Nedienas ar 3.0 Tid
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
200 zs bus ar cipu.
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Bet visur, kur vien raksta par 9-5, Vectra un Signum, ir minēts par to, ka nav ieteicams 3.0TiD - acīmredzot cilvēki to izvēlas bez jebkādas papildus info ievākšanas :unsure:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Paldies gan par žēlošanu, gan par jautājumu kāpēc izvēlējos 3.0Tid, gan par vispārēju informāciju. Bet pamatjautājums bija par to, vai kāds zina kādu konkrētu vietu Lietuvā vai Igaunijā kur varētu pameklēt donoru manai problēmai.
Paldies
Paldies
un brauc zaļi...
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Bija kaut kāds kantoris, kas no GB ved iekšā detaļas. Tikai esmu pazaudējis viņu kontaktus. Respektīvi šrots, kas uz vietas Anglijā jauc mašīnas un uz Latviju busā atved jau interesējošas detaļas, nevis ved veselus auto jaukšanai.
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Njā 3.0 benzīniekam ir 200Zs:blush:Arnijs wrote:Aero ir 250Hp (01-05)rompe wrote:200 zirgi + :blink: kas par vilcienu:blink: + salīdzinoši zemas degvielas izmaksas
cits stāsts par veiksmīgu modeli:dry:
( 3.0TiD ir 176Hp ;) )
Degvielas izmaksas uz trases ir +/- vienādas, ko nevar teikt par apkopju cenām. Un nekāda stresa pie -30
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Tas 3.0t benzīnnieks ar saviem 200zs ne tuvu nestāv klāt 2.3HOT ar 200zs.
Man domāt, ka vaina ir griezē?
Un sačipots 3.0Tdi noteikti verās lopā ar savu griezi, bet cik ātri verās, tik ātri izbeidzās. Žēl, jo, ja tas motors nebūtu tik problemātisks, viņš manās acīs noteikti izkonkurētu 3.0t.
Lai gan bez stresa, es kaut kā esmu nolēmis palikt pie motoriem, kas Saab ir izdevušies vislabāk. Jaudas un patēriņa attiecība HOT ir apskaužama, arī ar uzticamību nav sevišķu problēmu.
Man domāt, ka vaina ir griezē?
Un sačipots 3.0Tdi noteikti verās lopā ar savu griezi, bet cik ātri verās, tik ātri izbeidzās. Žēl, jo, ja tas motors nebūtu tik problemātisks, viņš manās acīs noteikti izkonkurētu 3.0t.
Lai gan bez stresa, es kaut kā esmu nolēmis palikt pie motoriem, kas Saab ir izdevušies vislabāk. Jaudas un patēriņa attiecība HOT ir apskaužama, arī ar uzticamību nav sevišķu problēmu.
Saab 900 Turbo '81
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Eh, atminos laikus, kad sāku skatīties uz Saabiem un iAuto forumā lietotājs Seene cildināja savu 3.0 turbodīzeli - man no viņa rakstītā gandrīz vai likās, ka labāka auto nevar būt! Moderns, ērts, ekonomisks un jaudīgs! Nopietni apsvēru domu maksāt štuku lielāku krītu un ņemt kādu 9-5 (toreiz Aero nāca cenā ap 4k eiro, tādi 9-5 sākot no 5k eiro - tiesa, neko labu par to ciparu es dabūjis nebūtu :D ). Jo īpaši mani šīs domas vajāja tāpēc, ka es pirms tam biju braucis tikai ar dīzeļiem un vienmēr lējis bāku līdz lūpai pie tēva darbā pa 40 santīmiem litrā. Komplektā ar dīzeļa patēriņu, mani izdevumi uz degvielu salīdzinot ar to, kā ir tagad, bija tik tiešām smieklīgi. Un jā - ar tādu dīzeļescortu un dīzeļsierru tiešām var braukt cepuri kuldams, detaļas lētas, ja arī nobeigtos motors, tad ieliktu citu pa latiem 50. Bet nekas neplīsa. Bet tagad, kad pa šiem gadiem esmu sasūcies kaudzi info par dažādiem motoriem, es ne par ko neņemtu 9-5 ar 3.0TiD. :) Un pasargdies` vēl kaut kādu lētu un nodzītu. Nekāda dižā ekonomija nesanāks.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
2001 Saab 9-5 2.3 Turbo Ecopower Automatic
250.4 PS (247 bhp) (184.2 kW)@ 5300 rpm
350.0 Nm (258 ft·lb) (35.7 kgm)@ 1900-4000 rpm
0-100 km/h 8.20 s
Nil, nu riktīgs megamonstrs, sporta auto, kas ieliek no 0-100 km/h vismaz 100 kg smagākam limuzīnam par 0,1 sek. Jā, izcils sasniegums. :laugh:
1999 Saab 9-5 Griffin Automatic
3 litre 2962 cc (180.752 cu in)
199.7 PS (197 bhp) (146.9 kW)@ 5000 rpm
310.0 Nm (229 ft·lb) (31.6 kgm)@ 2500 rpm
0-100 km/h 8.30 s
Te nav ko piebils, sen jau Gregers visu ir izstāstījis. Un kas par skaņu, mmm, rrrrrrrrrr......
