regime of regular maintenance. On the 6DE1 engine (tagged D308L by SAAB), cylinder liners can be a problem but it was discovered that in nearly all cases, the root cause of the failures was engine oil level dropping too low between services. The fix was ludicrously simple - increase the oil level and change the dipstick! Of course, over filling any diesel engine is courting disaster because diesel is heavy oil and the engine can run on the contents of the sump IF it is overfilled. If this happens, the engine will rev out of control even if the key is turned off because the fuel supply from the sump is bypassing the key. The only way to stop an engine in this nightmare scenario is to stall it in gear. The moral of this cautionary tale is to check the oil when the car is on level ground and ONLY when it is cold.

Varbūt kādam noderēs.
Judzis
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Mon Oct 18, 2010 11:13 am

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Judzis »

Hi!

Internetā: http://www.serioussaab.co.uk/guide_pages/9600_P2.html

atradu šādu infromāciju:
The V6 TiD demands an intensive regime of regular maintenance. On the 6DE1 engine (tagged D308L by SAAB), cylinder liners can be a problem but it was discovered that in nearly all cases, the root cause of the failures was engine oil level dropping too low between services. The fix was ludicrously simple - increase the oil level and change the dipstick! Of course, over filling any diesel engine is courting disaster because diesel is heavy oil and the engine can run on the contents of the sump IF it is overfilled. If this happens, the engine will rev out of control even if the key is turned off because the fuel supply from the sump is bypassing the key. The only way to stop an engine in this nightmare scenario is to stall it in gear. The moral of this cautionary tale is to check the oil when the car is on level ground and ONLY when it is cold.

Varbūt kādam noderēs.
User avatar
Daniliano
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Tue Jan 15, 2008 9:26 am
Location: Zemgale

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Daniliano »

Visiem sveiciens Jaunajā gadā!!! Lai SAABi ripo naski un uzticami mums visiem kalpo! Braucu joprojām ar savu 3.0 TID. Un gada sākumā kārtējā problēma. Kaut kā iepriekšējais gads mani gan nav lutinājis ar bezrūpīgu mana autiņa lietošanu. Bija visādi sīkāki un lielāki defekti bet vēl turos un nu atkal...Pārlūza(nogriezās) turbīnai ass-gaisa propellers pa sevi-dūmgāzu rotors pa sevi. Skaidrs, ka meklēju citu turbīnu(ir jau šis tas piemeklēts). Bet jautājums spečukiem, kas par iemeslu??? Eļļu takā mainu regulāri-pēdējo reizi ielēju Castrol 5W40. Jā, sakārā ar ziemas radītām kupenām sanācis reizēm "pagāzēt" tā riktīgāk, bet tas jau nevar būt iemesls??? Kādas idejas???
un brauc zaļi...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Arnijs »

Daniliano wrote:Visiem sveiciens Jaunajā gadā!!! Lai SAABi ripo naski un uzticami mums visiem kalpo! Braucu joprojām ar savu 3.0 TID. Un gada sākumā kārtējā problēma. Kaut kā iepriekšējais gads mani gan nav lutinājis ar bezrūpīgu mana autiņa lietošanu. Bija visādi sīkāki un lielāki defekti bet vēl turos un nu atkal...Pārlūza(nogriezās) turbīnai ass-gaisa propellers pa sevi-dūmgāzu rotors pa sevi. Skaidrs, ka meklēju citu turbīnu(ir jau šis tas piemeklēts). Bet jautājums spečukiem, kas par iemeslu??? Eļļu takā mainu regulāri-pēdējo reizi ielēju Castrol 5W40. Jā, sakārā ar ziemas radītām kupenām sanācis reizēm "pagāzēt" tā riktīgāk, bet tas jau nevar būt iemesls??? Kādas idejas???
Domājams, ka uz šo varētu atbildēt "Turbomotors", protams, ja aizvestu viņiem visu, kas palicis pāri. Manuprāt jau vnk metāla nogurums. Turbīnu asis šad tad mēdz lūzt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Daniliano
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Tue Jan 15, 2008 9:26 am
Location: Zemgale

