Gāze un Aero.


Stamersons
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
Location: Íekava

Re:Gāze un Aero.

Post by Stamersons »

Diez kur gan palikushi visi gaazes niideeji??? Izdziivos kas mainiisies! Pirmdien staadiishu aukshaa LPG iekaartu pie Henriha. Tad zinjoshu par rezultaatiem.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Dullais, gāze taču smird un bojā motoru!:laugh: :laugh: :laugh:

PS:
laipni lūgts klubiņā!;)
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Gāze un Aero.

Post by chippy »

Pazūdot nenormālajiem mīnusiem, pazuda sprauslu grabēšana un pārslēdzoties vairs neiesit gāzes smaķeli.
Image
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Kopš pārvilku visus trubiņu savienojumus motortelpā ne reizi nav bijusi smaķele!;)
Arī tev iesaku to pašu!
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Gāze un Aero.

Post by chippy »

Stamerson, kādu Heinrihs piedāvā gāzes pogu/displeju? Sāku meklēt googlē pogu variantus un sapratu, ka tā autogāzes liktā poga ir visnesmukākais variants un nekur nebija atrodama :D
Image
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

A man atkal patīk tā poga, jo ir ļoti plāna, atšķirībā no citām, kas redzētas!
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Gāze un Aero.

Post by chippy »

elmo wrote:A man atkal patīk tā poga, jo ir ļoti plāna, atšķirībā no citām, kas redzētas!
Tev ir plānāka kā man, bet Tev arī tai nedegot, redz visus diožu lodējumus, kas arī nav īpaši skaisti.
A vai ir kādi kantori, kas var precīzi iefrēzēt caurumu pogas izmēros iekš tā korķīša kas panelī aizpilda papildpogu vietas? Td varētu smuki vienā līmenī noslēpt pogu un būtu pavisam skaisti :)
Image
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gāze un Aero.

Post by edijs »

Ainars wrote:nav pa vaju ražība kautkādām sprauslām ? ? Cik es jautāju par uzstādīšanu, visi iesaka jaudīgas un dārgas sprauslas lai nerīstitos virs 4k rpm.
Cik kantoru, tik viedokļu. Vieni man saka, ka savus 250-270 kumeļus (skatoties pēc iestatījumiem) nepabarošu, ja nelikšu Hana, citi atkal stāsta, ka Hana esot jau baigi forši, bet ar mūsu zemītē pieejamo gāzi šausmīgi ātri aizdirš**ties, tāpēc tas pats Valtek būšot labu labais. Un ej nu tu, mirstīgais gāzētāj, tiec gudrs. Skaidrs, ka brīdī, kad gribi iemīt, nav baigā problēma ātri pārslēgties uz benzīnu. Agrāk man tas šķita laikietilpīgs process, bet nē - var kaut pirms apdzīšanas ieslēgt benzīnu, pēc apdzīšanas atpakaļ gāzi. Katru reizi jau nespaidīsi podziņu, ātri apriebsies, taču šad tad, kad gribi "kārtīgi atvilkt", nav problēmu gaitā pārslēgt degvielas padevi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:Gāze un Aero.

Post by Gripen »

Ar to slēgāšanos pirms lielām slodzēm vispār jāuzmanās ;) Ar gāzi braucot dzinējs parasti adaptējas no benzīna viedokļa uz lieso pusi. Pārslēdzot uz benzīnu varat iedomāties, kas notiek ar degmaisījumu.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Kas notiek....!?:unsure:
User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re:Gāze un Aero.

Post by Gripen »

Personīgie novērojumi rāda, ka, braucot ar gāzi, dzinēja vadība adaptējas pie 5%-8% treknāka maisījuma (gāzes sistēmas regulējuma un oktānskaitļa dēļ). Pārslēdzot uz benzīnu, ilgtermiņa adaptācija, protams, nav informēta par degvielas maiņu un konkrētajā brīdī ir adaptēta vismaz 5% uz lieso pusi (braucot ar benzīnu sistēma, teorētiski, adaptējas ap 0%). Pie asāka akseleratora pedāļa spiediena (T7) vienlaikus ar pārslēgšanos uz gāzi vienlaikus tiek pieprasīta salīdzinoši liela gaisa masa (atkarībā no braukšanas stila) un vienlaikus par 5% liesināts maisījums. Protams, T7 nav mazais bērns, bet, droši vien, savā kastītē sulīgi nolamājas. Mēs to, atkarībā no ambientās gaisa temperatūras, ieplūdes temperatūras, gaisa mitruma līmeņa un gāzes sistēmas regulējuma precizitātes, varam izjust un varam neizjust. Bet dažos gadījumos viennozīmīgi izjūtam. Galvenais, lai šie gadījumi nesakristu ar kritiskām situācijām apdzīšanas manevra laikā.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:Gāze un Aero.

Post by Yukki »

Šitie čaļibija atnākuši pie kolēģiem un teicās, ka nekādai slēgšanās pie aukstuma un slodzēm nevajadzētu būt, bet to nodrošina tikai laba sistēma, nu, protams, ka tā ir dārgāka. Pamatojums, ka dzīvē tas Latvijā strādā uz vairākām stipri jaudīgākām automašīnām par mūsu aero saabiņiem.
No vienas (lielākās) puses es pagaidām esmu pret šito visu četru apsvērumu dēļ:
-meistars, kas remontē manu auto, tādu man neiesaka
-mana auto marku izplatošais dīleris arī tādu neiesaka
-manis lietotie auto ir pārāk veci un nezin cik ilgi izturēs, kā arī es nezinu, cik ilgi tos izturēšu es, t.i. to lietošanas laiki pēkšņi var izrādīties īsāki, kā gāzes iekārtas atmaksāšanās punkts
-palasot un padzirdot lietotāju pieredzi par problēmām pie lietošanas (auto sāk raustīties, mēdz paspridzināt trubas, jāmaina dārgas gāzes iekārtas komponentes), kā arī atsauksmes, kad pie auto neiešanas sākas lietotāja futbolēšana starp gāzes un "parastajiem" servisiem, - man to negribās izbaudīt

No otras puses (pagaidām vēl mazākās), apsveru sistēmas iegādi:
-nākošajam auto, jo cerams, tas būs jaunāks
-atbalstu zaļo domāšanu, pārāk jau mēs to vidi gandējam
-atbalstu ekonomisku pieeju dzīvei, ticu, ka tā gāzes iekārta ilgtermiņā atmaksāsies, dzīvoju pilsētā, bet vienalga nobraucu gadā pie 30K km
-ja jau tagad to lieto daudzi citi auto, tsk SAABi, tad to varēšu arī es, sevišķi ņemot vērā cerību, ka gāzes iekārtu jomā progress nestāv uz vietas un nākotnē ar tās apkopi un saderību ar esošo auto dzinējiem un vadību, problēmu būs mazāk.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Šiem čaļiem ir līgums ar Ford dīleri, un klients var saņemt jaunu auto no salona ar šo čaļu uzstādītu gāzes iekārtu. Tamdēļ man domāt, ka jauns fords no salona ar gāzes iekārtu ir racionālāka izvēle, kā tāds pats fords ar dīzeļa dzinēju.
1.Atkrīt futbols, jo salons, kas pārdevis auto ar gāzes iekārtu arī to aprūpēs visu garantijas laiku. Protams, ka šī iekārta ir dārgāka, jo būs atbilstošas sprauslas, lai nekas neraustās, bet pērkot jaunu auto vairs tik sīki tos tūkstošus neskaita.
2. Par ietaupīto naudu uz degvielu varēs pilnībā nosegt dīlera zvērīgi dārgās apkopes.
3. Tas auto būs pieprasīts otrreizējā tirgū.

Piemērs no paša Ford dīlera mājas lapas:
Image
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Gāze un Aero.

Post by elmo »

Cik nu es te rēķināju, tad man sanāca, ka gāzenieks ir par 2 LVL uz simta lētāks kā dīzelis.
Uz 100k nobraukumu degvielā ieiekonomējas 2000 + vēl starpība pie auto iegādes, jo dīzelis vēl par savām 2 štukām dārgāks. Par 4 k latu var ir KASKO iepirkt i dīlera apkopes izveikt.
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Gāze un Aero.

Post by saule »

Man Subāram ir Autonamā likta iekārta. Nesūdzos. Tā kā biju viens no pirmajiem viņu klientiem, tad sākumā pāris gļuki izlīda, bet tos bez kurnēšanas novērsa un braucu bēdu nezinot.
Uz benzīnu pārslēdzas tas,ja minot grīdā apgriezieni pārsniedz 5.5k.
Jūlijā uzstādīju, šobrīd jau ir atmaksājies.
SAAB un SUBARU
Post Reply