Jautajums profiniem :)
Re:Jautajums profiniem :)
Starp citu minimala summa (bez oficialajiem valsts maksajumiem), ko esmu uzreiz izlicis par svaigi pirktu masinu ir bijusi 235Ls un tas bija par 4 gadigu 9-3. Letak nevienai nav bijis.
Paskaitiet pasi, tad redzesiet ka summas nav mazas.[/quote]
Upssssi ........ samelojos. IR bijis viens vel letaks pasakums. 1984.g. SAAB 99. Taja es gada laika ieliku 140Ls (t.sk. riepas, bremzu remkomplekts, savirze, 3 apkopes (ellas, filtru un svecu maina), karburatora regulesana)
Paskaitiet pasi, tad redzesiet ka summas nav mazas.[/quote]
Upssssi ........ samelojos. IR bijis viens vel letaks pasakums. 1984.g. SAAB 99. Taja es gada laika ieliku 140Ls (t.sk. riepas, bremzu remkomplekts, savirze, 3 apkopes (ellas, filtru un svecu maina), karburatora regulesana)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Jautajums profiniem :)
Kā bremžu uzlikas, riepas un līdzīgās izmaksas var likt pie remontiem....?
Tad jau arī auto un slona tīrīšanu liec klāt.... katru dienu kāp auto ar mālainām kājām un katru vakaru dzen uz salona ķīmisko tīrīšanu.... :woohoo:
Riepas... nu bļīn... ir starpība... viens pērk visas 4 pa 80LVL, cits katru pa 130LVL.... ta nu īstās lietas ar ko cilvēkiem čakarēt prātu. Ja tā Saab'isti skaita remonta izmaksas, tad nebrīnos par to, ka cilvēki runā, saab - šroti, visu laiku lūst, jo remontos visa nauda aiziet...:woohoo:
ZingZeng, cik Tavam auto gadu, un kāds noskrējiens (reālais)? Un salīdzini tāda pat vecuma citus auto.... domāju, ka būs grūti, jo daudziem ražotājiem tik padzīvojušus auto varēs sastapt tikai šrotos.
Jaunākjam 9000 jau ir 12 gadi, jo tos beidza ražot 98.gadā, .... kāds dzīvo ilūzijā, ka 12 gadīgs auto vispār nebūs jaremontē... common!?!
Tad jau arī auto un slona tīrīšanu liec klāt.... katru dienu kāp auto ar mālainām kājām un katru vakaru dzen uz salona ķīmisko tīrīšanu.... :woohoo:
Riepas... nu bļīn... ir starpība... viens pērk visas 4 pa 80LVL, cits katru pa 130LVL.... ta nu īstās lietas ar ko cilvēkiem čakarēt prātu. Ja tā Saab'isti skaita remonta izmaksas, tad nebrīnos par to, ka cilvēki runā, saab - šroti, visu laiku lūst, jo remontos visa nauda aiziet...:woohoo:
ZingZeng, cik Tavam auto gadu, un kāds noskrējiens (reālais)? Un salīdzini tāda pat vecuma citus auto.... domāju, ka būs grūti, jo daudziem ražotājiem tik padzīvojušus auto varēs sastapt tikai šrotos.
Jaunākjam 9000 jau ir 12 gadi, jo tos beidza ražot 98.gadā, .... kāds dzīvo ilūzijā, ka 12 gadīgs auto vispār nebūs jaremontē... common!?!
Re:Jautajums profiniem :)
ZAZ, tur tev taisniba - iluzijas es nedzivoju :laugh:
Ka kartigs latvietis (cik nu mani par tadu var uzskatit), es vienmer izvelos otru letako variantu un lai si izvele butu samerojama ar objektu kam to lieku virsu t.i. uz 99 es neliksu riepas par 130Ls gabala un uz 9-5 neliksu attiecigi riepas no Rimi.
Starp citu izmaksu lielums ir atkarigs no auto noskrejiena. Cits menesi nobrauc 100km, bet man tas ir ikdienas noskrejiens.
Ka kartigs latvietis (cik nu mani par tadu var uzskatit), es vienmer izvelos otru letako variantu un lai si izvele butu samerojama ar objektu kam to lieku virsu t.i. uz 99 es neliksu riepas par 130Ls gabala un uz 9-5 neliksu attiecigi riepas no Rimi.
Starp citu izmaksu lielums ir atkarigs no auto noskrejiena. Cits menesi nobrauc 100km, bet man tas ir ikdienas noskrejiens.