2001 Saab 9-5 3.0 TiD technical specifications
3 litre 2958 cc (180.508 cu in)
176.4 PS (174 bhp) (129.8 kW)@ 4000 rpm
350.0 Nm (258 ft·lb) (35.7 kgm)@ 1800-3000 rpm
0-100 km/h 9.30 s
Pēc papīriem tīri jauki parametri, tāpēc nav jābrīnās, ka cilvēki izvēlas šos auto. Ja cilvēks nezina par šo motoru problēmām, tas šķiet visai iekārojams aparāts, turklāt ar daudz draudzīgāku degvielas apetīti.
250.4 PS (247 bhp) (184.2 kW)@ 5300 rpm
350.0 Nm (258 ft·lb) (35.7 kgm)@ 1900-4000 rpm
0-100 km/h 8.20 s
Nil, nu riktīgs megamonstrs, sporta auto, kas ieliek no 0-100 km/h vismaz 100 kg smagākam limuzīnam par 0,1 sek. Jā, izcils sasniegums. :laugh:
1999 Saab 9-5 Griffin Automatic
3 litre 2962 cc (180.752 cu in)
199.7 PS (197 bhp) (146.9 kW)@ 5000 rpm
310.0 Nm (229 ft·lb) (31.6 kgm)@ 2500 rpm
0-100 km/h 8.30 s
Te nav ko piebils, sen jau Gregers visu ir izstāstījis. Un kas par skaņu, mmm, rrrrrrrrrr......
2001 Saab 9-5 3.0 TiD technical specifications
3 litre 2958 cc (180.508 cu in)
176.4 PS (174 bhp) (129.8 kW)@ 4000 rpm
350.0 Nm (258 ft·lb) (35.7 kgm)@ 1800-3000 rpm
0-100 km/h 9.30 s
Pēc papīriem tīri jauki parametri, tāpēc nav jābrīnās, ka cilvēki izvēlas šos auto. Ja cilvēks nezina par šo motoru problēmām, tas šķiet visai iekārojams aparāts, turklāt ar daudz draudzīgāku degvielas apetīti.
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Labrīt,
Man jau bija līdzīgi-kad radās iespēja atkal atgriezties pie SAAB markas(ilgi gaidīju to brīdi),zināmu apstākļu dēļ(skatīt bildīti manā avatarā)protams vēlējos dīzeļmotoru. Nu tad i pirms pirkšanas mēģināju gan 2,2, gan 3,0. Protams ka biju lasījis par citu "nedienām" ar trīslitrīgo, bet patīkamās braukšanas izjūtas ņēma virsroku un paliku pie 3.0. Un kā jau šados gadījumus-"gan jau ar manu mašīnīti nekādu problēmu nebūs". Tā arī bija pirmos divus lietošanas gadu. Nu un tad sākās šis topiks.
Paldies Arnijam par ieteikumu paskatīties pie Renault Velsatis-pilna Lietuva ar šādiem, gan ko saganīšu.
Man jau bija līdzīgi-kad radās iespēja atkal atgriezties pie SAAB markas(ilgi gaidīju to brīdi),zināmu apstākļu dēļ(skatīt bildīti manā avatarā)protams vēlējos dīzeļmotoru. Nu tad i pirms pirkšanas mēģināju gan 2,2, gan 3,0. Protams ka biju lasījis par citu "nedienām" ar trīslitrīgo, bet patīkamās braukšanas izjūtas ņēma virsroku un paliku pie 3.0. Un kā jau šados gadījumus-"gan jau ar manu mašīnīti nekādu problēmu nebūs". Tā arī bija pirmos divus lietošanas gadu. Nu un tad sākās šis topiks.
Paldies Arnijam par ieteikumu paskatīties pie Renault Velsatis-pilna Lietuva ar šādiem, gan ko saganīšu.
un brauc zaļi...
