Tā, esmu atpakaļ pie gāzificēta braucamā.
Un, kā saka traktoristi - kur gāze, tur problēmas.
Tātad, kādas jums pēdējā laikā attiecības ar Ekogāzi? Viss kā smērēts? Es gan saprotu, ka tas vairāk no konkrētā DUS, balonu atlikuma un pieveduma atkarīgs, t.i. mēsli var gadīties visos DUS. Un ir bijis tā, ka vienreiz iet tā kā par kripatu draņķīgā, citreiz sajūta, ka nobraukums ar vienu balonu varēja būt lielāks, utml., bet pa lielam izteikti gāzes "gļuki" konkrētajam auto nebija manīti.
Ja tā sāk domāt, tad tūlīt pēc motora iecelšanas tukšgaitā bija novērojama nevienmērīga darbība. Tiesa, tāda ir jau kopš pirmās dienas, kad gāze uzstādīta, taču šoreiz tā vairs nebija viegla apgriezienu peldēšana, bet vairāk vilka uz vieglu raustīšanos. Bet ne tik ļoti, lai izteikti kaitinātu. Daļu vainas novēlu uz to, ka gāze balonā stāvējusi gadu. Bet nav jau benzīns, ko var noliet un sapildīt jaunu, atmosfērā tak nelaidīsi, tāpēc braucu kā ir. Un pēc pāris dienu braukšanas (ap 150 km) nekādas problēmas vairs nemanīju. Pēc tam pāris reizes sapildījos Lukoilā - gāja kā smērēts.
Tad vienu vakaru piepūtu praktiski tukšo balonu Krasta ielas Ekogāzē - un, izbraucot uz ielas, tūlīt sajutu, ka ne sūda neiet, raustās, rīstās, viss slikti. Nu tā, ka grūti uzsākt ar pirmo/otro robu, galīgi nav jaudas. Brīdi pabraucu ar benzīnu, tad taisnākos gabalos mēģināju slēgt atpakaļ - ar augstākiem apgriezieniem kruīzā braukt var, bet jaudas trūkumu un raustīšanos jūt tāpat. Lamājos mātes vārdiem un spriedu, vai nebraukt nākamā dienā uz Ekogāzes centrālo biroju palaist visu to drazu gaisā pie viņu logiem. Neticu, ka sagadīšanās - trīs balonus izbrauca normāli, tad viena uzpilda un pilnīgā pakaļā. Nākamā rītā kā par brīnumu viss atkal kā nākas. Prieki gan nebija ilgi - šķiet, kārtīgi uzsilstot, pēc kādiem padsmit kilometriem, atkal sāka raustīties. Un tā pamatīgi, tukšgaitā zobu uz zoba nevar noturēt, uzsākt braukšanu un arī gaitā paātrināties nereāli. Ar benzīnu nekādu problēmu, iet kā smērēts.