Gāze un Aero.
Re: Gāze un Aero.
Uz via baltica neredzu lielu vajadzību griezt motoru augstāk par 3,5K rpm, Jau 2,5-3.5 K rpm diapazonā auto ir makten jestrs un paātrinājums ir vienmērīgs, nesamocīts un labi jūtams.
Re: Gāze un Aero.
Skan kā dzeja!elmo wrote:Uz via baltica neredzu lielu vajadzību griezt motoru augstāk par 3,5K rpm, Jau 2,5-3.5 K rpm diapazonā auto ir makten jestrs un paātrinājums ir vienmērīgs, nesamocīts un labi jūtams.
Šodien pārliecinājos strīdā ar diviem kolēģiem "gāzes lietotājiem", ka cilvēku uzskati atšķiras par to, kā sistēmai ir jādarbojas - viens bija bezmaz 1x mūžā strauji iespiedis grīdā un auto ar pīkstienu pārslēdzās uz benzīnu un atpakaļ neslēdzās. Abi vienojās, ka tas ir nomāli un teica, ka esmu lohs, ka šādos brīžos lieku špricēt klāt benzīnu bez pīkstiena un auto raustīšanās. Nespēju strīdēties ar cilvēkiem, kam šķiet, ka laikā, kad Tu ej uz apdzīšanu un būtu max jākoncentrējas uz ceļu, nākas klausīties un domāt, kas neciešami pīkst, meklēt gāzes pogu, lai slēgātu auto atpakaļ uz gāzi. Viņiem abiem pa brīdim mirgojošs check engins arī šķiet normāla pārādība, vienam autonama, otram vasjas likta iekārta, strādājot normāli.
Re: Gāze un Aero.
Cilvēki ir dažādi, brauc dažādi, līdz ar to arī viedokļi dažādi! Sākumā likās, ka autogaze.lv iekārta arī strādā labi, jo nebija jau ar ko salīdzināt! Tagad ir ar ko salīdzināt un ir viedoklis!
Ja par braukšanu runājam, tad ir tādi kas sēņo, ir tādi, kas brauc +20, bet vienmērīgi un nesaraustīti, un ir tādi, kam terpentīns dibenā iesmērēts, gāzē un bremzē, gāzē un bremzē, kruīzu vispār nelieto.
Man patīk bremzes pedāli vispār nelietot, ja redzu priekšā fūri, un pilnu joslu ar pretīmbraucošajiem, tad vienkārši atlaižu gāzi un gaidu, kad pretējā braukšanas joslā atbrīvosies koridors priekš apdzīšanas. Bet ir tādi, kas topīs līdz galam un tad bremzēs, kad būs iebraukuši jau gandrīz fūres pakaļā, bet kad parādās apdzīšanas koridors, izlien pretējā joslā ar 80 km/h un topī redlainā, lai iekustinātu savu miskasti priekš apdzīšanas manevra.
Šitādus parasti patīk pakaitināt, ielīst aizmugurē un tad papidžināt ar tālajiem, lai tak veic to apdzīšanu mazliet fiksāk!
Ja par braukšanu runājam, tad ir tādi kas sēņo, ir tādi, kas brauc +20, bet vienmērīgi un nesaraustīti, un ir tādi, kam terpentīns dibenā iesmērēts, gāzē un bremzē, gāzē un bremzē, kruīzu vispār nelieto.
Man patīk bremzes pedāli vispār nelietot, ja redzu priekšā fūri, un pilnu joslu ar pretīmbraucošajiem, tad vienkārši atlaižu gāzi un gaidu, kad pretējā braukšanas joslā atbrīvosies koridors priekš apdzīšanas. Bet ir tādi, kas topīs līdz galam un tad bremzēs, kad būs iebraukuši jau gandrīz fūres pakaļā, bet kad parādās apdzīšanas koridors, izlien pretējā joslā ar 80 km/h un topī redlainā, lai iekustinātu savu miskasti priekš apdzīšanas manevra.
Šitādus parasti patīk pakaitināt, ielīst aizmugurē un tad papidžināt ar tālajiem, lai tak veic to apdzīšanu mazliet fiksāk!
