Gāze un Aero.


Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re:Gāze un Aero.

Post by Aigars »

uudensputns wrote:Uzliek,bet ja kaut kas neiet,tad ar sataisīšanu nu tā...
Paldies!
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

Šitais daikts stabili pavelk 300Zs... Image
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

Un viena no advancētākajām smadzenēm, kas savu mājvietu atrada blakus benzīna ECU... Image
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gāze un Aero.

Post by edijs »

Kā tam reduktoram vārdā? Un kāda cena gala lietotājam?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Gāze un Aero.

Post by Ainars »

Arni, Tu jau zini ka man vajag TO! :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Es pareizi saprotu, ka Arnijs ir gazificējies?
Welcome to the club! :-)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

edijs wrote:Kā tam reduktoram vārdā? Un kāda cena gala lietotājam?
Reduktors Vega I Sport. max ražība ~ 350Zs vajadzībām.
Par gala cipariem varēsim runāt, kad viss būs sainstalēts un noregulēts un reāli griezīsies vajadzīgajās jaudās, kā arī - kādā izpildījumā klients vēlēsies. Vai tā, kā liek "gāzinieks - parastais" (bet pašā lētākajā izpildījumā mēs droši vien neliksim), vai arī tā, ka nezinātājam būs grūti pamanīt un nojaust par iekārtas eksistenci.
Kompis-Stella EOBD
Reālas vajadzības pašam pēc tās visas pieejamās megajaudas, visticamākais, ka nav :laugh: . Auto vairāk tiek būvēts, kā demo, lai parādītu konkrētās iekārtas iespējas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

Ainars wrote:Arni, Tu jau zini ka man vajag TO! :D
Jā! :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

elmo wrote:Es pareizi saprotu, ka Arnijs ir gazificējies?
Welcome to the club! :-)
Vēl līdz galam ne! ;)
Nedaudz pacietības, kungi! :P
Viss notiksies, kad sāksim izsniegt šādus... Image
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Izskatās, ka šitā uzparikte varētu pārliecināt par labu gāzei arī visrūdītākos skeptiķus!
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Gāze un Aero.

Post by gustavs »

Tas gan tiesa! Arnija solis šajā lauciņā ir tā retā parādība,kura tiešām pārliecina. Tik nav tādas tehnikas,kuru būtu verts gazificēt. Klasiku tomēr negribas bojāt :) !
Taču, turpināšu ieturēt novērošanas pozīciju. Tēvocis Mērfijs nekad nesnauž!
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gāze un Aero.

Post by edijs »

Es tik joprojām neesmu iebraucis, kā tiek sarēģināti zirgspēki, ko raksta virsū reduktoriem.. Tak līdzīgu jaudu dažādi motori var izspiest ar dažādu degvielas patēriņu. Viens ir četrlitrīgs v6, cits divlitrīgs un turbinizēts - jauda līdzīga, bet pirmais nokurina vairāk. Vai es kļūdos un tur strādā kaut kāds degvielas nezūdamības likums, kas nosaka, ka no tik un tik pilieniem degvielas var izspiest tik un tik zirgspēkus?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gāze un Aero.

Post by Arnijs »

edijs wrote:Es tik joprojām neesmu iebraucis, kā tiek sarēģināti zirgspēki, ko raksta virsū reduktoriem.. Tak līdzīgu jaudu dažādi motori var izspiest ar dažādu degvielas patēriņu. Viens ir četrlitrīgs v6, cits divlitrīgs un turbinizēts - jauda līdzīga, bet pirmais nokurina vairāk. Vai es kļūdos un tur strādā kaut kāds degvielas nezūdamības likums, kas nosaka, ka no tik un tik pilieniem degvielas var izspiest tik un tik zirgspēkus?
Iekšdedzes dzinēji pa lielam ir degvielas kapsētas un nekādi konkrētie aprēķini par jaudu no degvielas pilēm šeit nedarbojas, jo visvairāk šā kā tā aiziet atmosfēras sildīšanai. Līdz ar to liela jauda no maza tilpuma pie maza patēriņa ir vairāk inženieru veiksmes stāsts, nekā dotā degvielas litra jaudas aprēķini (jo no degvielas litra var iegūt daudz vairāk teorētiskās jaudas, nekā tas notiek iekšdedzes dzinējos).
Bet - kas attiecas uz konkrēto reduktoru, tad tiek pieņemts, ka jābūt 20% ražības rezervei, lai nebūtu novērojama raustīšanās, kad izgriež motoru līdz galam. Tātad - 300 Zs viņš pavilks droši. Un pieņemu, ka tas ir kkāds vidējais statistiskais cipars , kādai jābūt ražībai pret šiem Zs, lai bez problēmām nobarotu attiecīgas ražības smidzinātājus.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Gāze un Aero.

Post by andrejsb »

Arnijs wrote: Vēl līdz galam ne! ;)
Nedaudz pacietības, kungi! :P
Viss notiksies, kad sāksim izsniegt šādus... Image
Cik ilgi vēl jāgaida? Man arī gribas gazificēties :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

gribēt nav kaitīgi, kaitīgi ir dabūt negribot! :D
Post Reply