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Jā 3.0 dīzelis iet ļoti labi, patīkami braukt. Vot ar 3.0 benzīnu tikai 9000 izpildījumā esmu braucis un nepatika nemaz.
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Nu nav jau nekāds brīnums, ka nepatika, jo tam jau tā grieze ir tāda kā ir: Maximum torque DIN 270.0 Nm (199 ft·lb) (27.5 kgm)@ 3300 rpmuculs wrote:Jā 3.0 dīzelis iet ļoti labi, patīkami braukt. Vot ar 3.0 benzīnu tikai 9000 izpildījumā esmu braucis un nepatika nemaz.
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Man vairāk nepatika, kā tā mašīna knābā ceļu uz katras bedres un bremzējot. Gaitā vispār normāla, tikai nevajag ar turbo salīdzināt:)
Aprīkojumā bija, laikam viss, vismaz es otru tādu neesmu redzējis, tiesa 9k Griffin man arī nav rokās ticis.
Aprīkojumā bija, laikam viss, vismaz es otru tādu neesmu redzējis, tiesa 9k Griffin man arī nav rokās ticis.
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Esmu ar 3.0 TiD izbraucis, tas tikai bija signums, ar automātisko kārbu. Nu tas 3.0 TiD likās ļoti patīkami kluss un gāja lopā. Vidējais patēriņš jauktajā braukšanas ciklā varētu būt 2,5 litri mazāks nekā man (2.3t). Nav starpība tik liela, lai iecentrētos uz dīzeli. Ja nu vienīgais ļoti daudz braukšanas.
No citas puses pērkot lietotu SAAB ar SAAB dzinēju parasti jārēķinās ar ķēdes maiņu, bet tas tomēr ir tāds prognozējams un saprotams remonts un izdevums.
No citas puses pērkot lietotu SAAB ar SAAB dzinēju parasti jārēķinās ar ķēdes maiņu, bet tas tomēr ir tāds prognozējams un saprotams remonts un izdevums.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Nu tā, saganīju 3.0 Tid tiešām no Renault Vel Satis. Jāsamaina tikai eļļas karteris(laikam arī eļļas uztvērējs),eļļas filtra korpus un jāizurbj viens caurums saistībā ar kārbas pieskrūvēšanu, jo renim bija automāts.
Jā, starpcitu, a ko SAABs nevarēja šim dzinējam automātu kadu piemeklēt?
Ceru ka visu augstāk minēto pa šīs nedēļas vakariem izdarīšu un tad liekam iekšā.
Uz drīzu tikšanos ielās.;)
P.s. Jā, Lietuvā ceļi tomēr krietni labāki.
Jā, starpcitu, a ko SAABs nevarēja šim dzinējam automātu kadu piemeklēt?
Ceru ka visu augstāk minēto pa šīs nedēļas vakariem izdarīšu un tad liekam iekšā.
Uz drīzu tikšanos ielās.;)
P.s. Jā, Lietuvā ceļi tomēr krietni labāki.
un brauc zaļi...
Re:Nedienas ar 3.0 Tid
Sveiki visiem!!!
šoreiz gan nav "nedienas ar 3.0 Tid" bat gan ir laba diena. Beidzot viss ir salikts un pārskrūvēts(tomēr diezgan daudz tai Isuzu motora versijai priekš Renault bija kas savadāk pieskrūvēts un nācās pārlikt no vecā SAAB dzinēja). Un tagad rūc, un labi rūc.
Visiem paldies par ieteikumiem un viedokļiem, bet ļoti ceru, ka nedienas uz kādu laiku būs cauri. Nu jau tas man ir kā sports(padārgs gan). Turpināšu informēt par notikumu gaitu.
P.S. žēl gan ka neuzspēju uz sestdienas sabraucienu. Nākošo centīšos neizlaist.
šoreiz gan nav "nedienas ar 3.0 Tid" bat gan ir laba diena. Beidzot viss ir salikts un pārskrūvēts(tomēr diezgan daudz tai Isuzu motora versijai priekš Renault bija kas savadāk pieskrūvēts un nācās pārlikt no vecā SAAB dzinēja). Un tagad rūc, un labi rūc.
Visiem paldies par ieteikumiem un viedokļiem, bet ļoti ceru, ka nedienas uz kādu laiku būs cauri. Nu jau tas man ir kā sports(padārgs gan). Turpināšu informēt par notikumu gaitu.
P.S. žēl gan ka neuzspēju uz sestdienas sabraucienu. Nākošo centīšos neizlaist.
un brauc zaļi...