Re: Gāze un Aero.
Acīmredzami esmu apmierināts ar ArTEH likto gāzes iekārtu. Pīkstējis man ir tikai vienreiz - tad, kad gāzes balons bija izbraukts tukšs, jo gribēju papētīt, cik tajā var iepūst. Check engine nav iededzies ne reizi. Neesmu ievērojis, ka būtu kāda pārslēgšanās uz bendžu arī ātri apdzenot uz 120 braucošos. ArTEH - malači! Šodien pie viņiem elektriskas dabas problēmas risināt bija atbraucis VOLVO džipavnieks. Acīmredzot jāpaplašina bizness
Re: Gāze un Aero.
Teikšu tā zinu pāris cilvēkus, kas iekārtas likuši pašrocīgi un kantoros pa lēto un dārgo. Bet piesieties var visiem risinājumiem, bet galvenais ir tas ko tu no tās lietas sagaidi! Ja gribi lielīties cik ietaupijis un cik viss forši strādā vai braukt lētāk un aizmirst par to, ka lieto LPG tikai acerēties, ka to uztanko. Katram ir savas prasības un viedoklis, kas ir labi, teicami un izcili. Bet parasti tos briesmu stāstiņus nakas dzirdēt no tiem, kas grib palielīties ar savu izvēlēto risinājumu
Re: Gāze un Aero.
http://financenet.tvnet.lv/zinas/478224 ... _autogazei" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Gāze un Aero.
Pusotrs santīms, skarbi.. es nezinu, vai vairs sanāks baigā ekonomija.
Brr, vispār bija sen jau man laiks savam melnītim iemest gāzi, citādi es pēdējo pusotru mēnesi tik ar benzīnu vien braucu.. Jāsaka gan, ka pēc gāzes lietošanas es kaut kā esmu atmetis rēķināšanu, cik man uz kurieni maksās aizbraukt. Cik vajag, tik braucu, īpaši ekonomiski braukt necenšos, leju tik, cik Saabs prasa. Bankrotējis neesmu, atļauties, kā izrādās , varu arī lietot benzīnu. Vien reizēm aizdomājos, ka bļin, savus 100 latus par pagājušo mēnesi tak varēju investēt teiksim disku nokrāsošanā, nākamā mēnesī 100 latus spārnu nokrāsošanai, utt.
Brr, vispār bija sen jau man laiks savam melnītim iemest gāzi, citādi es pēdējo pusotru mēnesi tik ar benzīnu vien braucu.. Jāsaka gan, ka pēc gāzes lietošanas es kaut kā esmu atmetis rēķināšanu, cik man uz kurieni maksās aizbraukt. Cik vajag, tik braucu, īpaši ekonomiski braukt necenšos, leju tik, cik Saabs prasa. Bankrotējis neesmu, atļauties, kā izrādās , varu arī lietot benzīnu. Vien reizēm aizdomājos, ka bļin, savus 100 latus par pagājušo mēnesi tak varēju investēt teiksim disku nokrāsošanā, nākamā mēnesī 100 latus spārnu nokrāsošanai, utt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Gāze un Aero.
ja pareizi saprotu, tad LT jau tagad tiek piemērots 3x lielāka akcīze nekā LV un pie tā visa gāze tur ir tik pat lēta/dārga kā Latvijā ...
Re: Gāze un Aero.
Bet igaunijā akcīze ir 88 LVL uz tonnu, bet 1 litrs = 50 santīmi! Kas būs ja akcīzi cels!?KurBads wrote:ja pareizi saprotu, tad LT jau tagad tiek piemērots 3x lielāka akcīze nekā LV un pie tā visa gāze tur ir tik pat lēta/dārga kā Latvijā ...
Re: Gāze un Aero.
Dīvaina tā LPG publika - viena litra cena draud pieaugt par LVL 0,0154 un tas tiek pasniegts kā visas nozares gala sākums
Beznīna un dīzeļa cenas svārstās gada laikā vismaz LVL 0,10 robežās - tad jau mums būtu visu cauru gadu jāpiketē pie Saeimas - kā tā var!