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Daniliano »

Sveiki,
Man tāds negatīvs topiks sanācis un tomēr.
Atkal ķeza-norāvās otrā virzuļa klaņa kakliņš un protams sataisīja sū.... Meklēju citu motoru. Latvijā uz doto brīdi beigušies donori šim orgānam. Varbūt kāds zin ieteikt kādu specializētu(vai ne tik)vietu mūsu kaimiņos-Lietuva,Igaunija.
Šoreiz tomēr nolēmām dot autiņam vēl vienu iespēju(nu jau trešo), lai gan ar vienu aci skatos uz 1,9 dīzeli.
un brauc zaļi...
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by lawyer »

Daniliano wrote:Sveiki,
Man tāds negatīvs topiks sanācis un tomēr.
Atkal ķeza-norāvās otrā virzuļa klaņa kakliņš un protams sataisīja sū.... Meklēju citu motoru. Latvijā uz doto brīdi beigušies donori šim orgānam. Varbūt kāds zin ieteikt kādu specializētu(vai ne tik)vietu mūsu kaimiņos-Lietuva,Igaunija.
Šoreiz tomēr nolēmām dot autiņam vēl vienu iespēju(nu jau trešo), lai gan ar vienu aci skatos uz 1,9 dīzeli.
Tu no Opel skatījies? Manējais domāt, ka Opel 3.0 cdti ir tas pats, kas Saab 3.0 TiD ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Daniliano
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Tue Jan 15, 2008 9:26 am
Location: Zemgale

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Daniliano »

Meklēju gan no Signuma, gan no svaigākām Vektrām. Vienā vietā bija, bet nosauca manuprāt neadekvātu cenu(Ls1400):woohoo:
un brauc zaļi...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by KoreFun »

Tā ir ar tiem dīzeļiem - patīk ekonomēt uz degvielas rēķina - maksā par remontiem;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
colibry
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 77
Joined: Tue Feb 10, 2009 11:22 am
Location: kegums

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by colibry »

nu ierunājās gudrīts viens :laugh: :laugh:

Ja jau tik gudrs tad varbūt palīdzēsi cilvēkam.

Es saprotu ka šis saits tam ir veidots lai spriestu pa problēmām un labumiem nevis vienu otru nolikt kas kuram lielāks sory par izteicienu. B)
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by zinitis »

colibry wrote:nu ierunājās gudrīts viens :laugh: :laugh:

Ja jau tik gudrs tad varbūt palīdzēsi cilvēkam.

Es saprotu ka šis saits tam ir veidots lai spriestu pa problēmām un labumiem nevis vienu otru nolikt kas kuram lielāks sory par izteicienu. B)
Nu bet protams,ka 3.0TID ir stipri lielāks par 2.0T...:)
Un problēmas ir proporcionālas...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Arnijs »

Daniliano wrote:Meklēju gan no Signuma, gan no svaigākām Vektrām. Vienā vietā bija, bet nosauca manuprāt neadekvātu cenu(Ls1400):woohoo:
Vēl der no Renault Vel Satis
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by lawyer »

Interesanti gan, kādu motīvu vadīti cilvēki izvēlas 3.0TiD? :huh:

Kurš gan varētu ko tādu ieteikt? :blink:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
rompe
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 50
Joined: Thu Jan 27, 2011 6:57 pm

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by rompe »

200 zirgi + :blink: kas par vilcienu:blink: + salīdzinoši zemas degvielas izmaksas
cits stāsts par veiksmīgu modeli:dry:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Arnijs »

rompe wrote:200 zirgi + :blink: kas par vilcienu:blink: + salīdzinoši zemas degvielas izmaksas
cits stāsts par veiksmīgu modeli:dry:
Aero ir 250Hp (01-05)
( 3.0TiD ir 176Hp ;) )
Degvielas izmaksas uz trases ir +/- vienādas, ko nevar teikt par apkopju cenām. Un nekāda stresa pie -30
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply