saab 9-5 2.0t chiptuning


alpins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 968
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:24 pm

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by alpins »

KoreFun wrote:Interesants kkāds Stage 1. Uzreiz 230Zs..
Man ar viss šitais pasākums liekas aizdomīgi :) , gaidam izdruku no jaudas stenda :P Un vēl tas patērinš 7,4 l :ohmy:
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by Gripen »

Nils: ja ir interese - varu uz kādu epastu aizsūtīt latviskotu aprakstiņu par Gareta un Mitsu turbokompresoru karšu lasīšanu un pašām kartēm. Forumā vairāk par 120kb neliekas, bet fails pdf ir 560kb. Drakoniski pielikumu noteikumi :dry:

P.S. Tam garetam 1.4 ir ok, ŠIM NAV :D (GT17)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by KoreFun »

alpins wrote: Un vēl tas patērinš 7,4 l :ohmy:
Patēriņam nav ne vainas.. Es dabūju bik zem 7-iem uz trases ar 4-iem cilvēkiem + bagāžnieks. Nu ok, man 9-3, ~150-200 kg vieglāks, bet toties 2.0;)

Nil, līdz ~2000.gadam 9-5 LPT nāca ar 175 (vai 170)Zs, vēlāk ar 185 Zs un Turbo šautriņu panelī.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by Gripen »

Patēriņš 7.4 ir ok, bet automātam?? Nu tas ir optimismus maximus :) Galvenais, lai nav liess tas viss pasākums.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by KoreFun »

Mhm, tiešām, atomāts.. Bet vai kruizējot konstantā ātrumā tam ir nozīme?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by Gripen »

Nu, ja mēra 5 minūtes kruīzējot konstantā ātrumā, tad vispār nekam daudz nav nozīmes :D Tas nav patēriņš uz šosejas, tas ir patēriņš 'lidojumā' - ļoti sābiski un skaisti :)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by KoreFun »

vidvuds wrote: Uz štrāses iet 7.4L (110 kruīzā)
Nu un kā ir mērīts te?:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by Diks »

Grippen wrote:Nu, ja mēra 5 minūtes kruīzējot konstantā ātrumā, tad vispār nekam daudz nav nozīmes :D Tas nav patēriņš uz šosejas, tas ir patēriņš 'lidojumā' - ļoti sābiski un skaisti :)
9-5kombi 2,3LPT automāts. Braucu no Ventspils uz Rīgu ~100-130 bez kruīza. Rīgā rādīja 7,5l/100km. Biju apmierināts :)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by Nils »

Grippen wrote:Nils: ja ir interese - varu uz kādu epastu aizsūtīt latviskotu aprakstiņu par Gareta un Mitsu turbokompresoru karšu lasīšanu un pašām kartēm. Forumā vairāk par 120kb neliekas, bet fails pdf ir 560kb. Drakoniski pielikumu noteikumi :dry:

P.S. Tam garetam 1.4 ir ok, ŠIM NAV :D (GT17)
Priecāšos, vēl viens +1 no manis! :)
tj1987@inbox.lv
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by Krists »

Nil tev tev ir turbo dačiks ar precīziem skaitļiem (bar), un cik tad tev liela ir izplūde collās, ja tev spiediens ir 1,4 bāri ?
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by Krists »

[quote="KoreFun"]Interesants kkāds Stage 1. Uzreiz 230Zs..


Piemēram Maptun piedāvātais Stage 1 ir ar 235 Hp un 380 Nm
Bet nu tas ta nosacīti, jo 10 gadus vecam auto diez vai ka būs ECU piedāvātie 235 HP !!!
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by vidvuds »

Pavērās diskusija - labi :)

Mani 230zs/380Nm ir gana nosacīti. Nomērīt automātam tos būs laikam neiespējami. Vienkārši pieņēmu sev par zināšanu, jo aptuveni visi stage 1 priekš 2.3 lpt piedāva ~230zs/380Nm. Gan PPC, gan Maptun , Hirsch, domājams, ka Janča "Valmieras" Stage 1 ir līdzīgs. Tādēļ es arī pieņēmu šo pozitīvo ciparu. Reāli pašlaik jau vel nav, bet tas dēļ automāta - kas tiks izmainīts.

Par patēriņu - mērīts no Valmieras braucot uz Rīgu. Valmierā resetots un Rīga apskatīts.
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by Gripen »

Nomērīt to iespējams ar diezgan lielu precizitātes pakāpi - busā esošie dati cirkulē visu nepieciešamo informāciju ;)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by vidvuds »

Grippen wrote:Nomērīt to iespējams ar diezgan lielu precizitātes pakāpi - busā esošie dati cirkulē visu nepieciešamo informāciju ;)
padalies vairāk... :)
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:saab 9-5 2.0t chiptuning

Post by Gripen »

Busā cirkulē informācija par vadītāja pieprasīto gaisa masu, gaisa masas nominālo matricu, turbīnas nodrošināto gaisa masu un visām starp tām eksistējošām kalkulācijām. Dzinējs precīzi zina, cik hp un Nm nodrošina, nolasīšana ir tehniskas dabas jautājums.

Diemžēl, reālie cipari visbiežāk liek sejai izstiepties (nezinu, kā citiem, bet man izstiepās.. sākumā B) ) - protams, St1 iet daudz, daudz labāk (salīdzinot ar to, kā gāja iepriekš), bet pa gadiem aizmukušie zirgi liek par sevi manīt. Tāpēc ne BSR ne Maptuns uz savām maģiskajām kastītēm nedod nekādu garantiju par zirgiem saistībā ar konkrēto autiņu.. Pie Maptun vajag ciemoties, ja gribas labu rezultātu, tikai izmaksas 200 000+ autiņam var būt.. hmm.. incantas ;)
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Post Reply