Beznīna un dīzeļa cenas svārstās gada laikā vismaz LVL 0,10 robežās - tad jau mums būtu visu cauru gadu jāpiketē pie Saeimas - kā tā var!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Gāze un Aero.
Nu bet, sākumā tak bija programma maksimums- pacelt cenu līdz 0,7 latiem.lawyer wrote:Dīvaina tā LPG publika - viena litra cena draud pieaugt par LVL 0,0154 un tas tiek pasniegts kā visas nozares gala sākums
Beznīna un dīzeļa cenas svārstās gada laikā vismaz LVL 0,10 robežās - tad jau mums būtu visu cauru gadu jāpiketē pie Saeimas - kā tā var!
Ja tā dīvainā publika nebļautu un nešūmētos, tad varētu izpildīt programmu maksimums.
Bet dīvainā publika bļāva un tāpēc nācās īstenot programmu minimums.
Demokrātija ir forša lieta, ja tauta bļauj, tad viņu arī kāds sadzird! Vai ne!?
Dīzelisti var tikai mācīties, no gudrajiem un dabai draudzīgajiem ļaudīm!
Re: Gāze un Aero.
Tas jau normāli, jo gaze jau skaitas alternatīva degviela. Un ja alternatīva nav izdevīga tad no viņas nav jēgas.lawyer wrote:Dīvaina tā LPG publika - viena litra cena draud pieaugt par LVL 0,0154 un tas tiek pasniegts kā visas nozares gala sākums
Beznīna un dīzeļa cenas svārstās gada laikā vismaz LVL 0,10 robežās - tad jau mums būtu visu cauru gadu jāpiketē pie Saeimas - kā tā var!
Re: Gāze un Aero.
Jebkura degviela ir "alternatīva" attiecībā pret kādu citu
LPG tāpat ir naftas produkts un tādā ziņā tikpat "zaļš" kā benzīns vai dīzelis
Ja gribi pārvietoties tiešām zaļi, ejiet ar kājām vai brauciet ar velo
P.S. Elektroauto vai hibrīda zaļums ir ļoti relatīvs, jo to ražošanas un utilizācijas process tāpat ir videi ļoti nedraudzīgs
LPG tāpat ir naftas produkts un tādā ziņā tikpat "zaļš" kā benzīns vai dīzelis
Ja gribi pārvietoties tiešām zaļi, ejiet ar kājām vai brauciet ar velo
P.S. Elektroauto vai hibrīda zaļums ir ļoti relatīvs, jo to ražošanas un utilizācijas process tāpat ir videi ļoti nedraudzīgs
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Gāze un Aero.
Lawyer, LPG ir naftas blakus produkts, kuru agrāk vienkārši dedzināja, lai nelaistu atmosfērā. Pēc tam izdomāja, ka var arī nešķērdēt šo resursu, bet atrast tam jēdzīgu pielietojumu. Zaļš, ne zaļš, nestrīdēšos, bet gaisa kvalitātei pilsētā noteikti LPG ir draudzīgāks par melni mutuļojošajiem dīzeļa dūmiem un sastrēgumstundās varētu uzlabot gaisa kvalitāti kā Valdemāra tā Brīvības ielā!lawyer wrote:Jebkura degviela ir "alternatīva" attiecībā pret kādu citu
LPG tāpat ir naftas produkts un tādā ziņā tikpat "zaļš" kā benzīns vai dīzelis
Ja gribi pārvietoties tiešām zaļi, ejiet ar kājām vai brauciet ar velo
P.S. Elektroauto vai hibrīda zaļums ir ļoti relatīvs, jo to ražošanas un utilizācijas process tāpat ir videi ļoti nedraudzīgs
Vari pats paeksperimentēt, cik ilgi varēsi uzturēties garāžā, pie aizvērtrām durvīm un ar ierūcinātu dīzeļa motoru.
Ar piešķiltu LPG auto varēsi kaut pus dienu sēdēt garāžā un sildīties!