Paldies!uudensputns wrote:Uzliek,bet ja kaut kas neiet,tad ar sataisīšanu nu tā...
Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Gāze un Aero.
Šitais daikts stabili pavelk 300Zs...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Un viena no advancētākajām smadzenēm, kas savu mājvietu atrada blakus benzīna ECU...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Kā tam reduktoram vārdā? Un kāda cena gala lietotājam?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Gāze un Aero.
Arni, Tu jau zini ka man vajag TO! :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Es pareizi saprotu, ka Arnijs ir gazificējies?
Welcome to the club! :-)
Welcome to the club! :-)
Re:Gāze un Aero.
Reduktors Vega I Sport. max ražība ~ 350Zs vajadzībām.edijs wrote:Kā tam reduktoram vārdā? Un kāda cena gala lietotājam?
Par gala cipariem varēsim runāt, kad viss būs sainstalēts un noregulēts un reāli griezīsies vajadzīgajās jaudās, kā arī - kādā izpildījumā klients vēlēsies. Vai tā, kā liek "gāzinieks - parastais" (bet pašā lētākajā izpildījumā mēs droši vien neliksim), vai arī tā, ka nezinātājam būs grūti pamanīt un nojaust par iekārtas eksistenci.
Kompis-Stella EOBD
Reālas vajadzības pašam pēc tās visas pieejamās megajaudas, visticamākais, ka nav :laugh: . Auto vairāk tiek būvēts, kā demo, lai parādītu konkrētās iekārtas iespējas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Jā! :DAinars wrote:Arni, Tu jau zini ka man vajag TO! :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Vēl līdz galam ne! ;)elmo wrote:Es pareizi saprotu, ka Arnijs ir gazificējies?
Welcome to the club! :-)
Nedaudz pacietības, kungi! :P
Viss notiksies, kad sāksim izsniegt šādus...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Izskatās, ka šitā uzparikte varētu pārliecināt par labu gāzei arī visrūdītākos skeptiķus!
Re:Gāze un Aero.
Tas gan tiesa! Arnija solis šajā lauciņā ir tā retā parādība,kura tiešām pārliecina. Tik nav tādas tehnikas,kuru būtu verts gazificēt. Klasiku tomēr negribas bojāt :) !
Taču, turpināšu ieturēt novērošanas pozīciju. Tēvocis Mērfijs nekad nesnauž!
Taču, turpināšu ieturēt novērošanas pozīciju. Tēvocis Mērfijs nekad nesnauž!
Re:Gāze un Aero.
Es tik joprojām neesmu iebraucis, kā tiek sarēģināti zirgspēki, ko raksta virsū reduktoriem.. Tak līdzīgu jaudu dažādi motori var izspiest ar dažādu degvielas patēriņu. Viens ir četrlitrīgs v6, cits divlitrīgs un turbinizēts - jauda līdzīga, bet pirmais nokurina vairāk. Vai es kļūdos un tur strādā kaut kāds degvielas nezūdamības likums, kas nosaka, ka no tik un tik pilieniem degvielas var izspiest tik un tik zirgspēkus?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Gāze un Aero.
Iekšdedzes dzinēji pa lielam ir degvielas kapsētas un nekādi konkrētie aprēķini par jaudu no degvielas pilēm šeit nedarbojas, jo visvairāk šā kā tā aiziet atmosfēras sildīšanai. Līdz ar to liela jauda no maza tilpuma pie maza patēriņa ir vairāk inženieru veiksmes stāsts, nekā dotā degvielas litra jaudas aprēķini (jo no degvielas litra var iegūt daudz vairāk teorētiskās jaudas, nekā tas notiek iekšdedzes dzinējos).edijs wrote:Es tik joprojām neesmu iebraucis, kā tiek sarēģināti zirgspēki, ko raksta virsū reduktoriem.. Tak līdzīgu jaudu dažādi motori var izspiest ar dažādu degvielas patēriņu. Viens ir četrlitrīgs v6, cits divlitrīgs un turbinizēts - jauda līdzīga, bet pirmais nokurina vairāk. Vai es kļūdos un tur strādā kaut kāds degvielas nezūdamības likums, kas nosaka, ka no tik un tik pilieniem degvielas var izspiest tik un tik zirgspēkus?
Bet - kas attiecas uz konkrēto reduktoru, tad tiek pieņemts, ka jābūt 20% ražības rezervei, lai nebūtu novērojama raustīšanās, kad izgriež motoru līdz galam. Tātad - 300 Zs viņš pavilks droši. Un pieņemu, ka tas ir kkāds vidējais statistiskais cipars , kādai jābūt ražībai pret šiem Zs, lai bez problēmām nobarotu attiecīgas ražības smidzinātājus.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gāze un Aero.
Cik ilgi vēl jāgaida? Man arī gribas gazificēties :)Arnijs wrote: Vēl līdz galam ne! ;)
Nedaudz pacietības, kungi! :P
Viss notiksies, kad sāksim izsniegt šādus...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Gāze un Aero.
gribēt nav kaitīgi, kaitīgi ir dabūt negribot! :D