Re:Jautajums profiniem :)
uztureeshana tieshaam nav daarga, vieniigais kur man nauda aiziet tas ir benziins! :laugh: !!! bet ja nopietni, tad ritoshaas elementi saliidzinoshi ir galiig leeti, piemeeram prieksheejais plaukts ar 2 bukseem un sharniiru (viss jauns) zviedrijaa maksaa 500 kronas! nuuu, pasties SEK kursu un pareekjini. tad paprasi kaiminjam cik vinja audjuham vai Be eM We maksaa bukses un visi citi lorinji, kuru tur nav maz :S
I'm just saying!
I'm just saying!
Re:Jautajums profiniem :)
Uzlikas jau nu gan iet pie remontiem,tā pat kā bremžu diski, uc periodiski maināmas lietas. Tad jau var teikt, ka ķēdes maiņa ar neskaitās, jo tā ir periodiski maināma detaļa ik pēc noteiktiem kilometriem! :)zaz wrote:Kā bremžu uzlikas, riepas un līdzīgās izmaksas var likt pie remontiem....?
Riepas tiešām brīva izvēle -kādas grib, tādas liec. Par eļļām un filtriem var diskutēt, lai gan salona filtram lielas izvēles nav.
Bet ja rēķina tīri matemātiski, cik izmaksā braukt ar SAAB, salīdzinājumā ar sabtransu, tad jārēķina viss kopā, ieskaitot ar logu šķidrumu, benzīnu, OCTA, KASKO, nodokļi un nodevas un to jādala ar gada mēnešu skaitu vismaz 3-4 gadu periodā. Tad var iegūt vidējo ciparu, cik izmaksā braukt ar SAAB. Var rēķināt arī cik izmaksā viens nobrauktais kilometrs, kā to daži šeit jau ir sarēķinājuši kādu laiku atpakaļ.
Re:Jautajums profiniem :)
Ja SAABu attiecīgi kopj (t.i. veic regulāras apkopes, eļļas, sveču, filtru maiņa ik pēc 10k km) tad nav nekādu problēmu.;)hpboy wrote:Nu ir ari viens piemers pasu cli es nezinu bet mans stastija ka sis bija nopircis saab
1 gads nomainija karbu
2 gads motora maina pilna zbora
3 turbines maina
+ vel elektronikas problemas
Es vienkarsi nevaru izprast kas taja saba tik unikals ka visu laiku ir jamaina motori un karbas
Manam 1 bmw vija vel orginalas zavoda sveces
servi saka acis bolit 87 gada masinai
Tagadejam bembim ir loti loti loti daudz kas no zavoda
A cik paklausas ta sabam katru gadu var nomainit motoru :laugh:
Bija te dazi eksemplari : ja perc masinu tad skaties ka nav jamaina drizuma karba vai motors :woohoo:
Re:Jautajums profiniem :)
Tieši tā, nu te ir panesies...Krists wrote:Ja SAABu attiecīgi kopj (t.i. veic regulāras apkopes, eļļas, sveču, filtru maiņa ik pēc 10k km) tad nav nekādu problēmu.;)
Ja nekopj mašīnu un ja pērk to nojāšanai, tad nevajag brīnīties, kāpēc uzcelt mašīnu atpakaļ sanāk tik dārgi!
Man liekas, ka Saab motorus nav nemaz tik viegli nokaut (ne vieglāk kā citus), protams, ja to nedara speciāli. Tāpat arī ar citām detaļām, nav tur nekas tāds, kas ārprātīgi jūk nost, drīzāk jūk retāk, bet tā detaļas cena ir augstāka, nekā, piemēram, tautas vāģim. Tur arī šķiet rodas tie teksti - cilvēks nopērk Saab'u, nobrauc līdz pēdējam, kas braucams un stāsta šausmu stāstus, ka velns - to mašīnu sataisīt tak maksā miljonu. Bet protams, ka maksā dārgāk nekā uzcelt augšā otro golfu!
Ja patīk Saab's, tad aizdzen uz diagnostiku, novērtēt, ķēdes izstiepumu noskaidrot, un pērc, ja ne - ne. ;)
Re:Jautajums profiniem :)
braucu ar SAAB jau 6.-to gadu (4 SAABi, 1 jau tautās, bet turpina gaitas pie foruma biedra, trīs īpašumā). Visi četri ir VECI SAABi.
SERVISĀ PA ŠIEM GADIEM NEESMU VĒL BIJIS. NOPIETNI. (piesitu pie koka. Tpu, tpu, tpu).
SERVISĀ PA ŠIEM GADIEM NEESMU VĒL BIJIS. NOPIETNI. (piesitu pie koka. Tpu, tpu, tpu).
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Jautajums profiniem :)
Nu auto noskrejiens nenosaka neko...Jancis wrote:Tieši tā, nu te ir panesies...Krists wrote:Ja SAABu attiecīgi kopj (t.i. veic regulāras apkopes, eļļas, sveču, filtru maiņa ik pēc 10k km) tad nav nekādu problēmu.;)
Ja nekopj mašīnu un ja pērk to nojāšanai, tad nevajag brīnīties, kāpēc uzcelt mašīnu atpakaļ sanāk tik dārgi!
Man liekas, ka Saab motorus nav nemaz tik viegli nokaut (ne vieglāk kā citus), protams, ja to nedara speciāli. Tāpat arī ar citām detaļām, nav tur nekas tāds, kas ārprātīgi jūk nost, drīzāk jūk retāk, bet tā detaļas cena ir augstāka, nekā, piemēram, tautas vāģim. Tur arī šķiet rodas tie teksti - cilvēks nopērk Saab'u, nobrauc līdz pēdējam, kas braucams un stāsta šausmu stāstus, ka velns - to mašīnu sataisīt tak maksā miljonu. Bet protams, ka maksā dārgāk nekā uzcelt augšā otro golfu!
Ja patīk Saab's, tad aizdzen uz diagnostiku, novērtēt, ķēdes izstiepumu noskaidrot, un pērc, ja ne - ne. ;)
Jo auto nesaudzigi lietojot var piebeigt ~3jos gados,ja laicigi nemnaina ellas vai neievero motora ekspluotacijas nosacijumus...
Isak sakot,ja prata nav,tad ari pi*** var salauzt...
Re:Jautajums profiniem :)
Nu tā arī biju domājis, par to, ka nobeidz, ne nobrauc km ziņā.Zinitis wrote:Nu auto noskrejiens nenosaka neko...
Jo auto nesaudzigi lietojot var piebeigt ~3jos gados,ja laicigi nemnaina ellas vai neievero motora ekspluotacijas nosacijumus...
Isak sakot,ja prata nav,tad ari pi*** var salauzt...
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Jautajums profiniem :)
:laugh: Dienas teiciens. Šito pierakstīju.Zinitis wrote:Isak sakot,ja prata nav,tad ari pi*** var salauzt...
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Jautajums profiniem :)
Aga, man kursabiedrs arī nupat savam 318iS nomainīja zavoda sveces. Un tikai tāpēc, ka taupīgi braucot tas pa pilsētu sāka rīt 18-20 l/100km. Tu uzskati, ka tas ir normāli braukt ar vienām svecēm tik ilgi? Atradis ar ko palielīties.hpboy wrote: Manam 1 bmw vija vel orginalas zavoda sveces
servi saka acis bolit 87 gada masinai
Tagadejam bembim ir loti loti loti daudz kas no zavoda
A cik paklausas ta sabam katru gadu var nomainit motoru :laugh:
Bija te dazi eksemplari : ja perc masinu tad skaties ka nav jamaina drizuma karba vai motors :woohoo:
Lai nokautu Saab turbo motora apakšu ir jābūt izcili neaptēstam, bet tas par turbīnām - tipiska lieta, kas ar laiku nolietojas, atkal resurss 300% atkarīgs no eksplutatora - ja neatdzesēsi pēc slodzes, tad arī drīz izmetīsi.
Par kārbām - uzliec uz tās pašas troikas kārbas saab turbo motora NM(vismaz 250) un paskaties cik ilgi tā izvilks...
Neesmu pret BMW un vispār citām markām kopumā, bet nokaitina, kad sāk akli salīdzināt.
900aero clubsport #8
Re:Jautajums profiniem :)
Viņam vajag 6litrīgu amerikāni, kas neprasa nekādu kopšanu, tik lej benzīnu, šad tad pielej eļļu, lai būtu līmenis un mauc tik! :D
Re:Jautajums profiniem :)
Elektrovāģi vajag!
Ne sveču, ne kārbu, ne motora eļļas, ne turbīnas - tiaki bremžu uzlikas un varbūt pat to nav... Ieštepselē, palādē un mauc! Un kāda grieze!
Ne sveču, ne kārbu, ne motora eļļas, ne turbīnas - tiaki bremžu uzlikas un varbūt pat to nav... Ieštepselē, palādē un mauc! Un kāda grieze!
SAAB un SUBARU